skulle vilja se presidente förklara det där
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
jeppehehe I got news for you, det fins nått som heter hiphop police i USA, dom dyker alltid upp vid tillfällen som dessa. de e ju en annan femma än när fiddy kommer med sina feds.
He still raises real-world concern, though, as evinced Wednesday evening when he performed at Mahoney Playground, in the New Brighton section of Staten Island. The show was part of the CityParks Concerts series, organized in partnership with the New York City Department of Parks and Recreation. But with a few dozen police officers securing the premises (including some on the roof of the nearby housing project), this show barely had the feel of a concert. De va ju knappast så att han släpat dit dom, om jag fattat rätt.
Och Presidenten klarar nog att förklara dehär bättre än mig:P
----------------------------------------------------------------------------
A few minutes later, having made his point, he returned to the stage, then offered something of an olive branch. “We love Joe,” he said , either in jest or out of deference to the moment. “Tell Joe we love him.” Mr Presidente with no brain.. kom igen .. låt oss höra vad du har för uttänkt teori nu .. eller du har nu helt plötsligt sluta skriva i tråden? Vad gör du nu när din älskling säger han älskar Budden?
you wish you was me but woke up n' you was you again
please dom var ju i Staten Island. tror du seriöst Rae sprang runt och var rädd för att stöa på joe där haha. De e wu-tang vi pratar om
A few minutes later, having made his point, he returned to the stage, then offered something of an olive branch. “We love Joe,” he said, either in jest or out of deference to the moment. “Tell Joe we love him.” haha den e ju gyllende=) Joe sitter å gnäller på sina Video bloggar så kör han en “Tell Joe we love him.” han e ju hel söt Rae.
----------------------------------------------------------------------------
rektum P26 hahaha word, Rae är så iskall! C'MON ON SON!
Shuu
@ El_Presidente Bara för att man påpekar en spinkig vit kille betyder väl inte det att han har något emot den rasen? och jag skiter i vilken färg du har El_bögerente, men du är fan skruvad i huvudet, och våga kalla mig rasist när jag inte äns vet din färg. Patetiska helvete.
Think of a colour you've never seen.
Snälla, för vem som helst att kalla nån för patetisk i den här tråden är att kasta sten i glashus. Låt den här tråden dö, jag skäms att jag ens bidrog med ett par inlägg till den här efterblivna "diskussionen"..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Såja mina lärjungar stilla er! Seriöst, hur blåst ska man vara för att inte fatta/höra sarkasmen i Rae's "I love you Joe Buddens"? Raekwon pappar Joe Budden.
Steve Rifkind must of been sniffing!
Thats not Budden......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om jag vore joe budden skulle jag bara vara glad det är inte ofta man får en box av en legend
JONIS REST IN POWER
synd att dem inte var 35st
Aight Aight Aight
Vem fan bryr sig, han fick spö.. klart.. vill han slå tillbaka med 100 man så gör de liksom.. Rövslickare på både Rae's och Budden's sida här alltså.. Ska ni argumentera så gör det rätt för världens ände... Rae har varit en av mina favoritrappare sen länge nu och jag har aldrig hört något av Joe Budden, kanske någon enstaka låt, men jag skulle inte vilja lyssna på honom i vilket fall som. Sen att dom hade beef hade jag ingen aning om, orkar inte ha koll på vad som händer med dagens artister. Vill dom slå varandra tills de inte kan rappa nåmer då är det väl upp till dom. Care? En massa stavfel bjuder jag på..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
c'mon son!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allting började med Budden/Method Man... Budden var stor i käften i media, så Inspectah Deck gjorde en disslåt. Raekwon i mitten var fredsmäklaren, som pratade med allihopa och lugnade ner allt. Vad som gjorde nallebjörn Raekwon arg var när Budden kommenterade något i stil med "nästa från Wu-tang som öppnar käften kommer råka illa ut". Detta efter allt var löst och Budden skämt ut sig som vanligt med sin stora käft. Klart fan man blir sur och inte pallar vara "resonlig" mer, killen fattar ju inte när man pratar med honom. Den där boxen var nödvändig och rätt gjort. Raekwon ska inte behöva lyfta fingret för nån som Budden. Rae är royalty, 12-13 år äldre än Budden och har andra som sköter smutsjobbet åt honom. Palla bli stämd i USA? Det finns video på Budden när han blir slagen, som några Dj's fått se, de garvade ihjäl sig och återberättade scenen.. "Eyyeeeeeeeeeeh... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" "Son, its alright son, it could be worse son"
http://www.myspace.com/deadlykanha
MC Shan kommenterar händelsen
borde skapas en forumdel på whoa som heter kuksugar sektionen. Kan inte ens fatta att jag skriver i den här tråden men snälla, kan alla som inte känner de här herrarna personligen ta ett steg tillbaka, se sig själva i spegeln och fråga sig själv "har jag inget vettigare att göra?".
'My tec'll roast ya body faster then Ferrari's Testarosa'
Snackar du om Raekwon tricky_fingaZ? Käften isf. Fattar du.
BC99 P26 VAAA? HAHA, dude du cyklar :) Royce Da 5,9 konfronterade folk ur Raekwons crew. 3 st från ICE WATER var bland annat med crewet. Raekwon var inte närvarande..
El_Presidente P23 antingen så skämtar du eller så har du så mycket kuksmak i munnen att inte ens saltsyra skulle lösa det, hoppas raekwon uppskattar att du backar upp honom på ett svenskt hiphopforum, maaaad props lr nåt (och nej, jag pratade om kuksugeri i allmänhet)
'My tec'll roast ya body faster then Ferrari's Testarosa'
Det bekymrar mig lite att du verkar kunna veta så mycket om kuk sugning.
nazeem P27 det är inte "raekwon & co"
tricky_fingaz P23 Dude.. you're a faggott =/