I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

World of Warcraft XV (håll er här)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-05-28 06:43
Ohh grats!
Vi började på trashen i måndags efter en snabb illidan och 20 försök på archi innan han dog..

Riktigt rolig trash faktiskt och kul att se scouts sätta press på ranged.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-29 00:30
Någon som vet hur paid name change fungerar? Om jag byter, kommer mina polare som har mig på sina friends list att kunna se aatt jag har bytt?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-05-29 00:50
japp ditt namn kommer att ändras på deras friendslist

2008-05-29 01:27
Thanks.

2008-05-30 12:55
skez P18

har re-rollat en shaman ;D Wallzikko.. han kan du gärna boosta! : D
Get Random!

2008-05-31 01:53
Rerollat från en lvl 25 druid? låter ju seriöst
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-06-01 08:33
gah! .. mitt game-card är slut.. kan man inte få 10dagar gratis snabbt? xD ... har inte pengar till det på några dagar.. kan iofs vara nyttigt men ändå! ingen som vet om man kan skaffa sig 10 dagar? (A)

Hur menar du nu alltså 10 dagar på det accountet du har nu eller att börja om på Trial account?
Lyssna först, snacka skit efter ;)

2008-06-02 16:50
ngn som lirar på Bloodscalp Horde, sj nickar jag Kwest - skulle vara grymt kul om nån från Whoa lirade där!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-06-02 20:39
säljer mitt acc:

Ravenholdt RP / PvP :
70 Undead Warr - Fullepic DPS (Nästan) ca 2000 ap fullbuff.
Nästan fullepic Tanking / 375 bs / mining - 375 cooking,
70 Tauren Druid - rätt så skön PvP gubbe - fixxar bättre PVP gear hela tiden - 375 LW / Skinning , 263 fishing, 375 cooking.

Argent Dawn RP (Bra PvE server) :

70 Draenei shaman - Fullepic elemental (T4 Kara Maggy PvP) - nästan fullepic Ehancement - nästan fullepic healing (healar nåra bossar i Z'A)
375 Enchanting & Jewelcrafting.
- 2 Epic flying mount - Gryphon & Nether Ray
- Massa Exalted.

Vill du veta mer så äre bara att PMa mig

2008-06-03 08:31
niickees P16

jag å en polare har precis rerollat på bloodscalp lol!

men vi är som sagt på nab lvls atm...

men har du möjlighet att skeppa en krona eller två så vore det ju super duper (så vi kommer igång)...du får tillbaka dom snarast möjliga självklart!

Nick: Exploit

Race: belf huntard

pew pew!
tut!

2008-06-03 14:15
Ingen söt wow nörd som spelar på outland??:P
Lyssna först, snacka skit efter ;)
Hangaround

2008-06-08 23:20
Jag Raidar inte...jag PvPar inte (Har hela gladiator och nån vengeful)...jag känner inte för att göra nått av dom innan expansionen känns det som.

Vad kan man mer göra? Jag vill hitta nått annat att sysselsätta mig med, utan att rerolla. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2008-06-09 02:29
jag gör i stort sett inget heller. eller jo. pvpar en smula ibland men annars inte mycket. Vill joina en guild som bara raidar spontant och ibland. Är för trött på alla tbc raids(som jag upplevt) för att joina en seriös guild som raidar 4-6 dagar i veckan.

Det skulle vara ok att joina en mh/bt guild för att jag inte kört dom, men eftersom jag inte riktigt har gear för det och inte vill köra igenom ssc och tk 5000 ggr IGEN(någon mh ibland antar jag också men inte värt det) så sitter jag fast med inget. Min mage är jag så trött på att jag spyr så jag står kvar här med min paladin i sökandet efter en guild som bara radiar ibland för att ha skoj, alltså en guild som inte finns! pust

Min utgångspunkt var att ge dig något tipps twomas P24men jag kom snabbt av mig pga mitt eget missnöje. så nej, jag har inget tipps. gör något kul

2008-06-10 13:51
yay nu har jag fått tag på en nystartad guild med t6 tank och grejer. Kara/za startar vi med så får vi se vart det leder

2008-06-11 12:10
KJ down! ;) sjukt tråkig fight
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-06-11 13:57
nötarN :P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-06-11 17:36
http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Talnivarr&n=Twenty+Totems&p=1
Den här killen spelar på samma server som jag. Han kom in i BG med alla sina shamaner (fråga mig inte hur han lyckades) och campa graveyard.

Jag fick mig ett jävla gott skratt, lightning bolts flög åt alla möjliga håll. :D

2008-06-11 17:51
Uppföljare till World Of Warcraft utanonnserat

WoW Uppföljare

2008-06-11 17:53
frost
Förmodligen satte han alla i kö till samma BG och när omgången var slut och nytt omgång startades så fick alla en invite. Många lägger sig i kö för frist available, men sätter man alla i kö för en viss så är det stor chans att alla får invite.

Testade detta en gång med 40 manna premade, 38 av oss kom med.

2008-06-11 21:03
Det jag menade var: Hur lyckades han lira med alla samtidigt? Läste om mitt inlägg och såg nu att det inte kom fram rätt.

När han spelade var det jävligt simpelt att "kite:a" runt honom, hans characters hängde inte alls med i svängarna. :D

2008-06-11 21:52
frost
Han kör 5 wow klienter samtidigt på samma dator, sen på något sätt så överförs samma kommandon till alla klienter samtidigt.

På min server finns det en lirare med 3 frost mages som gör samma sak.

2008-06-12 02:14
Det jag undrar är hur man orkar lvla upp 5 shamaner. då måste man verkligen vara kär i sin klass

2008-06-12 10:50
!
Man kanske har köpt 4 av dem eller fått dem powerlevlade, dessustom är det inte så fasansfullt jobbigt och dra upp en karaktär 1-60 nuförtiden. Vem vet kanske körde 5 klienter hela tiden, snacka om att kunna pumpa dps utav helvete.
Skivsamlare

2008-06-12 11:20
alltså, han har ju spelat med alla 5 samtidigt antagligen. Han har kopplat ihop 5 datorer med ett tangentbord och styr alla fem från ett och samma tangentbord. Aka 5 boxing.

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-06-12 21:26
Duelboxing shamans är fan FUCKING INSANE!
Har mött några på mina gank rundor, dör direkt..

2008-06-13 00:25
ok

2008-06-13 15:25
Helt otroligt vad uttråkad jag har blivit på detta spelet. No fun at all. Rensade BT och Hyjal hyfsat snabbt, gearade likså ganska kvickt. 2månader senare släpper Blizzard Sunwell, och jag har fortfarande inte orkat dra min röv dit och kolla vad som händer.

Är det någon som är intresserad av en t6 tank alternativt t5 dps gear så hör av er.
Keep crushin'!

2008-06-13 16:01
5 shamaner är ju fan löjligt :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-06-13 20:23
Kul, mitt konto blev snott igår.. :(

Nån som har bytt lösen på det, och jag kan inte få tag på det genom retrieval, mailen finns inte längre.. -.-
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2008-06-15 22:33
Håller på och drar upp en druid nu, tauren it is, tänkte gå feral med den, någon som har tips på professions man borde spana närmare på och slänga upp på en talent tree?

2008-06-15 22:34
Stizze
Sjyst gille du måste haft då :)

2008-06-16 09:08
Kaneida

detta är ingen uber build med funkar kanon när du levlar (är den vanligaste som de flesta använder).

build
tut!

2008-06-16 14:17
Fick ett nytt konto av en polare igår, full glad hunter :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2008-06-16 20:32
Nån som spelar Alliance på Dentarg?

2008-06-17 08:26
KAneida

angående yrken: (sorry missade det i förra inlägget)

är du fattig? välj skinning + herbing/mining
är du klass inriktad: välj LW/enchanting/skinning
är du ännu mer uttråkad välj engineering och valfri ångest =D
tut!

2008-06-20 12:34
Någon säljer en UD rogue? lvl60+, kan vara naken for all i care, Jag löser det. Bara jag slipper lvla skiten till 60.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-06-21 14:12
Var inget, löste det. Har fått min UD rogue nu. Twisting Nether

2008-06-21 21:18
PTR notes

mounts vid 30!!!!

sweet stuff!
tut!

2008-06-22 02:26
mm och spells brytes när man byter items, paladins blev ännu tråkigare att heala med.
VÄRT

2008-06-22 13:26
twisting nether ftw

2008-06-22 14:50
Tarren Mill har istortsätt dött ut, bästa ally/horde guilden disbandade och alla tanks har respeccat dps/healer så sjukt störigt att få igång 5/10 mans

2008-06-22 16:15
Andiii

Lirar du horde eller vad? Jag kommer inte börja spela än på ett tag för jag har precis köpt hus men jag har som sagt fått en polares rogue som han inte orkar spela på mer. Så jag kommer om en månad kanske :) Fan va sjkönt att jag slapp göra om allt..

2008-06-25 19:34
Jag blir galen! Letar efter en addon. Såg den i en Rogue film för ett tag sedan, kommer inte ihåg vad filmen hette dessvärre.

Det var frames som bytte ut de som kommer fram över alla spelare/npc huvuden när man trycker ctrl+v. Blev en snyggare healthbar, med klass ikon och namn på healthbaren. Såg väldigt trevligt ut. Någon som vet vad jag pratar om?

2008-06-25 19:40
Ah! Kom precis på att de heter nameplates, då var det genast lättare att hitta.

http://www.wowace.com/wiki/Aloft, om någon är intresserad. Vet inte om det var den jag såg i filmen men det verkar lovande iaf. :)

2008-06-26 19:28
Jag kommer att börja lira seriöst igen efter sommaren, min BE paladin behöver en ny utmaning. Känns lite fail att inte ha klara av hela BT än, men jag har lessnat totalt på twobuttonhealingspam.

BE paladin, UD mage, UD rogue....någon som vill slå följe och PVPa senare i höst eventuellt lira WotLK?

2008-06-26 19:31
Nä du är ju jättedålig ;)

Var ju smek när vi körde Mage/shaman ihop på grim batol på 60 :D ska kanske också börja spela senare vid WowtLK, inte säker än men luktar UD Rogue som förstaval
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-06-26 19:44
fuck det var tider... =/

2008-06-27 04:17
haha ja :P jag är vild som mage, fattade inte mycket :D

Dieallot

2008-06-28 15:35
pust. så nu är lite saker släppta så nu vågar man diskutera lite. Vad tycker ni om det som sagts om olika klasser. Jag gillar att det äntligen släpps lite info om paladins. Den nya healen som funkar som en single target prayer of mending verkar nice. Antar att blizzard tänker hålla oss som den bästa single target healern. vilket gör mig en smulla besviken, men skönt med info hursom

Även nya warrior talenten är helt sjuk
"Titan's Grip is a new Fury talent and allows warriors to wear 2 hand weapons with a single hand. " Det får mig att vilja göra en warrior fatta att springa runt där med två stycken feta maces. Eller om dom nu gör så man bara kan ha ett tvåhandsvapen i mh och sen en vanlig oh. har inte så stor koll där

Även kul att dom planerar att göra mages lika kraftiga/kraftigare än warlocks som kompensation till alla nya cc osv som andra klasser får. dock så är dom nya mage spellsen bull så jag bryr mig inte så mycket.

Kom igen diskutera

2008-06-28 15:36
!
Vad snackar du om? Ge mig källa till Palydans!!!!!1