Ja USA funkar definitivt när d gäller shopping, jag o flickvännen funderar på en semestertripp till N.Y nästa sommar, där e de ju definitivt ett mekka när det gäller o fynda o de fast staden är en av de dyraste i USA som turist! Hoppas dollarn sjunker mer fram till dess... ;)
Ja, det släpps ju mycket i USA som vi aldrig får se här. Massa basketskor exempelvis. Och när grejer hamnar på reahyllan där, vilket de gör ganska snabbt, så är det sjukt billigt. En gång när jag gled in på finishline (eller om det var footlocker) fick jag med mig två par Af1or öfr 60 dollar. Med en dollar så låg som den är nu är det ju inget alls.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag håller på att öka på min samling lite på andra områden i livet än just sneakers. La in en beställning för ett tag sen och i maj kommer den, min nya avkomma. Tvåbarnspappa känns lite mer vuxet på nåt sätt. Man får se hur det blir med sneakers nu framöver. Har lite småplaner på att försöka dra ner rejält på hetsköpandet. Att lämna sneaker freaker världen helt känns dock rätt avlägset och tar emot alldeles för mycket.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
haha grattis candide! snyggt formulerat!
stick the fucking flag up yer god damn ass
Haha! Tackar. Satsar du på en samtidigt så att vi kan köra playdates?
candide P27 ah grattis som fan!! Hehe man kan ju välja att skilja agnarna från vetet lite, köpa när man verkligen känner att skorna är ett måste i hyllan, sen låta det som känns 70% ok passera en förbi. kvalitet framför kvantitet! Precis som du säger att helt sluta handla sneakers är stört omöjligt när man redan är så pass insnöad i det. Man går ju inte o handlar en valfri modell på stadium som alla vanliga dödliga när man vet vad som pågår där ute =)
haha nix vi har avlat färdigt nu
candide grattis! :)
Forumssignatur...<br>
Haha Candide grattis fan =) kul att höra. Var det krångligt att beställa därifrån... haha
Can't break necks in boxes
man brukar ju snacka om hur skönt de är o lägga en beställning på ett par dojjer men de är nog inget i jämförelse
Eller hur poo. Inga skor har hittills fått mig att känna likadant som när jag fick se Emil första gången. Så det är väl bara att fortsätta, fler, fler och fler.
jooo jag har väl aldrig lipat över ett par skor även om de va nära när jag hittade mina rosa yo's i våras
Jag är så jävla kluven, är dom heta eller inte?! Troligtvis kommer jag köpa dom, men ändå. Tell me!
Ok att jag är partisk, men jag har haft skon framför mig nu i några månader och den växer för varje dag som går. Materialet är speciellt men när man har skorna i handen är det en helt annan sak. Ni får helt enkelt komma förbi den 13/11 då vi kommer ha ett försläpp i butiken. Det kommer bli skittrevligt och efter kommer vi fortsätta festen på Ljunggren med en klassisk Dresscode: Sneakers. Boka in redan nu! Självklart är alla välkomna härifrån (så länge man har åldern inne), det kommer komma ut mer information om den tillställningen i dagarna.
Ah, segt. Jag har tenta på måndagen efter där. Jag tänkte på en sak angående Pumpen som ni släpper om några veckor. Min tanke var att eftersom ni kör på hela vintergrejen så borde ni fan skicka med broddar så att man inte halkar och bryter lårbenshalsen.
Det har du rätt i, man måste nästan hålla skon i handen. Låter trevligt, får se om man kan ta sig tid att komma förbi. Candide, börjar bli gammal? ;)
Haha, ja, faktiskt. Jag tänkte mest eftersom att de kallar den för en hiking boot. Jag tror inte att sulan på pumps är optimal för snö och is även om överdelen är gjord för att tåla kyla på just SNSpumpen. Funderar faktiskt lite på att testa SNS här. Kommer jag över ett par så lovar jag att presentera ett Winter Hiking Stress Test på skon.
Skivsamlare
2009-11-03 17:14
Nu har det droppats lite bilder på Berlin Pegasusen. I like.
Fler bilder här
Yes! In Concert — For the love of music
Gillar Pegasusen! Läste att Q-Tip ska göra en Abstract Dynasty-sko, något att se fram emot...
Moderator
2009-11-04 18:04
Jag såg när Q-Tip lagade mat med Martha Stewart på kanal 9 förut, men det hör inte hit.
Jag plockade hem ett par dåna här bjässar igår:
Kan vara trevligt att variera sig lite i höst och vinterslasket, och för det priset var det ingen tvekan.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Fint med lite vinterskor. SNS pumpen får dock bli min vintersko för året. Annars är jag grymt sugen på ett par sånna här,
Nån som kollar halv åtta hos mig nu? Killen som lagar maten ikväll är tydligen ett sneaker head. Han hade en del sneakers i garderoben som han flyktigt visade. Känner själv att jag skiter i hans mat nu, de kan köra en halvtimme med skor istället.
Jag kollade på Halv åtta hos mig. Ingenting, förutom air max 95:orna han visade, var någonting som intresserade mig. För mycket reebok. hehe
Always against the odds, one with the underdogs
Nej, såg inte nåt som jag ville ha. Men han hade säkert nåt. De kunde ju skippat maten och gått igenom alla hans sneakers istället. Nu när de skitit sig helt för Bajen kan man ju åtminstone glädja sig åt att det krävs ett jävla målkalas för DIF på söndag. Kan jag säga välkomna till superettan redan nu?
Nej, han kändes mer som någon som gillar sneakers, men kanske inget sneakerhead.
fan vad dött det var nu alltså... det kommer nästan inget roligt heller... snsxnb å jordan infra 6:orna är det enda som hägrar för tillfället...
Sneakerfreakers samarbete med NB kanske kan vara något? Känguruskinn låter jävligt spännande, dock tycker jag inte den är speciellt het.
Apeman. det kommer ju massa nu. Flu game, Space Jams, SNS Pumpen, Gucci SB och säkert massa annat som jag glömmer. (Nästan) Infrared VI är ju helt klart intressanta de med, bara att vänta.
Nu har vi fest! Kom förbi fredag den 13e till butiken mellan 19-21 så bjuder vi på öl och tunnbrödsrulle! Sen drar vi till Ljunggren för en Dresscode: Sneakers! Alla är välkomna, fast det är 20 år som gäller i dörren på Ljunggren. OSA här www.sneakersnstuff.com/adidasfest Vilka kommer?
Jag kommer!
Forumssignatur...<br>
Jag kommer kanske till butiken för nån öl. Har inte tid att vara ute och ränna hela nätterna dock. Man är inte 26 längre, hehe.
Härligt! Vi ses där, bjud in era polare också.
Det är ju alltid trevligt att komma förbi butiken och dricka lite öl. Det är grymt nice att ni har såna här tillställningar då och då. Lätt Sverige bästa butik, alla kategorier. Och vid midnatt får vi bättre bilder på Pumpen va?
Lätt Sverige bästa butik, alla kategorier. this!
Forumssignatur...<br>
Skivsamlare
2009-11-07 09:58
Klart man ska dit! Har OSA:t på sajten. Kommer bli trevligt, som vanligt.
Yes! In Concert — For the love of music
Candide, Det blir vi glada över att höra! V var tvungna att lägga upp info om festen inatt, men det kommer bilder på Pumpen snart. Den som väntar på något gott...
Japp, förstår att budskapet om festen måste spridas. Har ni fått ett pris på pumpen än? Vad kan man förvänta sig? Runt 2?
Erik skrev 1700:- på twitter för några veckor sedan..
synd de va grå o inte vita bara men finns de kvar på julrean finns de ingen återvändo
gillar dem också, är det samma i storleken som dunks low?
Om vanliga blazers sitter som SB blazers, vilket inte alls är säkert, så skulle jag gå upp åtmonstone en halv storlek från låga dunks.
de är nog jäkligt true to size tror jag.. kör true i mina o de är bra men kan säkert gå ner en halv o inte trivas lika bra i de
Jäkligt schyssta faktiskt
Forumssignatur...<br>
Vad tycker ni om dom nya Sixty Plus skorna på cali då? Knicks och Celtics colorway. Tycker jag knicks-skorna är riktigt feta. Även dom guldfärgade ettorna är riktigt nice. Synd då att jordan-skor alltid ligger några hundra för högt i pris för att man ska känna att man gör ett bra köp... eller så är man snål och dum.
boom ..
jävligt schyssta!
jävligt schyssta! Skämt va?
Skämt va? HAHAHAHAHAHAHAHAHAH ja vafan... de där skorna har inte ett rätt