I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Döda någon?

Övrigt - Blandat

2008-11-16 23:09
Är borta en halvtimme och har 4000 jävla frågor att svara på. Men jag tar den viktigaste frågan som också förmodlingen är den mest korkade jävla fråga en människa kan fråga.

vad är det du njuter av? bara att släcka ett liv eller vill du se skräcken i deras ögon och hur dom plågas? spelar det roll vad det är för människor? folk som du känner, dom som är elaka mot dig eller räcker det med bara någon random person på gatan? behöver det ens vara en människa?

Jag vet inte vad det är jag njuter av. Men det absolut inte att ifal ljag ser någon på stan som bara går förbi mig, att ja ggenast vill döda honom/henne. Utan det är mest folk som jag har varit "associated with" under mitt liv som har gjort diverse ting mot mig. Högljuda människor gör mig förbannad också , påminner om min mamma.

Ska försöka svara så gott jag kan.
What would Brian Boitano do?

2008-11-16 23:10
jag har beskrivit det som 1. känn efter ordentligt och ärligt och låt dig översvallas av känslan (vilket kan ge effekten att man gråter vilket inte betyder att det är gråten som löser det hela) 2. se på orsakerna och analysera vart känslan kommer ifrån sök igenom ditt medvetande 3. avgör om det är något du behöver lägga mer energi på.. är det det så tar du tag i det inte genom att gråta utan genom att fundera ut lösningar och sedan utföra dem och är de inte relevanta så stoppar du bort dem och låter dem isoleras och försvinna..

uppmuntrar man hjärnan till att skapa synapser för gråt och selfpity (kommer inte på det svsnska ordet) eller för aggresivitet så kommer man sakta minska sina möjligheter för lycka..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-16 23:12
Pusherman: hehe! ja kände att det nog handlade om en typisk sån situation.. sedan kanske vi inte är helt överens men jag tycker det känns konstigt utifrån hur du brukar skriva om vi skulle vara på helt totalt olika sidor i den här frågan..

fast det är bra med såna här små komunikationsmissar, man får öva sig i att utrycka idéer som kan vara svåra att få fram, det sägs ju att för att man inte lärt sig något på riktigt förrän man kan förklara det för en annan person, heh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-16 23:18
Joel413 P24,

fast det är bra med såna här små komunikationsmissar, man får öva sig i att utrycka idéer som kan vara svåra att få fram, det sägs ju att för att man inte lärt sig något på riktigt förrän man kan förklara det för en annan person, heh!

hehe indeed, man kan ju undra hur mycket av politiken i världen som har stannat oförändrat tack vare att folk inte har haft mer än 1 chans att få det dom vill säga rätt.

uppmuntrar man hjärnan till att skapa synapser för gråt och selfpity (kommer inte på det svsnska ordet) eller för aggresivitet så kommer man sakta minska sina möjligheter för lycka..

just det där finner jag oerhört intressant, då allting som vi människor egentligen är (i beteende väg), är en massa repetiva mönster.
ju mer vi repeterar ett mönster (fysiskt eller psykiskt), ju vanligare blir det att det mönstret prioriteras när en liknande situation uppstår. det är väll egentligen det som KBT handlar om också.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-11-16 23:22
just det där finner jag oerhört intressant, då allting som vi människor egentligen är (i beteende väg), är en massa repetiva mönster.
ju mer vi repeterar ett mönster (fysiskt eller psykiskt), ju vanligare blir det att det mönstret prioriteras när en liknande situation uppstår. det är väll egentligen det som KBT handlar om också.

precis vart jag ville komma.. tror du hade kunnat finna stort nöje i de böcker jag tipsade om, trots att de kan ses som forskning är de väldigt nyanserade och bra och gav iallafall mig mycket stoff och aha upplevelser vad gäller just repetetiva mönster och hur vi själva kan välja vår lycka eller olycka i stor utsträckning om vi bara blir medvetna om att vi har just valet att styra våra mönster.. vi är inte robotar som är färdigprogramerade utan vi har möjlighet att med vår vilja programera om oss, men först måste vi vara medvetna om att den viljan finns, det har gett mig väldigt mycket att se det iallafall..

2008-11-16 23:36
Joel413 P24, för att inte spåra ur tråden mer fortsätter jag privat isället :)

ber om ursäkt om tråden skenade iväg lite väl OMGClayAiken, det var inte meningen men nu är det iaf tydligare med vad som faktiskt menas åtminstånne..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-11-16 23:41
Ingen fara Pusherman

Bountyboo

Skriv dina frågor igen ifall du vill. Det blev så jävla hoppigt så ta allt på en gång istället.

2008-11-16 23:48
tänder du på det?

2008-11-16 23:54
På vadå?

2008-11-16 23:58
Så sent som i morse tänkte jag på hur härligt det skulle vara att mörda mitt X och hennes två barn och resten av hennes familj. Och jag satt å tänkte på det jättelänge och försökte se mig själv göra det och jag njöt verkligen av att tänka på det.

Lät som du tänder på det hela?

2008-11-16 23:59
Om du menar rent sexuellt så är svaret nej. Men jag skulle ju naturligtvis njuta av att se henne död.

2008-11-17 00:02
Ja det var så jag mena, Okej men vad säger din läkare om detta? Du borde få nå lugnande i dig så du inte går runt och tänker på att döda hela tiden? eller om du inte vill ha något lugnande så måste man ju kunna få hjälp på något sätt?

2008-11-17 00:41
Du har verkligen inte läst det jag har skrivit. Jag går inte runt å tänker på att jag vill döda hela tiden. Jag får dom tankarna ibland att jag vill döda någon. T.ex på stan ifall någon kommer fram till mig och vill att jag ska köpa en mobiltelefon ifrån 3. Och jag säger , Nej jag vill inte köpa din jävla mobil, men han fortsätter att tjata

- Kom då kom då, låt mig bara visa priserna

Och jag försöker ignorera honom då blir det för mycket. Då blir det att jag vill döda honom för att han fått mig förbannad. Det kan dröja allt från några dagar till kanske en hel månad innan jag får tankarna igen. Men dom är alltid lika starka. Det är bara irritationen som är annorlunda. Ifall det är någon som konstant är på mig på t.ex internet som denna killen var som jag förklara i första inlägget, då blir det för mycket, och då tänker jag inte längre. Bestämmer jag mig för en sak just i den stunden , då är det bara tillfälligheter som kan stoppa mig.

Nu har det inte varit så att det gått så långt sen denna händelsen. Men hade han varit hemma den dagen så hade jag nog inte suttit här å skrivit om det, men det vet man ju aldrig.

Jag låter förmodlingen helt jävla störd i huvudet men det skiter jag i. Jag ville bara veta vad det är som gör mina tankar mera annorlunda än era (ifall ni har tänkt liknande) det var därför jag startade denna tråden. Jag är ingen jävla idiot som sitter å dyrkar massmördare på youtube eller nåt. Skulle ni se mig på stan så skulle jag inte sticka ut, jag skulle vara precis som er. Men det är just dessa intensiva tankarna, detaljerade , som får mig att undra ifall det finns någon där ute som tänker liknande saker, men inte har någon sjukdom.

Å sen kunde jag faktiskt inte bry mig mindre ifall ni tror att jag "trollar". Ni får ju tro va fan ni vill. Jag tänker inte sitta här å övertala er att köpa allt jag säger. Utan ni får tro vad ni vill. Jag berättar bara vad som har hänt mig och vad jag tänker på - hence, the topic.

2008-11-17 01:01
okej nu känner ja igen mig när du skrev de där med när dom hoppar på en på stan med 3mobiler osv, såna vill man stycka och sneknulladeras framtänder. Så det är nog inte något ovanligt fenomen då jag nog tror att de flesta vill döda mobilsäljare på stan.

2008-11-17 01:39
thehealer, känns som just mobil försäljare på stan mer var ett exempel på situation än just en specifik situation.. jag menar, du skrev ju själv, de flesta vill döda dom jävlarna!
vad som jag antar räknas som normalt är väll att vid irritation/frustration (som leder till ilska eller tom hat), antingen ignorrera det helt, bli förbannad och går därifrån eller att man lackar ur direkt och bli våldsam på en gång.
"normalt" så går man väll inte därifrån och planerar värsta hämd aktionen som involverar att ta personens liv. mycket beror väll på att efter att en "normal" person lugnat ner sig så tänker man efter och så kickar dom vanliga känslorna in, som Medkänsla och respekt för livet osv.

visst kan tom en "normal" person planera värsta hämden och komma tillbaka senare och utsätta personen för nån typ av "practical joke" eller liknande, men man går inte tillbaka och hugger ner personen med kökskniven man precis vart hem och hämtat. inte i normala fall iaf. då lär personen ha gjort mer än bara irriterat en....

OMGClayAiken P21,

ett par frågor:
känner du empati och sympati för andra människor?
när du befinner dig i situationer där dessa känslor och tankar börjar ta form, kan du känna sympati eller empati för personen du vill illa?
har det nånsin hänt att du har börjat ifrågasätta det du känner och tänker? om Ja, har du ändrat dig då eller har du fortfarande fortsattit med det du hade bestämt dig för innan?

du behöver inte svara om du inte vill, känn dig inte pressad, vill du svara på nån utav frågorna så gör gärna det.
du befinner dig i en position som vi "vanliga" människor väldigt sällan får möjlighet att ta del av, och det är väldigt svårt att sätta sig in i en situation som man aldrig har upplevt.
speciellt när det handlar om speciella typer utav känslomässiga tillstånd.

för övrigt så får jag uppfattningen av det jag har läst hittils av vad du skrivit, att den vanliga frustrationen/irritationen väldigt snabbt tar ett aggressivt uttryck i form av dessa känslor och tankar som du har beskrivit. samt att du har väldigt svårt att på egenhand dämpa eller stävja dessa när de uppstår?

2008-11-17 03:20
Pusherman

Kan inte direkt påstå att jag gör det. Finns ett exempel som hände i somras.

Jag hade varit i stan och tog bussen hem, vanligtvis tar jag spårvagnen men jag tänkte att jag skulle se vilken väg bussen tar. Det var varmt och mycket folk på bussen och jag stod där man ställer barnvagnen. Det kommer på en gravid kvinna i 28-30års åldern. Hon börjar knuffa på mig med vagnen och jag försöker flytta på mig men hon fortsätter och förmodlingen tror hon att jag medvetet står i vägen.

Till slut så fick jag nog och tog tag i hammaren som sitter vid fönsterrutan och hotar henne med den och säger nåt i stil med " Knuffa på mig en jävla gång till och jag ser till att ditt nästkommande barn inte kommer få se en glims dagens ljus" sen puttade jag ner henne så att hon ramlade bak och på folk som stod där. Det blev ett jävla ståhej och chaffisen stannade bussen och ringde polisen för att han trode att jag hade slagit kvinnan. Jag hoppade av och fick gå hem - men det var en fin promenad.

Efteråt så kände jag ingenting och jag har pratat om detta med min psykolog. Och hon har frågat mig massa skit som

"Men tänk så hade du skadat barnet"

Och lite andra frågor. Men jag tänkte inte alls på det. Nu i efterhand så kunde det ju gått hur som helst. Vem vet hon kanske har fått ett missfall pga det men det förändrar ingenting utan jag kände att hon trampade på mig och jag försvarade mig bara. Det är såna här saker som gör att jag helst stannar hemma för jag pallar inte med att bli sådär jävla förbannad som jag blir. Jag vill inte vara sån här men det är bara sån jag är och inget kan ändra på det. Det är inte det att jag bryr mig om människorna , kunde inte bry mig mindre om dom. Men jag blir trött rent fysiskt och psykiskt av att bli arg.

Så mitt svar till dig är Nej.

2008-11-17 04:22
Bountyboo

Har läst igenom det du skrivit. Jag menar läkare med tillstånd att skriva ut mediciner. Inte läkare som kollar tempen på din dotter när hon har 42 graders feber och precis fått vattenkoppar. Det enda jag äter i medicin form är ångestdämpande antideprisiva samt lugnande tabletter.

Och jag är ingen ny användare på whoa. Visst min reggning säger att jag reggade mig den 6te november men faktum är att jag varit medlem sen 2003 och hette Justshootme (kolla i eran bas ifall du inte tror mig) Men jag glömde av vad lösenordet var, plus att jag inte visste vilken mail adress jag reggat mig med så jag gjorde helt enkelt en ny. Nu har ni tagit bort min förra användare dessutom, pga inaktivitet i över ett år typ. Och jag kom till detta forumet enbart för att det finns så många olika personer på whoa. Jag kunde vänt mig till Lunarstorm eller playahead eller va fan som helst. Men jag valde whoa för den breda personlighets blandningen som finns här.

Och jag är inte dömd för något brott. Visst har jag varit på polisförhör ett jävla antal gånger men aldrig dömd för något. Jag har bara suttit på ett hem i Aneby utanför jkpg för att jag nästan slog ihjäl en man som antagligen var pedofil, han var på min syster och när jag såg henne komma hem så fattade jag att något var fel. Och då var vi jätte tighta så jag blev helt jävla rasande och slog honom medvetslös med en hockeyklubba (jag spelade mycket hockey när jag var mindre). Det resulterade i att jag fick bo på det hemmet. Nu ångrar jag nästan att jag gjorde detta enbart för att min syster växte upp och blev en jävla hora och lämnade mig här helt ensam.

Det hoppas jag duger som svar.

2008-11-17 05:25
kanske kan uppfattas som en dum fraga men empati, sympati har du nagon forstaelse for dom begreppen eller kanns det som helt tomma ord? ungefar som farger for en blind tanker jag..

och far man fraga vad det varsta du gjort?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-11-17 07:08
Har redan svarat på det och svaret är nej, eller väldigt lite. Jag har inte gjort så många saker.

2008-11-17 11:00
Vet inte riktigt vad man ska skriva, jag finner sånt här beteende väldigt intressant faktiskt.
jag kan inget om det eller nått, men jag har haft vänner som beter sig likadant som dig.
Eller jag kan se likheterna mellan vissa beteenden i det du förklarar, jag har haft vänner som gått ut o letat efter vissa personer med samuraj-svärd t.ex och skulle inte tvekad på att chop the head of om man säger så.

Om du vill att någon utomståeende ska läsa dina texter och reflektera över dem på ett respektfullt sätt, så ställer jag gärna upp.
Finner detta väldigt intressant, inte så dock att jag vill bli världsmästare i att veta utan bara få inblick och sätta mig in i grejjen.

Pma mig om du vill, jag bor i samma stad som dig om du inte pallar skriva skiten på dator utan hellre lämnar över det i hand.

Lycka till mannen, jag tycker synd om dig som är själv medveten om grejjen och inte vill ha det så men ändå har det, för det finns så många som inte inser det själva och bara fortsätter utan att märka så där ska du ha propps!

Fucks your life up crew
Tjabo!
Producent

2008-11-17 11:07
precis som virre säger. klart man tänker på hur skönt det skulle vara att hämnas på någon på ett sjukt brutalt sätt. och till och med ibland ha lust att skada eller döda dom. men jag kan inte relatera till dom djupgående fantasierna med det, utan snarare att jag tänker på hur skadeglad jag skulle bli om den personen råkade lika illa ut som den fick mig att känna.. eller värre går också bra hihihi :)

fast ja, det är väl inte helt okänt att man kan sakna empati. om du känner dig utstött eller konstig för det, så kan du tänka att det faktiskt inte är ditt fel. för det är det inte. sålänge du inte lever ut dina fantasier, så är du reko och förmodligen jättetrevlig. märker ju att du formulerar dig väldigt bra och är smart och sådant. så det är säkert många som uppskattar dig för det, och säkert annat också!

och till alla idioter i tråden: det är mindre medmänskligt att vara så ego att man låter sin frustration gå ut över någon annan, när man faktikst vet gränser. denna killen vet inte dom gränserna som gör oss ledsna eller skadar oss. det är ett handikapp. så bara för att han skriver smart och förmodligen är smartare än alla i tråden och möjligtvis på whoa, så innebär inte det att han förstår just det som är så sjukt självklart för er. så det är INTE OK att läxa upp honom.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-11-17 12:13
Skulle vara bra ifall jag inte var den enda som tänker såhär,är såhär.

eeeeh?

Jag skulle hellre se att ingen tänker så :P

"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"

2008-11-17 15:33
hahah:P asså, du skriver hur du går runt och vill döda folk och bla bla bla, vad vill du utav oss på whoa? att vi ska tycka synd om dig? att vi ska ge dig råd och skit, mannen, häng dej ist så blir världen helt enkelt en bättre plats.

2008-11-17 15:38
"Till slut så fick jag nog och tog tag i hammaren som sitter vid fönsterrutan och hotar henne med den och säger nåt i stil med " Knuffa på mig en jävla gång till och jag ser till att ditt nästkommande barn inte kommer få se en glims dagens ljus" sen puttade jag ner henne så att hon ramlade bak och på folk som stod där."

BTW, hade jag sett det där, hade de förmodligen varit sista gången du hade åkt spårvagn ditt jävla psycho!!

2008-11-17 15:41
Kurac

Oj en person som både är dum och BLIND, det var något nytt. Oftast är blinda människor smarta, titta på Stevie Wonder t.ex. Men du var då fan en korkad jävel du. Jag har aldrig sagt att jag vill gå runt och döda folk. Folk för mig är personer jag inte känner och aldrig har träffat förut. Varför skulle jag vilja döda dom? Det är folk som du, som gör att jag vill döda. Ignoranta jävla kuksugare som inte vet ett jävla skit om världen dom lever i.

Och ifall du läste första inlägget så ska du nog se att du kan klura ut vad jag vill komma fram till, ifall du börjar att använda hjärnan istället för kuken.

2008-11-17 15:44
Bountyboo

Det blev galet där med första meningen. Vad jag menade var psykiatriker. Dom är en form av läkare. Det var det jag menade med "läkare". Jag antar att det inte var tydligt nog.

2008-11-17 15:47
men mannen, de du inte fattar är att du är en fara för samhället, visst jag kanske inte e den smartaste jäveln i världen men jag vet att människor som du inte borde ha den friheten som du har nu. Det är ju bara en fråga om tid innan ngt tragiskt skit händer. Du kanske kan kontrollera denna hunger i vissa stunder men inte länge till, så jag hoppas att ngn jävel hinner knäppa dej innan du hunnit knäppa ngn annan, sen skiter ja fullständigt i vad du tkr.. ta en överdos, vad som helst så länge du inte skadar ngn annan, u selfdestructiv fuck!!!!

2008-11-17 16:17
Kurac

Det vore det dummaste du kunde ha gjort. Du har ingen aning om hur det känns att inte vara rädd för något. Du har ingen jävla aning om hur det är att gå runt i totallt jävla mörker, och försöka hitta en lysknapp. Men du snubblar på stolar i mörkret hela tiden. Och när saker ligger i vägen hela tiden, då måste man röja undan.

2008-11-17 16:23
Hela whoa blir plötsligt hobbypsyologer. Vad oväntat!
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...

2008-11-17 16:47
Jag fantiserar dagligen om att döda vissa kollegor.

2008-11-17 18:10
jag har börjat fantisera om att döda dogge.. (reklamspalten till höger)

2008-11-17 18:15
Blind ~ Smart
Belägg?

2008-11-17 18:50
ricoyeo F19

Ja, vad var det du inte fattade? Skrev jag det på kroatiska eller? Blinda människor har en förmåga att känna av sin omgivning på ett sätt som på ett eller annat vis gör dom väldigt intelligenta. Nu är inte alla så. Men Stevie Wonder var ett exempel. Finns människor som har bra hörsel,syn,orienteringsminne men är helt pantade.

2008-11-17 19:18
ricoyeo F19

Det som OMGClayAiken menar är att vissa människor som förlorar eller föds utan ett av sina fem sinnen brukar uppleva att något/vissa av de resterande fyra sinnena blir starkare.
Vanligast är det bland blinda människor att deras känsel och hörsel förstärks på ett eller annat sätt, jämfört med andra människors. Vilket ibland kan leda till att de upplever och känner av sin omgivning på ett annorlunda sätt än människor som kan se.

Jag vet dock inte om "intelligens" verkligen är rätt ord att använda i det här sammanhanget eller om jag förstår kopplingen mellan det här fenomenet och OMGClayAiken's psykiska sjukdom.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Groupie

2008-11-17 19:20
Borde inte detta gå under tvångsvård?
Om en psykolog märker av en person som fungerar som du beskriver borde ju tvångsvård vara enda alternativet. Borde vara en skyldighet för dom att rapportera myndigheterna om detta.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-11-17 19:26
Vill fortfarande se nån sorts bevis på detta: "Oftast är blinda människor smarta".
Dessutom undrar jag hur det kan vara någonting nytt att en person både är "dum och BLIND".

2008-11-17 19:27
Men snälla mörda inte mig för att jag frågar, om du får såna tankar vill jag helst att du hoppar över det jag skrivit.

2008-11-17 19:31
ricoyeo F19

Hur fan ska jag bevisa det? Du får la googla på ämnet ifall du nu så gärna vill veta eller se bevis på det jag säger stämmer. Men jag kan ha fel - samtidigt som jag kan ha rätt så det spelar ju ingen roll vad jag försöker svara tillbaka med. Bestämmer du dig för att inte tro mig så tänker jag inte sitta här och övertala dig. Jag är ingen åklagare, jag tänker inte bevisa något för dett forum. Utan vill det veta om det stämmer så får du fan googla eller nåt. Mig kvittar det.

2008-11-17 19:39
Vad mer av det du har skrivit kan vara fel?

2008-11-17 19:45
ricoyeo F19

You be the judge.

2008-11-17 19:47
OMGClayAiken: Kurac försökte bara hjälpa dig, sluta tro att du är ball och hota han din tönt, jag hoppas du får sitta inne ett tag, och sluta skapa en sån här tråd på internet överhuvudtaget, gå och få hjälp istället, mobbat '' du får gärna leta upp mej'', pinsama människa..

2008-11-17 19:53
Aliensun

Du borde lära dig att läsa. Ingenstqans i denna tråden uttrycker jag någon form av hot. Han hotade mig, jag svarade bara att han inte borde göra det. Och vill han söka upp mig så får han göra det. Jag är inte rädd för honom. Och jag försöker inte framstå som "ball". Du är en jävla idiot för ens uttrycka dig i just dom orden.

Säg inte åt mig vad jag inte ska göra eller inte göra. Vill jag starta en civiliserad tråd där jag undrar ifall folk utan en psykisk störning tänker så som jag gör, så har jag all rätt i världen att göra det. Skulle det vara så att en admin finner att tråden bryter mot whoa's regler så får dom ta bort den ifall fallet så skulle vara - det kvittar mig lika.

Men än så länge verkar det inte som om jag bryter mot några regler. Så håll käften!!

2008-11-17 19:57
Hålla käften? jag får väl skriva om jag vill? tycker bara att du lät allmänt dryg, typ som att du inte kan ta visa kommentarer, och så klart fan folk inte vill ha såna som DIG, fria i samhället som kan förstöra ett barn ett syskon en pappa eller mamma, om du ens skadar nån med dina psykiska problem hoppas jag att du ruttnar i helvetet........

2008-11-17 20:05
Oj, starka ord ifrån en svag människa. Nä jag startade denna tråden. Och jag startade den inte för att idioter som du ska svara med dina lama ursäkter för din egna existens. Det är människor som dig som gör att folk blir helt jävla galna och skjuter vilt omkring sig i skolor, på arbetsplatser,på dagis. Egecentriska jävla parasiter som tror att dom har svaret på allting som rör himel och jord, but guess what!! YOU'RE NOT GOD!!!! Du har ingen rätt att dömma någon, allra minst mig. Jag gissar på att du bor långt uppe i Norrland och att du förmodlingen inte gått klart gymnasiet för att du är sån jävla fuck up. Jag må vara sjuk galen whatever you wanna cal lit - men det är inte jag som sitter på ett internet forum och hotar folk och säger att "jag vill söka upp dig för att ta ditt liv". Jag öppnar upp mig som en bok för idioter som dig och du kastar mig direkt i en bokeld för att omslaget inte faller dig i smaken. Så har du inget vettigt att skriva (säga) så är jag nog inte ensam om att säga att du bör HÅLLA KÄFTEN!!

2008-11-17 20:09
Du öppnar dig ? naw vad gulligt, inget illa menat men SERIÖST, öppna sig på internet där 50% eller mer är oseriösa i detta forum? sök hjälp i någon annan kommun eller liknande istället för att sitta här och hänga läpp, lycka till iaf, men sluta va så dryg/hatiskt om du inte gillar svaren du får din idiot.

2008-11-17 20:14
Oj vad begåvad du är. Att du skulle börja just den meningen med att citera mig med ett frågetecken efteråt är lika lättläst som en almenacka. Tills du och din jävla pojkvän dök upp så fick jag jävligt bra svar ifrån människor som faktiskt har något innanför pannbenet. hade du varit observant och inte ignorant så att du kunnat se det. Men du dyker in i tråden som ett bortkastat a4-papper och trycker till om en sak du inte vet ett jävla skit om. Du är ungefär lika framgångsrik som en skådespelare som helt plötsligt vill bli politiker - världens mest lyckade cocktail.

Jag behöver inte söka hjälp, för jag får redan HJÄLP! Hade du läst från början så hade du vetat det, vilket hade besparat både mig och dig tid.

2008-11-17 20:16
Får inte alla skriva i tråden?

2008-11-17 20:17
Inte om det inte tillför ämnet.

2008-11-17 20:19
Jaja ditt pucko mr.vet allt, om du stör dig på så mycket borde väl du flytta upp till norrland och bo där så folk slipper såna som dig då, idiot

2008-11-17 20:26
Du är ungefär lika framgångsrik som en skådespelare som helt plötsligt vill bli politiker - världens mest lyckade cocktail.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.