äh! nu får ni ju lugna ner er lite ;) asså, redmans musik har ju en del å göra med det, det är helt sant... å för mig hade House of Pains musik en del å göra med attraktionen till dom andra skorna... dock, gillar jag "redmankonceptet" på dessa... å göra dom i rött, med galet rött stänk längst ner på sulan å hela det kittet.... så jag gillar dom. punkt. men sen om jag kommer köpa en en annan femma... tror inte det... enda som inte föll mig riktigt i smaken var hans porträtt på tungan... lite för dåligt.. i övrigt gilla jag dom... sen kom det inga shells i 3 way som var bättre än dom där... inte enigt mig iaf...
har dom tänkt sig dom här som tröstpris till dom som inte köpte lifestrong packets AF1:or eller?
Haha, det känns lite så va? Det ska ju komma en till livestrong af1 dock har jag hört. Vi får se när och om det händer. Har höga förväntningar på dem av någon anledning, det ska ju dock mycket till för att jag ska lägga 2300 på ett par af1or.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
känns lite som om det bara är grund skon som cartoon lifestrong byggdes på... så rubbat å släppa den cw:n så tätt inpå...
känns lite standard tycker jag.. först en collab sen en rätt lik gr.... hop / money green tex fast de va ett dåligt exempel men jag tycker de händer då o då
stick the fucking flag up yer god damn ass
...bara för att det händer gör det inte mindre rubbat...
känns som märkena åker snålskjuts ibland på de de gör collabs med o släpper liknande sen.. säkert good business annars skulle de nog inte göra så
förmodligen är det ju så, men det är ju inte så spännande för oss som är inbitna... inte sant? Men det har ju i andra sammanhang visat sig kanon å göra budgetvarianter av dyra grejer.. men det känns ju sådär när det är nike som gör en budgetvariant av nike... inte så kul...
fast ibland kan de ju gynna oss o få en billigare sko som är lik en annan:)
slutar ju ändå med att man i så fall köper bägge...
som om nb skulle släppa en teal gr.. vilken modell som helst behöver inte va 1300 skulle ju sälja hur många som helst
Jag har inga förhoppningar på livestrong-släppen. Gnaget cw'n går bort ordentligt. Skulle kunna kalla det VIK-cw istället...men inte ens då är det särskilt lockande.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
jo de är iofs sant... men det finns ju en poäng i att just nike har släppt rätt många gul/svart/vita dojjor i hela lifestrong serien nu... å fler är att vänta... så släpper dom den där... fantasilöst...
Ja, de får ju fan ta och släppa lite dojor i bajenfärger.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
du menar vsk candide:p
Äh...Djurgårdens färger ska det vara. Inte många lyckade där asså...
Inte så fresh..
Något bättre...
Hehe, jag skrev visst fel. VSK menade jag förstås. Nike står väl i kö för att få göra colabs med Div 1 lag?
hahahhahahahaa mmm
Djurgårdens färger? Ni är ju på god väg till superettan, har vsk tur så kommer de kanske dit med.
hur många år i rad under 2000 talet var de bajen va på studenternas o förlorade nu igen? var de fyra?
Hehe, vinna är inte vår grej verkar det som. En ständig kamp för att hålla sig kvar i allsvenskan.
jomen ni är ju iaf där... fan va de suger o bo i västerås.. inget lag i allsvenskan o inget i ekitserien.. men bandy kan de av o till o förra året hade vi ju tom två bandylag på högsta nivån finns mindre städer med båder fotboll o hockey lag men i västerås går de inte
Du kan ju hålla på Hammarby på distans då?
Matte...Jo, det är jag. Hur listade du ut?
^^ haha de listade jag oxå ut på de där zebra puma
but why?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jtothegizzo P27
My eyes are buurning!
Bara jag som har problem med sulorna på NB?
Can't break necks in boxes
whosa> det är som om man skulle sätta eldflames på en Ferrari...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fusion 8orna är nog fulast hittills tror jag. Att de inte slutar med det där.
Jag var på Barkarby Outlet idag och letade fotbollsskor åt lillbrorsan. De hade inga på Nike så vi gick över till Pumabutiken och hittade ett par. När jag kom till kassan sa tjejen där "Har du hört om vårt erbjudande? Köper du två skor får du det ena för halva priset."
Fanns ju inget jag egentligen ville ha men kände att jag inte kunde passa på ett sånt erbjudande. I vilket fall, hittade de här, ganska fula tycker jag, men fodret syns ju inte när man har byxor på sig, varma och sköna och ett bra tillskott till mina vinterbeaters. 150 pix!
dom funkar väl om du bara låter bli å visa luddet... för det ser ju inte helt friskt ut om det skulle sticka ut under byxan... å dom där fusion jordan x AF1.. dom skulle aldrig börjat på det där... så fula skor dom har lyckats åstadkomma.. helt fantastiskt...
dagens kap, 800 pix. svårt att motstå
det var väl sjävla fan vad alla dissar min "senaste köp" tråd å fortsätter posta sina köp här då...
Haha, jag trodde tanken var att posta allt som inte var sneakersrelaterat där.
det trodde du va? nej, det var ju tanken att alla köp postades där, så var det en köp tråd... så hade vi den här tråden för å diskutera sneakers på alla andra jävla sätt ju... där har postats skor i den tråden me... men tanken var att posta sina senaste köp där... finns en sån tråd på CT å en på sneakerfreaker åxå... å den är till för alla sina senaste köp... till å med som poo, som postar sticksågar där...
Aha. Ska komma ihåg det till nästa gång jag köper skor, eller något annat. Köper ju inte så mycket annat av intresse dock.
jag vet inte hur "av intresse" sticksågar är heller... du får skoja till det om du vill... regeln är att det är ditt senaste köp...
.fan tom jag följer reglerna... helt otroligt.. attitydproblem my ass!! :)
hahaha man får be om ursäkt! jag ska genast göra om, göra rätt ;) ps: chill-pill någon?
gränsen går väl när man varit på ica eller? allt annars borde väl va legit? jag tycker de är kul o se va ni lägger era surt förvärvade på iaf.. men skiter faktiskt i om ni tjackar kalles eller svennes.. fast jag har ju iofs 0 förståelse för er som köper kalles såklart
vadå kalles är ju fint. Samma jävla företag ändå så
Forumssignatur...<br>
Kalles är ju helt klart den bästa, priset gör ju dock att man lätt köper Isbjörnens istället. Svennes?! Step you kaviar game up!
kan bara äta svennes de andra är för starka fan va dött de ä!!! posta lite nu!
Hehe, var tvungen att köpa svennes idag faktiskt. Den är väl ok men både kalles och isbjörnen är bättre tycker jag. Vad händer på sneakerfronten då? Inget alls som jag är intresserad av som släpps i september verkar det som.
sneakers?! ska vi snacka sånt osså:D trodde off topic va de nya svart
hmmm... sitter å kollar på Just for Kicks för miljonte gången... shirt vilken New York Blues man får av den filmen... jag vill sneakerhunta i NY!!!!!
är de den som gått på fyran nån gång? o har en ct clyde snurrandes då o då?