Eller så kan du flytta ner till Göteborg så kan vi ta en kopp kaffe tillsammans på något fik inne i stan. Då kan du få säga vad du vill till mig. Och eftersom jag är en idiot för dig så borde du vara man nog att stå för det du säger. Så kom gärna och besök Göteborg så kan du få skrika det i ansiktet på mig. Och jag kommer njuta av varje sekund, varje ord,varje betoning, varje liten punchline som du finurligt kommer på medans du försöker trycka ner mig. Men njutningen kommer bli så fruktansvärd mycket härligare efteråt när du talat ut , och det är min tur.
What would Brian Boitano do?
Vad skulle du göra efter att Aliensun sagt vad han tycker om dig?
Hahhaa du är verkligen ett offer '' när det är min tur'' låter som du ska döda mig, hugga mig osv, aja nu orkar jag inte skriva med dig mer, du värkar iaf ganska ostabil och jag hoppas väl att du försöker få hjälp, tycker inte du borde starta nåt forum då du inte kan ta va någon annan säger, och nej jag skulle inte ens åka ner om jag fick pengar av dig att slösa min tid på dig, hoppas bara inte du slår ner någon för att den har sagt något dumt, råckat stöta t ill dig på krogen osv, eller om du skulle döda någon för du har grejjer, det är verkligen traskigt. om en person som är psyksis störd dödar någon borde dom minst få 15-20år och inte ''utskrivsprövning'' efter 5 år, pinsamt,,
om en person som är psyksis störd dödar någon borde dom minst få 15-20år och inte ''utskrivsprövning'' efter 5 år, pinsamt,, Varför? utveckla gärna.
För övrigt är tråden mycket underhållande
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Pusherman vi har så fattiga behandlingsformer för psykiska sjukdomar öht, för personlighetsstörningar och antisociala betéenden är det extra fattigt :/Du vet att man inte kan bota personlighetsstörningar va?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
VARFÖR? ETT LIV? ETT BARN? DÖDAT? VÄRD 5 ÅR? för att han är frisk????????????????????????????? nej tack du, då får du kalla mig ididot mfl, ett mord för mig ska va 15 år tycker jag, det ska kännas, sen tycker väl inte jag usa kör med rätt metoder, aldrig bra med för långa straff men 5 ynka år för ett mord är patetiskt, en familj som förlorat sin son ex, 15 år är bra, och dom kan väl la få lite permisar, men under 15 är pinsamt, man får oxå tänka på att mördaren lever vidare kan fixa ett liv, det kan inte personen som dött, så längre straff TACK,,,,,,,
annars får han väl komma ut efter 5 år och betala MULTUM till familjen hela sitt liv, nåja ska man stå till svars över sitt agerande,
Jo jag är verkligen ett offer. Jag tycker så synd om mig själv. Jag tycker verkligen att dina ord skadar mig känslomässigt. Du får mig att bli som ett litet barn som vill hoppa upp i mammas knä för att få lite tröst. Sen finns det ingenting som heter "ostabil", den rätta termen är "instabil". Jag är ingen professor i svensk grammatik, men även jag vet att det inte heter ostabil. Sen har jag inte startat ett forum, jag har startat en tråd i ett forum. Du säger emot dig själv genom att säga att du inte vill slösa tid på mig, men faktum är att du slösat bort minst en timme av ditt liv på mig genom att skriva svar tillbaka till mig och läsa vad jag har att säga. Och du kommer inte komma undan från denna tråden, du kommer komma tillbaka igen och igen och igen för att se vad jag har att säga. Du kommer vara som en 12-årig flicka som är helt besatt i The O.C och bara MÅSTE veta vad som hända skall.
Omgclayaiken, jaja gå och va med dina mentalsjukshus polare nu istället.
Det finns inga mentalsjukhus kvar i Sverige, så sluta nu, du gör bara bort dig.
Sen när finns det ingenting som heter "ostabil"?
ricoyeo F19 Ja du, det får bli din läxa innan hemkunskaps provet som du har på torsdag. Se så, skynda på nu.
Producent
2008-11-17 21:08
Aliensun, Kurac och ricoyeo. han har inte mördat någon ännu, så ni kan sluta med eran lynchmob. och även om han gör det, så är det inte erat ansvar att sätta honom på plats, det är det vi har utbildade människor till. håll er utanför ämnet istället för att mobbas, om ni stör er så mycket?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra F25 Spoken like a true prodigy!
Producent
2008-11-17 21:10
Du vet att man inte kan bota personlighetsstörningar va? man kan dock ge vård, lindra och forma. och det är det man gör.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra: han är allmänt kaxig, du kan ju titta vad han skrev till ''ricoyeo'' nyss omgclay: jaja jag hoppas du dör innan du ens får nästa tanke att döda nån. hejdå mr.vet allt,
Producent
2008-11-17 21:13
OH! jag måste snabbt skriva att dom som vill märka att jag hade skrivit "ÄNNU" i slutet, så beror det på GBGskan, och inte att jag är en spåtant.
Producent
2008-11-17 21:17
Aliensun so? du hade förväntat dig att han skulle vara chysst efter ditt första inlägg? eller ni kanske har ensamrätt på att vara kaxiga? som du kanske märker så svarar han trevligt när man skriver vettigt till honom (typ sådant som inte innefattar att han ska ta livet av sig själv) konstigt att man ens ska behöva förklara det här för folk som är över fem år.
Första inlägg? han var allmänt TÖNTIG och hota kurac att ''mötas'' , en ren idiot bara...
Aliensun Jag är inte kaxig , jag står på mig och försvarar mig. Jag tänker inte vika mig för parasiter som du. Och sluta säga hej då, för både du och jag vet att du kommer komma tillbaka. Så sluta beté dig som om du inte bryr dig , för det gör du. Annars skulle du inte sitta där bakom din skärm och uppdatera tråden varje minut för att se ifall jag har svarat.
Faktum är att jag tycker synd om dig. Du är som en av dom där tuffa killarna i området som ska impa på dom snygga tjejerna i en fotbols match med dom "stora grabbarna". Men du är bara liten och spinkig och försöker du göra något som blir du iväg putad som en skyltdocka. När du inte har någonting att säga så tar du till enkla förklaringar eller uttyck för att du vill få dig själv att tro att du har kontroll över situationen. Men du failar. Och failar man på internet, så failar man i det verkliga livet. Ta tag i dig själv, och kom tillbaka när du fått ett IQ- test tillbaka som visar att du ligger above average. Eller gör det inte - jag skiter i vilket.
Vad skulle du göra efter att Aliensun sagt vad han tycker om dig? Du måste vara 18 år för att få ta del av den informationen.
Aliensun anledningen till det var väl att kurac hotade honom?
OMGclay jag läser gärna dina texter förresten
Aliensun Sluta nu för fan. Du gör bara bort dig. Jag svarade på hans inlägg om att han ville söka upp mig och ta mitt liv. Läs det själv för helvete. Jag svarade ; visst, sök upp mig, jag är inte rädd för dig. Så sluta tolka din egna jävla version. Är du jehovas vittne eller nåt? Du betér dig som ett iaf.
Skicka ett PM, jag är över 18 =)
ricoyeo F19 Så säger 15åringar till kassörskan när dom vill köpa cigg också. Men ingen går på det, därför måste man alltid visa leg. Samma regler gäller dig. Så tyvärr.
Först trodde jag du drev om din störning, men du är verkligen på riktigt :)
Producent
2008-11-17 21:32
Aliensun läs vad Exe-Poused skriver. jag säger detsamma. och sedan. ännu en gång, det är inte upp till er att sätta honom på plats. blir du frustrerad och störd på det han skriver, skriv i din dagbok istället om du känner att du måste hävda dig för att må bättre.
OMGClayAiken's psykiska sjukdom. en sjukdom kan man bota, en störning kan man bara förstå.
En störning går inte att bota, det är en personlighet.
Fyra man kan dock ge vård, lindra och forma. och det är det man gör.Precis =)
ricoyeo F19 Okay då vet vi. Hej då!
Kan alla sluta slänga skit på varanndra i denna tråden och försöka hålla er lite till ämnet, det börjar bli väldigt mycket sandlåde nivå här inne från alla håll. Skit i vem som sa vad o.s.v. Jag har en fråga till OMG. Om du nu vet med dig att du är aggressiv på det viset du förklarar, undviker du att berusa dig då? Alltså så du inte förvärrar eventuella symptom för din omgivningsskull?
Lepra Det kan jag inte direkt påstå. Jag tänker inte isolera mig från saker jag tycker om, för att andra människor kan komma till skada. Det berör inte mig ett dugg. Jag dricker, fast väldigt sällan för att jag fattar inte vad folk får för njutning av att vara bakis.
OMG Man kan ju berusa sig på flera sätt.....
Lepra Det vet jag om.
Varför ber du andra att sluta säga hejdå om dom inte ska sluta skriva i tråden, när du sen gör likadant?
Producent
2008-11-17 21:50
ricoyeo han menade hej då till dig.
fyra F25 Tack! Mänskligheten kanske inte är totalt jävla värdelöst after all.
Mänskligheten är värdelös? Det där om att man känner andra genom sig själv kanske stämmer...
Jag tycker du har så aggressiv ton mot folk hela tiden. Folk drar sig ju för att diskutera då du ändå har din bild för dig, en diskussion ska ju leda till förståelse av andra åsikter, men du vägrar ju stenhårt rubba på din egen och så fort någon påpekar något är den dum i huvet , så vad är din poäng? Att slänga skit på antagonister? Även fast folk kommer med sakliga saker är dom dumma i huvet om de inte stämmer överens med dina åsikter. Om du letar likasinnade som du så är nog whoa totalt fel ställe att leta på, men skadar ju aldrig att testa, men uppenbarligen har du inte hittat någon här så trådens fortsatta existens är ju onödig om man inte tar den vidare som Joel o Pusherman gjorde. Förstår inte riktigt vad du är ute efter.
Producent
2008-11-17 22:01
OMG, hehe. :) jag har noll tollerans för människor som mobbas. speciellt sådana som tror det är rättfärdigat för att dom känner sig hotade. redan från första början så fattade jag att detta skulle bli en väldigt dramatisk tråd, med mycket människor som tycker det är rätt att vara elak för att dom ser dig som en "bad guy", och inte kan förstå ( hur mycket dom än försöker) att du inte har valt din störning. dom ser det som ett personligt påhopp liksom.
för att fortsätta helt offtopic så måste jag bara tillägga att jag stör mig på starka kvinnor. god natt
Graffare
2008-11-17 22:03
OK, folkens. Det var säkert jätteball att kolla om man kan provocera OMGClayAiken P21. Ni lyckades med det. Grattis, hoppas att ni får en medalj :) OMGClayAiken P21 Hur har din barndom varit?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Lepra Vet du vad felet är med personer som du, som tänker inside the box. Det är att det verkar het oacceptabelt att vara sig själv vare sig det handlar om internet eller på en arbetsintervju. Skulle du må bättre ifall jag gjorde massa glada smilies överallt? Skulle du må bättre ifall jag slutade skriva över huvud taget? Det var en retorisk fråga vilket innebär att jag redan vet svaret eller så skiter jag i vad ditt svar är. Och jag har aldrig sagt att någon är dum i huvudet för att han inte tycker som jag. Så sluta felcitera mig. Dom senaste timmarna har enbart gått ut på att svara på någon jävla idiot som inte har en jävla aning om vad det är han skriver, eller svarar till. Jag är trevlig mot dom som är trevlig mot mig. Men jag tolkar bara saker helt annorlunda än vad t.ex du gör.
Producent
2008-11-17 22:08
ricoyeo, förstår det, eftersom dom bevisligen är bra på att säga saker som du inte vill höra.
men du undvek min fråga. Vad är du ute efter ? För uppenbarligen finns det ingen här som du.
Producent
2008-11-17 22:19
ricoyeo ofredar dig sexuellt anytime
FÖRTAL! Skulle aldrig någonsin ofreda någon sexuellt!
Nattugglan P26 Utveckla. fyra F25 Jag har noll tolerans for människor som gapar på mig. Tror att dom är så jävla coola för att det enda dom lyckas med i livet är att sitta och kritisera människor som inte är som en själv. Jag kunde inte bry mig mindre om att Aliensun eller va fan han heter , att han tycker att jag är en jävla idiot och jag borde dö och ruttna i helvetet och yadda-yadda-yadda. Ska det bita på mig så får ni se till att slipa till era löständer lite så att det känns. För inget dom sagt är något nytt. Men jag visste var jag gav mig in på. Jag visste att jag skulle få ta skit. Det är därför jag inte sårar ur och börjar hota folk till livet i en tråd jag själv skapat. Jag är inte ute efter gemenskap, jag är inte en ensamvarg som sitter bakom en dator varje dag och slipar mina fatasier så att dom blir så brutala som möjligt. Jag är en människa precis som alla andra, men någonstans down the path gick det fel för mig har jag blivit berättad. Och inget jag gör kan ändra hur jag är. Jag kanske låter förbannad men jag är ovanligt passiv just nu. Jag känner att jag hellre skulle använda min mun än att ta till mina knytnävar eller vapen. Men folk tolkar saker på sitt sätt och jag tänker inte sitta och förklara vara uttalande jag gör. Ni får tycka vad ni vill om mig- jag bryr mig inte. :)