De borde kallat det "in-engine footage" som andra siter kallat det. För det där är ju inte gameplay.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Senaste trailern var rätt fräck, inte mycket gameplay alls den här gången heller dock vilket är lite segt.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
det här ska lätt köpas, har serriöst spelat ettan konstant sedan det kom. en uppföljare till mitt ps3 kommer göra mitt liv fullbordat xD
De två senaste trailarna har inte imponerat. Ser inte nytt ut, bara som en mod av första MW. Om det här ska bli det största spelet genom tiderna (vilket är målsättningen) måste de ju höja ribban, precis som de gjorde med första spelet. Annars är risken stor att det känns som att man köper ett game pack. Men det blir nog bra till slut ändå.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Åh herregud!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
- The physics on bullets and grenades have become more realistic. Bullets will now riccochet, and grenades will bounce down stairs, or roll down inclines, like they would in real life. Låter riktigt nice! Också det där om att kunna förstöra hela omgivningar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Intressant läsning minst sagt, förhoppningarna kunde inte varit högre nu :) Hoppas dock dom lägger till så man kan spara filmer etc och försöker fokusera lite på system link lan kärlek. Att sitta 1 person vid en konsol är fail och en utav orsakerna till att 4:an inte blivit så sönderspelat som man kunde önska vid lan.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ser helt underbart ut!
Meep meep
November kan bli en dyr månad som det ser ut nu med fyra grymma titlar. MW2, Tekken 6, Katamari Forever och Assassins Creed 2. Sen finns det en hel drös med potentiellt grymma spel som kan komma under Q4. MAG, The Saboteur, Project Trico, Max Payne 3 och flera odaterade. Sen får vi väl se hur många som faktiskt håller tidplanen. Att släppa MAG samtidigt som MW2 är ju exempelvis inte vidare intelligent kan man tycka. En förhållandevis spelfattig sommar kan komma att följas av en grym höst. Bara hoppas på en varm sommar och tacka och ta emot och få i sig lite vitamin d under tiden.
Tror inte Trico kommer i höst. Annars så tycker jag de regniga sommardagarna är räddade ändå om man gillar open world spel. Infamous, Prototype och Red Faction 3 släpps ju nu i början. I höst ser jag fram emot MW2, Bayonetta, Uncharted 2, Katamari Forever, Tekken6, Heavy Rain. Så ja, kommer bli dyrt :(
Mw2 och Halo odst ;) november blir <3 Tekken får vänta får kolla achievement listan först för jag hatar multiplayer achievements, antar att dom lär dra in x antal win bla bla och sånt kan jag ta men hatar "Vinn 5-10-15-20" matcher i rad achievements Dessutom glömde du bort att Sacred 2 kommer snart din fucker, knullar ju alla dom där små spelen du drog upp "open world"? 22square miles or gtfo säger jag 5juni och håller till november <3
soz för offT sacred måste jag ha missat! är det ett spel värt att köpas?
är det ett spel värt att köpas? Mycket subjektivt. Det har blivit slaktat i recensioner, värre än pc versionen t.o.m. Men om du är som doggson och tror det kan vara kul att grinda loss i en konsollport av något som ser ut och har beskrivits vara en buggig diablo2 klon så blir du kanske inte besviken haha
hmm.. när du säger det så sätt... verkar jo OK på trailers och så! hur är det online då?
4 player slakta/quest/campaign etc etc Det är ett spel med otroliga brister (dom flesta blir patchade) men om du fastnar är du fast för x antal timmar och vi snackar inte 20-30 eftersom maxlvln är 200 och du har 6 klasser att kötta loss med :) Skillnaden på sacred 2 och Diablo 2 är att spelet inte bara är brunt och blodrött, usch fi fan för diablo serien...
hmm.. lite Dungeon Siege så det ut som? är världen fri att man går runt som man vill?
yeap :) www.sacredwiki.org Spelet ska vara skickat från webhallen så gör en ny post så fort jag testat det senare idag DIEALLOT SKA VI SPELA COD 4??????
ÅH HERREGUD! Jag ryser fortfarande efter att ha sett snubben lira första banan på E3 :D "Grab that snowmobile!" :D:D Två map packs är redan planerade "first on Xbox live"
Graffare
2009-06-02 11:11
Fett najs med snöscootern asså :D Längtar som fan !
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Ska rofla runt med snöskotern pwnz0r styl3
Är nyfiken på vad som händer i Rio.
FETT! men vem fan vill hålla på o klättra så där? LAME!1one
du är kär i mig.
Eh, nej? Det ger det där lilla extra.
Graffare
2009-06-02 20:36
Dieallot Helt rätt ! :D
Jo att trycka in LT/RT = fet känsla imo Blir som att köra minispelet från bully dessutom är det väl typ 1 minut totalt i spelet också..
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Graffare
2009-06-03 18:09
doggson Japp, det ger det där lilla extra. ;)
Det är väl en av MW:s styrkor: smågrejer som inte återkommer hundra gånger om i spelet. Man lär ju inte få åka snömoppe mer än en gång exempelvis. Variation förnöjer och det höjde ettan.
så länge dom fixar irriterande fiende spawn systemet (vilket dom snackade om) samt granatregnet så är jag glad
Sniper uppdraget i Cod4 när man är i Pripyat var helt galet coolt tycker jag. Det här verkar vara lite liknande kanske, man följer efter en annan snubbe osv, stor fokus på atmosfär. Infinity Ward är bra på att variera gameplayet :)
En annan snubbe? Återgå till ditt Wii fit istället lappjävel! :D Nej men seriöst det är ju Mctavish man springer med ju snubben man lirade i 4:an ;)
Man spelade väl som flera snubbar i CoD4? Aja, jag kommer inte ihåg namnen direkt. Blev inte så involverad i storyn :) ..och vadå lappjävel? haha
man spelar som 2 snubbar (3 om man räknar sniper uppdraget) om jag inte har total fel iaf säker på 2 :P klart du inte brydde dig om storyn, du körde ju bara igenom spelet på easy som alla andra ps3 ägare ROFL Lappjävel vettefan det bara dök upp och passade för stunden ><
Man spelar som Soap Mactavish, Paul Jackson, och Captain Price i sniperuppdraget. Sen spelar man ju som snubben som sitter och pangar från AC-130 också :P
doggson, jag spelade nog igenom campaign från början till slut två gånger eller så bara. Sen var det multiplayer för hela slanten :) (som f.ö slaktar halo3 i sömnen)
Det var det här jag menade förut som jag tyckte påminde om Pripyat uppdraget. Älskar såna här uppdrag:
marvingaye: Det finns ju inte 1k på din game list? inget 1k = bullshit gtfo
Snackar du om dina löjliga achievement points nu eller vadå? Jag spelade skiten på PC en lång tid tills en polare skaffade till ps3, sen spelade jag det på ps3. Trodde du visste att jag inte var så bekymrad över att skaffa internetnördpoäng i form av gamerscore och dylikt haha
Lättaste sättet att undvika gamerscore = spela på easy
Ingen som har sagt nåt om att spela på easy förutom du. Förstår inte riktigt vart du vill komma haha
Skaplig overkill med "Nightvision"-goggles. Om de överhuvudtaget ska vara någorlunda dugliga så lär prislappen på boxen hamna runt 15000 kr...
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
150$ enligt Kotaku. Vilket leder en till att ifrågasätta hur dugliga de egentligen är haha
Det betyder ju att själva glasögonen är värda under tusenlappen, men om man stänger in sig i ett mörkt rum och tänder ett par gröna lampor så blir det säkert en grym upplevelse...
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Ja alltså, det lär inte vara värsta pro-army-elite-kill-shit. Tuff grej man kan ha på sig när man sitter och skiter helt enkelt.
Graffare
2009-07-17 01:42
Ja alltså, det lär inte vara värsta pro-army-elite-kill-shit. Tuff grej man kan ha på sig när man sitter och skiter helt enkelt. haha
GRENADE SPAM FTW!1111
Multiplayer-trailer! http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-trailer-modern-warfare/53382
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Det verkar som att jag kommer vara arbetslös ett tag till.