doggson då var det inte det att jag suger utan att ettan är bättre spel helt enkelt. doggsons hade fel. wohoooo
nej det hade han inte
Get Random!
100% på muliplayer nu, Finally. Någon som vill köra Special ops ? Need 2 achive some halla at me. De som spriger runt med akimbo är det bara att sjuta ner, såå slipper du bli det. så lätt.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
100% på mp? grattis ligger på 240% eller något har nukat 5 gånger, ville nuka king_phil när jag joina hans game men hade ingen tur :P Jag gråter varje gång nån pangar min chopper gunner, polaren sköt ner min för några dagar sen kommer aldrig förlåta han för hans jävla svek.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ni som alla här spelar MW2 på PS3, vilken router använder ni för att få OPEN NAT och inga problem whatsoever när det gäller host/join? Se min tråd i Datorer & Teknik för mer info om varför jag frågar. Behöver verkligen hjälp och SÄKERT har en eller två här i tråden varit med om samma problem? Mvh
GAIA Jag spelar inte MW2 men sitter däremot på en PS3 och har haft en hel del problem relaterat till "NAT type 3" och "NAT failed", vilka båda är icke önskvärda.
För att lösa detta följde jag denna
guide . Eftersom att min router är helt kass (ZyXel) så fungerade inte alla steg. Det jag gjorde var då att gå in och stänga av en del av routerns brandvägg/säkerhetssystem. Jag har ändå brandvägg och antivirus-program på PC:n och det verkar inte så troligt att man ska få sin PS3 hackad.
En lite mer lättförståelig guide återfinns
här .
Efter att ha kört ett "connection test" fick jag då "NAT type 2" som tyder på att allting fungerar som det ska.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Graffare
2009-12-18 03:09
Har 300% på MP, snart 301% haha. Någon som vill lira (hc)tdm eller ctf så holla at me
och om det är någon som vill dra igenom star 69 på ps3 så holla at ME! med mic obv:P
du är kär i mig.
Jag kan dra en runda med dig, utan mic.. O så är jag rätt kass åxå. Peppad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
näää int ska ni skaff trophies? Förövrigt är specops skit simpelt :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Så jävla smutsigt hade min bästa Wasteland match ever! Fick in harrier-chopper gunner men sen blev det fel, precis när det står NUKE READY så tar en fitta i mitt lag sista killen :/ Förövrigt vilket lands spelare stör ni er mest på? började tänka på det efter att ha mött en bunt jävla fransmän som ALLA körde 1887. Hade nån HCHQ match mot några fransmän och det noobtubades utav bara helvete = FUCK YOU
Okej niceness för dig, men känner att det inte var så kul att pressa detta multi så 100 räcker för mig :D. Men spec oops för achivementseeen. Är väl en lite hora för det. men ingen som vill hooka? har ingen mic dock :(. Eller borderlands zombielandsss ,shuu.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Men bra att spela spec ops med utan mic. Lär bli så mycket enklare då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förövrigt vilket lands spelare stör ni er mest på? började tänka på det efter att ha mött en bunt jävla fransmän som ALLA körde 1887. Hade nån HCHQ match mot några fransmän och det noobtubades utav bara helvete = FUCK YOU Nej, fuck you. Svenskar stör jag mig mest på.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Svenskar är iaf tysta i micen. Aldrig hört en svensk skrika och dryga sig över XBL. Förutom Doggson såklart, men han är från Södertälje så det räknas inte. Britter är dryga, amerikaner, fransmän, holländare, tyskar.... egentligen är varenda jävel som har micen ikopplad i public ett as. Har folk så svårt att hålla käften?
Britter & amerikaner. Way för mkt racial o homophobic slurs där. (eller så är det bara för det är enda språket jag fattar..) Svenskar är najs, sist pratade de bara om när Mcdonken i gud vet var stängde. btw, när i helvete ska de styra mute all, ty jag spelar för rekreation, jag hör nog med cp'n på jobbet.
hahaha... älskar att trashtalka.. en snubbe trodde att jag och min boy var svarta britter.. dum amerikan.. "huee huee , you sound like ehm.. black british guy" lol .. sen blir man alltid kallad arab eller fransman om man snackar svenska, kul det med
Get Random!
marvingaye: haha hatar också svenskar i stort sett varje spel man kör, försöker undvika dom. Men inte pga av att dom är fega och vidriga utan mest för att dom är dryga
hörde några svenskar snacka om svininfluensan i 10min. haha!
haha, det var mer ett skämt. Men ja, svenskar kan vara lite dryga ibland. Jag kan tänka mig att fransmän kan vara riktigt irriterande om man inte förstår dem då de aldrig ens skulle kunna tänka sig prata något annat än franska. Annars håller jag med TheMatt. Britter och Amerikaner är väl de som är mest irriterande men det är nog för att de är dem som pratar mest och för att man förstår dem. Dessutom verkar amerikaners ordförråd vara begränsat till "nigger" och "faggot" när de är online.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Britter! Jag blev nyss kallad för "fat cheating yank cunt". Det var rätt underhållande.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
VARFÖR finns det sniperbanor och snipers öht? Hur kul kan det vara? Speciellt när man spelar Domination. Spelade nyss en domination på Estate, och innan det på Wasteland. Mitt lag förlorade med typ 125 poäng för att idioter sitter på en flagga och tror att man vinner ändå. Kom inte ifrån A-spawn på Estate för att ALLA sitter i huset och snipprar. "Hihi, vad sneaky jag är" Idioter. Sälj spelet, väx upp, sug en kuk och dö.
Graffare
2009-12-20 17:48
Dieallot Word. Hatar att jag har typ en miljard minus i W/L tack vare alla sopor som inte kan spela Domination. Vill man vinna matcher måste man spela FFA, men det är så jävla drygt att alla campar i stället.
haha scrub alert! jag har en win ratio på 1.1 = SKILLZ! nästan typ :P (nej jag bryr mig inte om win ratio)
Graffare
2009-12-20 17:59
Vad kör du för modes? Jag har turen att komma in i lag där alla suger. Jag ligger alltid plus medans dom ligger minusm precis alla ligger minus. TDM då.
Fast jag bryr mig inte så mycket om att vinna matcherna eller inte. Jag hatar bara att spawna på samma ställe over and over and over bara för att mitt team inte kan pusha framåt.
Graffare
2009-12-20 18:19
Klart man bryr sig, men det är ju inte så att jorden går under. Det är jävligt störande.
lol.. min win ratio är plus med.. MVP style babyyyy
Get Random!
Jag brukar snajpa mest hela tiden, om det inte är små banor med mycket close quarters. Men att sitta i ett hus en hel match funkar ju inte i cod med kill cam systemet. Jag kör intervention med sleight of hand pro, stopping power pro och ninja pro och kutar omkring om alla andra, bara det att jag försöker vara lite smidigare och ta min tid. Det är sjukt kul.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Min win ratio är 0.70. 406 vunna och 581 förluster. Säkert 300 av dem är "leave game".
springsten P19 Lira Hardcore, så slipper du kill camen. Kan va det dummaste som uppfunnits!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
VeCn: Kör allting som Dieallot invitar mig till
är det grymt spel detta eller? 2an,jag har inte kört cod sen 4an kom ut stor skillnad ?
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
p-m Kampanjen Tar vid 5 år efter CoD4. Världsläget är spändare än någonsin. Kubakrisen framstår som rena söndagspicknicken och det bara eskalerar ju längre man spelar. Du rör dig i Asien, Rio de Janiero och i USA. Storyn är klyschig, inte särskilt nyskapande men konstant adrenalinpumpande och ganska spännande. Stort minus är att den om möjligt är ännu kortare än i CoD4. Köp inte spelet om du bara är ute efter storyn, utan vänta tills spelet kostar max 300:-. Är definitivt inte värd fullpris.Multiplayer Nya banor, en miljard nya vapen, perks och challenges. I övrigt är beskrivningen "Cod4 v 1.2" en vanlig benämning på hela MW2, och jag är benägen om att hålla med. Frågan är dock vad det innebär? CoD4 bjöd på det förmodligen bästa online fps-spelet någonsin, och MW2 fortsätter på den banan. Banorna är på det hela taget dock något sämre, men det finns ett par guldkorn här också. "Modern Glitchfare" är en annan analogi. Många glitchar har dock fixats men IW får rejält bakläxa om att inte hålla ordentliga betatester i framtiden. De är på tok för arroganta på den fronten. Game lobbyn är sig lik, vilket väl inte är helt okej. Hade gärna sett t ex ett röstsystem där alla får rösta mellan två banor inför varje runda eller nåt liknande. En bra sak är dock host migration, vilket innebär att om hosten hoppar ur så stängs inte lobbyn. Fungerar dock inte alltid helt smärtfritt, men för det mesta. Special ops En nyhet. Faktiskt över förväntan bra. Spela själv eller med en polare via splitscreen eller online. Vissa uppdrag är riktigt svåra. Små miniuppdrag i stil med epilogen i CoD4 (flygplanet). Storma, försvara, smyg eller sitt i ett flygplan. Enda nackdelen är väl att man inte kan paras ihop med någon random spelare över nätet. Sammanfattning Ett bra spel, men ska du inte använda det för att spela online kommer du inte vilja lägga ut fullpris. Utseendemässigt är standarden densamma som på CoD4, det är knappt någon skillnad alls. CoD4 var, och är fortfarande, riktigt snyggt. Men jag tror många hade förväntat sig lite mer på den fronten då CoD4 faktiskt har två år på nacken. Utvecklingen borde väl gå framåt lite mer? Men som sagt, det mesta är fortfarande bra. Och idag finns ingen värdig utmanare om du vill spela fps online. Får väl se om Battlefield kan utmana i vår.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Graffare
2009-12-23 08:26
springsten P19 Det är det an bör göra med sniper. Dom som sitter i ett fönster är bara fåniga.Dieallot Jag har också sjukt många "leave game", många glitchade rust-matcher och laggiga amerikanhostar mitt i nätterna. Att man inte lär sig att man inte ska spela mitt i natten.
Närmar mig 1.0 i win/loss efter 33 raka vinster igår. Vet inte hur många timmar det motsvarar, men var tvungen att sluta för att jag blev för trött.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Graffare
2009-12-25 22:36
Evo: Vad kör du för modes?
Favoriten är domination, men igår var det bara team deathmatch vilket egentligen tillhör det jag gillar minst. Men eftersom jag spelade med ett gäng andra fick jag vika mig för grupptrycket. Annars går det ofta i perioder. Körde en hel del hardcore innan jag prestigade, demolition är ett ganska kul påfund men ronderna känns lite för korta ibland, sabotage och capture the flag kan vara sådär lagom sköna kaos. Har lite svårt för spel där man inte respawnar (s&d). Önskar mig fler hardcore modes. Slipper man kill cam blir det möjligt att köra lite mer taktiskt, och avsaknaden av radar gör det svårare för campers.
Graffare
2009-12-26 00:04
S/D är jäkligt kul om man spelar med bra/schyssta killar och tjejer som vet vad dom gör.
fään vad dryga vissa spec ops är. 30 stars so far. alltså 10 avklarade. sniperuppdraget i tjernobyl är ju ett helvete.
du är kär i mig.
Graffare
2009-12-26 03:42
Sniper i Chernobyl är ju inte så svår
jo va fan så fort man poppar ut huvudet får man det avblåset ju
du är kär i mig.
Jo för det uppdraget är ju jättesvårt.... Lol
Hardcore är the shit! :) men vaarrfööööööörr finns inte Team Tactical? vem vill köra cp 3rd person egentligen.. heeelt jävla EB ... :( 3vs3 var ju the shit!
Get Random!
ja, hidden på veteran är svårt, hade inte några större problem med något tidigare, men jag har förbannat svårt att hinna se fienderna i ghilliesuits, hur jävla lungt jag än tar det, och de kan ju knäppa två skott på nolltid och då hinner man inte tillbaka och recovra
du är kär i mig.
Graffare
2009-12-27 05:34
Svensson: Teamwork är hela grejen
Svensson: Hidden var rolig men knappast svårt, Breach and clear grejen på Echo är "svår". Gjorde det uppdraget med Dieallot för nån vecka sen för att han skulle vara nöjd, vi hade inga speciella problem. Gäller bara att få in timing på pats etc :)
patrols är ju inga problem, det är som sagt dom äckliga jävlarna i ghillie när dom ligger ner. gief thermal sights!
du är kär i mig.
Graffare
2009-12-28 00:50
Dom är inte så svåra att se om du hardscopar lite. Eller leker lite kamikaze och springer ut så ser din kompis var han skjuter ifrån.
Du spelar banan 1-2 gånger sen har du memorerat den. Enda "svåra" är i slutet dom snubbarna random skjuter jag på, dom är för jävla svåra att se 4200msp kompis fixar all din specops yo!