Jag tar 2001 i väntan på 3000. Ja, tradera bryr väl sig inte så mycket om annat än just det. Men å andra sidan kan man ju förstå att de inte kan lyssna på random folk angående sånt. Då är det ju dock underligt att de har en funktion för att rapportera sånt. Idioter helt enkelt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
om de blir anmälda borde de kolla upp med nån "official" o se om de är fake eller inte.. annars är de verkligen ingen vits o ha anmälning.. samma en gång när en kis hade två konton o skulle sälja två par skor o drev upp priserna på "den andras" auktioner.. anmälde det direkt auktionerna kom upp men ingen åtgärd då heller..
stick the fucking flag up yer god damn ass
Jag tycker du lutar åt rätt håll...
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
instämmer med hifive perresoorro fast alla verkar ju va "din stil" o skulle säkert funka
fick dessa idag... uk8 dock så kommer inte bli några bekväma nb's eftersom jag får ta ur innersulan(om jag behåller de)
O de här kommer nog i slutet av veckan i en lite bättre storlek... riktigt nöjd med nb höst nyheter
lånade bilder men de kanske ni hajar:)
poo här får man väl ha lånade bilder, eller? bara dom andra trådarna som är petiga med det ju! prrszozzozoz... jag tycker du ska köra på dom gröna! fast det är mer för jag gillar den färgen!
ja får man väl men ville bara säga de så ingen fick för sig att jag lärt mig fota all of a sudden.. ska understrykas att tålådan är mesh på 670n fast de ser ut som nylon på bilden.. vilket i sin tur är en dealbreaker för mig när de gäller 670
aaaaaaaj my eyes my beatiful eyes... det är väl ingen här som köper de här styggelserna?
Jordan 2009 ja, jag har dubblat upp på dem. Hehe, nej, så illa är det inte. Det är ju något fel med JB, varje ny modell blir ju bara fulare och fulare. Tycker iofs att toppen av fulhet måste varit antingen 15 eller 20. Nästa år kommer ju den 25 i turordning, 25 års jublieum alltså! Då måste de ju ta fram någon utan synfel för att designa modellen kan man tycka.
jag förstår inte vilken kundgrupp de vänder sig till längre när de gör sånna modeller som den där... å cw/material var ju helt sinnes åxå... nästan så ful så min macbook spricker...
Haha, de vänder väl sig till basketspelare? De är säker funktionella skor de gör. Sen är väl just den här CWn inte tänkt att spela i, den riktar ju sig mer åt sneaker freak världen. Ful är den i vilket fall, men det är ju som sagt ingen nyhet vad gäller nya jordan modeller. Snarare en regel sen sent 90-tal.
De här har ju fan allt. 3M och pony hair, oh mama.
Jag undrar fortfarande om man kommer få en chans på Atmos NBn på SNS.
aaaaaaaj my eyes my beatiful eyes... det är väl ingen här som köper de här styggelserna? Hahah!
Forumssignatur...<br>
Förresten om någon är intresserad så verkar det som om eran favorite hate shop(cali) har fått in era:n och chukkan ifrån vans x parra nu. Såg dem av en slump när jag var där inne och kollade idag. Kommer nog snart upp. Verkade vara få ex
Forumssignatur...<br>
haha cali, köper aldrig därifrån längre. De har alltid skorna på lagret varje gång eller allt har de på lagret. Nej kom hit imorgon säger dom. Så kommer man nästa dag och så har de glömt, det har hänt mig säker minst tre gånger. Nu när jag bor i Uppsala och går dit och tittar och hittar några skor man gillar så är dem på lagret som vanligt. Man kan ju inte komma tillbaka dagen efter om man bara är där på besök och ska shoppa.
peeeezozozolols: det är jävla sant faktiskt.
kollade mest på de här och de är jävla feta. 899:- mer än så borde inte en sko kosta. Blazer börjar bli min nya favorit hightop
Forumssignatur...<br>
håller med alkor.. men jag föredrar ju vintage blazers
Skivsamlare
2009-09-08 22:48
De är grymma alkor! Själv ska jag iväg på konferens om en dag och vi har alla på byrån fått i uppdrag i sista minuten att hålla ett kort föredrag hur saker & ting kommer att se ut om 10 år, 2019. Mitt ämne blev "sneakers", dvs hur sneakermodet kommer se ut då och nämna _3_ bästsäljande skor. Rätt kul grej, och vad tror ni själva om sneakers om 10 år? Till det bättre eller sämre? :)
Yes! In Concert — For the love of music
Men det är ju bara vad jag tror...
Can't break necks in boxes
Skivsamlare
2009-09-09 14:48
whosa, haha varför inte. McFly i all ära!
Yes! In Concert — For the love of music
Peter vet vad han pratar om. Sneakers n Stuff har samarbetat med Adidas, Puma, Reebok och New Balance och är just nu mitt uppe i kollaborationer med Converse, Saucony och Lacoste. För att nämna några. Förutom skor kommer dessutom jeans som Peter och Erik gjort tillsammans med Denim Demon och en mössa ihop med Kangol senare Realidad verkade ha rätt angående saucony :) det var du som gissade på att det var saucony på den lilla lilla bilden man såg innan
Källa
Forumssignatur...<br>
"..... bilden man såg innan va?" skulle det stå
Forumssignatur...<br>
jag säger som såhär, även om det är sacouny som dom har på bilden, så är jag rätt övertygad om att det kommer ytterliggare en NB collab inom kort...
Det är ett jävla gäng colabs från SNS som kommer då. Var det tre modeller från saucony? Två från lacoste, en från reebok och då nån från NB enligt apeman. Och den där artikeln säger converse. Det blir 8 nya skor det. Inte för att jag vill ha några av dem som jag sett, men ändå. Kanske, kanske kan tänka mig deras The Pump, beroende på färg.
Dom har aldrig gjort bara en NB collab heller... så, varför skulle dom göra det denna gången?
Då får vi kanske räkna med 9 nya då. Det är ju i vilket fall en jävla massa colabs. Och inga Nike. Det väntar jag på.
Det kommer 3 nya NB, 3 olika modeller.
är det den här tråden vi snackar fotboll i?? vafan händer.. malta har ju haft mer chanser än sverige o vad har lagerbäck emot hysén egentligen?? spela han för fan
Tänk om vi skulle spela lika mot Malta, hehe, det är ju omöjligt. Vi måste ju för fan ta det här, måste var ordet. Jag ska vara pappaledig nästa sommar. Tänkte ha lite VM till det faktiskt. Men jag tror att vi tar det här. Nån som ska gå på Sverige-Albanien?
Air Maxim X Parra på SNS i Oktober. De vill jag ha.
Spelas Albanien-matchen på råsunda?
Yes sir! Det gör den. Den är ju dock bara intressant om vi vinner mot Malta och Danmark. Eller om vi bara vinner mot Malta, förlorar mot Danmark medan portugal spelar en match lika mot någon och förlorar mot oss på målskillnad. Hehe.
Ja, det är en jävla soppa det där.. Inte så sugen på att besöka råsunda igen efter senaste Danmark-matchen. 2:a halvlek nu.
sådärja nu börjar de likna nåt iaf
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
^Cosign
Bara Danmark och Albanien kvar då.
hehe.. pinsamt dåligt men ändå 3 poäng
candide, de enda du kan ha sett ordentligt är Lacoste. Den här hösten kommer bli fantastisk tror jag.
Äh, mål är mål och 3 poäng är 3 poäng. Jag är ju hammarbyare så jag har inte så höga krav serru.
Johan. Japp, det enda jag har sett är Lacoste. Är dock inte så mycket för runners så Saucony och NB går förmodligen bort (man ska aldrig säga aldrig dock). The Pump har jag höga förväntningar för. Converse kan jag inte tänka mig att jag vill ha.
hehe så mycket förutfattade meningar. det är nog några roliga månader vi har framför oss.
Johan Sluta hålla oss på halster å släpp bilder på hela klabbet så vi vet hur mkt vi måste låna upp våra lägenheter!!! det tar tid å få lån i dagens finanskris!!!!
Japp, mycket förutfattade meningar. Du har inte lust att "läcka" lite bilder på Pumpen då? Sånt hemlighetsmakeri. Förresten, har du koll på om ni får in NB999xFeral Creations, Den grå Mitavarianten. De skulle släppas idag tror jag, men har inte sett något på nån SNSrelaterad blogg.
hehe ni vet att jag inte läcker några bilder. Vi får in hela Feral Creations paketet. Inget datum på det än dock.
Japp, jag såg att ni skulle få in dem, men på samma ställe stod de att de skulle släppas idag. Tyckte att det verkar rimligt att en NB 999 skulle släppas 090909. Kom igen nu, en bild bara, en liten bild. Eller skit i bilden förresten, kan du inte bara säga vilka färger ni använt på Pumpen? Det räcker.
Johan skicka bilderna till mig så kan jag läcka dom... så kan du skylla på sns malmö!
å en grej till? vad händer med puma collabs då?