WOTLK kommer förmodligen innan jul.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare
2008-07-24 20:46
hmmm. kanske en rogge eller prälle då! vilken ser ut att ha ljusast framtid? haha
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
säg vart ni ska rolla dååå..jag e på om ni rullar horde
tut!
Skivsamlare
2008-07-24 21:00
blir väl lightnings blade så vi kan snåla boost av !. sen om det inte duger till wotlk migrerar vi väl till ngt häftigare. vad ska du rolla för klass misguided? kan inte bestämma mig för prä'ller eller rogue. rogue är ju helt klart roligare att levla, men präst lockar att spela i pvp! heala då. hehe.
Skivsamlare
2008-07-24 21:29
fast jag är fortfarande sugen på alliance. mest för att göra en d0rf :( men iom att ingen spelar ally verkar det inte ljust alltså :P
Men vafan, LB är ju också en död server :( Aja, have fun pew pew :)
japp. kan inte bli dödare faktiskt. Ta det som en varning. det är inte kul här
Shattered hands ffs! ;D SHAMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEXX!! ZOMG!!... är det något fel på hemsidan eller har lightning orbsen som man skjuter i wotlk 100yd range? :S
Get Random!
KinG bug deluxe =D INOK ska ni verkligen köra på Lightning då? har hört fler som säger att det är dött förutom whoafolket då ;)
tut!
Skivsamlare
2008-07-25 10:41
haha nämen säg en annan då så får väl ! flytta över till oss ;D
Sommaren suger, vi hade problem att få igång raids under 2 veckor(3 raids blev canclade) så började folk gnälla över att vi tar in alts på raids. tanks har speccat om och kräver att få vara healers/dps så nu sitter vi fast på att farma BT/MH. Ja joinar bara på BT för att få min shoulder så jag kan ta retri och sen sluta raida helt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-07-25 11:21
Skivsamlare
2008-07-25 16:22
btw ni som fortfarande är insatta i wow; hur funkar det med AoE-grinding nu? Tänkte mest på healer/mage grinding. får man lika bra exp genom att aoe-grinda till 58 om man är healer / mage, som om man skulle questa? :|
flyttar min warrior, ge mig en server/battlegroup med fet pvp/pve?
Skivsamlare
2008-07-25 19:34
Squirt (HÄHÄHÄ) har rollat på xavius med sin brorsa sa han iaf. han sa att det var otroligt snabba bg-köer med, så det verkar väl ganska schysst. kör där så rollar jag där med :>
Ruin är inte fet, Xavius är inte fet. =(
mm langa en bra server som jag kan dra till innan wlk. Den ska inte vara bra för att ni är där utan bra som i bra^^
Grim Batol ser ok ut. Funderar på att dra dit. Men jag vågar inte byta idag. Tänkt om man inte kan spela förens måndag? :O Helgen förstörd ftl.
grim batol huh. hmm ska kolla runt lite^^ inte spela förens måndag?:O Oh noes the horror;)
Inte grim batol... tro mig den servern är fet seg och suger apkuk, borde veta spenderade tiden från tbc release tills jag slutade där.... men om ni fortfarande känner suget för att spela allies där så har jag några chars att skrämma bort er med :P + att polaren är med i serverns bästa guild och kan försöka skrämma bort er så ni inte slösar tid på den horservern Grim batol är förövrigt den officiella portugis servern :) men dom flesta är schyssta, brukade raida ihop med några för badges och skit. 9 tugas och 1 svensk ftw ;) hatar alla norrmän som sitter och fittar sig, dom gnäller på tugas (portugiserna) men egentligen är det dom som är fitt dryga inte alla men 90%. In0k blir fortfarande Venture co RP/PVP och förmodligen shadowpriest
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
! P20 ska du spela horde Checka Shattered Hands! ;D
Get Random!
Har alltid kört quests när jag lvlar och alla i guilden gör det samma, nu på senare patches så verkar det vara det snabbaste som jag förstått det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shattered hand har faktiskt snabba queue tider. Men jag har börjat igen, tillbaks på chromaggus och slö spelar på min mage, och lvlar en shaman. Fick polarens mage eftersom han ville spela druid istället :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Skivsamlare
2008-07-26 08:59
btw så tycker jag Executus är en bra horde-server. Eller det var det iaf när jag lirade där för sisådär 2-3 månader sedan. hyffsat snabba köer osv. vet dock inte hur det är nu, förhoppningsvis samma :O men nu får ni ta och bestämma er så jag också kan börja levla xD
säg vilken ni ska spela på så drar jag en rogue på den! ;D
Get Random!
yeeess!!!! .. hhahahaa .. jag har världens bästa namn på min Undead Rogue!!! :D
Get Random!
wow kan det vara behindu? iseeyou? superkiller? spela wow ihop med whoa folk håller 2-3 veckor sen så dör allt ut
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Moderator
2008-07-26 14:37
frost Xavius är bra! =)
Var inne och latjade lite igår med brorsans Paladin, och vi vann 9/10 EoS. BG-köerna är instant, så helt kass är det inte. Iofs har jag inte så mycket annat att jämföra med.
doggson spela wow ihop med whoa folk håller 2-3 veckor sen så dör allt utOm inte mitt minne är ute på en cykeltur så var det du som brukade dö ut först ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
spelar på kul tiras.. knappt några väntetider för bgs och allmänt trevligt, jag spelar ally dock
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Börja spela wow igen? Svagt. Måste dock erkänna att jag är lite sugen sj. Dock absolut inte på någon skitserver eller som alliance. vad händer?
hm nä. en minuts spelande avskräkte mig igen. Jag vill inte lira det där spelet igen :O kändes så efterblivet nu efter att man spelat Aoc, iaf tekniskt sätt.
doggson P22 haha nej!!! inget sådant som alla nub rogues heter.. I am fo sho! .. Rangeldamp!! ;D tell me you don't like it!!!!
Get Random!
Satte en tia på rullstolsmats. Darn..
vart har ni rollat hööörd nudå?
tut!
ingen som har en hunter på betatest och vill dela med sig av porren? Jag läste på hunters för någon dag sen, satan i gatan vad porriga vi kommer bli.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Skivsamlare
2008-07-28 14:51
ooh sweet! vad snygg inloggningsrutan var. är lite less på portalen nu :(
Ser inte så värt ut, hört att det är många som ser TG som en nerf på warrior dps men man måste ju självklart inte specca för den.
Jag vill sälja min NE rogue, trött på spelet och ska börja köra TV-spel istället för dator. Den är ganska bra gearad för PVE, runt 1850 AP obuffat vilket räcker gott och väl för MH eller tom BT om man kör med en bra guild. Alla enchants osv. Använder gladiator off-hand svärdet och prince svärdet från MgT i mainhand. PVP gearen är mindre bra, full S1, någon ring och pvp daggers. Charen har gott rykte, flying mount, lite smått o gott i banken, 375 LW och 375 skinning, med ett par BOE epic recipes som man kan tjäna pengar på. hade tänkt mig runt 1000 kronor för detta, passa på nu innan expansion kommer =) Skicka ett mess om ni undrar något mer eller är intresserade.
Server kan vara bra att veta
Empire Jo jag har också hört att det är så. Men coolt är det ju iaf
Squirtle F60: haha jo, blev lite ohållbart att juggla 2 chars ibland :P samtidigt som man sharade account ;) Men detta slutar typ i samma fiasko som The_sun_god i arenan NEJ JÄZPÄR INTE HA JÄVLA BRIARTOR WEED(lvl 55 blå trinket) EQUIPPAD ISTÄLLET FÖR PVP TRINKET?
Jo absolut, många kommer nog skita på sig när dom ser en tauren warrior med s4mace/sword kommande emot dom.
kom precis på att man kan göra 2h + shield .. som warrior kan man nog få till en ganska fet specc där ;P .. dock lär det gå seeeegt att slåss...
Get Random!
Jag flyttade till Skullcrusher. Om någon är där eller får för sig att dra dit, maila mig (Pleides). Springer runt i BGs och försöker hitta någon bra arena mate.
Skivsamlare
2008-07-29 10:47
Alltså jag försöker att motivera mig till att levla en gubbe, har försökt varje dag från jag installerade det, men det är bara så förbannat tråkigt att grinda/levla :P DIrekt när jag satte igång kände jag att det var åt helvete :( Måste peppa! Måste ha ett jälva LAN haha.
bah ge mig en dator nu och jag sätter mig och grindar direkt ;) powerlvl deluxe
Att levla har alltid varit urtråkigt... tycker jag iaf. Det var absolut roligare i Age of Conan, gick snabbare om inte annat, anyhoo nu har jag börjat pvpa lite i WoW igen..mest för tidsfördriv. Tänker inte lägga en honorpoint på gear innan expansionen.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Rogue<3 .. backstaba en lvl12hunter i Ratchet igår! >:D ... mina steg mot STV's asssasinkillah har börjat...
Get Random!