Fucking imba, JAG ÄR EN HOLYDIN!!!!!!!!!! E==E
! Vad heter din gubbe o var spelaru? :E
tim chillton sa såhär om den nya paladin spellen hand of purity "A reactive heal that is like a single target Prayer of Mending"
Min main är en mage men antar att du är intresserad av min paladin. den heter devinity(Divinity var upptaget och gjorde bara gubben på skoj från början) och finns på lightning's blade. Inget spesse.
Sen så får man ju lite lust att göra en rogue också. dom får ju ta mig fan FAN OF KNIVES! alla som spelar/spelat wc3:tft borde veta vad det är
vad snackar ni om? .. är det ny patch eller är det allt som händer på wotlk? :S .. det där med fury warrior kan ha 2hwep i en hand verkar ju sjuuuuuukt! :D ... Håller på att levla upp min 37retripala och så levlar jag och en kompis varsin rogue! :D
Get Random!
kollade in sidan nu.. verkar ju fett!! :D ... hunters med pettalents och entaglen roots inomhus, ÄNTLIGEN! :D vad menar dom med Retribution paladins itemization will be moved to the same item as Warriors/Death Knights? sen får ju shamans mycket mindre totems.. de bakar in de i varandra :D SJUUKLT SKÖNT.. pallar inte ha 40miljoner totems.. kan äntligen börja levla upp den och ha kul! :D .. men först ska min BE Pala bli 70 >xD eller 80 :O ... om jag fortfarande spelar wow eller tycker age of conan är bättre, när jag får bättre dator så jag kan testa det^^
Get Random!
Warrior titan grip skiten var samma bullshit inför TBC så låter jävligt troligt. Tycker dom ska skita i att införa leveling systemet och börja lägga upp servrar som maxleveln är 60 på så man kan glida runt och pwna istället Expansionerna ftl
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
haha så fel man har Titan grip är ju tydligen confirmed :P Håller på att välja klass som man ska köra i expansionen står mellan Hunter och Rogue ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-07-01 19:14
conan! fast blir kanske till att köpa en 70 <insert random class> när wotlk kommer. får se. just nu tycker jag conan är så otroligt mkt roligare än wow.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Mjo men dig litar man ju på också ;)
Skivsamlare
2008-07-01 20:45
Många har läst det, kanske inte alla så här kommer det som togs upp på WWI: GeneralRogues: * Fan of Knives: Instantly throw both weapons at all targets within $a1 yards, causing % weapon damage. Assassination * Master Poisoner: Reduces the chance your poisons will be resisted by 5/10% and reduces the duration of all Poison effects by an 25/50%. * Deadened Nerves: Reduces all damage taken by 1/2/3/4/5% (instead of all physical damage). * Fleet Footed: Reduces the duration of all movement impairing effects by 25/50% and increases your movement speed by 8/16%. This does not stack with other movement speed increasing effects. * Vile Poisons: Increases the damage dealt by your poisons and Envenom ability by 7%/14%/20% and gives your poisons an additional 10%/20%/30% chance to resist dispel effects. * Improved Poisons: Increases the chance to apply poisons to your target by 5%/10%/15%/20%/25%. (Increased from 2% per rank) * Blood Spatter: Increases the damage caused by your Garrote and Rupture abilities by 10/20%. * Focused Attacks: Your melee critical strikes have a 30% chance to give you 1/2/3 energy. * Turn the Tables: You have a 5/10/15% chance of reflecting physical effects back on the attacker. * Cut to the Chase: Your Eviscerate and Envenom critical strikes have a 20/40/60/80/100% chance to refresh your Slice and Dice duration to its 5 combo point maximum. * Devious Poisons: Increases the damage caused by your Instant Poison and Deadly Poison by 10%/20%. In addition, when a target you've poisoned is healed or cured, there is a 50%/100% chance the poison afflicts the healer. * Deadly Brew: When you apply Instant, Wounding or Mind-Numbing poison to a target, you have a 50%/100% chance to apply a second poison: o Instant -> Deadly o Wounding -> Crippling o Mind Numbing-> Crippling * Hunger For Blood: Enrages you, increasing all damage caused by 5%. If used while a Bleeding or Magic effect is afflicting you, it will remove one Bleed and one Magic effect and refund the energy cost. This effect can be stacked up to 3 times. Lasts up to 10 sec. Combat * Nerves of Steel: Reduces the duration of all Stun and Fear effects by 15/30%. (was: Increases your chance to resist Stun and Fear effects by an additional 5/10%) * Blade Twisting: Your damaging melee attacks have a 10% chance to Daze the target for 4/8 sec * The stun from Mace Specialization now has a 6 second cooldown. * Riposte: A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and slows their melee attack speed by 20% for 30 seconds. * Unfair Advantage: Whenever you dodge and attack you gain an Unfair Advantage, increasing your chance to hit by 2/4% and the chance that attacks will miss you by 2/4% for 8 sec. * Throwing Specialization: Increases the range of Throw and Deadly Throw by 2/4 yards and gives your Deadly Throw a 50/100% chance to interrupt the target for 3 sec. * Stay of Execution: When you have less than 35% health, all damage taken is reduced by 5/10/15% and you are treated as if you are at full health. * Prey on the Weak: Your normal melee critical strike damage is increased by 5/10/15/20/25% when the target has less health than you (as a percentage of total health). * Murder Spree: Step through the shadows from enemy to enemy within 10 yards, attacking an enemy every .5 secs with both weapons until 5 assaults are made. Can hit the same target multiple times. Subtlety * Setup: Gives you a 33%/66%/100% chance to add a combo point to your target after dodging their attack or fully resisting one of their spells. This cannot happen more than once per second. * Slaughter from the Shadows: Reduces the energy cost of your Backstab and Ambush abilities by 3/6/9/12/15. * Shadow Dance: Instantly enter stealth and begin the Shadow Dance. For 9 sec you will reenter stealth every 3 secs. (2 min CD) * Honor Among Thieves: When anyone in your group critically hits with a damage or healing spell or ability you have a 10%/20%/30% chance to gain a combo point on your current target. * Waylay: Your Ambush critical hits have a 50%/100% chance to reduce the target's melee and ranged attack speed by 30%, movement speed by 70% and prevent item use for 8 sec. * Wrongfully Accused: Whenever an attack is made against you, if the target is not your current target or has not already been attacking you they cause 50% less damage for 3/6 sec. Murder spree och shadow dance...gief.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
lol det togs inte alls upp på WWI, det är från alpha, my bad.
kanske blir ud rogue då :O eller troll jävla svårt val TRAWL PRIDE
Rolla UD rogue. Vi våldtar dem ur skuggorna, stelf we has....
Polarna och jag tar förmodligen RP/PVP server pga att det enda man gör är att hänga i städerna och idla :P
Håller på att lvlar en ud rogue nu faktiskt lagom till wlk. lvl 26 atm, fett skoj
Min be paladin blev just bisexuell....
Ingen galen warrior/rogue som spelar på twisting nether? En full S3 druid med 5st S4 delar söker! Kan viska "pangbrud" ingame
Bra om du nämner faction. Förbannat jävla trött på paladinen just nu. Byta mot en galen warrior, någon? :)
för dom som inte visste så kan man signa up sitt acc för closed beta nu och hålla tummarna.
gah! , jag vet inte om jag ska spela på min druid eller paladin, båda är runt 40 .. help me! .. det är feral och retri .. vilken är typ .. bättre? : P
Get Random!
För att lvla? då är det bättre med druiden i feral. Sen i framtiden om du inte är som jag och gillar att stå och heal spamma en knapp hela tiden så är det druiden du ska köra på. Druid kommer bli fett i wlk desutom. Dire cat form mums!
Sen kan du ju vänta tills alla paladin talents och spells kommer till alphan innan du bestämmer dig, jag längtar som en gud
! P20 Angående warrior talent Titan's Grip så är det iaf så på betan nu att man får ha en 2hander som mainhand och en vanlig off-hand i offhand. Så det är inte 2hander duel-wield.KinG-PhiL X2 vad menar dom med Retribution paladins itemization will be moved to the same item as Warriors/Death Knights? Att retri's kommer kunna använda pure plate dps items i större utsträckning än dom gör idag pga dagens krav på +int stats för mana. Så troligen får retri's nån sorts mana back talent eller liknande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire är du säker på det? för jag läste på wowinsiders nyheter från wwi att det var bekräftat att man dualwieldar tvåhandsvapen
eller att man ska kunna göra det. Om det är ändrat i alfan än vet jag inte men isf kommer det med nästa patch eller betan
köp min MH/BT gearade healing paladin, jag har tröttnat som fan på spelet....tar upp det igen när WOTLK släpps. har även tank och retribution gear (typ soul clever).
! P20 Det är så jag förstått det iaf från vad jag läst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok jag ser. well vi märker väl när betan går live helt enkelt vilket inte lär dröja allt för länge. då har dom nog ändrat en jävla massa grejer
Det där med itemization är precis som Empire säger. Paladins kommer att få slåss om rå DPS gear utan +int. De kommer förmodligen att få skills/abilities som göra att de regenererar mana/slag eller dyl.
Ge alla 2st t6 peices så är jag fan nöjd. Jag klarar mig utmärkt med mana och då använder jag bara t5 shoulders och s3 gloves för int.
Säljer Account Paladin: *PVE healing gear från instancer upp till BT. 22% spell crit, 616 bonusdamage, 1828 bonus healing*tank gear från KA/ZA/badges. 16k armor, 11k HP, 470 defense.*PVP gear finns. Inget jag har satsat på utan det är under påbyggnad. SoulClever som vapen. 22% crit, 800-1050 damage m.m.*Maxade proffessions JC/Alchemy.*60% flying mount, 100% ground mount.PCT och name changing redo Notera att detta är med en 10/0/51 retri build. Statsen varierar således. Mage:PVP gear med S2/S3/T4 delar.*Epic flying mount, 100% ground mount.*0/42/19 Fire PVP build med 852 spell damage, 14% crit (23% fire crit) 400resilience.*Maxade proffesions, herb/spellstrike tailoringPCT och name changing redo Rogue:PVP gear med S1/S2/T4/blue delar.*17/0/44 SS build, 27% crit, 226 resilience*100% ground mount.PCT och name changing redo samt en 70 human priest utan märkvärdig gear. Vad är detta värt? Typ, 2500kr? 2500kr och du har kontot imorron! Alla uppgifter och CD key medföljer.
50kr kompis pris!
Du hade fått accountet om jag inte varit i så stort behov av pengar. =/ /hug?
Ingen fara snygging :) Lira RP/PVP med oss i WOWTLK ;)
RP/pvp måste vara det töntigaste någonsin
Empire: Varför? jag tycker också Rp är lite gay och siktar inte riktigt på att hänga runt och vara en elak frukhandlare från Silverpine forrest. Men eftersom Idlandet från tiden på pvp servrar var det tråkigaste som fanns, så tror jag idlandet på rp/pvp servrarna lär vara intressantare
Jag kommer självklart att lira WOTLK, levlar en shaman och sedan är man back in buisness.
har precis fixat nytt acc blec hackad på mitt förra!! nån som vill rolla nått med mig?=) lr tipsa nån soft server!
Yo! jag såg en Shaman en gång tror jag.. som hade 2h wep och helt plötsligt började snurra med det.. vi var inne i SM så det var inte en av de Midsummer sakerna, men effekten var det samma.. .var vad det för attack? :O .. kan någon class ha en sådan attacK? :P
Get Random!
dels ravage sen finns det någon fler också...sen har dom windfury också men då snurrar inte själva karaktären utan det blir en virvel runt dom och man slår 3 ggr inom ett slag...
tut!
ah.. det var yxan han använde! ;D
Get Random!
btw, finns det någon WHOA guild? på nån server lr flera?
det fanns men funkade icke
okej! jag är fett sugen på en whoa guild iaf.. behöver ju inte vara nån hardcore raid guild liksom :)
Whoa PVP guild hade inte jag bangat för.