oj. fan va bull för han... han kan ju ha klofot.. å att han alltid måste köpa två par när han köper skor för hans fötter är olika stora... så jävla bull å ha ett sånt problem å gilla skor...
hundra spänn på att de är fel från affärn
stick the fucking flag up yer god damn ass
Vad tycker ni om Nikes vintersatsning? Jag gillar de vita, hade föredragit dem i nån annan färg. Vitt kommer ju bli skitigt i stockholmsvintern.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
vinterskorna var clean tycker jag. Speciellt den imitten. möjlighet att köpa i sverige?
boom ..
tycker också paret i mitten ser intressanta ut..ser dock fuckade ut vid toeboxen.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
tack men nej tack till hela vintersatsningen säger jag...
Skivsamlare
2009-10-13 09:11
Apfult vinter-lineup. Inget illa menat mot dig då Apeman.
Yes! In Concert — For the love of music
fick hem mina air max nyss, de är såååå fina. Tull slapp jag också så tack Ape och ni andra som sa vad jag skulle göra :) Nu kommer jag definitivt beställa mer från ebay.
De mellersta ser lite mycket ut tycker jag. De ser å andra sidan riktigt varma ut och kan man dölja det mesta av pälsen genom att kanske knyta upp dem lite högre på benen eller nåt så skulle jag gilla dem, och kanske rentav köpa dem. De vita är riktigt cleana men som sagt, vitt hår och förorenad snöslask är ju inte den bästa av kombinationer. Om de kommer till Sverige vet jag inte. De är en QS release och SNS brukar ju få in de mesta av intresse när det gäller QS (och allt annat för den delen). Dessutom så känns skorna ganka välanpassade för vårt klimat.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ang. dött här.
Det går ju jävligt mkt i perioder det där för mig.
ibland blir det 3-4 par på en månad, ibland stendött i
nästan ett halvår. Då är jag iofs mkt mindre
freaker än you guys, men mer än mina stonerproggvänner...
Just nu är jag dock peppad på Oslo (reppin time'..) City Series adidasen.
Vattentät, något de missade att skriva i releasen.
Annars fortsätter mitt quest för omöjliga loppisfynd
& konstiga LA Gear kicks.
Ett par Spiz'ikes i OG cw om ja får
någe flos av staten hägrar åxå.
Nikes vinterkicks tyckte jag såg ut som nått
från en Puffy & Maze video a' 97. Inget för mig mao.
Då drar jag nog hellre vaderade i-paths.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det de Vit/Grön/Röda spiz'ikesen du vill ha? Lätt snyggaste spizzien, står högt på min lista.
OG kanske var fel sagt, jag vil ha de grå/röd/vita.. Trodde de var orginalfärgen. Grey/black skulle åxå gå fint.. Whitewhite 3:or med orangea detaljer o lacelock vore åxå dam' najs. (eller tänker jag på 4:an?) Men jag är så kass på att ebay:a, så fort nått sticker iväg lite så fegar jag ur o börjar vrida på mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TheMatt, satsa på Oslo-skorna! Var nere på Sole Service och kollade in dom , riktigt cleana.
Hmm, såg du dem idag? För ägaren sa till mig imorse att de kommer in på lördag. Fast han kanske menade släpps..
TheMatt P28 Sitter på båda dom paren du vill ha =) som för övrigt är candides gamla, båda två hehe. Jag har lite spizike feber, vill ha dom flesta färgerna känner jag. Jag är död här på veckorna, iallafall med att lägga upp bilder på nya köp och vad ja har på mig. Är helt död efter jobbet. Måste hitta ett nytt jobb. Någon som kan hooka upp mig med ett jobb och ett crib innanför tullarna? =)
Can't break necks in boxes
good for you mayn :P Jag har flickstorlek, en bred 8-8,5:a, ibland 9, så det ger inte sååå mkt ångest som tur är.
Både Nike's och Ipath's vinterskor som det visades bild på var ju fula som stryk. Klampar hellre runt i Timberlands än sätter något liknande fult på mina fötter. Kan dock dra mig till minnes ett Nike släpp för hmm 4-5?? år sedan, a la Timebrlands look med Nike dynamik och definitivt Nike komfort, blev i och för sig aldrig något köp.
Crib innanför tullarna är ju simpelt. Bara att betala! Jobb kan väl å andra sidan inte vara så svårt. Börja häng på SNS hela tiden till de anställer dig. Om inte det funkar så finns det ju ett par tusen andra butiker som kan tänkas anställa. Jag saknar spiz'ikes lite grann faktiskt. Måste kirra ett par igen.
Tack vare tråden kom jag in på Caliroots och blev därmed ett par Adidas Originals Superstar II TL Black/Gold:
candide Jo visst, Finns ganska mycket som hyrs ut nu också. Men ja vill gärna ha ett jobb innan ja rör mitt feta arsle och skaffar lägenhet. Har ett tillfälligt just nu som ja inte riktigt vet hur de blir med det. Jo sns hade jag grymt gärna jobbat hos. Vem hade inte velat jobba med bland de största intresset man har? hehe
hade du helst varit porrskådis eller skonasare då whosa?
till er med barn i strl 28-35
De finns i mindre storlekar med, ända ner till bebisfötter, på SNS iaf. Kollade på dem när jag var där senast. Min son skulle ju kanske inte klä helt bra i dem dock. Nästa månads Space Jams ska ju dock släppas i family pack så då hoppas jag att SNS får in barnstorlekar med. Så att pappa och Emil kan rocka samma skor.
aha.. lite billigare osså.. hmm
poo haha dem där ska ju jag köpa vid löning :D
hade du helst varit porrskådis eller skonasare då whosa? hahah
Forumssignatur...<br>
The Matt: Nja tror det var några veckor sedan, men det var prototypen sa han jag pratade med. Dom hade den framme i disken och inte till försäljning alltså. Riktigt snygga!
Porrskådis självklart! Fååår inte beställa Eddie cruz af1orna, fåååår inte... GAAAH
whosa dom är feta... men inte så feta att man inte kan hålla sig... dessutom verkar ju rätt många butiker sitta på dom... så, dom lär ju inte ta slut på en sekund, eller?
candide sitter du spikad framför bonde söker fru nudå?
Hehe, har inte tid för TV du. Ska lägga mig nu, måste vara i Uppsala klockan 8 imorrn. Då måste jag alltså åka härifrån vid 4.55. Gubbnice!
TÄVLING!!
Vem kan balansera flest sneakers på huvet. Vem blir årets sneakerhead.
Jag kan ha 6 :)
Haha fake!!!! :D
Forumssignatur...<br>
Neehe, kämpade med den bilden ju. Lättare blir det om man står mot en vägg, men det är skit svårt.
hahah jag kan balansera 7 st. bild kommer.
boom ..
Amara sjukt snygg bild och rolig tävling :)
Tack :) Då får du vara med och tävla ju
Bra jobbat då persssorlolrolsss. :)
Forumssignatur...<br>
Ingen annan som försökt balansera skor på huvudet. Jag funderar lite på vilka skor som är bäst. High tops är ju lite svårare att balansera på andra skor än low tops va?
jag hade lite blandat men låga borde ju vara lättast.
annars då era skonördar?! nån som ska köpa lite /// imorgon?
Nej inte för de priserna..
woohooo de va inte förstörda på resten heller:)
http://www.highsnobiety.com/news/2009/10/16/new-balance-x-overkill-berlin-wall-pack-2009/ 577 par per stycket... borde ju gå o få tag på nåt par då... gillar nb collabs nuförtiden när färgval känns lite som efterkonstruktioner..
The shoe comes in red reminding us of the flag of the UdSSR, black because of the Berlin bear mascot and blue to remind us of the US flag.eller sns rgb pack som oxå känns lite så..
men de ska tydligen ligga nåt lull lull i oxå o sånt gillar vi!! o foton på innersulan!
bara o börja spara till den sextonde december då!!
men du kommer ångra dig nästa år o då kommer de va ännu dyrare.. precis som med gr malmö o de tre senaste... men de är konstigt att de ska göra de så svårt när folk skriker efter city reissues(og cws) så krånglar de till det ist för o bara mata ut gr's
tur att jag inte är ett så stort adi-head.. kommer nog inte sakna något av paren. 7-899 hade jag funderat på det iallafall..
Tror jag satsar på den svarta Overkill-skon.. fast det hade ju varit trevligt med alla tre.. damn.
Fan, när jag tittar mer på skorna så kommer säkert alla tre färgerna hitta hem. Dyrt..
ja de där berlin är ju liksom inte mkt mer än ett par spezial egentligen så lite dyra är de allt.. o du har rätt.. 577orna är fan heta.. undrar hur många svesetas de kommer kosta
Snygga NB. Gillar de blå. Tänker inte köpa dem dock. Måste åtminstone vara duvor på skorna för att jag ska köpa NB, hehe. Mitt nästa köp, som jag vet om, är Space Jams som släpps i slutet av november. Sen vill jag gärna se bilder på en viss af1 från UNDFTD som jag hört ryktas om, men den verkar ju aldrig dyka upp.
Poo. Kollar du på Idol eller? Om du följer Bonde söker fru måste du ju rimligen följa Idol med. Och Tinas Cookalong. Någon mer än jag som känner att det är helt omöjligt att sälja skor här på whoa? Vad fan ska man göra om man vill bli av med ett par Staple NB med duvor på hälarna? Ingen som känner någon som med större fötter som vill ha ett par. 1400 släpper jag dem för.