Jag håller med dig candide, det är chill att känna att man är "ensam" att ha ett par feta skor, men ibland blir säljknepet lite väl genomskinligt. Släpps ju skitfula skor rätt ofta för 1200 typ som ingen någonsin skulle köpa om de inte var limiterade.
boom ..
Precis! I Sverige kan limiterade skor ligga kvar ganska länge många gånger dock. Inte riktigt någon hype på nåt alls här. Det är ju ganska skönt iofs, man behöver liksom inte köa en vecka för ett par skor man vill ha. Hade det varit så hade man ju inte pallat. Jag antar att en så här limiterad SNS sko kommer dra till sig en del folk dock. SNS collabs går väl ganska bra just i Stockholm.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
bilder på bodega pumpen ute åxå...
Det ska ju finnas bilder på Commonwealth med, men har inte hittat dem. Inte letat ihjäl mig heller för den delen. Bodega gillar jag inte. En mindre facebook kompis att störa mao.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Fatta att torka röven med ett 200rullar rimited lambi och sen bara spola ner det i toan L1x0m!!!1 De på reningsverket kommer gå nuts.
Forumssignatur...<br>
Skivsamlare
2009-10-19 21:50
candide - jag kommer nog joina dig i kön om priset känns rätt med en termos kaffe! Fast ska inte säga något förrens jag sett hela skon.
Yes! In Concert — For the love of music
Nån som sett Crank 2 med Jason Statham? Han springer visst runt och är cool med ett bara New Balance 670 Red Devils på fötterna.. Många säljare på tyska eBay som kränger skorna med den filmen som dragplåster och jag såg ett par gå för 250 Euro idag.. Sjukt för en sko jag köpte för 250 spänn på en shelta-rea för några år sedan.
Candide jag är faktiskt lite sugen på dina Jordan V, men jag kan inte säga någonting just nu. Blev faktiskt av med skitjobbet jag hade idag, så jag vet inte riktigt vad framtiden har i sitt sköte. Dock kan jag nästan med säkerhet säga att ja kommer stå i kö för pumpsen. Av bilderna att döma är det butter rakt igenom! Får helt enkelt se till att hamna före Candide i kön ;)
Can't break necks in boxes
Jag går ju inte med på att du ska stå före mig i kön. Iofs är ju 31 par ganska mycket när det gäller släpp endast hos SNS. Det kommer säkert finnas ett gäng 10-10.5 att kalasa på. I vilket fall vill jag ju vara först. Tror att om man är där vid 9 så är man rätt safe. Har varit så på alla andra släpp jag varit på. Iofs så är det bara yeezysläppen som varit väldigt hypade, men det har fortfarande räckt att vara där nån timme eller två innan. En snubbe satt ju och väntade i 12 timmar på yeezys, helt i onödan.
Varken solebox eller bodega föll mig i smaken. Dock blir det nog kön för mig när sns släpps.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
1199 för Norse 670 på SNS.. Ser bra ut men blir nog pass tyvärr.
fan sns bilder på de va bäst hittills... men som sagt... hellre ett par gr för outletpris i liknande färger:)
stick the fucking flag up yer god damn ass
fattar inte va dött de är med nya köp hos er? postar ni bara inte eller köper ni inget? tror jag har åtminstone 2 par o posta i den tråden de närmaste..
Enda jag har köpt sen senaste posten är ett par tailwinds från sns-rean. Tror det blir en dyr avslutning på året så det är lika att spara..
jag har köpt en grej... men jag har inte fått den än... den kommer presenteras i senaste köp tråden när den kommer... den ligger än så länge på nån utrikesterminal...
Jag har inte köpt nåt. Eller inga skor iaf. Funderar på att köpa en tvättmaskin. Några tips? Vad gäller skor så blir väl SNS Pumpen mitt nästa köp. Surt att de kommer ungefär samtidigt som Space Jams, kan ju lätt bli dyrt. Tror iofs att Space Jams kommer ligga kvar ett tag så jag har inte så brått med dem. Vad har poo och apan köpt?
jag var på sns igår och tänkte haffa de där svartvita pegasusen men de var slut i min size. Lika bra det. Kommer nog lägga de pengarna på norse project nb:n för jag tycker de är bra feta.
Forumssignatur...<br>
jadu... jag har köpt en grej som jag inte trodde jag skulle köpa... men som jag gärna ville ha... så presenterade sig ett tillfälle å göra ett klipp! så då var det likabra å ta fram saxen om man säger så... men som sagt... bara det kommer innanför svea rikes gränser snart så ska jag med glädje visa upp det i senaste köp tråden!
jag vill köpa minst 10 par skor just nu. Har ingen aning vilka jag ska köpa vid löning :/
Jag vill alltid köpa minst 50 par, jävla hets efter skor. Man kanske borde lägga av egentligen. Men det går ju inte.
ja alltså jag vill ju egentligen köpa 1000000 tusen par. Men de tio är de som finns i min storlek och går att få tag på :) Haaha det går knappast. Men så sjukt jobbigt att man aldrig blir nöjd. När man får sina skor man velat ha blir man glad. Men direkt efter vill man bara ha mer. Ni som har partners. Hur ser de på era skoinköp och intresse för sneakers ?
Min flickvän tycker att jag köper lite väl många sneakers. Och det är ju sant, jag (och alla ni andra här =)) har ju verkligen fler sneakers än vad som är nödvändigt. Men men, hon acceptarar väl mig för den jag är. Och jag bränner ju inte hela lönen på sneakers, som jag troligtvis hade gjort om jag inte hade haft henne. Jag tycker att det känns jobbigt när man inte är glad i mer än några timmar när man får hem ett par som verkligen suktat efter i flera månader. Att man bara känner att man vill ha mer mer mer.
Jag brukar pusha min flickvän att köpa sneakers eller helt enkelt köpa sneakersen själv till henne, hon gillar andra former av skor mer tvärtemot mig helt enkelt, eftersom man har hus, bil, barn, lån osv så går det inte att bränna obehindrat med $ på dojjor, that´s reality...
haha för mig är det tvärtom. Killen bryr sig inte så mycket om skor. Han gillar inte att jag köper sneakers så ofta och tycker att jag är beroende. Men bara man kan kontrollera sina köp tycker jag det är helt okej. Försöker få honom att köpa fler sneakers, men han köper inte om han inte behöver. Har iallafall köpt ett par af1 till honom och det kommer säkert bli mer köp till honom. Sen har han själv köpt två par af1 på ett år , så det är vell framsteg :P När vi träffades första gången så hade han fula etnies skor. Kollar alltid skorna först på människor. Så det var inte bra. Men det är inte skorna som räknas utan själva människan hahah
Jag kan väl räknas som lyckligt lottad, tjejen gillar sneakers lika mycket som jag! Ända är att hon kan ibland bli lite avundsjuk för hon tycker det gjörs mer feta sneakers för killar...och för att jag har mer cash att lägga på sneakers, o ja har fler par än hon...
Hellsinki Sneaker Freak!
Beroende vet jag själv att jag är. Så till det behövs ingen flickvän. Sneakers är väl egentligen bara en annan sak att samla på. Att folk inte förstår det har väl att göra med att det är något man använder. Jag skulle nog ha svårt att förstå någon som har 50 rivjärn hemma i köket, exempelvis. Jag känner att det är skönt att ha en tjej som inte är intresserad av sneakers. Tror att mitt köpande hade spårat ur helt då.
vilken partner? närå men om man inte lugnar ner sig så fast hon är glad jag inte samlar på lego.. även fast jag ju är sugen
Kom igen! Köp mina skor! Varför finns inget intresse? Blir det bättre om man lägger upp dem på tradera tror ni?
candide det är så fruktansvärt synd att du har 10.5 och ibland 10 istället för 11. Hade som du vet tagit Jordan V och flera andra direkt om det inte hade klämt sönder fötterna :S Förstår faktiskt inte varför ingen med rätt size verkar vilja köpa dom. De kommer väl. Appropå vad ens partner säger om sneakerfreaker-hysterin, så kan jag säga att jag också är hyfsat lyckligt lottad...eller? Har man dragit iväg ett par riktigt feta pumps man längtat efter som ingen annan i stan har, blir svaret oftast "jaha, ser ut som ett par vanliga basketskor, ska du inte köpa ett par sånna där vita vanliga nike istället?".. ja men tack då, whoa köp och sälj nästa... hur kan folk inte se det vi ser?
boom ..
Ett tips är att dra förbi SNS idag för att kanske fynda något av paren från förra årets aZX-serie. Vi säljer ut samples för 400 kr/paret. Skynda!
Tack för det! Om jag minns rätt fanns ARC, Goodfoot, DQM, ACU, Colette, Limiteditions och någon till kvar för en halvtimme sen.
fan va bra ni stockholmare hare! fast flera av de där hamnade ju iofs på reahyllan här o var men ändå
nytt på sns inte så dumma.. riktig nice cw förutom att all mesh skulle varit vit ist.. nåt för sakeholou kanske?
Haha..jag plockade upp de där "och någon till" ;) Inte de mest exklusiva, men de som föll mig mest i smaken
Poo, jep, ganska "finsk" cw på 1500, gillar den inte riktigt...
Men den här gillar jag fett, synd bara att ja är as-pank efter N.Y resan...
Hellsinki Sneaker Freak!
poo: det lilla som är mesh på den är väl vit. toebox är inte mesh och formen är väldigt banan som de asiatiska 1500 brukar vara. Nöjd med CTs, synd att inte Wood Woods gick att fynda :)
Om du hade fått plocka både ct och woodwood så hade jag fan jagat ifatt dig ;)
En del personer blir desperata när lönen inte hunnit trilla in på kontot, såg den här artikeln i
Sundsvalls Tidning ...
What else is there?
Ok att råna en skobutik, det förstår jag. Men att byta ett par AM90 mot Lacoste? Njaaaaaa.
haha iskallt:)
Håller med candide om det var ett dåligt byte, hehe
What else is there?
Yupp, svagt byte, AM90 mot Lacoste, nej nej, och de såg ju inte såå risiga ut, put some Windex on that shit and youre aight to go!
Hellsinki Sneaker Freak!
Men det där har ju folk pysslat med i åratal, bara att sätta på sig de nya och lämna sina gamla. Dock jävligt osmidigt att göra det mitt framför personalen.
Han kanske ville vara flääschy!
Forumssignatur...<br>
Svårt att bestämma mig för om jag ska gå ner och plocka ett par norse 670.. Inte lätt att bestämma sig en timme innan affären öppnar.
hur gick de? jag beställde ett par visst
Skivsamlare
2009-10-23 15:36
Ska förbi SNS efter jobbet och kolla på Norse x NBn. Kanske blir första NBn till samlingen, men lutar mer åt den svarta pegasusen.
Yes! In Concert — For the love of music
jag har börjat kicka phat farm...men det känns lite falskt i och med alla vita hiphopare kör det i sWEDEN? Dom och vänster fittorna
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Jag skippade norse-skorna. Verkar inte försvinna jättefort så får se om jag ändrar mig under helgen..