mm blir idol tills tåget går igen då lägger jag in veto.. men jag har börjat gilla de lite. de enda som är tråkigt är att de försöker pressa ihop alla till en sorts tv4 klon ist för o uppmuntra deras olikheter så försöker de fila ner deras personligheter helt
stick the fucking flag up yer god damn ass
Jag tycker att alla som är med i Idol suger. Har sett det nån gång för några år sen och då tyckte jag att kvaliten var bättre. Det är ju nästan pinsamt att se på.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag måste säga att nivån på vad som skrivs här i sneakerfreaker-tråden har sjunkit något oerhört. Det känns som att samtliga har tappat gnistan med tanke på att idol och bonde söker fru numera diskuteras med samma entusiasm som det senaste släppet från Nike eller new balance... För att inte tala om den livliga diskutionen om vem som kan balansera flest skor på huvudet. Jag hoppas verkligen att det är årstiden vi har att skylla för det rådande dödläget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha. Jag får lov att hålla med. Finns ju fan inga sneakers att intressera sig för längre. Inga bra släpp just nu tycker jag. Då måste man diskutera Idol serru.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
men alla suger ju inte från början.. de är ju bara behandlingen som gör att de suger..
jtothe... tror en del av det är mitt fel för de här är de enda svenska forumet jag hänger på o de är ju kul o snacka lite allmän skit ibland.. o de är ju bara er andra som är regulars i de här trådarna jag bryr mig om här därför jag inte surfar in på whoas tv trådar eller sådär.. men nu har en kompis gjort en fejjan sida till mig så snart kanske jag inte har tid för whoa mer... kanske blir farm ville o mafia wars all min tid vid datorn då.. men jag tänker inte logga in själv förrän jag fått 100 polare eller nåt så ni som är med kanske ska lägga till mig.. söker man på mailadress eller?
[email protected]
Hehe, gotta love ansiktsboken. Börjar du där är du fast. Hälften av mina vänner (läs människor från paralellklassen i gymnasiet som jag kanske eller kanske inte sa hej till en gång) hittar får, kossor och allehanda andra djur titt som tätt. Själv provade jag att odla lite på det här farmville men det gav ju föga. Odlar en del här i riktiga världen och tycker att det räcker fint.
ska inte börja:) aha har du oxå hallonbuskar?
va tycker ni om af1 savage beast?
Perrororoisozoiiuosizoolllos, de är rätt cleana. Mycket ponnyhår. De har släppts va? Men inte i Sverige vad jag vet? Har ni fått dem till Uppsala?
håller fresten med om att whoa inte är nåt vidare o sälja skor på... trodde de va min smak de va fel på men de verkar ju gälla det mesta.. håller inte med om att de inte finns nåt o diskutera dock.. kommer ju 4 fräcka imorrn plus de overkill 577orna inte o förglömma fast det finns ju inte så mkt o snacka om.. är ju mest ja de ska jag ha o nej de ska jag inte ha.. men de tråkigaste med att att snacka om dojjer är ju att de mest handlar om hur mkt stålar man spenderar hela tiden.. särskilt med nya släpp.. köper ni inget beggnat folk? fick hem ett par 25 år gamla suedes i veckan för en spottstyver.. nån som vet nåt man kan köpa för o få upp lite mer lyster i mocka? / ordbajs
Gubbnice de här. 30 par som endast släpps på Colette. Jag vill ju se vad SNS gör med sin pump. Och så hoppas jag att den inte är limiterad till 30 par på sns, då måste man köa. Och köa vill man ju inte göra i Stockholm sådär mot slutet av november.
candide aa de har släppts, ne inget i uppsala. Men de lär ju va dyra. Ska kika förbi footish imorgon, såg att de hade fått in några shyssta röda court force från egypt packet. Fast air maxen från de packet är skit nice.
de kostar ju inte mer på interneträkningen o posta bilder på de skorna ni pratar om... kan ju va kul för oss inte nike torskar o få sammanhang.. är inte court force rätt förstörd nu fresten? har de inte gjort ett par tre hundra för många?
Savage Beast. Årets Halloween doja.
poo nej det tycker jag inte, kommer snygga och fula men så är det ju med alla modeller
candide, hehe då kan jag ju berätta att du kommer få köa. Vår kommer också i 30 par. Eller rättare sagt alla butiker som är med i projektet får bara 30 par av sin egen Pump.
Ja, då håller jag tummarna för att den är ful då. Ni förstår ju förstås att det är skitkallt i Stockholm va? När släpps dem? 20 november? Och du, langa lite bilder.
Candide, håller också tummarna för att dom ska se ut som bajs. Annars köar man och de känns sådär. Bara ja kommer före dig och haffar 10,5 ;)
Can't break necks in boxes
Satan i gatan de där overkill NB är riktigt bra!
Forumssignatur...<br>
Skivsamlare
2009-10-17 13:48
Overkill x NB är riktigt feta! Blir lätt ett köp.
Annars så måste dessa vara fulast i år?
Yes! In Concert — For the love of music
vem av er bastards snodde mina us9 la's o berlins idag då?
Det var inte jag poo. Och bojjan, de vinner lätt fulast i år, riktigt groteska tycker jag. Ibland undrar jag varför folk kastar bort ypperliga möjligheter till colabs.
hehe nej misstänkte inte dig candide;) men de blir nog bra ändå om jag inte drar tillbaka beställningen.. sjukt o hålla på hela tiden... 700 för sns hemps us10 då candide? ds
Hmm. Us 10? Jag undrar om jag kan ha dem. De senaste jag köpte, suedes eller vad det nu var, de med fluff i, var jävligt trånga. Skulle använda dem häromdagen men pallade inte. De går ju att ha på sig men det var inte jättebekvämt. 10.5 tror jag att de var. Men utan sula och med tunna strumpor kan det nog ganska fint. Så kränger jag av något eller några par så kan jag mycket väl vara intresserad.
Nya pumpbilder idag. Solebox den här gången. Ser bra ut den med. Lampa bakom pumpbollen. Rätt coolt. Blir det en varje dag nu eller? Vill ju se SNS pumpen, resten kommer jag ju inte ha en chans att få tag i.
tack men nej tack för dom där solebox pumpsen...
pris på us9 hempsen poo? :)
Nej tack till solebox pumps? De var kanske inte de hetaste i världen men bara att ha en lampa bakom pumpbollen är ju supercleant. Känner att hela den här 20 par pump serien kommer bli riktigt bra. Får väl samla ihop alla mina facebook vänner i olika länder så att jag kan få ihop några av dem, hehe.
just att dom har en lampa bakom pumpen är en sån grej som får mig att säga no friggin way till dom... dom två vi snackat om än så länge här är inte mkt till julpynt för mig i alla fall... så än så länge tänker jag inte störa facebookvännerna mina nämnvärt i den här frågan ;)
Säga vad man vill om pumpen men det är få snubbar som är så innovativa som hikmet när han designar skor haha. :)
Forumssignatur...<br>
Av nån anledning känner jag mig uttråkad på alla mina skor idag. Känner nästan för att sälja alla (eller nästan alla) och köpa nytt. Känner ni så här ibland?
jo känner så ibland oxå... kan va riktigt ångstfyllt o välja ut ett par skor
nej. av mer än en anledning. men den största är att man inte får ut så mkt av att sälja begagnade skor... men visst... ibland känns det som man inte har nått man vill ha på sig... sen kollar man igenom flickralbumet och inser att det man vill ha på sig bara ligger längre ner i högen av kartonger...
Ja, precis. Man bara känner att man inte vill ha nåt av dem på sig. Kanske skulle köra en liten utrensning bland skorna.
Skit i ditt köpstopp nu Whosa, jag har 11 par till salu i din storlek. Desamma gäller alla andra med 10-10.5 fötter.
10-10.5 är en riktigt dålig storlek faktiskt. De tüffa killarna kör lite mindre sizes!
Forumssignatur...<br>
Skivsamlare
2009-10-19 13:14
Yes! In Concert — For the love of music
Undrar vilket pris pumpsen kommer landa på.. Lär bli rätt dyra.
En perfekt vintersko! Jag vill se lite mer helhetsbilder.
sns pumpen såg faktiskt helt OK ut... men jag kommer passa ändå... dock var det den bästa ur serien än så länge... tvivlar på att jag kommer jaga rätt på en enda av reebok pump 20 års collaberna.. var rädd att jag skulle känna ett behov att samla alla ett tag, men det har fan lugnat sig rejält... blev helt avtänd av att det bara fanns 30 av varje... jag köper att det är limited, men 30... kom igen... lönt å hypa det överhuvudtaget med bara 30 av varje i bagaget...
Håller med Apeman. 30 par är lite väl limited. Nikes mest limiterade släpp brukar väl vara 24 men då är det ju typ "friends and family" till den som designar som får ett par. Nu gillar jag ju iofs hype men skulle nog hellre se några hundra par än bara 30, mest för att jag inte vet om jag orkar köa.
Känner att jag kanske ska klargöra. Får jag tag på ett par så gillar jag naturligtvis om de är limiterade till 30 par (hypeapa som jag är). Dock medför det ju ett något större problem att få tag på ett par. Jag tror dock inte att hypen kommer bli sååååå stor att jag inte kommer lyckas få ett par. Det är nog bara att ställa sig utanför SNS en timme innan skulle jag tro.
Det kommer vara trevligt i kön Candide.
va kostar de Johan?
Kommer ni att erbjuda värme av någon form Johan? Och kaffe? Vid ett av yeezysläppen, de svarta tror jag att det var, bjöds det på shake. Det var kallt som fan där på morgonen och vi stod och skakade och försökte få ner den där Oreosshaken, men god var den ju.
poo, jag har faktiskt inget pris än. men det kommer snart. candide, det lovar jag att vi ska fixa på något sätt! hehe
säger som poo "GR är den nya hypen".. ;)
fast just de där såg jäkligt balla ut.. sjukt mkt nice detaljer måste jag säga.. skulle nog inte gråta blod om jag va en av det 31 st som har ett sånt par
Bonfire på Åsögatan! Jag kommer ju garanterat stå i kön, så mycket förstår jag ju. Oavsett hur kallt det är. Antar att minst två andra med samma storlek som jag kommer att vara där de med, och kanske whosa, så då blir vi 4 med samma storlek. Tjejen blev lite intresserad av bilderna. Kommer ni släppa dem i mindre storlekar? Typ 6-6.5?
Det var en artikel i Metro idag om limited edition och att företag använder det mycket för att marknadsföra sina produkter. Med skor förstår jag ju att man (jag) vill ha limiterade släpp. Dels tycker jag att det är chill att glida runt i ett par skor som är svåra att få tag på, för att jag är nörd och verkligen uppskattar de få gånger jag ser någon annan glida runt med något som är svårt att få tag på. Dels är det ju bara känslan att vara en av väldigt få som har ett par. Jag känner, konstigt nog, inte likadant inför limited edition toalettpapper från Lambi.