LOL MISSLYCKAT! :D Känns ju värt, vi kommer få sitta och skrika könsord bland efterblivna amerikaner. Trodde dom bara skulle ha det där i Hardcore SND och typ demolition, sjukt värdelöst. Hur ofta kommer man köra 3rd person teams liksom? hade jag velat spela 3rd person hade jag behållt gears of war 2. Främst är jag besviken på vapenlista, känns så jävla fattigt att rensa bort en massa jävla vapen (GE TILLBAKS G3:an) alla har ju sagt att dom lagt till så mycket (jo tack för 7 shotguns) men känns ju knappast så. Inga tuffa pistoler förutom Deagle och revolver wtf hände med berettan etc?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Evolution, tack.. Prestige känns ovärt.. Eller jag är fattig. Hade jag haft pengar hade det varit dirr.. Men orka .. Ofta man ghostar i TDM?
Get Random!
Saknar två vapen; G3 och AS50, varför fick inte dessa vara med? =(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilket format tror du dom säljer mest spel till? Orka lägga ner tid på ett format som har 2000% mer pirater
jo visst, men tråkigt för oss som inte har en konsol och spelar på PC.
Dice gjorde förövrigt ett rätt roligt PR-stunt när de "announcade" att man kommer ha dedicated servers i PC-versionen av Bad Company 2, något som man aldrig annars gör eftersom det är en självklarhet att ha i PC-spel. Och de fick bra respons.
Några kom med tårtor till deras kontor och så fick de det här brevet:
Länk till http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2009/11/bbc2server580.jpg
vafan.. man kan alltså inte välja vilken server man vill gå in på eller skapa en själv och max antal spelare på varje karta är 18? Det här är ju fan otroligt..nog jävligt många (däribland jag) som kommer att bojkotta spelet och vänta på att några crackar upp det och löser problemet med dedikerade servrar själva…
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Skivsamlare
2009-11-08 20:55
Hmm. Kommer man kunna lira storyn i co-op över internet? :) (PC)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Hmm. Kommer man kunna lira storyn i co-op över internet? :) (PC) nej och tur är det, skulle vara sämst, därför finns spec-ops.
har man tur så dimper de ner i brevlådan redan imorgon, game har redan skickat det. woohooo.
Digg it...
det släpps imorrn va ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Imorgon ja, men vissa skickar ut tidigare osv. De flesta av oss kommer få skiten imorgon.MW2!
Tragiskt att folk ska bojkotta MW2 pga att dom skiter i dedicated servrar, jävla pcgamers failar ju mer än ps3 spelare Sluta gråta och bete er som dumfittor och KÖP spelet.
men vaddå, det är ju jävligt värdelöst av dom att skippa det? tycker att mw2 är lite överhypat ändå, kommer köpa, men har inget emot att folk bojkottar :)
du är kär i mig.
Svensson: Är exakt samma sak som left 4 dead 2 bojkotten. Idioter som gråter för ingenting, ingen kommer dö om dom skippar dedicated servrar så whats the fucking deal? Det blir väl nån slags fungerande lösning som kommer duga. Mission get Mw2 1 day early = Fail :( Fucking jävla gamestop som säljer det tidigare i vissa delar i usa men inte i sverige....kuk företag
bara jag som fick sitt ex idag? :D
Skivsamlare
2009-11-09 14:57
Hmm. Kommer man kunna lira storyn i co-op över internet? :) (PC) nej och tur är det, skulle vara sämst, därför finns spec-ops. har man tur så dimper de ner i brevlådan redan imorgon, game har redan skickat det. woohooo. va, varför skulle det vara dåligt? :<
bara jag som fick sitt ex idag? :D Nepp, fick de också... Och it freaking owns! Underbart underbart, är halvvägs in i spelet, kör hardened nu första, skulle råda alla att börja på hardened/veteran för att få ut så mycket som möjligt av liret.
Ska dra mig till lite MP nu sen får de bli Spec Ops med polaren...
Digg it...
bara jag som fick sitt ex idag? :D Jag fick det också :) Så jävla härligt, var hemma 12 och det första jag såg var postavin.
Vågar inte gå online dock. Hört att folk har blivit bannade.
Spoiler Helvete vad kort singleplayer campaign kändes. Jag tror helt seriöst det tog mig 5 timmar, kanske mindre. Cod4's var både bättre och (lite) längre. Multiplayern får fan se till att vara mindblowing nu annars blir jag nog lite ledsen :S
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Marvin: 402 har sagt på sin Twitter att folk som spelar online med orginalkopia av spelet inte kommer bli bannade. Så rocka på förfan!
ANY store selling #MW2 early is in violation of street date. There are no "special permissions". That said, we won't punish players for it. Any players who purchased a legit retail copy will not be reset or banned. Only modded / pirate versions will be.
Ahh, nice. Skönt att veta. Köpte ju skiten främst för multiplayer så det känns som att jag inte ens spelat det ännu :)
Jag hade oturen att inte få skiten en dag tidigare, men det kommer imorgon iaf. Så efter jobbet (ska smita nån timme tidigare) blir det multiplayer för hela pengen. Hela veckan bara multiplayer, sen i helgen nån gång när jag har tid ger jag mig på singleplayer. Praappprappp!
Är kampanjen så pass kort alltså? Fan, jag som hade hoppats på en förbättring sedan föregångaren. Jag har inte mycket till övers för multiplayer så det kanske inte är värt att slänga ut en femhundring för bara någon timmes spelande.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Jag spelade på normal, började runt tolvtiden efter att jag kom hem och blev klar strax någon gång efter 5. Kampanjen är väldigt intensiv som i fyran och de slösar inte bort en enda minut med nåt dåligt, det är fan bra hela tiden precis som i 4an men den kändes helt klart kortare och även om diverse twists och storyrelaterade händelser är lite mer intressanta än fyrans story så tycker jag ändå fyrans kampanj är mer minnesvärd. Jag tror säkert det kommer ta längre tid för mig om/när jag spelar om den på högre svårighetsgrader sen.
CoD-serien är inte direkt känd för överdrivet långa kampanjer och trots hypen är det nog lite för mycket att tro på någon större förändring nu. Därför tänker jag nog också gå på någon av de högre svårighetsgraderna på en gång för att förlänga spelet redan från början. Annars springer man förmodligen igenom det tämligen enkelt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
4 timmar och 30 minuter tog de för mig på svåraste...docj ruggigt fet sp :D:D grafiken på dethär spelet är ju fan löjligt bra! nån som vill starta en clan? psn: zkillad
Bästa dagen ever! Hade fan svårt att sova igår, var så jävla taggad :D Synd att jävla fittarbete är i vägen :(
marvingaye: hardcore.... LOL Vänta P21: Kör man vet behövs det ju bara en playtrough så det var ju inget nytt. 10 ska jag hämta mitt ex sen mp! bara fucking mp :D Spottar på singleplayern tills jag känner att jag vill ha gamerscore
Brevbärarjävel vart i helvete är du!?!
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Plockade upp mitt nyss, stod o armbågade med massa baggar i uggs. Tyvärr så måste jag jobba till jävla kl sex innan ja får börja mörsa...
Fan vad bra det är. Fatta att det finns nördar som redan har 15.000 kills, herregud..
Måste erkänna att min hype tvärdog efter att ha kolla runt på officiella/inofficiella recensioner...Multiplayern verkar väl sådär men jag har alltid haft roligare med Battlefield-spelen på den fronten. I synnerhet eftersom att dessa inte är lika hektiska. Killzone 2 var kul i någon timme sedan blev det tjatigt, antar att det är likadant med det här trots alla "perks" m.m. Eller så är det så att jag helt enkelt är en singleplayer-människa som föredrar att ta saker i min egen takt.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Ska hem till min kompis o lira de nu!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Skivsamlare
2009-11-10 15:38
hmm det står att jag icket kan installera det (ngt på steam?) pga att det inte officiellt släppts än? wtfffffff? help me!
Skivsamlare
2009-11-10 15:46
nu installeras det, antar jag. "preloading 5%" @ steam. Men varför tankar den spelet när jag har två skivor? o.O
HELVETE! Så underart! Multiplayern äger.
Snart dags att lira multiplayer. Gillade fan singelplayern också. Fick lite WaW-vibbar i singelplayer på dom bitar när det blev totalkrig inne i städerna också
Skivsamlare
2009-11-10 20:17
Tyckte singelplayer var ok men inte lika bra som i cod 4. Tyckte inte det var så snyggt heller, urtvättat och trisst. Men men, köpte det för multiplayern så ska nöta imorrn
Tydligen ska Modern Warfare 3 vara ännu mera realistiskt ;) http://www.theonion.com/content/video/ultra_realistic_modern_warfare
Informerar om www.the15reasons.com för PS3
Tydligen ska Modern Warfare 3 vara ännu mera realistiskt ;) Haha, posttjänst och kontraorder. Där har vi den riktiga soldatens vardag!
Mp:n är awesome, var tvungen att avbryta single gamet för att få smaka lite på multiplayern. Aldrig hänt förr. 1:a matchen hade jag k/d ratio 23:1, hoppade direkt upp till lvl 6 & blev råslaktad & fuckade upp mina fina beginnersstats.. :P
hur funkar 3d perspektivet?? finns de nått demo ute??
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Gillar MPn skarpt
mp e riktigt jävla kul. öken banan e het
I love this game. Love it. Singeplayern är underbar, är på Takedown nu. Och som alla ni sagt, multiplayer delen äger hårt. Vi borde köra en Whoa match nån gång?
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Testade det, multiplayer äger, spelet är grymt, måste skaffas när ja får pengar!!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
måste bara flika in om det här med dedikerade servrar igen. Doggson du säger att det inte är en big deal. Grejen är att det inte bara blir sämre ping och svårt att hitta ett bra spel. Mods försvinner helt. Dedikerade servrar är ett måste för mods. Promod och allt som var populärt i COD4 kommer inte finnas. Ingen tävlingsscen eller nånting alltså. Betyder också att multiplayern inte kommer bli långlivad överhuvudtaget eftersom det brukar vara aktiva communityn som håller igång spel om de ska överleva mer än ett år.