World of Warcraft XV (håll er här)
alla nya inlägg i denna tråden, låter den gamla ligga kvar som låst så ni kan läsa vad ni svarar på (Inlägget ändrat av JP 2008-08-11 11:32:58)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Har börjat köra på en fury warrior nu på lvl28 :D ... har precis dragit WC, SFK och BFD .. ska köra Gnomeregan snart också, sen vid 30 får jag boost igenom SM av min irl friend xD . fett soft!! ... jag har ett liv
Get Random!
vilket nummer är XV ? :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-04-24 16:09
15.
KinG-PhiL X2 jag lirar fury warrior :> vi har precis börjat med ssc/tk och vi tok hydros igår! fury warr e roligt. HEHE :>
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK P19 sant! =D .. jag ogillar verkligen att tanka.. mycket roligare att DPS .. tråkigt att levla som prot också!
Get Random!
Nån som har en be paladin på 70 att sälja?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KinG-PhiL X2 Man kan väl gå in i SM vid lvl 20? så vaför vänta tills 30 ^^,
( hoppas dina irl polare är lvl 70 )
+'et!
Skivsamlare
2008-04-24 18:55
man får mindre exp vid 20 :> Empire, lirar du ally pally nu eller?
tanka är kul ifall man kan:P diggade att tanka heroics som fan
rök miljövänligt, rök grönt
Skivsamlare
2008-04-24 20:20
Det kan vara roligt om man inte kör med pugs, det är blä :< "WTF are you doiing tonk???! why you do not aggro all mobs i break sheep and die!!!111 you suck tonk!!"
woho, första kara rundan... Va det allt?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
ungefär när _tror_ ni wotlk kommer komma? så jävla sugen på att dra feral på drullen och rocka loss i pve =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
INOK P19 Ja så har du någon vettig belf så byter jag gärna ;)
Jag har en 64 belf male, holy speccad, riktigt rolig klass och specc.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag är trött som fan på att heala! Så samlar badges och gear nu för att gå retri ettag. Ska bli skoj
Nya badge gearen är ju fruktansvärd förutom ringen för retri om man inte är horde, za bagde har några nice saker dock. Fick bootsen från RoS igår till mitt retri set, mkt nice!
Duger gott och väl för en be pala med för lite tid för att heala endgame skit
funderar dock på att joina en guild som raidar ssc/tk/mh. Dom har visst VÄLDIGT ont om healers atm så dom tar nog vad som finns
Sen så syfta jag väl inte direkt på dom nya badge grejerna för dom kostar väldigt mycket badges. Som sagt, ringen är fet som fan. annars är jag inte så sugen utan tänkte mest mixa upp det med dom gamla badge grejerna och annat. Frågan är bara vad jag ska mecka för vapen. Har inte tillgång till archimonde eller ros tyvärr.
Empire tippsa mig!
Skivsamlare
2008-04-25 17:51
är inte nya badge 2h bra för palas då? :> the blade of harbringers eller vad det heter :|
Jo är du BE så är dom nya plate badge sakerna skit bra, enorm stamina, mkt str och haste vilket gör dom perfekt för seal of blood. Vapnet är bra för BE pga att seal of blood scalar med haste vilket inte allys SoC gör. Sålånge du är BE så är nya badge vendorn en guldgruva.
dingade lvl30 precis!! :D .. får boost genom alla SM nu xD .. ska bli ballt
Get Random!
Empire Jo som sagt, det är ju att dom är så jädrans dyra som gör det lite jobbigt. Specielt yxan. 150 badges, det är sjukt. Men får väl lida igenom några heroics om dagen + kara/za så fixar det sig. tack för tippset hursom
wahhh checka 2.4.2 patchnotes
Seal of the Crusader: This ability now increases the damage dealt by Crusader Strike by 40%. hej
Hm försvan text där. Hursom så antar jag att dom gör såhär för att sotc inte funka med crusader strike. dom kunde dock kört på något annat för folk kommer inte köra med sotc istället för command/blood iaf
Det är så dom försöker lösa allys "soc scalar inte med haste" problem som jag har förstått det. Värdelöst skit enligt mig. Om det nu är så att dom vill att man ska slåss med den, kommer den judgade versionen ge 40% skada på crusader strike så blir den imba.
den judgeade versionen är som vanligt i dagsläget. Läste runt lite och folk förklara det som att det är bättre om man vill dra en crusader strike innan man judgar
jo iofs, en attack är ju alltid nice.
nån som lirar stormscale alliaNz?
Lirat WoW sedan EU-beta. Spelade retail från release dagen. Öste 60 Druid end game på 3 olika servrar i top guilds som: The Silver Horde (Twilight's Hammer), Furious (TH/Neptulon) och Rise and Shine (Twisting Nether). Rerollade warrior i TBC, lirade i Furious (Neptulon) i ungefär ett år (inte non stop dock). När jag la av hade jag BT&Hyjal på farm i 5-6 månader. Min gear var i princip klar, var några tank itemer som jag inte var klar med fast jag körde DPS så spelade ingen roll. Warglaives hade jag såklart lust för men det hade varit för jobbigt att spara till dem, dessutom endast 2 offhand drops nu i snart 8 månader :p Bytte mot rogue, helt färdig gear, 1/2 Warglaives (saknade offhand). Sålde kontot för drygt en månad sedan. Gjorde lite fel iofs att jag sålde det så sent, Sunwell fick det att gå ner i pris. Men det spelar ingen större roll, jag hade kul som fan med PvE rogue i arena. Efter hardcore lir i över 3 år inser man hur tidskrävande det är och man lägger av tillslut. Men ibland saknar jag WoW, inte för att det var kul, finns mycket annat som är lika kul och ännu roligare. Men på den tiden hade man inte lika mycket bekymmer, real life sucks. PS: Min warrior, laddad med t6 från BT/Hyjal + full S3 har blivit tradad runt lite efter att jag bytte bort den. Ingen aning vem som har den nu, men jag vet vilken server han befinner sig på. Jag har kvar CD-key och jag gav aldrig bort det. Dilemma, oschysst att sno tillbaks men det vore fett, heh.
tack för att du delade med dig....
tut!
Haha jag kom in the zone :D Jävla WoW.
Council nere på första kvällen, 87% illidan! we are not prepared...
hmm har lite besluts ångest...dags för min 7:e lvl 70...gief plate...jag har aldrig levlat en warre eller pally till högre än 30 typ....jag vill ha plate =D vad rollar man? pvp mässigt sett...vad är mest ångest att möta? pally=survival men känns också som att dom är mkt mer gear dependent än vad warriors är....hur är dps i pvp med båda? MS warrior är det väl som gäller som jag fattat det....hmm...besluts ångest...i-lands problem... några tips? lägg gärna en röst =D
tut!
Paladins är riktigt dryga som sagt. Det där med gear dependence är relativt, men visst. Stacka agility och stamina när du levlar med retrispecc. När du når outlands kan du specca om eller fortsätta vara retridin. Personligen valde jag att specca om, jag ville testa holy och än så länge trivs jag.
Paladins är helt sinnessjuka healers, spellcrit ger mana och deras spellcrit är svinhög med bra gear. Aldrig sett en pala få slut på mana i en raid.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Healer in plate med 2xbubble, Divine Favour och lay on hands kan hålla en uppe väääääääldigt länge. Dessutom kan de tanka jävligt bra. "Wings" tillsammans med s3 PVP gear och retrispecc och du bursta ur dig mycket damage. Paladins är roliga, men som sagt, gear dependent.
grejen är den att jag inte vill heala...har healat nog med mina andra klasser....jag vill kötta...och ja jag vet rolla en rogue eller mage etc å kötta sönder...men jag vill ha plate jöö
tut!
Du kan fortfarande kötta som Paladin. Specca retribution och geara upp.
Här, låt dig inspireras:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=57874 Visst, han springer runt i BT/MH gear, men det är åt det hållet det lutar när man en retridin får tag på rätt gear.
paladins är gearwhores, fact. Men retri är underbart roligt och bra healers
Förbannat boeg rolig specc! Kom 2a på våran första council downing, love it!
2a på council som retpala? =D helvete vad dåliga spelare ni måste ha på andra dps spots ;D
Nejdå, jag är bara bra. Retri är underskattat, försöker förmedla det men de verkar inte gå så bra ;)
Empire Armorylänk?
Armory Fel ring och trinkets atm.
Blev dessutom gimpad på dps för att jag inte fick använda consecration.
Enchans, dps warr, 2 rogues, jag i gruppen
lawl...inget illa menat men dom måste sugit hästakön om dom fick stryk av en retri palla...själv skulle jag blivit emo å cuttat mig i handleden om jag fick pisk av en pally ;)
tut!
Frost: va fan posta skit Griffin 2 var fan den skönaste retrifilmen jag sett, dock är det fel version uppe på nätet nu. Perfekt musik och mörschande <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vilken är rätt version? Jag har Griffin2 robocop på datorn. Diggade verkligen inte musike på den, men han burstar ur sig galet med damage han också.
ja alltså en ret pala är hur bra som helst, inte det jag menar, men det finns en gräns en ret pala inte tar sig över dpsmässigt, våra locks, hunters och rogues skulle aldrig ligga under en retpala på nån fight