I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Joe Budden nedslagen av Raekwon & Co

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-08-12 01:01
haha jeppe e tönten som "glömmer" gympa kläder.

Royce (tönten) snackar med Buddens farsa, fast han märker det inte först tills efteråt då Budden gråter ut över det på sin blogg.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-08-12 01:06

Presidente är "tuffingen" som varit i så många slagsmål att alla slag mot huvudet resulterat i hjärnskador som gör att han fortfarande särskriver.

2009-08-12 01:12
Nä, efter varje slagsmål lägger ja upp en video på internet där jag utmanar kompisen till killen som slog mig. :D

2009-08-12 01:12
Ett fresco-citat sammanfattar väl vad jag anser om presidente.

"Now look, I ain't never been to a scrap in my life
but i'm completely confident i'd whip that ass in a fight".
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-08-12 01:16
Ett Eminem/D12 citat sammanfattar väl vad jag anser om App

"I'll shit on you"

2009-08-12 01:28
Av ren nyfikenhet, sysslar du med någon aspekt av hiphop, förutom att vara en internethater då?

2009-08-12 01:32
För att stilla dina tankar så kan jag säga att jag brukar breaka till beats jag gjort, medans jag spottar 16 rader över beatet, o sätter min tag på golvet jag breakar på.

Tönt, vad fan tror du? Jag e hiphop (H)

2009-08-12 01:33
Jag tänkte snarare på ett svar som inte skrek ut "jag har hjälm på mig vid alla tillfällen"

2009-08-12 01:38
Armbågs/knä skydd?

2009-08-12 01:39
måste man utöva nått av elementen för att diskutera hiphop? om nu denna tråden kan kallas diskussion.
 ----------------------------------------------------------------------------

2009-08-12 01:42
rektum, nej, absolut inte, jag var bara nyfiken om helen keller där hade något han kunde hävda sig realistiskt på.

2009-08-12 01:42
Jag har mycket jag kan hävda mig på, vad fan har du din internet-forum-battle-rappare?

2009-08-12 01:45
Medaljplats i flest antal hjärntumörer räknas tyvärr inte.

Vad har du att hävda dig på då?
Skriver du skitfeta texter?
Rappar?
Spelar ukulele?

2009-08-12 01:46
Vill du lära känna Presidenten så fråga han om en date. Det här är ingen jävla chatt
deepundercover

2009-08-12 01:50
Vågar påstå att det är en diskussion med anknytning till ämnet.

2009-08-12 01:53
Buddens fick box
deepundercover

2009-08-12 01:55
Vågar påstå att det är en diskussion med anknytning till ämnet.

Joe Budden får på käften, allt löses beroende på vilken hiphop aktivitet eller hur ´djupt involverad i hiphop Presidenten e.

2009-08-12 02:02
Det har anknytning till ämnet sh vs wu, då du är inne i varenda en av dessa trådar med ytterst korkade uttalanden och åsikter så blev jag intresserad över huruvida du har annat för dig mellan förlorade diskussioner på internet och att klistra fast ditt eget ansikte över wumedlemmars fruar på deras bröllopsfoton.

2009-08-12 02:04
Ämnet sh vs wu e ett färdigt ämne, då det finns inget att disskutera.

P.S.

Wu medlemmars fruar >>>>> SH medlemmars fruar
Poet

2009-08-12 02:43
Det alla har missat i traden ar att Joe (eftersom han var i LA) ringde Crooked som i sin tur ringde upp sina boys i LA. De backade upp Budden som gick och konfronterade Rae. Och da, med Rae's egen medicin, sa ville Rae plotsligt snacka om saken. Formodligen for att han och sina vanner var way outnumbered. Och det var bland annat da Rae gav minneskortet/filmen till Budden.

Men sjalvklart (vilket ar forstaerligt) sa var ju Budden fortfarande arg och postade videon om att han vill slass mot Rae, man mot man.

Och snalla, som redan papekat, varfor kan man inte digga bade SH och Wu? Och forsok att halla diskussionen pa en mogen niva.
At the gates of Eternity...

2009-08-12 09:36
haha .. jag börjar digga dig mer o mer el_presidente
you wish you was me but woke up n' you was you again

2009-08-12 10:02
Warren G ang. situationen:

“Raekwon is my nigga, but I ain’t in what Budden and Rae had going on,” Warren clarified. “I ain’t in that. I’m just listening to this dude on the thing crying, and telling a story, and talking about it’s a sucka move. A sucka move is not helping your homeboy, that’s a sucka move. C’mon man, that’s not part of the game. I don’t care how many dudes it is, if my homeboy getting rat-packed, we gon’ get rat-packed together. You got to keep it one hunnid. He talking about you real, that ain’t real. If I was Joe Budden I’da whooped Mickey Factz ass.”
http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^

2009-08-12 12:25
Jag läste hela inlägget på hhdx. lite skumt e de att han f'ar med Mickey för att han inte swinga på Rae's goons. om inte Joe vågade varför ska mickey då våga. Iof så borde han swingat för att visa att han hade backup.

Men som jag sa i nått tidigare inlägg så ser man att Mickey inte är av rätt material.

2009-08-12 12:37
Men är väl ändå lite, "Är man med i leken får man leken tåla"....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 13:55
Det bästa är att alla köper de Buddenbella säger på sin blogg. Det handlar inte bara om att han sagt att han är bättre än någon. Han har sagt det på ett fult sätt, och hans ursäkter har ju varit långt ifrån trovärdiga. Varför säger han förlåt om han hela tiden ska dra upp de igen.

Sen denna Squaredance grejen är ju bara löjlig. Varför inte bara göra upp i en boxningsmatch direktsänd på MTV. Det hade Budden älskat. Hur kan en människa älska att synas så mycket? Det är ju inte som att rappare gör upp på de sättet heller.

Ska försöka tanka Joe Buddens senaste EP nu. Men jag antar att jag kommer bli besviken på alla värdelösa beats. Ser dock att ett är producerat av 9th Wonder. Kanske värt att ge de en chans. Låtarna som hittils postats här har låtit mjeeh.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-08-12 13:58
Bara jag som tycker denna tråd/diskussion känns färdig? Sålänge inte Raekwon vågar acceptera en squaredance finns det inget mer att tillägga egentligen.

WE OUTTA HEEEEEEERE

2009-08-12 13:59
Om vi ska vara så gangsta Jeppe så tycker jag inte denna diskussion är över förrän Raekwon har fått en smäll åtminstonde.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-08-12 14:03
Escape Route har fått oväntat bra kritik på olika hiphopforum, även av "Buddenhatare". Slaughterhouse albumet har fått minst 4/5 av olika recensenter, men det albumet var enligt dig en besvikelse. Så om jag tillåts att gissa, Escape Route är ett mediokert album, i din mening, ska vi säga 2/5? Lyssna, kom tillbaks, och ge ditt omdöme.

2009-08-12 14:16
Men man vill ju ha videon!!! därför man följt den här skiten överhuvudaget

2009-08-12 14:17
Jag ska lyssna på Escape Route ja om jag nu lyckas ladda ner den. Du får gärna länka några recensioner på Slaughterhouse albumet från etablerade källor. Den har fått bra ifrån hhdx vet jag iaf.

2009-08-12 14:25
jeppehehe Innan Joe ens kan be om en QuereDance så borde han ju godta utmaningen han har stående. annars e han ju bara pinsam. åter igen Jeppe du känner inte Joe så sluta ta de personligt.

Jag tjuv lyssnade lite på SH plattan den va Tyng, nu väntar jag bara på ett solo släpp från the crook

2009-08-12 14:31

2009-08-12 15:29
Nu har jag lystnat en del på den. helt klart bra men jag tycker inte den e vär så höga betyg som den har fått. Dock blev jag jävligt ointresserad av Buddens skiva när jag hört denna men ska de den en ärlig chans.

2009-08-12 19:18
lay a hand on me i'll lay a hollow on you
-Joe Budden

vi kan väl inte låta tråden dö?

rip stephen perry
A.S.N.O.M

2009-08-13 00:00
Påstå att Budden inte kan rappa? Jeebus.
//Spliffan

2009-08-13 01:53
Jag tror faktiskt inte ens att Budden blev slagen, tror inte på det förrens jag ser videon vill säga.

2009-08-13 11:37
ratt at shunen nar han snackar en javla massa skit i borjan, sa klart grabbarna blir arga da far han skylla sig sjalv. sa ar livet i djungeln
tar över de här

2009-08-13 18:46
Förstår inte vad hela grejen är? Joe Budden snackade lite skit han fick ta konsekvenser, i detta fall så hoppade sex personer på honom. Säger inte att det var rättvist men är man stor i käften shit happends och man måste lära sig att acceptera det.

Och Crooked I som säger att ingen av mitt folk ska bli illa behandlade i västkusten. Kom igen homie, du är en tung MC och allt men det finns nog lite fler wu tang riders än Crooked I/Slaughterhouse goons i LA.

Joe Budden har en stor käft, han snackar väldigt mkt skit och tror sig att vara den bästa utav alla.

SH kan aldrig jämföras med Wu. Men big up till SH för det dom gör lixom, unga begåvade rappare från olika håll enas för att göra bra musik. Thats all it matters

P.S only built for cuban linx 2 i september bitches
Shuu
Poet

2009-08-13 19:02
Förstår inte vad hela grejen är? Joe Budden snackade lite skit han fick ta konsekvenser, i detta fall så hoppade sex personer på honom. Säger inte att det var rättvist men är man stor i käften shit happends och man måste lära sig att acceptera det.

Rash_ - word och sånt.. Det enda vettiga hittills i tråden. utom det jag sa, men det var ju ungefär samma sak så :)
"life's a garden, dig it."

2009-08-13 20:22
Och Crooked I som säger att ingen av mitt folk ska bli illa behandlade i västkusten. Kom igen homie, du är en tung MC och allt men det finns nog lite fler wu tang riders än Crooked I/Slaughterhouse goons i LA.

Är du på riktigt?

2009-08-13 22:46
nazeem P27

Crooked I har en entourage men det är inte hela Long Beach. Folk gillar han säkert väldigt mycket och är stolta över honom men dem skulle aldrig mörda någon bara för att Crooked I vill det. Jag syftar mycket på när han sa "Or else it will be another tradegy in hiphop". Vet du vad man får för mord i Kalifornien haha? Glöm inte att the republican terminator är guvernör där, samma snubbe som grillade Stanley Williams.

Shuu

2009-08-14 00:23
Rash_, jag håller med, att han skulle mörda för Buddens skull låter föga troligt. Men när det gäller goons har ju Crooked I lätt ett övertag, i västkusten.

2009-08-14 14:45
Crooked I goons? haha, det man hörde efter att Budden blev överkörd var att ett 20-30-tal poliser dök upp. Crookeds så kallade "goons" ;)

2009-08-14 16:14
Crooked I goons?

Både Royce och Crook har rätt tunga gang connects, prova besök något annat än svenska forum och fråga runt.

Det roliga med det hela är att samtliga av er fittor som sitter och försvarar Rae här skulle 180 vända direkt om rollerna varit ombytta.

2009-08-14 16:19
naero Inklusive du
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-14 16:25
Fortsätt hata på The King of Jerz eller vad du nu vill

HAHAHA King of Jerz? HAHAHA du måste säkert röka feta grejor brushan, gimme sum of dat shit

2009-08-14 18:56
Royce hade ju ett mexican standoff med Proof ett tag innan han sköts också, så det kunde lika gärna varit via hans pickadoll om det spelats ut sig lite annorlunda

2009-08-14 19:20
För det första, jag vill inte såra jeppes känslor mer än vad dem redan sårade men som Ed Lover sa, C' MON SON get the fuck outta here...

Wu-tang clan aint nuttin to F wit, när ska ni kidz lära er

C' MON SON

2009-08-14 19:43
Inklusive du

Nä, 6vs2 är bitchmade skulle aldrig deltaga i en sådan situation själv oavsett om det var polare involverat så varför skulle jag då anse det rätt när rappare gör det?

Har Joey en lite väl glappande mun imellanåt?, japp no doubt, men om ni tror att detta är en slump att det inträffar dagar före SH's solo släpp och lagomt i tid för OBCL2 så drömmer ni ju, detta var ett jävla publicity stunt av Raekwon _INGET_ annat.

2009-08-14 19:51
naero de handlar inte om Rae och the Crook, utan Rae å Budden.
Alla fattar väll at Crook är fedt connected, han är ju född in i gäng kulturen. Tro mig WU e grymt mkt tyngre i NY och NJ än budden's Clique.

Crooked I har iof släkt i Brooklyn men har ingen aning va de e för dudes.

Och för att tillägga så hade jag tyckt precis samma sak om det va tvärt om, hela mitt resonemang grundar jag på att jag inte tykte de va ett bitch move och satt å snyffta för Joe.
Som alla som nångång vart inblandad i nån skit här i världen så förstår jag att ska man få nån att fatta så får man ju göra det ordentligt.

Nu visade det sig att det inte va så heller utan att nån goon inte kunde hålla fingrarna i styr, å de blev nått fånigt halv gruff.