Jag har alltid svårare med druids än shamans, crippling poisen tar ner dom flesta healers på fötter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker shamaner inte alls är något problem men dom jävla resto druiderna är för övrigt så sjuuukt overpowered! HATAR DOM!!!!!!
tut!
Moderator
2008-07-23 12:27
frost Haha, just det Torulf den gamle räven! =) Jag har för mig att du hade en hel hög med RL-polare som lirade på Darksorrow med oss (som sen gankade mig i Desolace när jag rerollade Horde, hehe).INOK Jag funderar starkt på att börja lite igen. Suget är enormt. Men det är samma här, jag har nog inte tid för hardcore-lirande. Förresten, stämmer det att det går snabbare att levla nu för tiden? Och att man kan fixa mount redan på lvl 30?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2008-07-23 13:17
Mja, om jag nu börjar lira blir det casual casual, iaf tills sommarn är över. sen i höst beror det på vad jag jobbar med etc. men skulle ändå vara kul att lira liite :> Och japp, det går snabbare att levla, dock fortfarande drygt imo xD och vad jag har hört får man mount på 30 med :> nå vad säger du? ally eller horde?! ally imo! eller horde kanske.. o gud vad drygt att installera wow på datorn btw haha. lär vara 100 patcher sen dom skivorna jag sitter på.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
KÖR HORDE PÅ SHATTRED HANDS FFS!!! :D Jag kan boostar er lite smått!!! ;D och ja! det är mount på 30 :D
Get Random!
Skivsamlare
2008-07-23 13:33
men horde känns så sunkigt då jag levlat så otroligt många hordekaraktärer :P
Squirtle Ja alltså, efter det att du rollade horde blev jag ledsen och arg :P hehe. Yes, mount vid lvl 30 och snabbare leveling. Dessutom så behöver du inte lira hardcore när du dingar 70, det finns bra grejor från heroiska instancer som man kan plocka upp. Och badgeloot också, ser fortfarande tier6 gearade melee dpsare som springer runt med badgeloot.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Badge fistsen från SSO är enormt bra ju, värt att spara till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-07-23 16:30
Om jag nu ska börja igen så blir det nog en; rogge, pala, priest eller shaman. haha pretty much alla klasser där va ;D vet inte, jag som inte är så påläst alls ang wotlk; vilka av dessa klasser ser ut att vara roliga att spela där? vilka har mest roliga updates?:>
Någon som vet om man får byta Secret Question om man kan bevisa att man är ägare till kontot osv? Har mailat blizzard, men det tar ju som vanligt flera veckor innan man får ett svar. Tycker deras support har blivit sjukt dålig på sistone. Har provat ringa deras telefonsupport 15 gånger, olika dagar och olika tidpunkter, och varje gång säger dom att deras telefonlinje är "congested" och att de inte tar emot fler samtal just nu.
Fett med strul med PCT just nu, därför är dom mer swamped än vanligt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
INOK P19 Är ju bara att du läser på lite! go go och gotta dig på nya skills och talents. jag skulle tagit rogue eller pala. fast jag är ju kär i paladins. Så kanske shaman, det är tufft
Strul med PCT? Jag bytte server med en annan char idag och det tog ganska precis 5 minuter, sen var det klart. En polare transferade samtidigt och det gick lika snabbt för honom.
Skivsamlare
2008-07-23 23:15
Spelar ni alla på samma server eller? !, empire, vad lirar ni på? peterpan ? ally horde? tankar ner spelet från woweu atm.
Talnivarr: Inälvan - 70 BE Warlock. Stormscale: Ubåtskapten - 70 UD Priest. Men jag ska bannemig levla en rogue, för det är så sjukt skoj att spela.
Skivsamlare
2008-07-24 00:13
hahahaha Inälvan haha xD inga här som lirar ally? vill ju fortsätta på min ex twink lvl 23 rogue xD den har ju guld och gear juu! :P
Moderator
2008-07-24 00:48
INOK Hahaha, jag håller på att installera nu. tre års patcher ska hem ;) Btw, check your guestbook, mate! =)frost Sorry =( Vart lirar du nånstans nu? Och vad? :) Snabbare levling och mount vid 30 låter uber sjysst! 30-40 i STV var ju rena mardrömmen förut, nu har man kanske en liten chans att fly när en hög lvl ?? väntar på en utanför BB ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2008-07-24 01:01
haha jag håller också på att installera, det tar sån satans tid alltså! min cd-romläsare är fan itne snabb alltså. blir inte bättre av att jag har en flickvän som ligger och snarkar här bakom mig så det känns som om tiden går ännu segare haha.
Squirtle Jag lirar på Frpstmane just nu, bytte konto med en polare. Tauren Warrior. Vilken server ska du lira på? Jag tänker migrera från Frostmane men jag vill till en server men korta BG tider. STV är helvete än i dag :P Nästan värre nu. Men om du slänger upp en horde char på någon server så kommer fabror ko att stå bakom dig där ;)
Skivsamlare
2008-07-24 10:14
Tarren mill alliance paladin
Skivsamlare
2008-07-24 11:04
vadå, spelar ingen av er på samms server? :O vad tråkigt :<
Skivsamlare
2008-07-24 11:24
skulle ju iofs vara coolt att lira DK med, men iom att 2/3 av hela communityn kommer lira DK så vetefan alltså.
Det är ju skit samma, kommer bli som när shamans/paladins kom till båda raserna. Alla kommer spela i 3veckor sen tröttna
Exakt. Survival of the fittest gäller här också.
SHATTERED HANDS HORDE FFS!!!!!!!
Get Random!
Skivsamlare
2008-07-24 12:37
paladin dps om någon undrar.
Frost: No danger är fake nu :( alla dom riktiga/roliga som man spelade med är borta :/ så nein RP/PVP here i come ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Moderator
2008-07-24 12:45
frost Ok. Det är ju iofs lite av charmen med STV, man vet aldrig bakom vilket hörn den där heltokiga lvl ?? roguen väntar som har vigd sitt liv åt att döda lowbies utanför Gromgol =)
Jag är lite osäker på vilken server jag börjar på, men spelar jag horde lutar det lite åt Xavius. Jag har några RL-vänner där, samt min bror, och den servern är helt okey.
Men om du slänger upp en horde char på någon server så kommer fabror ko att stå bakom dig där ;) Känns tryggt! =)
Rp på du... Barrens chat: Doggson - BEEPE BEEP E IAMA SHEEP LOL
hahaha nej men jag pallar seriöst inte idla i sw//ogr och bara se "LF DRUID 2vs2 KUK RATING BLA BLA" hela tiden. Ska förmodligen inte ens köra arena då den bara handlar om setups och bullshit, så helt onödig att bli påmind om det hela tiden :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-07-24 13:07
doggson, ska du rerolla? vilken server?:O horde/ally?
Men orka spela med dig liksom, du har ju fan quittat och köpt mer chars mer än halva ebay :P Jag ska spela på Venture Co, horde. enda allie charen jag kommer spela är min lvl 31 resto druid <3
Skivsamlare
2008-07-24 13:27
WHAT?! inte sant haha! jag har tatt över tre lvl60 chars totalt av mina polare :P samt slutat tre gånger och levlat upp nya 70is haha. men jag hatar att levla, iaf 1-60. 1-70 e standard.
Skivsamlare
2008-07-24 13:27
1-60 levling ftw, gillar det som fan :P outlands suger dock kewken >< alla levels mellan typ 20-60 är pwnage, man glider runt gör ez quest och gankar <3 haha har ju trots allt följt alla wow trådar sen nummero uno så klart man sett mycket posts :P
Skivsamlare
2008-07-24 15:56
:D Nja jag hatar att levla 45-60(58) :P Men när jag spelade wow senaste gången så var det ju med en egenlevlad warre, och då lirade jag ju i 5 månader med den innan jag slutade dock bara upp till SSC/TK :> vad kan jag säga.. jag lessnar fort på att levla om jag måste levla själv. funderar på att testa rp-pvp en sväng, dock som ally tror jag :> helvete vad störande det e nu när jag lirar AoC med, att jag håller in shift-knappen i hopp om att jag ska sprinta xD
Skivsamlare
2008-07-24 16:10
Jag blir fan förbannad. Först får man vänta en vecka på ett svar, sen när blizzard svarar kan dom inte ens svara på frågan jag ställde. Det är fan som att prata med en vägg. Har en karaktär som inte går att flytta för när man går in på Character Transfer sidan kan jag bara klicka "Check Status". Han transferades senast för ett år sedan så han ska vara redo igen. Försöker förklara detta för Blizzard som logiskt och simpelt som möjligt, men idioten på supporten vill fan inte fatta. 3 Mail har jag fått skicka. Först trodde dom att jag ville ha min transfer gjord för ett år sedan reversed. Jag skrev verkligen ingenting som ens långsökt skulle kunna uppfattas som det. Försökte förklara situationen för dem igen. Denna gång svarar dom bara med ett standard mail och förklarar att "Jo visst serru, det går att transfera karaktärer, både mellan konton och mellan realms, kolla Account Management->Paid Character Transfer". Det är fan som att prata med en vägg. Och det är inte första gången något sånt här händer heller..
Ring dem då! Ingen idé att fjanta runt med mail.
Tro mig, har försökt. 17 gånger är jag uppe i nu. Alla gånger säger en standardröst "Our telephone lines are currently congested and our customers are experiencing long waiting times. Due to this we no longer accept calls to the queue. Please try again at another time."
INOK P19 Lightings's blade(jag vet, den suger men orkar inte byta. Mina polare håller till här) Devinity - 70 be paladin Zivan - 70 troll mage Snygging - 53 Ud rogue och lite annat^^ alla mina chars här=/
Skivsamlare
2008-07-24 17:53
aha ok, fan jag trodde ni spelade på samma server allihop, nu blev det ju svårt! squirtle, vad säger du? vilken server?:D
Han vill ju starta på Xavius som är med i RUIN battlegroupen. Den battlegroupen är helt död, alla high end guilds flyr från magtheridon/Xavius osv. Senast att migrera är väl EPIXPLX (4/6 SWP) som ska migrera till Twisting Nether. Sååå.....fundera verkligen kring vilken server ni ska spela på, det påverkar verkligen spelkänslan vid 70+.
Skivsamlare
2008-07-24 19:34
jag gillar Executus. har många gammla guildies där. sköna typer. men det spelar inte så stor roll vart jag levlar faktiskt. men skulle ju vara prefekt om vi kunde rolla på samma nu när båda ändå ska starta om från 0 :)
Börja på lb. jag kan boosta er lite. sen kan vi byta tillsammans i wlk och vara glada
Skivsamlare
2008-07-24 20:28
ah vistt, lb it is. meen vafan ska jag göra för klass då haha? den eviga frågan.. jag har ju en 43 mage, men alla mages whinar ju på forumet och ska rerolla i wotlk pga att det verkar så sucky. haha. men när kommer wotlk? höästen? nästa år?