16gb that is
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
fett!
i get more pussy then panty!
:) vilket helvete vi kommer få den 11e, tror jag ska sjuka mig den dan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag orkade inte punga ut med så mycket pengar. Köpte en SE C902 ist. Bättre kamera, och det var det jag var ute mest efter. Även om den inte går att synka med iTunes Skapar en ny tråd om det iofs ^^
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
3700 för 16gb olåst, det är vad jag kallar för billigt....det jobbiga är nog att få hem den till Sverige.
I vilket land finns Swisscom föresten?
Haha kan det vara Schweiz?
men 3700 ser ju faktiskt mer lovande ut, då äre väl bara typ kolla upp på e-bay efter ett tag eller bara beställa från företaget direkt
Men undrar om företaget får typ skicka ut de till andra länder? Isåfall kommer ju typ ett telefonbolag Schweiz sälja mer i Sverige än vad Telia kommer göra =P
Om ni lugnar er lite så kommer det säkert priser från Finland, Norge och Danmark med. Få se vad de hamnar på där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Även om det är TeliaSonera där också, kan priserna skilja ganska rejält.
Ja köper man den direkt är ju man ju bara dum eller rik.
tror Schweiz pris på 3700 är väldigt svårt att slå.. + att en vän till familjen bor i Schweiz och kommer till sverige och hälsar på i slutet av juli! Kan inte bli bättre! Med närmre eftertanke borde det väl finnas någon hake? ingen månadskostnad men kontantkort som man måste ladda på en gång i månaden eller något sånt :P.. Någon som läst på mer om hur det funkar i Schweiz?
jag har alltid rätt.
tja!har lite frågor angående telefonen. 1. är det nån mer än jag som måste ladda batteriet, typ, varannan dag? 2. min telefon är för övrigt syncad till min fars dator. min dator hittar den, men jag kan inte lägga in nån musik och jag vet inte vad jag ska ta mig till. hur gör jag där? 3. kan man ha en låt som ringsignal? 4. hur installerar jag emulator så jag kan spela spel och så på den? tack på förhand! mvh/martin
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
någon?
1. nja.. var 3e dag och då använder jag min mycket. 2. finns ett app på installer som gör att du kan synca den med 2 datorer... swap library eller något heter det. 3. jepp.. även där ett app på installer som heter ringtones. Du kan även betala 9kr och göra om en låt till en ringsignal i iTunes, det är lite smidigare. 4. www.zodttd.com där står allt du behöver veta.. har du problem kan du fråga i deras forum...
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P20 tack ska du ha. men, jag har inte edge, så jag kan inte conecta. hur fixar man det?
en fråga! har en polare som ska till USA snart och som sagt är ja sugen på iphone. undrar, hur mkt kostar den i USA den nya och den gammla versionen. och om ja t.ex. köper dne nya kommer ja kunna köpa den i USA och jailbreaka den här i sverige?
kommer ja kunna köpa den i USA och jailbreaka den här i sverige? förhoppningsvis så småningom. den är ju som sagt inte knäckt ännu, och när det blir fixat är ju ingen som vet nu.
yrkes... : betorna är knäckta så det tar nog inte så lång tid.. omega: $799 kostar 16gb versionen och $699 för 8gb. Den gamla mobilen går inte att köpa ny längre... Qlo...: Skaffa gprs inställningar och skriv in på edge. Eller använd wifi.
jag har alltid rätt.
Inställningar; Telia: online.telia.se Tele2: internet.tele2.se
Jag undrar 2 saker om någon vänlig själv skulle vilja hjälpa till.. Har sökt lite på google men inte blivit något mycket klokare. 1: Jag har version 1.1.1 på min iphone och vill uppgradera till 1.1.4 men när jag startar uppdateringen i iTunes så kommer den en bra bit men mot slutet så kommer det upp ett felmeddelande som säger ungefär "Din internet anslutning har kopplats från, kolla så att alla sladdar etc etc sitter i" och det sjuka är att min anslutning sitter ju i hela tiden, detta var andra gången på andra försöket jag testade som det hände. Så vet någon vad detta är för fel som uppstår? 2: Min iPhone är INTE vacker, den har en fet jädra spricka och inte bara en utan hela överdelen är HELT sprucken men som tur är så är det bara det yttre så allt funkar som vanligt med touchen. Men det ser verkligen förjävligt ut och skulle vilja ha en ny front. Jag är inte så mycket för att fixa&trixa själv med mobiler så finns det någon affär i stockholm som kan byta ut fronten på iphonen? Gärna en billig sådan också. Tack!11
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
1. uppdatera itunes 2. googla
jag har alltid rätt.
Jaha då kom man till ett större problem.. Vetefan vad det är ens. Det står så här nu efter min "uppdatering" av iPhonen. Eftersom jag är så jävla oteknisk och allt så lyckades jag köra uppdateringen via iTunes, när detta var klart så försvann installer och massa annat ja hela skiten från mobilen. Nu står det när jag går in på iTunes följande: " SIM-kortet är låst med en säkerkod eller har inte installerats. Du måste ange säkerkoden eller sätta SIM-kortet i din iPhone för att kunna aktivera den" Så nu undrar jag, vad hände jag har aldrig låst upp en iPhone förut så jag vet inte hur det ser ut när den är låst. Jag kommer ju inte in i menyer eller något på telefonen utan den visar en skiva och en usb-kabel på displayen sen så ett litet informations i, när man trycker på det så kommer det upp IMEI och ICCID. Någon som har något schysst tips eller har jag lyckats förstöra ännu än iPhone?! Gah, buhu... *GRÅTER!!*
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
har du mac: iLiberty+ har du pc: ingen aning.. kolla på modmyifone.com Du ska uppdatera via iTunes så du har inte gjort något fel, och så ser det ut när du kopplar in en låst iphone med fel sim. Efter uppdateringen laddar du ner ett program (iLiberty+ om du har mac.. kolla upp vad motsvarighet till win är på modmyifone.com), stänga av iTunes (inkl iTunes helper som är en systemaktivitet), plugga in iphonen och köra programmet så är den upplåst på 2 minuter. Värt att veta om man ska köpa iPhone 3G och låsa upp: till vänner blir billigast, hela kostnaden för allt inkl 18 månadsavgifter blir 5462kr.
jag har alltid rätt.
En fråga till er som har telia 99 / 199 / 299: "ring för månadsavgiften" innebär det sms och uppkopplingsavgifter med? isf är 99 rätt värt. Jag väljer mellan till vänner, 99 och max 25till vänner är billigast om man ska jailbreaka den..max 25 har gratis sms, men svindyra uppkopplingsavgifter (1kr) och man får inte ringa för månadsavgiften (som iofs är låg på 49kr)99 får man ringa för månadsavgiften men betalar för sms och ringer inte gratis till telia mobiler. Dessutom är månadskostnaden högre men det spelar ju ingen roll om man ringer upp den.. jävligt svårt val det här ^^.. hur tänker ni göra?
jag har alltid rätt.
sorry för trippelpost.. Det smartaste hade varit att köpa med "till vänner", jailbreaka och köra vidare med mitt tele2 abonnemang som har en data plan på 39kr och gratis sms för 39. Då får man gratis sms och gratis data (1gb, vilket iaf jag inte ens varit i närheten av att överstiga) till en månadskostnad på 147, vilket är mindre än enbart datan hos telia. Mobilen kostar då 4220 och garantin har du kvar eftersom det bara är att återställa och sätta i telia kortet innan du går ner till affären för att reklamera ;).
jag har alltid rätt.
Gå in på feber.se's macavdelning. Där finns en kalkylator som räknar ut vad man bör välja.
JonkaGOO P20 Tack, fick till det hela igår genom att låsa upp den igen via ZiPhone. Vilket var ett jävligt smidigt program :)
JonkaGOO P20: Det är just det så jag vill ha det, jag vill ha mitt älskade Tele2Kompis abonnemang.
Mobilen kommer att gå att köpa upplåst i USA för $500. Källa? En drös BlackBerry-användare som spelar i band eller jobbar med band från USA. Räcker för mig liksom, dags att dra dit och köpa 10000000000 skivor och lite annat.
•pave paradise•
nä men 799 för 8gb och 899 för 16gb i usa med kontantkort.
jag har alltid rätt.
stoarpojken: Tele2 kompis är oslagbart! Jag har tele2 kompis sms och betalar 49 kr i månaden och då får jag fria sms och 1gb data ;) nästa månad kommer jag börja betala abonnemangsavgift (slapp det ett halvår när jag registrerade). Totalt blir månadskostnaden 150 med tele2kompis och telia till vänner och det är mindre än bara dataplanen hos telia. Telia suger!
jag har alltid rätt.
Hur får du 1gb fri surf när du betalar 49/mån? Själv betalar jag 49 pers månad utan gratis surfandet.
Jag ringde till Apple support i USA och frågade om nya Iphone 3G. Enligt killen på supporten där så kan jag köpa en Iphone 3G i USA, ta med den till Europa (Sverige), sätta in vilket simkort som helst, och köra på. Det skulle inte vara några som helst problem. Efter att ha läst bitar i denna tråd, så verkar det inte alls vara så? Jailbreaka och låsa upp och hit o dit? Måste man låsa upp skiten, när man väl har fått hit den? holla' at u later
Bebakshid Jamshid!
Det har jag svårt att tänka mig faktiskt. Men det är väl inte spec svårt att jailbreaka och det ger en del fördelar som att köra program som apple inte godkänner i AppStore.
jag har alltid rätt.
Aja, syrran ska ändå komma hit, så jag får testa. Om jag inte gillar det, så kan hon lämna tillbaka den. Var kan man hitta program för att låsa upp den?
Bebakshid Jamshid!
modmyifone.com och ifun.se har en del guider. Det är jättelätt. Akta dig för ZiPhone bara. Har du mac kan jag rekomendera iLiberty+.
jag har alltid rätt.
Akta sig för ziphone?
kolla mina länkar några inlägg över detta...
jag har alltid rätt.
bajskorv P21: Ett av de stora anledningar att man jailbreakar är ifall man vill kunna köra program som andra har gjort, som det JonkaGOO sa.
Ziphone funkar faktiskt superbra och är jätte enkelt. 23:59:59 utanför Teliabutiken i STHLM nån?
i get more pussy then panty!
sotarpojken P21 Menar du att t.ex. installera program, som spel och liknande eller? Lite dåligt på detta med iPhone
Bebakshid Jamshid!
bajskorven: jepp spel, program, teman... allt. Poker, videoinspelningsprogram, mms program, ett program för att ladda upp bilder från kameran till flickr med mera
jag har alltid rätt.
Unlockat alla de iPhones jag haft med ziphone, aldrig haft problemen med Edge, Bluetooth och Wifi. Kanske bara med vissa OOTB-versioner som får sig en smäll av detta.