I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

World of Warcraft XV (håll er här)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-08-03 21:29
warglaives är så jävla överskattat om man inte har övrig pvp gear...visst dom spottar dps men crittar man dom 3-4k så är dom nere så sjukt fort trots CoS och cheat death
tut!

2008-08-03 22:22
4pve 4 pvp och glaives är ju löjligt starkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-04 09:21
funkar ju såklart i arenan upp till 1600-1700 max...sen är man ju rökt
tut!

2008-08-04 19:51
Kan inte bestämma mig om jag ska ha skinning eller herbalism på min alt. Jag har mining också. Kanske blir lite svårt att plocka herbs och mina samtidigt. Har cartographer_data så jag ser alla spawns på kartan, men det kanske ändå blir lite jobbigt.

Tjänar man mycket pengar på skinning?

2008-08-04 20:18
mjo nar du ar over 300 och kan skinna i nagrand sa ar det iaf cashmoney inc
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-05 08:07
Peterpan

precis som du säger så blir det svårt med två gathering skills där du behöver "söka" efter dom.
även med Cartographer så blir det svårt =(

du kommer tjäna mest cash på mining hur du än gör även om du plockar upp skinning...däremot så är skinning en trevlig och MYCKET enkel extra inkomst på vägen tills du får en epic flying.
tut!

2008-08-05 14:12
Hehe fick wotlk beta invite idag, gnome death knight here i come =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-05 16:22
Omg gief beta. måste fan kolla mailen -,-
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."

2008-08-05 17:47
Folk säljer "beta keys" på blocket för 3 lök. Sanslöst....
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare

2008-08-05 18:59
lol 3k, fyfan.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-08-05 20:01
T-röd, fick du fler så är jag nog fan på att köpa.

2008-08-06 00:53
Empire

fick bara en =D satan vad roligt DK startstället är, helt sjukt bra gjort med quests, events osv, lite småbuggigt men annars nice. Ska till outland nu

2008-08-06 07:55
gaaaah jag vill såååååååååå gärna rolla DK när det släpps...MEN....det lär ju vara en miljard DKs på samma ställe i flera dagar innan stormen lugnat sig lite....å andra sidan så vill jag ju levla upp mina 70s till 80 men det kommer ju vara samma sak då...EN miljaaaard med pers som ska trängas om quests etc etc..precis som när TBC kom.....ÅNGEST och I-LANDSPROBLEM!!!!
tut!

2008-08-06 11:59
DK stället är instansat i 2 olika instancer för varje faction så totalt 4 instancer. Alliance och Horde DKs lvlar för sig till lvl 57-58 sen så är samma startställe 2 instancer så efter ett tag när du lvlat kommer du till samma ställe fast i en annan instance så du slipper alla noob DKs som startar, så det är ganska smärtfritt faktiskt

2008-08-06 14:36
T-röd, vad nickar du på beta servern?
iofs så har jag en snorsexig tauren female DK.

2008-08-06 21:56
min UD DK heter Slugen och min Gnome warrior heter Paprika, ska resa bort imorgon dock så jag hinner ej lira föräns söndag kväll igen.

2008-08-08 17:52
Battlegrounds är totalt vansinniga idag. Antar det är os-rewardsen som spökar.

EOTS är uppe i 800+ games (rampage). Och även om man joinar i 20-29 bracket så ligger de runt 70 och varenda char verkar PvP:a idag. Spela premade mot lvl 22or i grått gear... ;)
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2008-08-08 19:35
os rewards?

explain more
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-08 20:43
Vinner du ett game på random BG så har du chance att få en "OS-Pet" nån sketen draken.
Vinner/förlorar du ett game på random BG så har du en chance att få en "Os-Tabard" som set skit ful ut.

2008-08-09 00:12
haha later ju jefligt kul :P
dom vet iaf hur man lockar folk till bgs, dock ar val chansen pa en reward inte speciellt hog kan jag tanka mig

Dieallot

2008-08-09 11:28
Jag har kirrat båda rewardsen, så jävla kukvärdelöst.

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare

2008-08-09 12:21
haha vad bitter du är!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-08-09 12:25
Paladin (Skills List / Talent Calc. (8770))

* Glyph of Seal of Command - Increases the chance of dealing Seal of Command damage by 20%.
* Glyph of Hammer of Justice - Increases your Hammer of Justice duration by 1 sec.
* Glyph of Blessing of Wisdom - Your Blessing of Wisdom causes your target to also regenerate health at the same rate as mana.
* Glyph of Hammer of Wrath - Increases the range on Hammer of Wrath by 5 yards.
* Glyph of Crusader Strike - Your Crusader strike deals 20% more damage when your targe is incapacitated or stunned.
* Glyph of Consecration - Increases the radius of Consecration by 1 yards.
* Glyph of Righteous Defense - Increases the chance for your Righteous Defense ability to work successfully by 8% on each target.
* Glyph of Avenger's Shield - Your Avenger's Shield hits -2 fewer targets but for 100% more damage.
* Glyph of Turn Evil - Reduces the cooldown on Turn Evil by 5 sec.
* Glyph of Exorcism - Your Exorcism also interrupts spellcasting for 0 sec.
* Glyph of Blessing of Kings - Your Blessing of Kings also increases attack power on affected targets by 3%.
* Glyph of Flash of Light - Your Flash of Light heals for -50% less initially but also heals for 196% of its inital effect over 1 to 0 sec.
* Glyph of Holy Light - Your Holy Light grants 10% of its heal amount to up to 5 friendly targets within 5 of the initial target.
* Glyph of Blessing of Might - Your Blessing of Might also grants offensive spell power equal to 10% of the attack power it grants.
* Glyph of Lay on Hands - Your Lay on Hands also grants you as much mana as it grants your target.
* Glyph of Seal of Wisdom - While Seal of Wisdom is active the cost of your healing spells is reduced by -5%.
* Glyph of Seal of Light - While Seal of Light is active the effect of your healing spells is increased by 5%.

2008-08-09 15:44
Kolla denhär macen! helt sjuka stats och grejer. undra hur bra alla epics som kommer senare kommer vara

Länk till http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/titansteeldestroyer.jpg

2008-08-09 18:33
haha cp mace, blev genast sugen pa min warrior igen :D

Dieallot

2008-08-10 01:50
Hej :)

Har nyss gjort en troll mage på kazzak, ska lira med remmmmen. Har speccat fire nu, men funderar på att byta till frost. Dingade nyss 20. Nån i typ samma level på realmen som vill dansa nån gång är det bara hojta.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-08-10 01:50
spelar där då alla irl kompisar spelar där typ :o
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Moderator

2008-08-10 02:01
Kreativ

Vad heter du på Kazzak? Jag måste veta vem jag ska ganka ;)

Ps. OS-tabarden var ingen vacker syn :/
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-08-10 15:24
Nej den var fan sjukt ful, nästan värt att använda guild tabard på alla alts...

2008-08-10 16:59
Squirtle F60

haha! Jag heter Duper :) Fast mina homiezzz kommer och slapar dig då o.O

2008-08-10 20:15
Squirtle är en legendarisk ganker, så han slappar alla din vänner + kusiner

Dieallot

2008-08-10 22:36
muaha, han är så välkommen :)
Moderator

2008-08-11 00:00
Kreativ

Då får dina vänner smaka på Smite och SW:Death spam ;)

doggson

Hehe, eller hur. Jag har lärt mig av dig på den tiden vi farmade charms i Arathi till din jävla yxa =)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-08-11 04:17
haha :D va heter du på kazzak?

2008-08-11 05:24
fan händer med wow?

warlocks som crittar för 56miljoner och tok retripaladiner som smiskar allt o_O

Dieallot
Admin

2008-08-11 11:32
Låser denna tråd pga för många inlägg. Skapa gärna en ny om ni vill.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.