Jag köpte dem. Jävligt nice!
Forumssignatur...<br>
us8.5 eller? någon som vet hur många sns fick in?
japp. Har brukar köra us8 på nb men de har var liiiite tighta faktiskt. Ingen aning. Johan kan väl svara annars om han ser..
Forumssignatur...<br>
Har brukar.. bra mening!
Forumssignatur...<br>
äre samma mesh som anniversary 576 ALKOR? oj hur många finns totalt?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Hur vet man det? :)
Forumssignatur...<br>
håll de breve varandra o jämför;p
ja det hade jag kunnat om jag hade haft ett par anniversery 576or :D
Forumssignatur...<br>
fan har du inte de? de är ju must haves
fan finns det ingen sida som säljer sjyssta laces?
jag behöver vita nb laces. poo eller alkor ställ upp nu! såg att det följde med norse-skon ;)
ring shap o beställ då.. säljer ett par för 100 spänn:p
men telefonbeställning från småbyar i england känns som 1800-tal..
ska du ha de till??
hmm dessa finns på det "smutsiga" stället just nu för ett najs pris...tyckte dom va jäkligt fresh!
poo, till 1500BWR.. ser bättre ut än svarta och de röda som följer med.
yet_schooled: lacesforless säljer billiga iaf. kvalitén kanske inte är top. Nu verkar de dock ha gjort om sidan lite så man ser inte alla färger och dylikt. Eller så fattar jag inte den nya navigeringen.
Forumssignatur...<br>
Du nämnde lego lite längre bak i tråden Poo...jag hade likadan lite lego-ö som du krängde iväg. fattar inte hur du lyckats hålla kvar allt...alla mina leksaker har antingen slängts eller bara försvunit. Förutom mina Kinders...inte alla iaf.
Och då snackar jag inte dagens crap utan top quality shit.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Sorry grabbar ska inte förstöra eran tråd menR0feman "vänster fittorna"? haha är du en såndär bonde-patriot som lyssnar på hiphop men hatar blattar och vänstern?
Nån med koll på Ebay kanske kan hjälpa. Du vinner en auktion men säljaren vägrar svara.. Hur går man vidare?
Tjena! Känns lite onödigt att starta en ny tråd för det här, men till frågan! Hur knyter ni era kicks? Tänker främst på Mid-High tops! tex reverse jam är ju grymt cleana uplaceade, men det resulterar ju alltid i att dom slits upp i hälen. Knyter man knuten bakom tungan ser det ju bara fult ut, och låter man bli att snöra de två översta hålen så syns ju knuten vilket inte alltid är en fördel. Kanske bara jag som är en bakis-idiot nu. Gärna pics med! peace
Aftonhoran: Sådana här frågor passar väl perfa i den här tråden.
Hur man snörar och knyter sina skor är ju helt upp till var och en(såklart). Dock rent personligt snörar jag helst utifrån och in, som så många andra sneakernerds. Knuten har jag alltid fram förutom om det är fatlaces då kan man antingen låta de vara oknutna eller bakom tungan. Är man bra på att göra fina knutar kan det funka med en knut på fatties med. Tycker det ser bäst ut med knuten fram + att man fuckar inte snörerna lika mycket med en knut fram som bakom.
Exempel på vad jag menade med snörning:
En sko som man kan gå i utan snören (utan att det glappar) kan man ju ha oknutna om det är inte är för långa "stumpar" så man trampar på snörena. Men ja som sagt, man fuckar ju skorna om de håller på att glappar och grejjar.
Forumssignatur...<br>
Wow, innan poo och apmannen med en nyhet!
två finfina collabs mellan patta o nike, föredrar själv de vita tier zerosena
Riktigt heta! Shapen på de här ser ju bättre ut än senaste am1orna har gjort. Om jag ska välja ett par blir det vita för mig med.
Forumssignatur...<br>
De vita TZ dojorna ska jag ha. Såg dem för ett tag sen och blev kär direkt. Dessutom behöver jag ju fler runners.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ingen annan som tyckte den första va lik
nån mer som är inne på mafia wars? de är min nya drog.. lägg till mig isf så jag kan köpa mer bösser
haha. poo jag körde som fan innan sen tröttnade jag. Det senaste är airline manager :) Vad heter du? Emil något.
Forumssignatur...<br>
Hehe, har aldrig spelat Mafia Wars. Har dock förstått att det är beroendeframkallande, massor av mina avlägsna vänner spelar det. Fler verkar dock spela farmville, du har inte börjat med det? Vad är airline manager? Är det grymt? Jag lägger till dig poo, om du säger vad du heter förstås. Mer än Emil alltså, min son heter så förresten.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Farmville är inte så jäkla skoj heller. Dock är det interaktivt så det är väl lite skillnad mot mafia och airline. På airline manager driver man ett flygbolag. Köper flygplan, sätter upp rutter, köper aktier, bränsle och liknande. Kommer väl vara som mafia wars skoj ett tag haha.
Forumssignatur...<br>
Facebook-spel verkar hett nuförtiden.. Spelade tetris för något år sedan, inte vågat proba något annat
Skivsamlare
2009-10-28 10:48
De vita tz var grymt snygga och pattan var fin den med! Sjukt va skor det kommer hela tiden..
Yes! In Concert — For the love of music
Skivsamlare
2009-10-28 12:38
Skivsamlare
2009-10-28 15:42
Samma bild som jag postade ovanför, eller syns inte den heller? :)
Den syns inte för mig iaf.
joooo verkar lovande.. puma lyssnar på kritik verkar de som.. hoppas de slopat guldpuman på hälen oxå
jäla noobs ni är som inte kan länka en bild:P o candide sätt igån mafia wars nu då!! så jag får 19 kompisar o kan köpa lite grejer
Det blir inget mafia wars poo. Har inte tid att bli besatt av spel.
ajajaj...candide. Kommer ni lyckas vända eller kan vi säga hej då till bajen?
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Faaaaaan!!! Superettan here we come! Nu håller jag tummarna för Örgryte i nästa match. Djurgården ska ner med oss.
Förresten så är den här tråden för sneakers. Fotboll kan du ta i en annan tråd. Fan igen. Skitfanshelvete. Så vinner väl solnatattarna guld med, lite extra salt i såren.
Nu står det ju på Eriks blogg att de har 14 collabs med 8 märken kvar att släppa i år. 3 puma, 1 reebok, 3 NB, x Denim Demon, y Saucony. Vilka är de andra 3 märkena? Kan det vara så att de fått ihop nåt med nike? Jag vågar ju inte hoppas på det. Vore ju helt otroligt.
Adidas är då en.. Stockholm-skon från consortium city-serien.
Just ja, tackar. Two to go.
Den här årstiden är ju sjukt deppig på sneakerfronten. Det är så mycket som släpps nu i November att man blir utmattad, samtidigt är vädret så kasst att man inte kan använda de sneakers man köper. Det är ju föga motiverande. Vad ska man göra? Sluta köpa skor över vintern?
Den här årstiden är ju sjukt deppig på sneakerfronten. Det är så mycket som släpps nu i November att man blir utmattad, samtidigt är vädret så kasst att man inte kan använda de sneakers man köper. Det är ju föga motiverande. Vad ska man göra? Sluta köpa skor över vintern? håller med, en dag me regn o mockan blir helt fuckad på vissa skor, skitet o jävligt o svårt o få rent...
Va i Barca för ett antal veckor sen, 25 grader varje dag o shorts o det långt in i oktober, fan va gött, däremot åt vi o drack gott för pengarna när vi var där istället för o shoppa, allt e ju dyrare där än här, såg inga dojjor som jag kände wow fan va najsa o vilet pris, nä de mesta finns typ här hemma me mycker bättre priser iaf lägre.
Annars va Barca en stad som vi absolut kommer tillbaka till, har seglat upp bredvid N.Y som ligger på första plats, spanjorerna var grymt trevliga o serviceminded också, absolut ett måste för dom som inte varit där!
Catalunya no es espana! Hehe, jag älskar Barcelona. Jag och tjejen bodde där i två år innan vi fick barn. Hela förra vintern bodde vi i Alicante så jag är inte riktigt van vid att inte kunna ha sneakers när jag vill, har ju inte hållt på så länge med hetsköpandet. Vad gäller sneakers så har ju inte spanien så mycket att erbjuda faktiskt. Det är ju ganska dyrt så man åker ju inte dit för att fynda. Annar är det med USA nu när dollarna är förhållandevis låg.