I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Joe Budden nedslagen av Raekwon & Co

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-08-11 10:07
haha, så skön du e niz!
..

2009-08-11 10:18
haha ja oj vilken bitch move det här va, verkligen :P
vilken jävla verklighet lever ni i, vad spelar det för roll om det var Raekwon själv eller nån i hans gäng som knockade han. huvudsaken är att killen får stryk och inte får ett övertag om det var det dom var ute efter.
http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^

2009-08-11 10:25
Crooked I om incidenten: "Nobody gonna disrespect none of my people on the west coast. If they do theres gonna be another tragedy in Hip Hop."

2009-08-11 12:25
pussy boys!
you wish you was me but woke up n' you was you again

2009-08-11 12:37
där ser man, då va de slut på beefen då.

Jeppehehe
e du så dum att du inte fattar varför Rae inte gick runt hörnet på lite 1on1 med en kille som är i ett gäng som e 100deep på platts?

App du har fan dratt 2 klasiska i denna tråden, först skrev du att Rae hade tvingat en av hans goons att klappa till Joe

sen så denna odödliga groda om Wu "aldrig mer kommer prestera något intressant i hela sitt liv"

Fortsätt inte missta mig för nått fanatiskt WU fan, men den senaste komentaren visar ju på att du borde sitta i nån schlager panel snarare än att snacka hiphop.

Ps Jag diggar Slaughterhouse, bara att real recognize real
 ----------------------------------------------------------------------------

2009-08-11 13:18
först skrev du att Rae hade tvingat en av hans goons att klappa till Joe

?

Det kommer dom inte heller, det enda intressanta någon från wu någonsin gjort är raekwons feat på coca moschiach
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-08-11 13:25
app: Hahaha. Bästa på länge.
Då har du inte lyssnat på wu-tang.

Men jag tänkte en sak, om buddens folk hade slagit ner raekwon på samma sätt, hade inte hela whoa suttit och grinat då?

Poet

2009-08-11 13:36
Nojd: Jo sa klart. Men da hade aven jag varit lika objektiv och tyckt det hade varit ett bitch move av Joe Budden.
At the gates of Eternity...

2009-08-11 14:06
Men jag tänkte en sak, om buddens folk hade slagit ner raekwon på samma sätt

Haaaa! Troligt..
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-08-11 14:11
App P20 som jag sa, Schlager panel

2009-08-11 14:14
får be om ursäkt att jag sa de där om att tvinga. de va vist jeppehehe
Raekwon vågade inte slå så han tvingade sin polare göra det,

2009-08-11 14:19
Haha, Slaughterhouse vs Wu trådarna är sjukt roliga, underhållning! Alltid över 100 inlägg, this is the shit fool!

2009-08-11 14:28
rektum, mja ill bill är ju schlager-ish alltså.

I give credit where credit is due
and that's why i ain't giving credits to wu.

2009-08-11 14:35
http://twitter.com/search?q=@Raekwonicewater

Hahaha stackaren.. Hundratals personer som ber han fighta Budden en mot en, men utan sina 6 sumabrottare lär han inte våga. :D
Poet

2009-08-11 14:36
Det finns inget roligare än att se svenska ungdomar på internet prata om "bitch moves" och vem som är/inte är en "fitta"!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2009-08-11 14:36
Jeppehehe e du så dum att du inte fattar varför Rae inte gick runt hörnet på lite 1on1 med en kille som är i ett gäng som e 100deep på platts?

Sa jag att de skulle hända just då eller? De kan väl ta det idag, imorn eller när som helst men Raekwon vågar ju inte.

2009-08-11 14:39
Det finns inget roligare än att se svenska ungdomar på internet prata om "bitch moves" och vem som är/inte är en "fitta"!

Det finns inget roligare än en svensk ungdom på internet som tycker det är "roligt" när svenska ungdomar på internet pratar om "bitch moves".

2009-08-11 14:39
nä ill bill e inte slager. tror du på fullaste alvar att ill bill inte tycker att wu har gjort några bra tracks? Men tycker du på fullaste allvar att han är tyngre än WU?

varför kan man inte gilla både WU och SH? båda har ju uppenbarligen gjort bra musik, dock har SH inte hunnit göra så mkt än. det är ju skit fåningt att hata på WU för att en av medlemarna i SH gör det? och det samma åt andra hållet.

När jag började skriva i tråden så hade de inte med WU vs SH att göra. utan att jag inte tycker de va ett bitch move av Rae's crew, det samma hade gällt om de va Joe Budden och hans crew, nu är jag inte bekant med om budden e deep. dom andra i SH är det iaf.

Grejen är ju att om man vill skrämma nån lr vill kräva en person på något så är det så man gör. Det är inte 1950 längre, ska man få gjort nått så får man se till att man får det gjort ordentligt å de e kort å gott så de funkar i världen, fegt lr inte.

Nu tycker jag iof inte att dom fick ut nått av detta och att det var jävligt halvdant gjort,
men det kan ju ha att göra med att som Rae sa till SH. "det var inte meningen att någon skulle få smäll"

men vad vet jag jag bara spekulerar precis som alla andra

2009-08-11 14:41
varför kan man inte gilla både WU och SH? båda har ju uppenbarligen gjort bra musik, dock har SH inte hunnit göra så mkt än. det är ju skit fåningt att hata på WU för att en av medlemarna i SH gör det? och det samma åt andra hållet.

Kan inget annat än att instämma.

2009-08-11 14:42
jeppehehe P19 Ja vist det skulle han kunna göra håller med. men om du lystnar på inlägget med Crooked I så är de över, no more beef.

Tror du ens att Joe får bestämma om de ska bli något mer så tror jag du har missuppfattat SH

2009-08-11 14:44
Hur man än vrider och vänder på det kommer man inte ifrån att joe budden blev smackad och därefter sa förlåt on camera. Han är verkligen inte deep...

2009-08-11 14:46
Att Budden sa förlåt efter att ha blivit smackad, hmmm, det är pinsamt.

"Smaaaaaaaaack".....Say sorry!

Budden: Im sorry man.

2009-08-11 14:51
jeppehehe P19 Ja vist det skulle han kunna göra håller med. men om du lystnar på inlägget med Crooked I så är de över, no more beef.

Tror du ens att Joe får bestämma om de ska bli något mer så tror jag du har missuppfattat SH

Det är inte beef. Budden säger också att det inte är beef. Det handlar om att Raekwon ska våga stå för sina handlingar. Finns klipp där han säger "Budden look like the type to call the police" osv.. Varför vill han inte kör en mot en då? Så är allt över. Det är det enda Budden vill, han säger också att det inte är beef.

Hur man än vrider och vänder på det kommer man inte ifrån att joe budden blev smackad och därefter sa förlåt on camera. Han är verkligen inte deep...

Hur man än vrider och vänder på det gick Raekwon helt utan förvarning (för beefen va död 1 månad tidigare) tillsammans med 6 sumobrottare in i Buddens rum och snackade som om att han va något. Hans goon gav Budden en smäll som förövrigt missade ögat och landade på axeln. Nu när Budden ber om en mot en, eftersom Raekwon uppenbarligen vill ta det till den nivån och även hade den attityden runt sina polare, så vågar ju inte Raekwon.

I smell pussy, is that you Rae?

2009-08-11 14:52

Word på det förövrigt. Wu gör bra musik, även om nya Slaughterhouse-albumet > allt Wu gjort senaste åren.

2009-08-11 14:54
nazeem P27 Du är ju knappast någon ungdom ialla fall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-11 14:58
Blaze_We, har jag implicit eller explicit menat att jag är en ungdom?

2009-08-11 15:04
nä ill bill e inte slager. tror du på fullaste alvar att ill bill inte tycker att wu har gjort några bra tracks? Men tycker du på fullaste allvar att han är tyngre än WU?

Det spelar väl ingen roll vad dom jag lyssnar på tycker är bra? Jag måste väl inte digga slayer och iron maiden för att jag lyssnar på ill bill?
Ja, jag tycker att han är tyngre än wu, eftersom jag inte får ut något av att lyssna på wu, dom är totalt ointressanta för mig, vilket inte billy är.

varför kan man inte gilla både WU och SH? . det är ju skit fåningt att hata på WU för att en av medlemarna i SH gör det? och det samma åt andra hållet.

Jag håller helt klart med, man kan gilla precis vilka artister man vill och man behöver egentligen inte motivera det, och det är bara fånigt att ogilla en artist för att någon man själv lyssnar på gör det.

2009-08-11 15:05
Trodde du tog åt dig, men okej...Du var tvungen att försvara ungdomarna bara....då förstår jag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-11 15:05
Woow vad folk blir känsliga.

Det är inte beef. Budden säger också att det inte är beef. Det handlar om att Raekwon ska våga stå för sina handlingar. Finns klipp där han säger "Budden look like the type to call the police" osv.. Varför vill han inte kör en mot en då? Så är allt över. Det är det enda Budden vill, han säger också att det inte är beef.

Altså menar du verkligen att du fortfarande TROR på vad Budden säger i sina bloggar? Helt ärligt, tror du på han? Efter allt skit han snackat? Naivt kompis, mycket naivt..

Chamber Music pissar på Slaughterhouse albumet

Inga jävla autotune på Wu's skit.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-08-11 15:08
"bitch move" snacket är patetiskt. Och istället för att snacka om 1-on-1 kan väl Budden ta med sina goons (aka internetfans) för att hoppa på Rae. Skulle älska att se konsekvenserna.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-08-11 15:10

2009-08-11 15:14
Tycker hela grejen är löjlig vuxna män som håller på som duma ungar, men om nu inte Raekwon är med på 1-1 då måste ju nästan ju budden jumpa Raekwon

2009-08-11 15:16
joe va inte själv med andra ord. Vem är den andra snubben som snackar, känner inte igen han?
Don't make me Chris Brown you, bitch!

2009-08-11 15:20
MazTheHustler att dömma av hans videklipp är han ingen backup iaf. och de lär ju Joe veta så det psykologiska underläget va nog 1 mot dom

2009-08-11 15:22

2009-08-11 15:24
Det var rätt länge sen verkligheten såg ut så att om man hade beef med någon så gjorde man upp med duell mano a mano i gryningen. Så fort nån får en smäll i såna här sammanhang så kommer det massa lippsillar som säger att det var orättvist eller fegt. Men klart fan det är orättvist, rae var inte ute efter att mäta sig fysiskt med joe, verkligheten är inga wwf matcher. Han ville sätta honom på plats och gjorde det. Lite fånigt? Visst, men ännu fånigare är alla dessa rop på att så fort rappare ska ha beef så ska dom göra upp i nio ronder i ringen.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-08-11 15:33
Han ville sätta honom på plats och gjorde det.

Är det därför han vid ett senare tillfälle bedyrar att det inte var meningen att fysiskt våld skulle vara inblandat?

Rakewon: "on my children, no one was supposed to get touched"

Han verkar inte kunna kontrollera sina mannar.

2009-08-11 15:34
Sista klippet nazeem postade visar att Budden fortfarande inte fattat nåt.

Orden är "Wu Tang Clan ain't nothing to fuck with", inte "jag är individuellt den starkaste i världen under kontrollerade omständigheter". Budden har lika stor möjlighet att jumpa Rae som vice versa, men han kommer aldrig göra det, för han vet.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-08-11 15:35
Inte vet jag, kan väl vara sant, nån av hans polare lackade.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-08-11 15:38
"Wu Tang Clan ain't nothing to fuck with"

LMAO, vad var det som hände när COB kom in i bilden? Då var det vit flagga upp i luften?

2009-08-11 15:40

håller fullständigt med, som senaste tråden det var tjaffs mellan båda gruppers fans, hit o dit.. jag är personligen ett stort slaughterhouse fan, jag uppskattar såkallade "lyrical geniuses" mer än all pop hiphop. och jag tycker wu-tang är överfeta, o har aldrig någonsin klankat ner på deras legend status.. however.. det som stör mig bara är att de flesta av wu-tang fan'sen här inne, det känns som dem verkligen inte lyssnar på något annat än bara wu-tang, och att allt annat är piss! därför måste "vi" slaughterhouse "dick riders"(som alla SH fans är enligt el_presidente) "försvara" oss , haha!

Att Budden sa förlåt efter att ha blivit smackad, hmmm, det är pinsamt.

Har folk inte lyssnat, både mickey factz o buddens versioner av det, så när dem kom in o börja snacka me honom.. så bad han om ursäkt för vad han sagt, efter det fortsatte snackat, och sen blev budden tydligen "bouncy" och då var det en av raekwons "goons" som smackade honom ..

Så mycket lättare såna här trådar hade varit om alla som hatar slaughterhouse, bara skitit fullständigt i trådarna.. förstår inte vad ni ska här o göra om ni hatar dem så mycket? har ni så lite att göra så ni går in här ENDAST för o skriva hur wack dem är ?

haha hur som helst.. cant deny the facts.. det är underhållande!
you wish you was me but woke up n' you was you again

2009-08-11 15:43
Har folk inte lyssnat, både mickey factz o buddens versioner av det, så när dem kom in o börja snacka me honom.. så bad han om ursäkt för vad han sagt, efter det fortsatte snackat, och sen blev budden tydligen "bouncy" och då var det en av raekwons "goons" som smackade honom ..

Jaha ok, my bad.

Poet

2009-08-11 15:44
Caliber P24 - haha exakt vad jag tänkte medan jag läste tråden.

tycker det är helt sjukt att så många bryr sig om detta, rae eller hans polare slog budden på käften för att han snackat en del skit.. ........ jaha.. so? vem fan orkar välja sida och hata pga det. gör nått vettigare av tiden
"life's a garden, dig it."

2009-08-11 15:47
Snart är det väl dags för Jay-Z att ge Lil Wayne på käften för att han tyckte att han var bättre än Jay och kallar sig the best rapper alive.

2009-08-11 15:52
Snart är det väl dags för Jay-Z att ge Lil Wayne på käften för att han tyckte att han var bättre än Jay och kallar sig the best rapper alive.

Hahaha, word.

2009-08-11 15:53
Om weezy hade snackat massa skit hade det kanske hänt han också.

2009-08-11 17:14
Rae, snackar om situationen

Länk till http://www.mtv.com/videos/news/426253/raekwon-on-joe-budden-keep-it-hip-hop.jhtml

Känns som att han säger emot sig själv. kan ha att göra med att det fortfarande e så att han inte ville att nån skulle slå Joe och han inte känner sig särskilt skyldig

2009-08-11 17:59
tycker det är helt sjukt att så många bryr sig om detta, rae eller hans polare slog budden på käften för att han snackat en del skit.. ........ jaha.. so? vem fan orkar välja sida och hata pga det. gör nått vettigare av tiden

vad ska vi göra, disskutera finanskrisen? Att nordpolen smälter? Vem fan bryr sig, låt oss bry oss om vad fan vi vill.
Poet

2009-08-11 18:12
nä men t.ex. diskutera buddens och slaughterhouse nya släpp eller raekwons kommande. fan ni bryr er ju uppenbarligen mer än vad artisterna själva gör om incidenten.

Tycker bara att sånt här med att välja sida för att kända artister har nån slags dispyt blir för mkt...
Poet

2009-08-11 18:18
Det är väll en grej om dom har beef alltså skriver tunga dissar mot varandra och vill att publiken ska välja och tycka.. men sånt här... hajjar du vad jag menar?