Jag tror att det finns fler colabs än de vi vet om. Jag tycker inte om att inte veta.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
nä, helst inte när det kostar som det kostar... man måste ju veta hur fan man ska planera den här hösten...
Precis Apeman. Vi kan enas om att att aningen ger ni oss bilder eller så ger ni oss gratis sneakers.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
i så fall kan dom allt behålla bilderna...
hehe allt jag kan säga är att det blir en fullspäckad höst!
Men fan, ge oss något iaf. Har ni fler colabs än Lacoste, Reebok, NB, Saucony och Converse?
Han sitter som i ett koppel ;)
Forumssignatur...<br>
Jag vill ha info om denim demon grejjerna. Är på jakt efter jeans så skaffar man dem kan man vara sns kittad ifrån top till tå... :)
Forumssignatur...<br>
det tycker jag låter som en bra idé, för de kommer bli väldigt bra.
Föräldrar-kåren: Ungefär Hur gammal kid passar i ett par skor i storlek 18,5?
Min grabb är 1 år och 8 månader och har 23-23.5. Vet inte riktigt när man har 18.5 men gammal är man nog inte.
monsta, typ 8-10 månader skulle jag gissa.. Alise hade 20 när hon fyllde ett
stick the fucking flag up yer god damn ass
jäla cali o ha rea.. då kunde jah ju inte stå emot ett visst par adidas... få se om de finns bara
haha fick du med sms? :)
Forumssignatur...<br>
jag fick epost... synd att dom inte dumpa priserna som dom bruka om dom ändå skulle locka...
Vafan, 25% på alla höstnyheter. Hmm... får se om jag klarar bojkotten nu.
974 för dessa måste ju anses vara ett bra pris iaf
asså grejen med 25 procent, är ju att det är ett OK alternativ till fullpris... men det är ju inte på något sätt nått som mäter sig med deras normala readumpningar... så, frågan är ju... ska man vänta ut å hoppas på att grejerna finns kvar efter den här lilla lurifaxgrejen... eller ska man säkra saker till ett "OK" pris... faaan... vill ogärna handla där... men ändå... kommer känna mig smutsig om jag trycker på beställ nu...
Haha! Nedlusad av cali? Ogillar att handla där jag med men de har ju riktigt bra rea ibland. Och det här ger ju en chans att köpa bra grejer till bra pris. Kör de den här grejen in-store också? Kanske drar dit på lunchen imorrn.
bra tips på calirean är 577cb o 577ng skillnaden är väl att de är på nyheterna
dom har väl nån jävla deal, köp nu och betala i oktober också.. ser inte direkt lovande ut för höstens plånbok.
Haha, det går ju inte. Fan fan fan. De har ju två par som jag gärna hade plockat hem. Men det finns så mycket annat som kommer i höst.
får dom ens göra så egentligen? Jag har ingen aning om hur det funkar att han en butik men det känns ju jävla konstigt om man kan rea ut de nya sakerna direkt hehe.
Forumssignatur...<br>
Ja, det måste de väl få göra va? Nike, exempelvis, ger väl bara rekommenderade priser sen får butiker göra vad de vill. Om det är en väldigt limiterad sko, som typ den senaste Solebox NBn så kan de ju ta 3000 för den om de känner för det, och de kan väl även rea ut lite som de vill. Vad man kanske inte kan göra är ju att sätta ut skorna på rea direkt utan att någonsin ha sålt dem för något annat pris, då blir ju reapriset egentligen ordinarie pris.
det är väl deras marginal de skär i... men som sagt konkurrenterna gillar de nog inte
Jag tänkte mer på sådant som konkurrensverket kanske tyckte illa om. Men som sagt, vad fan vet jag ;)
Forumssignatur...<br>
577orna för 749 styck.. larvigt. jag kunde inte hålla mig.
De får ju inte rea ut saker är marknadsföringsperspektiv som är nyheter... det stämmer.... men det här är ingen rea, tyvärr. Det går inte att sätta åt dom för det, eftersom det här är ett tidsbegränsat erbjudande... det är ett marknadsföringsjippo... inte en rea av det gamla... så, det är ett kryphål... men annars gillar jag hur du tänker alkor...
klart bra pris för a grades.. bra gjort realidad! cbs då? ng hade du innan kan jag tro?
plockade ju cbs från sns tidigare tyvärr.. dubblade på ngs
ja de är feta både de där N! grymma höstskor 824.- för de grå svarta jordan1orna med aslkfkfwq :/ jag är fan student :((
Forumssignatur...<br>
student? inte hindrar det mig ;)
inte mig heller haha
Forumssignatur...<br>
dum som man är slängde man ju med nån t-shirt också bara för att det var "billigt".. synd att man är dum i huvudet.
Pheew. Skulle beställa en True Blue men storlek 10, som förmodligen skulle sitta lite trångt, försvann. Skönt det, nu kan jag fokusera på annat. Det är inte lätt att vara fattig student och samla sneakers misstänker jag.
realidad: hahah så klassiker ju! candi: mjaae jag slavar på helgerna för att kunna köpa sneakers :)
Forumssignatur...<br>
Nej inte direkt.. Brukar dock inte köpa så mycket skor längre när jag inte jobbar. Desvärre försvinner pengarna man jobbat in under sommaren rätt fort nu.
Aja, förhoppningsvis blir ni mer förmögna när ni pluggat färdigt. Jag ska tillbaka till skolbänken själv nästa vecka, är måttligt less på att ta kurser måste jag säga, men men, det blir säkert kul.
Haha! Vad blev det?
det blev la xlarge'n för apan skulle jag gissa....men vad vet jag? :) Sjysst köp Poo...om det nu var beckhams paret du plockade upp. Det enda köpvärda paret i det släppet.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Jag är så ren man kan bli! Om True Blue hade funnits i storlek hade jag beställt dock. Vi är alla smutsiga slynor innerst inne... För övrigt hörde jag att Vingåker factory outlet skulle ha lite af1or inne och eftersom ja ska dit imorgon och jobba blir det nog en sväng in dit. Kommer med en rapport imorgon.
Can't break necks in boxes
ingen som tänker plocka dessa förresten?..hehe
Haha! Vad blev det? det blev la xlarge'n för apan skulle jag gissa.... kolla ju på xlarge me... men det blev true blue... so dirty.... so, so dirty...
men med calis pisslagerhållningssystem vet man ju inte om man köpt nåt bara beställt ju tar väl en vecka så får man se om de fanns kvar de man ville ha hifive jo de är grymmast o jag beställde de men som sagt vet man ju inte.. lite sugen på officials mid oxå men tror de kommer finnas på riktiga rean xlarge ni snackar om är de de superstars?
borde det vara
Forumssignatur...<br>
Bild från expressens poll "Sexställningar-har du koll?" :)
Klart man får ligga när man har dom där dojjorna på sig...
HOP var riktigt sjyssta, men nu tror jag att du är ute och cyklar. De där föll mig inte alls i smaken. Usch, fy och tvi. Tror nästan att du går mer på Redmans musik än på själva skon där monkeyboy :)
finns väl inga adiheads här förutom alovelysaga o han kör ju casualstilen men det kom ju tre snyggare shells i o med 3way grejen än de där ^ iaf