Enda Spec-Ops uppdragen jag hade problem med var High Explosive, dog nog ett 50 tal gånger tills jag fick nog sökte på youtube, banan man skulle klara sig undan 5 waves med fiender sista waves hade även APC och helikoptrar och banan när man ska hacka 3 stycken datorer i 3 olika hus. Den där båt banan på Echo var inga problem när min kompis till slut slutade skjuta på de explosiva tunnorna i sista rummet med gisslorna.
Digg it...
alla snackar om spec-ops är lätt, men ni verkar alla köra co-op, har ni även klarat allt själv? det är så jag kör så endera är jag kass eller så är det mycket svårare.
!!!
Tycker flera uppdrag är ganska svåra på veteran och kräver en del nötande.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Finns det bara singelplayer eller kan man spela "multiplayer" mot bootar på detta?
Xbox360 är det till, om det är skillnad :)
På tal om svåra uppdrag:
Man kan inte spela mot botar i detta spel. Multiplayern är mot andra livs levande människor.
Fast ibland tror man nästan att vissa är botar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ibland önskar jag att mina teammates var bottar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag tänkte mer på att jag inte har Xboxlive o tänkte om det fanns liknande spel fast offline då. Typ som bottar. Det brukar vara rätt bra tidsfördriv. Men ja, kör online på pc på Icafé, jag håller med er. Vissa kan lätt bytas ut mot bottar. Jag själv också ibland.
alla snackar om spec-ops är lätt, men ni verkar alla köra co-op, har ni även klarat allt själv? det är så jag kör så endera är jag kass eller så är det mycket svårare. För de första kan man inte klara ut Spec Ops om man kör själv, vissa banor måste man vara 2 på för att ens köra. För de andra, varför ska man köra själv när det helt klart är gjort för co-op. Klart de blir enklare när man har en kompis vid sin sida.
Förutom de banor jag skrev tidigare så ställde de andra inte till med så mycket problem.
Digg it...
Finns det coop kör man coop, när mw2 var påväg ut och dom sa att specops hade coop stöd så var det ju knappast uppdragen i sig utan coopen man ville ville köra. Sen att man inte kan få 69/69 stars utan att köra coop gör ju inte valet svårare
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
bara 2 banor man MÅSTE köra co-op på ja. och varför man kör själv? ja man har ingen att spela med naturligtvis.
!!!
Då skaffar man vänner!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Dog den här tråden nu eller?
Man börjar tröttna på spelet faktiskt. Allt för många som springer runt med kniv och akimbo shotgun samt granatkastare, känns som att "aim känslan" är borta för de flesta. Därpå finns det idioter som alltid ska säga något när de blir total ägda. Ingen ny DLC, tråkiga banor som blir bara tråkigare efter varje runda. Snart 70 nu på första prestige och ska inte prestiga vidare. Coop är dock alltid lika kul.
tycker det är chill knifeonly samt akimbo snubbarna verkar ha blivit mindre. kör S&D samt hardcore. verkar vara mindre av dessa killar där.
Get Random!
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!! :D eller kan blir fett.. men superlol @ CoD: Vietnam? viiiiiiiiii vill inte haaaaaaaaa dettaaaaaaa .. trååååk! :(
Get Random!
Vietnam är fett Treyarch var jefligt duktiga på att göra mp maps också (men inte spawns) så djungelmaps kan bli kewlt marathon Lightweight Commando pro JAG HAAAAATAR ER
Lightweight är sååååå 2009. Ny är som följer: Marathon Cold Blooded Commando Pro w/ tactical knife Såg faktiskt ett "pro" på IW-forums som sa det. Så det så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ni vet väl att carepackage granaten ger extra fart om man ska köra kniv setup. Commando bör dock raderas helt från spelet, så jävla överdrivet när folk kan kniva från flera meters avstånd.
carepack glitchen är måttligt old :P Spelade HC HQ för nån dag sen och råkade ut för nån ny glitch. Så fort du trycker in sprint så glider du typ fram jävligt snabbt, alla andra i matchen kutande runt med galen speed etc var ju nästan underhållande iaf :P
MW2 var en besvikelse utan dess like, jag ser det bara som otroligt bra att flera av de personerna som var ansvariga och drog i tradarna nu har lamnat studion. For tro inte att Activision kommer stanga ner IW eller byta namn, knappast. De kommer ga vidare precis som vanligt, hyra in nytt folk istallet for de 9 personer som lamnade (positivt) och sales for MW3 kommer vara precis som vanligt da genomsnitts-meathead-mainstreamgamern som koper dessa liren bryr sig bara om det star Call Of Duty och Modern Warfare pa boxen och om han ar nagorlunda entusiastisk sa kanner han aven till Infinity Ward till namnet. Det faktum att flera av huvudnissarna bakom MW2 har lamnat IW gor mig mer intresserad infor MW3.
Diwety du kan fan ta jobb på Hänt extra.. Så länge Intervention finns så är mw2 helt okej
offT: men någon som sett MoH senaste spel? även de ska börja köra modern warfare, ser riktigt nice ut faktiskt! :)
Get Random!
Fuck you gör ny tråd istället för att diskutera MOH.... Jävla tomte
JESUS FUCKING CHRIST, playstation sidorna heeelt nede, & får 800 error varenda gång jag vill köpa det jävla mappacket. fuck you Sony. Va trött jag blir.
försöker ju bara hindra dig. med all rätt, ska du verkligen betala 150 kr för 3 nya banor?
du är kär i mig.
Yesh. Hade köpt dem om de så kostat 300 :-.. Inte för att det är värt det, utan för att jag kan. f.ö kostar de 107 :- här. :P
herre.. vilket jävla jidder. men nu så efter fyrtioelva försök o än fler svordomar så ska här prestige:as..
Lätt värt pengarna Salvage är lite meh men Storm är fan bästa Cod banan ever (om man bortser från inomhus banan på 4:an)
De får nog ta och betala mig om jag ska spela deras rehashade banor eller mer av deras sunklir.
Jag fattar inte riktigt er som verkligen HATAR mw2, vad är det det inte gör som ni tycker det borde göra, vad hade ni för förväntningar på spelet eg? Jag håller det nog top 5 denna gen, mest spelade tillsammans med Skate serien. Så ja, ett gäng nya maps, aka en liten morot / nytändning. Känns värt. O jo, det ÄR bättre än Bfbc2. Modes, balans, grafik, o speciellt flytet i spelet.
grafik? balans? c'mon man..
Get Random!
jo men jag tycker nog det, ärligt. men men, smaken som baken osv.
grafiiiiiiiiiik!? vad har du rökt?
du är kär i mig.
lucky strike, men fan, tycker bf är för kantigt, pc aktigt, jag gillar dimman o brunheten i mw2.
TheMatt P29 Hatar inte MW2. Slutade helt enkelt spela det nån månad efter release då MPn var glitchig och full med exploits. Det var typ nytt bullshit varje vecka kändes det som. Tappade helt enkelt intresset och började spela andra spel. Är inget större fan av krigs FPS överlag nuförtiden. Till och med BFBC2 blev tråkigt efter ett tag för mig, och där har jag inte ens nån riktigt anledning till varför. Det var exakt vad jag förväntade att det skulle vara, men eh, jag kanske fyllt upp min kvot av hur mycket FPS MP jag har lust att spela under denna livstiden. Ett par rehashade banor och ett par nya banor för ett löjligt pris är tyvärr ingenting som kan locka tillbaks mig eller få mig att ge skiten en andra chans heller. Vilket var ungefär det jag ville uttrycka lite vackert i mitt förra inlägg.
marvingaye: Då kanske du ska spela bra först? soooooopa!
Ett par rehashade banor och ett par nya banor för ett löjligt pris är tyvärr ingenting som kan locka tillbaks mig eller få mig att ge skiten en andra chans heller 10 sens och quickscoping med Intervention = där har du orsaken till att spela det
Vad fan gör du ens här doggson, borde inte du sitta framför halo reach betan med världens stånd dygnet runt dessa dagar.
Jag spelar vidare på det men det är nog enbart för att jag oftast spelar med folk som är sköna att spela med. Och jag är nog beroende av att samla poäng :) Men något map pack blir det inte. Hade kanske, kanske kunnat betala max 35:- för det där. Även om det är i överkant. Den här typen av map packs ska vara gratis.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Jag tycker åxå priset är ganska cp, men nu ville jag verkligen ha nya maps, o då har man ju bara två val: betala, eller skita i det. Jag betalade. big deal. 30 spänn är ju trots allt 2 bärs typ. Men det är såklart överjävligt mot alla kids som inte har de där kronorna.
Vad fan gör du ens här doggson, borde inte du sitta framför halo reach betan med världens stånd dygnet runt dessa dagar. Mr Doggson tycker inte betan var så bra :D
Alltså att hela whoa´s big shots crew inte kan köpa ett mappack för 130kr är fan sorgligt. Varför skulle mw2 köra med gratis mappacks? Företag existerar för att tjäna pengar, dom är inte dina bästa vänner fuck you pay me är vad som gäller. Surade jag när bungie något av sina 3 mappacks? fuck no. "BUUUHUU TÄNKER INTE KÖPA FÖR DOM HAR 2 GAMLA BANOR" Jag tycker iofs att alla spel som är uppföljare ska innehålla alla gamla maps, men det lär aldrig hända. 1200msp är i dyraste laget men vill man inte betala så mycket kan man vänta på DOTW men palla sitta och tjura i 5 månader för att få ner priset med 40kr. "MEN DICE SLÄPPER JU GRATIS MAPPACK!!!!11" Nej Dice misslyckades fatalt genom att släppa ett mp spel med 10 maps varav alla inte ens funkar i alla spelsätt, vad hände med efterföljande dlc? 160msp per klass för 1 nytt achievement och ny camo? Grattis.... Storm är awesome! Crash och Overgrown är nice också, bailout har lite ruttna spawns + tubing i SND och salvage kan vara lite campfest. Marvin: Ingen BR + samma map hela tiden = meh.....
Marvin: Ingen BR + samma map hela tiden = meh..... offT men lol ... dock kommer invasion den 7
Get Random!
Så doggson... du betalade alltså 130:- för en bra och genomarbetad bana? Grattis. Och ja, företag existerar för att tjäna pengar. Men för att tjäna pengar måste du ha kunder. Att Activisions varumärke fått sig en rejäl törn är det inget snack om. Jag kommer nog att undvika dem ett tag. Det är inget skäl att sluta spela de spel jag redan betalat för dock. Som TheMatt säger, 130:- är typ två öl men måste jag välja får jag nog ut mer av pengarna om de hamnar i kassaapparaten hos de som serverar mig en kall Schneijder följt av en London Porter. Även om jag tvingas lägga till en tjuga eller två.
Diggar att dem har tagit tillbaka cod 4 barnorna till cod 6!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sluta kalla skiten för Cod 6. Allvarligt.
Evolution P26: Tror du jag blir hustlad eller? polaren pröjsade jag tjänar inga pengar :) Har spelat Stimulus mappacket den stunden jag spelade MW2 idag och det var inget fel alls, även om storm är bäst så funkar dom andra banorna. Activision är ett kukföretag indeed men dom tjänar feta pengar, folk köper fortfarande deras skit. Så fortsätt bojkotta dom det spelar ingen roll, jag bojkottar Sony och Nintendo men idioter köper fortfarande skräpet dom spottar ur sig.
Så du fick det gratis eftersom du inte tjänar pengar och sitter o kallar folk snåla som inte köper det. Herregud. 10/10, doggson. haha