I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Döda någon?

Övrigt - Blandat

   

2008-11-16 20:58

Döda någon?

Jag har för ett par år sedan fått diagnosen anti-social-personlighetsstörning vilket gör att jag har väldigt svårt att fungera normalt i samhället. Och jag har ofta pratat med mina läkare och psykologer om hur jag haft tankar på att döda människor omkring mig. Tankarna är väldigt starka ibland, Det gick så långt en gång när jag var 18år att jag sökte upp en kille i samma stad som jag bor i, för att han varit kaxig på internet. Och jag hade tagit med mig en väska med tejp,hammare,olika knivar,tändvätska,och en såg. Men när jag kom fram till hans hus så var han inte hemma, så jag väntade ett tag utanför men till slut gav jag upp och åkte hem.

Så jag undrar ifall det är någon där ute som inte lider av någon personlighetsstörning som har tänkt samma saker som jag tänker på.
Så sent som i morse tänkte jag på hur härligt det skulle vara att mörda mitt X och hennes två barn och resten av hennes familj. Och jag satt å tänkte på det jättelänge och försökte se mig själv göra det och jag njöt verkligen av att tänka på det. Sen finns det lite andra personer jag har tänkt samma sak om, min mamma t.ex.

Skulle vara bra ifall jag inte var den enda som tänker såhär,är såhär.

What would Brian Boitano do?