älskar spelet som fan! kör med Scar-H just nu. finns ju bara skit på assault rifles i början. ska nog köra lite med Machine Gun! M4 vad den nu heter
Get Random!
augen är fetast ju! rödpunkt, sleight of hand, bullet penetration, commando! hur nice som helst... fan va gött spel har äntligen börjat få ordning på min ratio oxå, får ungefär, 35kills 5 ass och 10 death per match :) känns bra ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det beror på matchläge vad man kör för perks, om man kör mkt HC är det ju meningslöst med t ex stopping power, man kolar ju fettesnabbt iaf. Att få UAV efter 2 kills är dock bra skit när man kör med begränsad hud, eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kör med Scar-H just nu. finns ju bara skit på assault rifles i början. ska nog köra lite med Machine Gun! M4 vad den nu heter Haha, testat M4A1 eller? Så enkel, så bra.
ACR:en är dock bästa AR'n, men den får man så sent.
jo, kört med M4A1 med. men den känns så aim en spray. mer fire power i ScarH . blir nog en fet machinegun med ACOG :D
Get Random!
Hahaha.
"Känns så aim'n'spray, så jag kör LMG istället" Du lär såklart spraya mindre med en LMG.
och VARFÖR(?!) vill man ha ACOG? Det suger, speciellt på en LMG.
Gör om, gör rätt.
vadå suger? allt är precis lika bra på det där spelet.. alla vapen är sprayvänliga och det känns sjukt realistiskt allting. MW1 var bra för att det gav en semirealistisk känsla. i MW2 blir man ägd av folk som kutar runt med 2st musköter från 1600talet eller killar med sköld som utan problem tål en .50. Dedicated servers, bort med Akimbo perken, bort med skölden och gör bättre kartor! Eller, patcha Cod4 med killstreak systemet och lägg till mer vapen.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Acog är rätt nice på iaf på m4:an, funkar bäst i hardcore dock. inte kört mycket javelin idag men ska iaf göra klart mina prestige challenges, blir jag bannad har jag Assassins creed 2 - Left 4 dead 2 - The beatles rock band - Lego rock band + sprillans nya ION trummor så kunde gråta mindre Simba: Dom är faktiskt från 1887! :d ska abusa den skiten när jag kommer åt dom igen, håller dock med dig att banorna suger och akimbo är gay. Dom kan plocka bort commando medans dom ändå håller på, commando = kniv lagget från cod 4 omgjort till en perk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Täkte fråga en grej angående cold blooded+silencer. Vilka AR's är det värt att köra på? Jag kör mest bara det som är kul och bryr mig inte om vilket som är bäst riktigt men skulle vara kul att veta om nån har något bra tipps så jag kan göra en vettig "Stealth" class
Graffare
2009-12-03 23:39
! På HC kör jag med m4 silencer och cold blooded. Dock suger den på långt håll. Då är FALen med silencer är jävligt brutal. Lite som en blandning mellan g3 och m14. Nackdelen är väll att du inte kan spraya (som man faktiskt måste kunna ibland enligt mig). Vill du köra riktigt stealth så kör du intervention med silencer, den är brutal den med. One shot-kill och väldigt accurate. Fyfan vad jag hatar fittor med akimbo på 1889, Dom som kör med det lär ju inte kunna aima för ett enda öre.
Acog till en machinegun är ju tungt! .. även om det är onödigt är det fett att ha bara. man känner sig mer ninja
Get Random!
! P21
varför kör man ens med silencer på banor med killcam?
för att citera det mest sanna om spelet this far.
What the MP44 was in the WW2 games has become all the assault rifles in MW2 on steroids. It's not just limited to AR's, LMG's stupidly good (RPD, LSW, AUG - mostly), and then you've got all the akimbo stuff which only requires a certain set up and the right maps to rofllmaopwn. Even a knife class with marathon, lightweight and commando is stupidly easy to use. Not to mention that tubes have finally reached their worst incarnation (scavenger, danger close) Alot of people harassed me at first for using the FAMAS (which is insanely good btw: I was getting 3:1 to 5:1 k/d consistently) so I switched so SCAR - which I also found to be quite good. I kept checking out weapons, frankly the only AR that isn't good is the F2000.Why is this? no recoil, and unbalanced perks. I dunno, it just seemed that before there were wepons that were difficult to use but were rewarding once you mastered them. in MW2 anyone can pick up just about any weapon and do well. Dont get me wrong... I'm totally enjoying MW2 but I just wish it wasn't so noob friendly.Men iofs, alla här kör väl på konsol.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
box ftw.. längtar tills AUGen .. verkar feeeet.
Get Random!
Simba, man kör inte silencer för att campa. Man måste vara rörlig, dörför fungerar silencer på banor med killcam. Själv kör jag bara silencer på 'free-for-all', och 'search and destroy'. Fast banor där man är packade med andra teammates är silencer ganska onödigt håller jag med. Sen tror jag inte på dendära med "denna vapen e bättre är den andra". Alla har ju sina egna standards och vanor. Tex, ett exempel är personen du citerade där han påpekade att FAMAS är "insanely good", fast det tycker inte jag. För stor, irriterande aim som täcker halva skärmen, jag gillar inte den bara och föredrar M16 över den.
Alla vapen är likadana, tycker m4 är bäst (första vapenet) för att den har lite högre rate of fire och lite större magasin än SCAR. Annars är det ju bara att sikta och spraya. var mer skill i CS när det spelades.. Om du är rörlig spelar det ju ingen roll om du har silencer eller inte, du komer ju ändå inte vara på samma ställe som folk ser dej i killcam. Igår körde jag med fuskare, det var spännande. Tror jag hade 7-36 när matchen var över. Längtar till BFBC2!
Graffare
2009-12-04 14:10
Alla vapen är inte lika, inte för mig i alla fall. Silencer använder man ju för att flanka och spraya ner ett helt lag. Verkar som om ni bara kör en kill, en death hela tiden när ni säger så. Det finns något som heter minimap. Dör nån bredvid mig vänder jag mig ditåt och kollar.
Thermal Scope är ju efterblivet. ofta man vill ha ett jävla sniperscope till en machinegun? sen kan man ju inte se ett skit på snöbanor. THERMAL SCOPE. efterblivet....
Get Random!
längtar också efter BFBC2, redan förhandsbokat det :D skaaa bli feeeeeeett
Get Random!
Graffare
2009-12-04 17:04
Thermal scope är ultimat om man gillar quickscopes. Att sitta och leta efter fiender med det är fett gay dock.
Thermal äger ju vid ex HQ eller när man ska hålla ett ställe.. bara att dunka ut smokes i hela området och ligga och plocka folk ju. Förstår inte folk som har AOGC scope på snipers dock. hade varit nice om man kunde hålla andan med det också.
Graffare
2009-12-04 19:39
Har du kört med ACOG på cod4 så förstår du ;)
Man kan väl hålla andan med ACOG numera? Även om skillnaden inte blir lika stor som med sniper scopes.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Graffare
2009-12-04 21:29
Det är thermals du kan hålla andan med.
Graffare
2009-12-05 11:42
VeCn din lilla n00b. ;)
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
SÅ jävla gay att dom fuckade upp acog siktena från 4:an och la in dom där skitgrejerna :/
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
acog är fetare i detta tycker jag. iaf på machine gun. EB att m16 och ak är så sent i rank
Get Random!
Graffare
2009-12-05 17:18
Viggos: Vem är typ level 20? ;)
fan, ja vill bara nå lvl 70 nu så ja kan byta spelhelvete, vill ju dra igång med ac2 t ex.
Graffare
2009-12-06 12:23
Viggos: Vem är typ level 20? ;) Haha, men jag har ett liv utanför xboxen oxå. ;D Men det får vell ta ett tag att komma ikapp dig förstår jag, hehe. ;)
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Graffare
2009-12-07 02:13
TheMatt: 70 på 10prestige, annars är du inte klar ;)viggos: Det vet du att det kommer
Jag tror jag skiter i prestige, pallar inte. inte i år iaf..
Börjar redan tröttna lite. Så mycket saker jag inte gillar med spelet. Specielt banorna, tycker dom är skittrissta. Gillar sub base och afghan resten suger. Matchmakingen kan få mig att stänga av spelet ibland. Javelin glitchen(som ska fixas snart) och alla som rusar runt med kniv är också ganska trisst men aja.. 4 månader till bara
Graffare
2009-12-08 02:59
Banorna faktiskt är skittråkiga!
jag gillar't :(
Get Random!
känns lite mer old school cod nu. cod 1-2 typ... fast banan som verkligen är från cod 1 är ju bara cp bajs camp in the bunker with akimbo shotgun typ.. sämst
Get Random!
Gillar Terminal och Skidrow men det är ju självklart banorna man får spela minst, jag hoppar vanligtvis mellan 3 banor Estate-Wastelands-Sub base och gillar ingen av dom speciellt mycket... Ge mig mappacks....
Vilken/vilka maps skulle ni vilja se från cod4 då? Pers. gillar jag de stora öppna som wastelands, afghan & snömappen, så jag skulle vilja se den ryska industriområde kartan t ex, whats its face..?
overgrown! .. sen några feta från 1an och 2an hade varit nice.. kanske moderna upp dom. lite segt att spela MW2 i ett bombat tyskland men ändå
Get Random!
ta bort underpass och rundown tack skidrow, terminal och subbase tycker jag är riktigt nice
!!!
Rundown är skön ju. Att dra in en chopper gunner på den banan och spawnkilla motståndarlaget är förjävla vackert :D
Va är grejen med den stackarn eg, han måste ju ha nått slags fel, typ Asbergers eller nått..? finns det nån förklaring online?
Han är britt Spelat 17 timmar i sträck Han har mjölkmustasch Dom borde ta med 1 bana från cod 4 och det Vacant, bästa banan konstant action. Älskar den banan
Chinatown från cod4 för fan! alltid varit svag för citymaps. Spelat på samma servrar sen cod4 slpptes, HC citymaps only. MEN INTE NU LÄNGRE! Någon mer som blivit mer sugen på BFBC2 efetr att ha köpt detta?
Den där killen är väl bara någon som är ute efter lite internetfame.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Simba Jo har varit väldigt sugen på Bad Company 2. Ser dethär som ett tidsfördriv tills det kommer om nu inte IW fixar allt jag avskyr men är väldigt tveksam till att dom klarar av det
Sen jag fick betakod till BFBC2 så har jag bara spelat det. Men det är mest för att jag inte vet när de tar ner den betan, så bäst att passa på. Har f.ö en extra kod om någon vill ha. PM:a mig, eller nåt. Det är till ps3 förresten.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
marwingaye Hooka mig!
Usch, China Town är ju den sämsta banan in the history of gaming! Crash skulle jag kunna tänka mig lira MW2 på. Bästa banan från Cod 4. Men jag gillar inte idén med flashback maps. Jag har redan spelat sönder banorna och vill jag spela dem igen så stoppar jag in spelet banorna finns i.
Vore väl ganska värdelöst att genom t ex DLC få köpa gamla banor. Om de blir gratis, så fine, men håller med Dieallot, det är att ta ett steg tillbaka. Man vill ju ha något nytt. Vad är poängen annars?