pass tyvärr, ingen av paren som lockade. 577orna hade varit tvärfeta dock om man gjort mer inslag av gråa färgen
där håller jag inte med dig yet. jag tycker det var precis lagom mkt grått... jag gilla dom röda som fan... å nu sitter jag å kollar på dom å dom bara växer å växer... så nog fan blir det dom röda!!
Det är 3M på 577 va? Gillar de med. Men 1500 ser ju helt sjuka ut ju. Så jävla snygg cw och mesh, mmm... Jag får ju äta upp vad jag tidigare sa om att jag förmodligen inte skulle köpa NB.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
^^alla skola vi den vägen vandra ;) jag skulle inte heller köpa NB en gång i tiden, å inte skulle jag ha nårra reebok, å varesig adidas eller puma kunde jag tänka mig... men så blir det bull å bara köra AF1... å då får man svälja alla dumheter man sagt...
Japp. Jag har ledsnat på att vara insnöad på bara nike, nike, nike. Jag orkar inte riktigt bry mig längre, dessutom känner jag att min samling är i behov av runners.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Äntligen har du hittat in på den rätta vägen ;)
Aldrig heller gillat NB...modellerna i sig kan var ganska sjyssta, men deras 'N' stör jag mig på som fan.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://nytimes.com trevligt o fint. fan va snygga bilder!
Rockar dessa:
och ett par Nike vandals svart/vit. Hittar ingen bild.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Hmm, nya Jordan 7-packet kostar 2599 på Cali men 3199 på SNS. Känns som att någon av affärerna har felmärkt priset en aning.
jag röstar för att det är cali som fuckat upp det... dom har gjort det förr...
Någon här som tänker gå på SNS releasefest nästa torsdag? Jag gillar båda deras nya Lacoste kicks men jag vet inte om jag vill ha dem. Inte riktigt min stil känner jag. Alltid kul att hänga på SNS dock.
Jag tänkte just bjuda in till festen. Vi kör en liten grej i butiken den 24/9 och det finns möjlighet att köpa skorna då, dagen innan de släpps för resten av världen. Självklart bjuds det på dryck och något gott att äta. Vill man komma så osa bara till
[email protected] .
Välkomna!
Vad kommer de att kosta?
där ser man... det var cali som fucka opp det med jordan 7orna... dom har höjt det nu...
Skivsamlare
2009-09-17 20:51
candide Yap, jag ska dit med tjejen. Blir en skön afterwork. Vet inte alls vad jag tycker om skorna, men SNS är alltid soft! Johan Kommer ni ta in AF1 x DJ Clark Kent på SNS? De finns på CT nu att förboka men det vore givetvis trevligare att köpa dem hos er.
Yes! In Concert — For the love of music
candide, vår ligger nog på 899 kr och Jonas ligger på 999 kr. bojjan, de kommer släppas hos oss. Har inget datum än dock. Vi kommer även få in Eddie Cruz versionen.
FAAAN! Jag satte klockan på 7 imorse för att plocka ett par Nike Delta Force DS 1987. Leder auktionen när det är 40 sek kvar, lämnar sidan i typ ett ögonblick för lite whoande. På den halvminuten hinner nån jävel höja en dollar o vinner skiten sekunden senare. epic fail.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thematt...
http://justsnipe.com men ett tips är att om det tex är en us only auktion så går de inte.. men annars funkar den bra
stick the fucking flag up yer god damn ass
Skivsamlare
2009-09-18 14:26
Johan - grymt! TheMatt - Hah, har varit med om det där flera gånger. Så sjukt lätt att bli ofokuserad några seks och sen är man fetkörd på en skithöjning.
Yes! In Concert — For the love of music
Tror snubben jag satt o trissade upp priset med inatt körde något botprog/ høgst maxbet grej, før det autohöjde fan varenda gång jag budade. Pess. Men men, får börja köra med samma mynt ba'.
gillar inte ebay på de viset att man inte ser vem eller vilka man budar mot längre.. underlättar ju för säljarna o fuska
eller hur, tänkte åxå på det. inte så svårt o ha ett annat konto o ba' sitta o buda upp sin egen skit?
nån som köpt på sig det där jordan 7 packet än?
ingen som har myglat sig till ett sånt här par då? verkar ju vara värsta hypen i UK nu iaf...
Ska bara råna en bank först!
Forumssignatur...<br>
Yup yup. Hörde mig lite för (via min facebookstatus) om jag kännde nån som var i London just precis idag. Känner en tjej som bor där men hon var i Köpenhamn den här helgen. Annars hade jag nog lyckats. Gillar det där paret, alla genomskinliga detaljer gör ju hela skon.
Japp, vill inte ha dem såååå mycket dock. Jag gråter ju inte över att jag missade det. Och egentligen så finns det andra skor jag hellre lägger pengarna på. Som Kanyes yeezys exempelvis. De är uppe i 16300 dollar nu, vem har så mycket pengar att lägga på skor? Det är sjukt.
vaddå? hans privata eller?
16300dollars? omfgwtfgtfobbqpwn!!!1 skulle köpt ett par och sålt dem nu
Forumssignatur...<br>
tja... det var visst dom han hade på grammygalan...
å man fick en rätt pimpad låda... men lätt inte värt pengarna... så ovärt...
Sjukt ovärt. 16300 kan man ju få typ alla skor man vill ha för. Och lite mer.
Äh vaddå det är ju free shipping. Bara dem inte fastnar i tullen!
Forumssignatur...<br>
Haha. Om man nu köper dem och är orolig för tull och moms så är det ju bra mycket billigare att flyga över dit, första klass, och hämta dem själv. De är ju lite stora, annars hade jag nog köpt dem ;).
hm... alternativ till sns x nb 577:an?
Lätt val för mig då jag har svårt för gl3ans split tongue.
ja, jag kan inte använda gl3 med den tungan... kan inte knyta skon ordentligt... för breda fötter... så det får bli NB för mig, men man får väl lägga upp den här bilder å locka över nårra till den, så det blir fler sns x nb lediga för mig ;)
dom var ganska feta faktiskt.
Forumssignatur...<br>
Riktigt flyiga!
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
är de lika röda? tycker deer lite orange ut.. men jag brukar ju se lite fel på min skärm.. klart snygga o aningen mer välavvägda i färgkombon än peters 577
så dom är inte rosa för dig då? ;p jag tycker dom ser ut å hålla sig i samma färgschema...
Jag tycker de ser orangeare ut helt klart!
Forumssignatur...<br>
för min del kvittar de om jag kommer på att jag behöver ett par illröda runners nån dag.. finns gl3 ute nu eller? prismässigt ligger de nog rätt lika oxå..
gjorde en paint custom på 577orna så man skulle se om de va bättre eller inte
varför gjorde du det?
asics e nån nice kicks collab... 1:a oktober...
va lite uttråkad:)
Off to New York! Skall bli fett skönt, rapport kommer efter resan, och säkert en hel del i "senaste köpet" tråden! :)
Hellsinki Sneaker Freak!
poo P32
haha jag vart också uttråkad. lekte lite i photoshop med dessa för någon dag sen, då jag egentligen gillar färgen på den röda sueden men tycker att det blir för mycket av den