fan vad det är trist med vinter o skit väder igen, skulle äns kunna bli kallt så att det blir torrt så att man kan rocka nåt fresh...
Hellsinki Sneaker Freak!
någon som vet om man fortfarande kan designa Nike AF1s på NikeID studion i london?
Inget jag känner till tyvär, men påtal om nikeid så har ju air max 1 återvänt i utbudet!!
mm men det är svårt att övertala sig själv att betala över 1600 för ett par IDs.. $125 dollar i USA för samma sko är ju fan halva priset.
får man allt fundera ut en genialisk cw om man ska punga ut så mycket pengar :/
Jag gillar att man kan göra stänkmönster på olika delar av skon. 1600 för ett par Air Max 1 är en del pengar, men tänk såhär: Det är din egen sko.
Always against the odds, one with the underdogs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2009-11-17 14:58
flera som va på sns igår men inga som tog den? Det var en hel del arty farty-människor där... Ska inte kasta sten i glashus eftersom jag själv inte köpte den, men jag var åtminstone intresserad :) Såg endast 2 som köpte den men det kanske var fler, vilket jag hoppas på!
preZzze0z Tycker de är apfula, men o andra sidan gillar jag inte spizikes :)
Vad tror folket om
Parras AM1:a nedanför, dvs inte den grönvita som släpptes för ett tag sen (
som jag har ågren över att jag inte haffade )?
Yes! In Concert — For the love of music
Länk till DJ AMs kicks på ebay Passa på att fynda nu.. Roligt att priserna flyger iväg som bara den för skor som du kan få för en bråkdel av priset i vanliga fall.
Den grönvita som släpptes nyligen var Patta va? Det släpptes dock ett par Parra Maxims för ett tag sen som jag gillade. Släpps det där så står jag nog med plånboken utanför SNS ett par dagar innan, hehe.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2009-11-17 15:46
DJ AM hade helt klart fel storlek för mig. En hel del balla sneaks där annars, men visst verkar priset balla ur totalt. Precis candide, det var Patta. Riktigt fina men glömde bort datumet helt.
Vad tror folket om Parras AM1:a nedanför, dvs inte den grönvita som släpptes för ett tag sen (som jag har ågren över att jag inte haffade)? De där snörena är ju sjukt fula iaf hehe.
Forumssignatur...<br>
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
lite dyrt tycker jag nog..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om skon eller sättet den säljs på?
Det där priset har stått hela tiden tror jag, så det är nog ingen som är så pass dum att betala så mycket. Rätt okej sko men Pattas är nummer ett för mig av de som det släppts bilder på.
Lite väl i överkant kanske. Pattas är helt ok, tycker att Colette har den bästa. Men jag får nöja mig med en SNS helt enkelt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
åh, fan, ja trodde det var auktionspriset foo real.
Jag hänger inte med. Vad snackar ni om? :) Vilken sko, vilken auktion?
Forumssignatur...<br>
hehe, Alifes Reebok Pump.. Auktionen var dock inte kvar på första sidan av alifenyc.com längre..
Current bid 19,284 dollar nånting stod det breve dojjan..
Jag vet inte vad ja ska göra! Jag har inte råd att lägga 1700 på sns pumpsen just nu, jag har inte fått något jobb och har massa utgifter. Jag är lite deprimerad just nu... Candide, 10.5an är din..
Can't break necks in boxes
Vad tycker folk om SB´s nya QS, "Gucci Dunk"?
...inte riktigt mina favoritfärger, men tänkte ändå skaffa med tanke på re-sell värde, verkar vara het på endel forum...
Hellsinki Sneaker Freak!
så, då fick man alltså inte med sig skorna om man köa i morron i vilket fall... då tycker jag ni stockholmare kan låta bli å köa å låta det bli ett onlinesläpp istället så vi alla har samma chans ;) men jag antar att candide o co. kommer stå å köa för sina inköpscertifikat...
Jag vill bara poängtera att det är på fredag (20/11) som skorna släpps. Kom och köa iaf, vi kommer se till att det är ok stämning i kön!
True flights har jag aldrig förstått mig på faktiskt. Varför köpa något som bara nästan ser ut som Jordan VII. Men men....
Always against the odds, one with the underdogs
Att jag kommer köa på fredag kan du ge dig på Apan! Du kan säket köa i Malmö med och få dig ett par. Det kunde man med exempelv yeezys kommer jag ihåg. Mig kvittar det när skorna kommer, tänkte inte använda dem förrän jag ska ta en liten fjälltur på Island i jul, så bara de kommer innan dess så är jag nöjd. Johan Från vilken tid kommer ni se till att jag har det trevligt ungefär? Många gånger är man ju där innan ni sjusovare orkar komma till jobbet.
1700... jag vet inte det jag... blir nog att man passar den här gången... känner lite att jag har min beskärda del av pumps åxå... även om dom är feta... sen har ju mer eller mindre hela sns styrkan min storlek ju... så det verkar ju inte vara nån jättevits med köandet för mig.. har hört mig för om kö i malmö åxå.. å det tjänar inget till denna gången... stockholmarna har förtur hette det...
men tänkte ändå skaffa med tanke på re-sell värde, wtf!?!
stick the fucking flag up yer god damn ass
wtf!?! vaddå? som om inte det var det första du tänkte på när du köpte skor!!! ;)
Köps skor för resellvärde skulle aldrig funka för mig. Använder dem alltid och då är det ju kört. Jag vill ha Guccidunken, kanske slår till på ett par om några månder.
hehe jag brukar använda de flesta direkt så resell värdet minskar drastiskt på mina skor.. som o köpa ny bil ungefär.. procentuellt sett är de säkert lika stor förlust.. men nu har jag ett helt gäng undanstoppade till bättre tider känns riktigt kul!
candide hur gick de i lördags då fresten?
I lördags? Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Satt nog på mitt kontor hela dagen och kvällen har jag för mig.
trodde du skulle på hm
Haha. Ja, Jimmy Choo! Det kom jag faktiskt inte i närheten av. Det var iofs några tröjor som jag ville ha men känns som att jag kan köpa vilken annan tröja som helst istället. Hade inte mycket tid för annat än att plugga i helgen heller.
där snackar vi resell marknad! ebay o tradera va ju smockat på lördan vid lunch.. fanns lite frun ville ha men det släpptes inget här i stan
Mm...och allt sålde slut på direkten i deras nät-shop. Dock så fyllde de på dagen efter. Fanns typ allt då...bara nån enstaka sak som var slutsålt. Från herrkollektionen finns det massa saker kvar om du är intresserad Candide.
mm men det är svårt att övertala sig själv att betala över 1600 för ett par IDs.. $125 dollar i USA för samma sko är ju fan halva priset. ta de via en amerikan då?
men tänk såhär: Det är din egen sko. de är väl alla skor du köper till dig själv... tycker itne de är så fett o göra själv... lite skillnad om du skulle få en one off än o göra en id ju.. dessutom är väl id jäklig begränsat i valen va?
Jag vet inte om ni sett på SNS hemsida, under Pump 20, att de har en dagens fråga tävling där man måste skicka in svaret till KingSize för att vinna ett par pumps. JAG VANN!!!! Katching!
Skivsamlare
2009-11-19 10:33
OOOOH, ditt as! Grattis :) Såg det igår, men för sent. Fattade inte heller riktigt vart man skulle hitta logotypen eftersom de är så otroligt luddiga med sin tävlingsbeskrivning.
Grattis candide! Är det SNS pumpsen du har vunnit eller någon annan? Vilken dag var det du vann på?
Jag tror att jag vann den 16e. Skickade in den väldigt sent dock, typ den 17e. Tävlingsbeskrivningen var sjukt luddig. Förstod inte riktigt vad de ville. Svarade på frågan och skickade med en länk till Bodegas hemsida. Det är nog inte SNS pumpen, vet inte vilken pump det är faktiskt. Langar en bild när de kommer hem.
Re-selling är det som förstör för alla som faktiskt använder skor och inte bara har dom på hyllan.
Grattis candide. vad var det för fråga?
inte illa candide... Grattis...
den här var ju helt OK...
eller?
ojoj.. en röd clyde... got to have it...
Jo den pumpen är helt okej. Dock är Patta nummer ett för mig. Hanon och Commonwealth gillar jag också.
hifive. Vem grundade bodega? Eller nåt liknande. Imorrn får man väl se alla 20 pumps. Det blir ju roligt. Hur många kommer dit imorrn? Vilken tid kommer ni? Har ni storlek 10.5?
Jag kommer nog glida in och kika på skorna men är tveksam om jag har råd att lägga ut 1700 just nu. Kommer OG färgerna av bringbacken vara lika dyra? Sugen på den vita..