Btw, den kommande perken kommer väl vara shield? 402 hade ju redan bekräftat att det skulle vara en perk. Han snackade också lite om hur den kommer fungera osv. Verkar vara ganska grym, har man shield kommer man inte att kunna använda vapen, men man kan meelea med den. Den är svag mot flashbangs osv. Sen hade han tydligen tagit tillbaka vad han sagt. Vi får se vad som händer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fail dom sa ju att skölden skulle vara med i den där gamla jävla tidningsartikeln jag länkade. Att man inte kan använda vapen när man har den framme verkar ju jävligt bra, helt onödig att använda för fan :D Den lär dyka upp men förhoppningsvis inte i perk format hoppas jag, kan ju tänka mig alla noobs som springer runt och melee:ar alá halo 3 social Om den dyker upp så ska du vara min sköld hora :D köra m60 och sitta bakom dig och mörscha folk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Btw, den kommande perken kommer väl vara shield? 402 hade ju redan bekräftat att det skulle vara en perk. Tänkte inte ens på den, men ja, som du säger, dom har ju redan gått ut med att de ska vara en perk, så de är ju inte helt omöjligt, men kan mycket väl vara en doubleattachment perk enligt mig, allt jefla snack kring det. Länk till http://www.gametrailers.com/video/gc-09-mw2-mobilized/54562 NY TRAILER FAN SÅ FETT DET SER UT Hahaa, jag som vart så jävla glad när jag läste de först... Men de ska ju visa upp Special Ops nu under GamesCom...
Digg it...
Den lär dyka upp men förhoppningsvis inte i perk format hoppas jag, kan ju tänka mig alla noobs som springer runt och melee:ar alá halo 3 social Flasha dem och panga noobsen i huvudet. Problem löst.
Om den dyker upp så ska du vara min sköld hora :D köra m60 och sitta bakom dig och mörscha folk Haha, ska bli kul att se hur du klarar dig när jag springer iväg och sätter mig i ett hörn, mohahaha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lite nytt klip från MW2 på GamesCom...
Digg it...
OUF, Blod. Hahah :D
Nytt från fourzerotwo's twitter.
Doing hands-on Special Ops tommorrow to close out the Gamecrazy show here in Vegas. Doing site check now http://yfrog.com/878sbj Länk till http://img295.yfrog.com/i/8sb.jpg/ Bilden ser riktigt nice ut, looking forward more than ever.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Hahaha, combat controllern verkar grym iaf.
holy shiet those are some serious manboobs
du är kär i mig.
hehehe beachen 2010 på den snubben
Herregud. De kan nog vara de största brösten i tvspelsindustrin. Tycker f.ö det är så jävla typiskt Activision att kränga kontroller med alla sina spel eftersom det gick så bra med Guitar Hero spelen. Nya Tony Hawk har ju också en kontroll, nån skateboard man står på :) Fast jag tycker kontrollerna såg jävligt nice ut. Även d-paden på 360 kontrollen såg ut att vara omgjord, vilket är bra. D-paden på nuvarande 360 kontroller är den sämsta i hela tvspelshistorien. Sen att de ska ha samarbetat med IW när de utvecklade spakarna för att få rätt känsla osv, låter hur bra som helst. Klart man köper en sån kontroll om man nu ska köpa en ny kontroll. Ser ingen anledning till att köpa av de vanliga kontrollerna längre. Både ps3 och 360.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
MANBOOBS R TEH SHIT! Marvin: Tycker inte du ska vara så negativ och ilsken som du har varit på senare tid, du vägrar köpa xbox produkter och det förstår jag (FANBOY) men att du nu vägrar köpa sony kontroller är ju amazing! Du sprider bara en ilsken och negativ stämning runtomkring dig, jag tror att det bottnar i att du hatar dig själv för mycket för att älska
^hahaha Fast jag undrar hur mycket de kommer kosta här. Kostar de ungefär lika mycket som vanliga kontroller så är det nice.
Det enda jag kan tänka mig är fronten till 360'n. Kontrollerna såg ut som nått en handikappad har tagit fram. Har aldrig gillat combat-turbo al'a modded controller. Känns fel och de är som sagt fula.
Mad catz kontroller brukar väl ligga en hundring under vanliga priset vanligtvis. Dock har man väl hört om hur bra kvalite dom håller fast iofs var det under ps2/xbox1 eran, skulle kunna tjacka en bara för att kunna springa runt i HC med uzi pistol :D
Under denna generationen har MadCatz gjort en del fighting-spels pads och arcade sticks. Tycker tournament edition arcade stick som de gjorde är väldigt nice. Även SF4 fighting paden jag skaffade till 360 var schysst. Sen är ju inte det här nån jävla turbokontroll om jag förstått videon rätt. Mr Manboobs säger att de "extra" knapparna, de på två på baksidan, är till för om man vill tilldela facebuttons så att man inte ska behöva ta av fingrarna från de analoga spakarna helt enkelt. Jag gillar idén om att de här kontrollerna har utvecklats i samarbete med Infinity Ward så att sensitivityn på spakarna ska vara bra. Det är väl det som låter bäst förmodligen. Utöver att de verkar ha gjort om d-paden på 360 kontrollern också. Snygga är de då fan inte, men jag tycker aldrig 3rd party kontroller är snygga.
Ny singleplayer gameplay släppt, ser ut att bli nice.
Digg it...
Först singeplayer video och nu det Spec Ops gameplay, hypad som fan.
Digg it...
Fyfan vad jag älskar blodstänket! :D
Minst sagt fucking sexy :D
Fan vad nice med video på tisdag Kollar man på bilden ser man ju att snubben framför springer med riot-shield, 402 sa ju att fokus skulle ligga på en ny perk, så verkar som du hade rätt om riot shielden :)
Digg it...
Ouf kan inte vänta på tisdag nu :D
Nya Modern Warfare 2 gameplayen.
Sweeeeeet!
Helvete vad pepp jag blev! ge mig nuuuuuuuuuu. För en gångs skull så var killen som körde inte oduglig. här kan ni se det i bättre kvalla
|-->Yoooo<--|
OMFG OMFG! :D SÅ JÄVLA SEXIG
AAAH!! ORGASM! Vilket jävla pwnage :D Haha, 402 blir fett ägd i varje klipp :)
Härligt att se USP.45, bästa pistolen.
Nice med SCAR! ......och kastknivar? :S Well kan väll bli aight det också. Öken banan i slutet verkar ju epic, härlig miljö. Och det ser ut som en möjlig double attachment perk i slutet, RD Sight och Silencer. Ge mig 10 november!
Digg it...
"För en gångs skull så var killen som körde inte oduglig. här kan ni se det i bättre kvalla" Det är en trailer... De har antagligen gjort upp så det ska se coolt och kul ut...
jag har alltid rätt.
Bara för att snubben är bra behöver det knappast vara uppgjort, dom har ju en företagsbeta så tror dom samlar rätt mycket klipp etc för videopurposes
Jag skulle vilja gnugga mina pungkulor mot den där, synd bara att Hardened Edition inte var med i paketet :(
tyckte faktiskt den var rätt ful, de borde ansträngt sig lite och faktiskt göra den så den är lite schtekig
du är kär i mig.
Ingen som märkt att de ligger 9 stycken nya MP videos uppe på Gametrailers? :O http://www.gametrailers.com/game/modern-warfare-2/11043 De ser för jävla fett ut alltså.... GIVE ME NOVEMBER.
Digg it...
Blå perk: MarathonRöd Perk: Cold Blooded LightweightGul Perk: Scrambler Air Drop verkar nice :D Press and hold for PP-2000 Akimbo Mycket XP i Demolition! Banan ser fet ut, helvetes jävlar. Ge mig spelet!
Och jag menade att Predator Missile ser fet ut :P
En till gul perk som jag såg i
detta klipp är Commando. Även ljuddämpad shottis!
De måste ha ökat levelsystemet så inåt helvete. Ska bli intressant :D
ljuddämpad shotgun, då kan man leka no country for old men
du är kär i mig.
Det är 2600 XP mellan rank 4 och 5.
Game of the year Ge mig november nu för fan :/
undrar hur lång tid det tar innan de gör om det till oss Mac användare, sist tog det ju året..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Highrise är min favoritbana!
Hehe, känns nästan som att allt fokus ligger på multiplayerdelen och storyn bara är något litet de måste slänga med för sakens skull. Hoppas (och tror) att jag har fel. Annars gör de ett stort fel.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Man spelade ju knappast cod i 5 dagar pga singleplayern....