cod 6 är så jävla epci lol! .. ofta man inte köper banorna från cod 4 till cod 6.. de är ju dom som gör cod 6 till just cod 6..
Get Random!
marvingaye: Hade jag orkat hade jag köpt det, spelar man skiten så ska man inte gråta när mappacks kommer man ska vara nöjd. Jag förtjänade dock det gratis eftersom jag köpte mappacket till cod4 som sög kuk, sämsta köpet jag någonsin gjort när det gäller dlc Får ju tänka på alla stekare här som ger intrycket av att solen bara skiner på dom :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Bakvänd logik, det är ju det som är grejen, jag spelar inte skiten. Ett mappack hade varit ett utmärkt tillfälle att göra mig och andra som blev less på MPn intresserade igen och få oss att vilja dyka tillbaks in i dyngan. Men priset + det man får är ju anal så därför är det rättfärdigat att lipa lite. Priset är f.ö det mindre problemet, hade det varit bra DLC skulle jag kunnat pröjsa långt mer än 130 spänn, jag har spenderat långt mer än 130 spänn för DLC pack tidigare. Men för vad de erbjuder så kan jag lika gärna lägga dom slantarna på nåt som kommer ge mig mer underhållning, t ex ett nytt spel medans jag byter in Stay of Frosty: Oscar Mikefare 2
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Stay of Frosty: Oscar Mikefare 2 hehe lol...
Cock of Doody: Modirn Gayfuckstupid 2
Get Random!
King of Phail: Modern Noobfare 2.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha! :D Fet ju ... King of Doody: Modern Warphail 6
Get Random!
marvingaye: Tycker just priset är det största problemet! 1200 låter mycket jämnfört med 800 points vilket gör att det ser dyrare ut än det är. Varför lipa? tröttnade du på standard maps så har du nya maps, sluta böga börja lira för fan.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Varför lipa? tröttnade du på standard maps så har du nya maps, sluta böga börja lira för fan. Honestly, det är mer underhållande att lipa och "böga" om Noobtube Akimbofare 2 än att spela skiten. Mapsen hade some sagt inget med varför jag slutade lira o göra.
Tror faktiskt att mer spec-ops missions i DLC form skulle göra mig mer tänd på MW2 än nya banor för multiplayergrind.
Call of Duty 6
Get Random!
marvingaye: Folket som spelar är riktigt smuts måste jag hålla med om, dock är akimbo inte en av dom punkterna som behövs tas upp nu när modellerna blev nerfad :) Är äckligt hur många tubers som kommit pga danger close, hur fan tänker man när man stoppar in en sån perk? och varför i helvete ska man ha en heartbeat sensor? Jag kör mina snipers med och älskar dom (när det inte bara blir hitmarkers)
Jag fattade aldrig vaffö folk skrek så om tubsen & knivturbokräken, men så tog jag några vanliga matcher,& det var ju helt jävligt. Min teori är att det är betydligt sundare i HC matcherna? Eller iaf mindre knivar o raketer. Men jag har ju skjutit miss förr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TheMatt P29: Finns ju fortfarande äckel som tubar i HC också. Dock kanske det inte gäller i samma utsträckning :) Spelar lite HC då och då pga att 2 polare vägrar köra core och tycker det är mycket lugnare och skönare :) Kräks dock på alla som kutar runt och sprayar, har fan knappt en chans när man kör med Fal/Intervention och nån idiot jävel kommer kutande och skjuter ihjäl en med sitt älskade turbovapen
Dubbelpost men jag kom fan i byxan när jag såg det där, helvete....
Nice montage. Jävla slynor det finns :(
HALLOJ IW NI GLÖMDE MAPPACKET?!?!?!?!?!
Rätt intressant (och kul) att se hur få personer som spelar Stimulus package, åtminstone på PS3. När jag kollat brukar det vara runt 250,000 spelare online (+- 20,000) varav det aldrig, mer än dagarna efter att SP släpptes, har varit över 10,000 som spelat SP. Senast var väl här om dagen då jag la märke till att drygt 239000 var online varav ca 7000 spelade någon av SP-varianterna. Vilken flopp. Kan iofs ha att göra med att det bara går att spela två modes (förutom priset).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Finns dock ett problem. För många banor! Men denna random matchmaking systemet som Call of duty har blir det omöjligt att spela sina favorit banor.
Jo, det var nåt man trodde de skulle fixa till MW2, men hela mp-systemet är ju bara kopierat från MW och knappt förändrat (eller förbättrat) alls.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution P26: Jag pumpade stimulus packet men nu eftersom vill man ha variation också. Så bara för att du ser 10k spelare som spelar just den playlisten så är det inte flopp, allt eftersom har ju dom banorna mer och mer kommit in i alla playlists, så jag kan spela storm i vanlig ground war etc. Sen spelar du ju på ps3 också så det är väl inte konstig att det inte är mycket players, hälften som äger en ps3 vet väl fan inte ens hur man joinar mp..... LOL
Jag började spela igår. Meh...
Hur gör man för att klättra upp på den korgen så man kommer upp på taket på highrise?
lulz... äkta n00b.. kolla vid på youtube bara? annars är det bara att hoppa ut mot den, så fort du nuddar är det bara att släppa vänstra spaken så att du inte rör dig framåt eller bakåt så fastnar du på den, sen är det bara att klättra
Get Random!
Doggson du grinar lite väl om ps3 du, kanske för att du inte äger någon själv ;) Själv har man både och men om jag skulle tossa en så är 360 som ryker direkt även om jag aldrig vill förlora någon av mina baby's =) Dessutom är det ju ett plus att jag slipper betala för att spela online på ps3an istället för att bli bankrutt på 360 ;) & eftersom det här är en MW2 tråd, bara jag som blev otroligt less på att spelet eftersom det är otroliiiiigt enformigt i MP form? Jätte roligt att skjuta med flygplan javisst.. men sen då?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Doggson du grinar lite väl om ps3 du, kanske för att du inte äger någon själv ;) Själv har man både och men om jag skulle tossa en så är 360 som ryker direkt även om jag aldrig vill förlora någon av mina baby's =) Dessutom är det ju ett plus att jag slipper betala för att spela online på ps3an istället för att bli bankrutt på 360 ;) Here we go again...
Han har f.ö ett ps3 hemma. lol
Jag kör bara hardcore numera vilket är riktigt bra. Hardcore är så man förväntade sig spelet. Mer taktiskt, kill streaksen kommer inte efter tio sekunder, det blir färre kill streaks och nu blir en UAV riktigt värdefull. Och ingen överlever även om du tömmer magasinet i dem. Allt får mer värde. Det är riktigt kul att se hur fega och dåliga många blir utan radar. IW gjorde en bra grej när de införde HC Mosh Pit, så man inte bara är begränsad till TDM. Men på det stora hela är mp mest något jag spelar för att samla poäng. Förstår därför inte folk som haxxar till sig högsta prestige (genom att ändra lite kod i sparfilen).
marvingaye, oj men förlåt.. nästa gång ska jag läsa igenom 16sidor och kolla vad som sagts för att sedan skriva! =) & förövrigt var bara första delen tillägnad doggson.. nedan var min kärleksförklaring till ps3.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Jo, för det var ju det jag menade :) ta det lugnt