Hahahah, fyfan, nu längtar man riktigt ordentligt alltså, banorna ser ju riktigt roliga ut, och av det man får se så har dom absolut gjort de bättre än första, give it to me nooooooooooow!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
HOLY FUCKING CHRIST :D Ser ut som FISK kommer ga pwnage i den har skiten ocksa DU OCH JAG PATRIK ! <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Blir till och dra guldkors i mp igen då, det här ser så snuskigt läckert ut, fuck Halo ODST, fuck Operation Flashpoint 2, MW2 kommer bli GOTY 2009.
Fuck you blir ODST sen 1k tills MW2 kommer ut :D Operation flashpoint 2 koper man om man har 3 polare att spela med, medans MW2 blir 2p coop
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ska iaf äga Special Forces mode :DDU OCH JAG!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hoppas det kommer en beta på detta, gotta have it. Operation flashpoint 2 koper man om man har 3 polare att spela med, medans MW2 blir 2p coop Oooh yeah, special forces på MW2 kommer rocka.
Digg it...
Vänta P21: Jo special forces mode kommer bli galet men samtidigt sa har jag mer an 1 polaren att spela online med (xbox agare ROFLZ) Sa det finns en viss mojlighet att man maste skaffa OF2 Kanner nastan for att runka nar man kollar MP videon, ser sa javla satans nice ut jamnfort med bade Cod 4 och Cod WAW. Infinity ward kunde inte gora en mer javla hypad an man ar nu...GE MIG
DU OCH JAG PATRIK ! <3 DU OCH JAG!! d'aaawwwww
Nä men MP videon ser galet cool ut. Det känns som att det inte gör så mycket nu att många andra spel blivit pushade till 2010 för det här kommer ta upp mycket av tvspelstiden anyway :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Nä men MP videon ser galet cool ut. Det känns som att det inte gör så mycket nu att många andra spel blivit pushade till 2010 för det här kommer ta upp mycket av tvspelstiden anyway :) Trots det så kommer det en hel del andra grymma spel i år också, 2009 lutar åt att bli ännu ett dyrt år.
En ganska intressan analys av mp trailern också
Länk .
Blir att gå bärsärkagång med AA-12:an och SCAR sen när det släpps.
man oh man. efter att ha sett multiplayern så är jag tveksam om jag kommer att köra kampanjen över huvud taget. måste teama upp med någon från whoa när det här släpps
Finns bara en man pa whoa som kan spela cod serien, resten ar wannabes som tycker det ar skill med m16/jugg combo. Nej men det skulle vara javligt kul att mota folk fran whoa for att se hur javla daliga dom verkligen ar, man har ju knappast hoga forvantningar :D
Klart man ska spela kampanjen. Duuh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns bara en man pa whoa som kan spela cod serien Menar du mig? Tack vad snäll du är...
Nej men det skulle vara javligt kul att mota folk fran whoa for att se hur javla daliga dom verkligen ar, man har ju knappast hoga forvantningar :DHaha, de ska du få äta upp, jag smiskar er alla upp och ner och bak och fram.
Måste samla ihop min guldkors-klan... Slakta arse som i COD4.
Hahaha, dagens skämt.
Hahaha, dagens skämt. Dig är de väl ingen idé att möta ens, du skulle bli så smiskad, men jag kan möta dig så du slutar upp som ditt whoa-nick.
Well, thats what i do. Dra ihop din guldkorsklan du, ni är säkert jättrebra.
Well, thats what i do. Dra ihop din guldkorsklan du, ni är säkert jättrebra. Jag behöver inte dem för att smiska dig...
Fan vad du ska smiska hela tiden, gay. Men jag är också guldkors, så mina überskills är omännskliga. Sluta sätta mitt inlägg inom citat när det bara är vi som pratar.
Hahaha, exakt vad jag behövde för att vakna till den här morgonen, tack gubbs. Något nytt som kommit annars? Har inte hängt med på sistone.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Det här är en nyhetstråd om MW2 inte vem som "PwNr mest N0OooO0bs". /ADMIN
"Det här är en nyhetstråd om MW2 inte vem som "PwNr mest N0OooO0bs"." Det är väl mest en tråd om allt skit runt som har med spelet att göra, att pwna noobs har mycket med Cod serien att göra eftersom dom flesta online påminner om scrubs. Hur man kommer spela vad man ser fram emot etc, online gaming är otroligt mycket "MIN KUK ÄR STÖRRE ÄN DIN KUK" skitsnack vilket är otroligt underhållande. Skulle ju vara för jävla tråkigt annars Men man kan väl enbart posta nyheter så blir det ju nästan ett bra forum... 4ZERo2 POSTADE ATT HAN DRUCKIT KAFFE PÅ SIN TWITTER!!1111
Du förstår exakt vad jag syftade på. Många av inläggen på dom senare sidorna bestod enbart om folk som skröt om hur bra dom är. Jag vet mycket väl att MW egentligen är bäst som MP iom att jag spelar en del själv. Men att bara sitta och skryta om vem man äger upp i brygga hör inte hemma här.
var ska man skriva det då? har aldrig nånsin märkt att någon tråd i konsol&pc-spel har varit en "nyhetstråd"
du är kär i mig.
Har påpekat det här i några månader med x antal spydiga kommentarer och det är att Konsoldelen skulle behöva en "skräppost" där man kan snacka allt möjligt skit som tas bort efter en vecka ungefär Finns en hel del bra spel men inte fan orkar man sitta och skapa posts bara för att få 2 replies och se den dimpa ner till sidan 7 efter 22 minuter Louder eftersom du är admin kanske du kan slänga upp en tråd där man kan snacka om allt möjligt skit inom gaming, utan att behöva spamma upp nya trådar varje dag. Finns väldigt få trådar som håller sig ontopic igenom (jo jag har derailat några ><) Come on guy!
word på doggelito. men du bör fixa din sig, det står playstation network network
du är kär i mig.
Det doggson egentligen menar är att han vill ha en spamtråd där han kan trolla och gnälla om ps3 på bästa king-phil manér. Med det sagt så tycker jag han borde få det! Comedy gold.
Konsollforumet känns så jävla dött nu ändå.
Ang. siggen så är det lustiga med den(förutom att det står playstation network network) att det i dagsläget, enligt bla. kotaku genom MS/Sony uttalanden, finns fler unika registrerade PSN accounts än vad det finns goldaccounts på xboxlive. Vilket inte direkt är ett mysterium då PSN är gratis och folk är generellt snåla.
(MAG, som kommentaren syftar på, kommer vara galet sunkigt vilketsom)
Ontopic: Bra nyheter för er stackare utan HDTV apparater. "Native" upplösningen för MW2 på konsoller kommer att vara
600p , alltså ej HD.
De valde förmodligen att ha det så för att kunna hålla 60 FPS hela tiden. Vilket är bra, för då kommer gameplayet vara lika smooth som CoD4.
50 was cast as The Multi-Player Voice. Gangsta gangsta, uh uh. PRAPP PRAPP!
lol hur var det att whina? :P påpekade bara.
du är kär i mig.
Skojade sig bara lite :P Moget med 50 >< iofs var blood on the sand tufft
Special Ops now, Multiplayer up next! Keep your eyes open for new magazines covering Modern Warfare 2 at the end of this month, starters next month. Mostly indepth info on Specops, but we're promised multiplayer is up next: Source: Fourzerotwo on the IW forums The long lead press I've been doing the past week (print magazines) was mostly focused on Special Ops. Explaining how it works, going in depth on just how big it is. So you should be seeing that press hitting towards the end of this month, start of next month. Then it's Multiplayers big time to shine in the press. Even before that though, we'll be releasing some more multiplayer videos to tide you over until the big MP press time. I had hoped to do another MP video by now, but our video crew got side tracked with some in-game stuff that took priority though. More MP videos are coming and we hope to have a big MP press day before launch as well. So don't worry, those who want info will definitely be getting some well before launch. :D
doggson hur gammal är du egentligen? du skämmer ut allas tillvaro här
aina_spanar: Fuck you och alla andra! Niceness med bekräftelse att det inte kommer några jävla fordon iaf, slipper man oroa sig för att våffeljärnet sitter och trycker i sin jävla tank
nej, fuck you? människor som dig får mig att skämmas, på allvar, jag får verkligen skamkänslor i min kropp att jag också gillar att spela vissa datorspel.. människor som du bevisar hur töntig den här målgruppen är som gillar att spela datorspel, och jag tillhör den.. makes me sick. dvs om du inte är 12 år vilket jag har räknat ut att du inte är .. fan också
lol fan va kul
hahah
aina_spanar: Jag kan spela thug också och skriva med usel svenska så jag passar in lite i din ghetto värld, ska vi passa på att diskutera tlk och ken medans vi är i farten? Aina spanar inte, polisen spanar för att det är deras jobb.
lulz@aina
du är kär i mig.
doggson: du behöver inte spela nånting? du får gärna vara dig själv.. det är faktumet att din äkta personlighet är så dryg och förkastningsvärd som gör mig upprörd.. faktumet att jag har någon som helst samhörighet med människor som du gör mig skamsen och ledsen.. det var bara det jag ville påpeka dessutom vet jag inte när svenskan blev så usel som när nördar som du började blanda siffror med stora och små bokstäver.. jag föredrar hellre "blattesvenska" i så fall.. men det är bara min personliga åsikt.. du och jag kommer aldrig diskutera något överhuvudtaget.. jag är här för att konstatera att jag hatar dig, inget mer.. ändå önskar jag dig lycka till i livet för jag tror att det behövs.. ( jag menar i det verkliga livet, inte world of warcraft )
Blattesvenska med siffror är the shit. 3y, jÄvl4 svennz0r. Ja cuttaR^ d1g, h4jjai2u?!!!11
aina du gör bara bort dig själv, sluta nu
du är kär i mig.
ledsen om jag trampar på andra datornördars ömma tår.. är medveten att jag skämmer ut mig genom att göra en grej av detta och att lägga energi på att påpeka det... men ta det som ett bevis på hur mycket jag stör mig
det du gör är att skämma ut dig genom att verka som någon som inte hört talas om varken ironi eller sarkasm
du är kär i mig.
Nytt från 402's twitter:
Aiming our next Modern Warfare 2 multiplayer video for release next week. The focus will be on a new Perk that A LOT of you suggested Förjävligt nice, vad tror ni det är för perk? Kan de möligen vara en doubleattachment perk som så många har trott på? Jag tror faen de.
Nu längtar man till nästa vecka mer än tidigare, undrar dock vad dom då ska visa upp nu på GamesCom, hoppas dom utannoserar en beta som dom gjorde med COD4.
Digg it...
visst =) I rest my case
Blir säkert teabag perken! skulle inte förvåna mig
Fan, Modern Warfare 2: Ghost ser feeet ut.