Frost: I "orginal" filmen så är det mycket bättre musik (kommer dock inte ihåg låtar) sen har han ett outro där han tackar folk med sjukt vacker låt, helvete vilka rysningar man fick Du har väl directors cut versionen eller vad han kallar den?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Nej, jag har den du syftade på. Den är 23min typ. Skäms för att jag skriver det här alltså, men finns det någon som vill tjäna en kosing på att levla min belf holy paladin från 64 (2/3 in på 64) till 70? Jag har så jävla ont om tid just nu att jag hinner inte ens att tillbringa önskad tid med min flickvän. :(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Slänger med 4GB Corsair XMS2 PC6400 minnen om det går undan och görs efter mina önskemål.
T-Röd P26 Nej det är sant, inte precis gjorda för att toppa över rogues men jag antar att jag hade tur, sen är iofs några dps satta för interupts etc.
Glad blev jag för de ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frost va äre du betalar ifall man lvlar? :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yo! behöver hjälp att bestämma vilken jag ska fortsätta spela på! :D har två 33 , en paladin och en warrior , båda dps fury/retri vilken ska jag spela på? xD healing + freemount är ju skitnajs men warriors känns mer dps:igt och man slipper alla jävla mana breaks hela tiden :D bara kötta på typ... gah!! ... vad ska jag ta mig till? sen .. på warrior, är fury bättre dps än arms? .. arms är mer 2h men vilken är "bäst" så att säga :D
Get Random!
och min mana tar slut snabbt tycker jag "/ ... finns det "knep" att ha manan kvar mycket?
Get Random!
Skaffa seal of command, använd rank 1 och judga aldrig typ. Samma skada från slag/procc och sparar enormt mkt mana.
Du kan ju inte fråga om vilket som är roligast det är ju bara dumt, du kommer inte få nåt bra svar. Finns bara ett sätt att ta reda på vad du tycker mest om. Warrior är kul på 70, arena som warrior är rätt simpelt dock. Jag säger inte att det är svårt eller enkelt men det finns inte mycket alternativ. Warriors passar ihop med fåtal klasser i arena och dem har bara 1 bra arena spec, tyvärr. Paladins är fett, du har iaf 2 möjliga specs för arena och dem kan göra allt warriors kan göra tills du når end-game. Dessutom, retribution är fan nice nu för tiden, blir allt fler och fler retripalas i top 20 i 2v2 och 3v3 brackets nowadays =)
Kolavil 200kr + 4gb ddr2 PC6400 av märket Corsair, om jobbet görs snabbt och enligt mina önskemål.
okok fett nice. synd att de inte var tidigare hade man orkat =D. men har du bråttom till 70 eller något? blir ju inte segt och lvla om du är rested helatiden, sen när du kmr till netherstorm tar du 3 lvlar bara sådär! fick 500k~ xp på 2h, vid spökstaden.
mmmm, scandalone of the shatterd sun
gah! .. mitt game-card är slut.. kan man inte få 10dagar gratis snabbt? xD ... har inte pengar till det på några dagar.. kan iofs vara nyttigt men ändå! ingen som vet om man kan skaffa sig 10 dagar? (A)
Get Random!
Skivsamlare
2008-05-04 17:18
wts ud warre på pvp server. 2200 ap (med bs i bz stance), 30% crit, 135 hit. pct/namechange redo. 1200kr om snabb affär.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Råkar någon veta namnet på en addon som gör mina castbars till vad som lliknar tunna halvmånar runt gubben. Ex: ( o )
Jag letar alltså namnet på den addon'en.
ArcHUD var det jag tänkte på! Tusen tack, frost .
Gogo update!
Illidan på 37% på andra kvällen vi är där.
Empire Då är det kill snart, p2 som är hela grejen, när p2 är över är det samma sak hela tiden till death, passa er för att greeda på traps, blir lätt wipe om man jagar dom.
2.4.2 imorrn. Tur att man inte PvPar så mkt. Kommer bli kämpigt som feral.
Jag har lirat wow sedan Alphan (Tur man har? ..) och lirar detta spel fortfarande. Har haft flera lvl 70's, där man kan inräkna; Rogue, warrior, priest, mage, druid & Warlock men dessa har jag ej kvar längre. Nu har jag en lvl 70 shaman på Dunemaul som jag lirar på och jag har precis gått med i en bra guild som tar 6/9 bossar i BT, och vi tränar även på trash i Sunwell för att även få lite recept m.m. Det är väldigt roligt att spela shaman för man har så mycket alternativ!. Ranged, melee eller healer. Ptja, det är bara att välja & vraka.
*snaark*
Därför jag valde paladin istället för shaman, 3 olika speccs istället för 1heal och 2dps
Empire; Jag glömde att lägga till paladin :P. Jag lirade paladin pre-tbc, som holy då. Ibland Retri men mest Holy, då jag skapade Justice på servern Talnivarr och började lira BWL och var bland de första på servern att lira Naxx. Därför blev det så, och så slutade jag lira på paladinen och lvlade en orc warrior som jag lvlade till 70 när tbc kom. När jag skaffat nästan full Merciless när det kom ut så bestämde jag mig för att göra en shaman, och sålde min warrior. Om jag kunnat se in i framtiden hade jag dock behållt min paladin & warrior :(
*snaark*
Illidan död, 3½ raid kvällar på han så gick han ner. Sköld/skull drop
tjena... nån här som lirar på servern the Sha'tar?? har en lvl 70 rogue där.. combat speccad... e väll rätt bra gearad... ligger på runt helften av gearen epics och då har jag itne ens orkat gå in i kara.. (skall göra det i slutet på veckan) hur som helst om nån spelar på min server... just holla at me ;)
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
horde/alliance kan vara värt att nämna.
ORKA ATT EONAR ÄR NERE TILLS 1800! =(
Get Random!
Producent
2008-05-21 18:07
KinG-PhiL X2 Horde eller Alliance på Eonar? har själv både en 70 human präst (main) och en 70 belf lock på Eonar :D Vad heter du? :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Skivsamlare
2008-05-23 21:30
INOK P19 Det är bara blizzards familj och vänner som får spela
Skivsamlare
2008-05-23 21:39
Skivsamlare
2008-05-23 21:46
Producent
2008-05-24 00:54
Har hört att det mesta är fejkat (vilket inte innebär att det kommer se ut som det gör), men varför är det gamla inloggningsbilden, varför står det The Burning Crusade när det borde står Wrath of the Lich King vid karaktärsskapandet? Säger inte om jag tror det är fejk eller inte för vet inte vad jag tror :)
WTF nu vill jag ju spela igen :( Gnåem death knight ftw
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
skez P18 Tro vad du vill grabben, tro vad du vill. Ha i åtanke att i "Första" wow alfa fasen så kunde rogues ha sköld. Allt i alfa stadiet kommer förmodligen ändras en 10 ggr innan beta. Jag gillar att hoppas, så det är vad jag gör
Jag har tonvis med bilder på talentträden och alla dk spells hos tränaren men vene om det är lagligt att ladda upp dom här^^
Vad ska dom göra? du har ju redan länkat till sidan så folk kan ju se ändå
Om du inte får lägga upp talentrees men folk däremot kan sitta och posta "SÄLJES" skit så är det ju fail
då ! var orolig för att han brutit mot blizzards policy i vad man får och inte får länka till från WotLK så har jag plockat bort det som kan vara regelbrott
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Jag bugar och bockar. och kan sova lugnt i natt under vetskapen om att mina epics är intakta
skez P18 är horde ;D .. har massa men kör på en druid nu .. bara lvl25 atm .. Tauroristen iz his name ;D
Get Random!
Skivsamlare
2008-05-25 19:04
Producent
2008-05-25 20:35
KinG-PhiL X2 bara säg till om du vill ha boost eller nåt :P Har inte mycket för mig så här innan säsong 4 :<
Producent
2008-05-25 20:45
Kanske ska skriva mitt nick också -.- Skräcken är min horde karaktär :)
Fattar inte heller varför folk har tillåtelsen att lägga upp konton i säljesforumet... =/
M'uru down! ;)
oj då. bra gjort! kj direkt!!!!