I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Döda någon?

Övrigt - Blandat

Groupie

2008-11-25 20:27
Vissa av oss gillar ju att tro folk fram tills motsatsen bevisats.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-11-25 22:32
Du har fortfarande inte svarat på min fråga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2008-11-25 23:40
Varför folk är så galna?
Ja inte vet jag. Gud har ironi!?

eller menar du mig och det jag skrivit?
Eller vad menar du fröken?
Du får nog formulera din fråga lite bättre.

Framstår ju som din fråga är retorisk

2008-11-25 23:48
Jag menar såklart varför folk flippar på trådskaparen och skriver saker som "att du får gå runt på våra gator" eller liknande. Sen kanske inte du skrev så men du svarade, så antingen kan du ju svara på frågan eller ej. Det du gjort hittills är ju att vara dryg och det har gett ingenting så jag förstår inte varför du ens skriver?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2008-11-26 21:02
Vara dryg i dina ögon kanske, men mina motiv är andra.

Folk flippar eftersom det uppenbarligen är fel att sådana personer får tillåtas drabba oskyldiga, oavsett om OMG (som fegade ur tråden verkar det som) är sannings enlig eller ej är det klart det berör folk om han berättar om det han gör.
Det är kanske inte så svårt för fröken att förstå?

2008-12-04 00:16
Lepra

Nej jag är inte för feg. Jag tröttnade på dig och din dryga jävla attetyd. Du får gärna ställa dina so called frågor igen, så ska jag besvara dem. Men personligen så tycker jag att du är helt jävla pantad. Men visst ställ frågor du så ska jag besvara dem så bra jag kan. Jag orkar inte gå tillbaka i tråden för att se vad du skrivit för det kommer bara påminna mig om hur jävla dryg du faktiskt är.

Till någon i tråden:

Nej jag spelar inte på FTP. Men jag känner han som har samma nick som mig (lite). Jag tog hans nick bara för att jävlas med honom. Men han är en schysst snubbe och en KILLA på omaha. Jag spelar själv bara på pokerstars under ett annat namn.

What would Brian Boitano do?
Groupie

2008-12-04 02:15
OMGClayAiken P21

Varför sitter man och försöker skapa sin egen myt? Är det inte larvigare än sig... b-kändisar?

2008-12-04 23:51
det här är ett patetiskt fall av uppmärksamhetssökande. jag är inte imponerad.

skärp dig

2008-12-06 02:50
Fett grym tråd har suttit o läst hela tills nu.

Det här tkr jag är fett intressant:

Och en eventuell flykt hade jag inte heller tänkt på eftersom jag inte hade brytt mig ett jävla skit ifall någon skulle ha hört oväsen ifrån huset han bodde i och sedan ringt polisen.

Egentligen skiljer vi oss bara där jag hade aldrig inte brytt mig alls. Jag och förmodligen dom flesta av mina polare hade kommit så långt om vi bara blev tillräckligt drivna till det. Men att du struntar i alla konsekvensproblem sen & även dom egoistiska som kriminella har tex hur man ska komma undan. Varför? Jag uppfattar dig inte som självdestruktiv. Men som jag skulle sagt till en polare. Hur fan tänkte du då? Är din impuls för stark att stå emot?

2008-12-06 02:53
Det jag uppfattar som självdestruktivt är alltså att du sket i om polisen haffade dig. Det är bara en av 1000 olika anledningar att inte göra det. Hoppas du fattar vad jag tkr är skumt det är som om logiken tar slut där.