Rean var ju grym, i några timmar allafall haha. Drog iväg 7 skor, 5 böcker och en jacka för under 3 laxar. Är ju galet bra att man råkar ha sz. 10-11 i sånna här lägen. Jaja, visst blir det ett och annat man inte verkligen vill ha, men ibland blir man positivt överaskad också när ett par 300-kronors skor är riktigt feta IRL.whosa : vet du hur milkcrate-tees och sweatshirt är i storlekarna, står olika överallt. Väldigt korta va?
boom ..
Skivsamlare
2009-09-23 13:16
Nån som har koll på när AM1 West-paren dyker upp i butik och vilken? De röd/vita är helt klart snyggare än det mörkblåa.
Yes! In Concert — For the love of music
De ska komma i oktober till sns iaf. Jag tycker också de är ganska heta skulle inte varit beige på sulan dock imo.
Forumssignatur...<br>
skulle varit gummi ist:p candide handla på rean innebär väl att man får nåt man sneglat på till ett riktigt bra pris..
stick the fucking flag up yer god damn ass
running_b P21 Jag har ingen aning faktiskt, äger inge milkcrate. Får hoppas på det bästa.
Can't break necks in boxes
Passformen på milkcrate tishor tycker jag är ganska dålig faktiskt(tyvärr). Köpte en sweater nu så får vi se hur den är.
Forumssignatur...<br>
alkor : det är så alltså.. dålig passform betyder med enklare ord korta och breda antar jag? Det är riktigt synd då dom gör bland de snyggaste sweatshirtsen som går att köpa här i sverige, dom är ju one of a kind.
boom ..
Poo. jovisst kan man hitta saker på rea som man sneglat på ett tag, tycker dock mest att jag panikköper saker för att det är så billigt och i slutändan får jag med nåt hem som jag inte vill ha. Fick hem mina Pony City Wings idag förresten. Miffot som sålde dem hade skrivit att det var ett par US10 men det är ett par US8. Det går ju inte ens om jag tvingar ner fossingarna. Om någon är intresserad av ett par vintage (1985!) jordan 1 kopior är det bara att hojta. Poo, om jag köper dina hemps och tar ut sulan, kan jag ha dem då?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
nej de kan du inte för de kan knappt jag...
mer min storlek med andra ord? är en uk7 i clydes och UK7.5 i andra pumas..
Aha, små fötter. Vill du ha ett par apgamla skor kanske? De är ganska tuffa. Vad är det för US storlek på hempsen? Jag tror nog att man kan tvinga ner sig i dem, det får ju göra lite ont ibland ju.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
de är us9 men som sagt en trång us9... mina pengar sitter iaf på realidad de funkar precis för mig när jag drar ur sulan... alltid så när puma ska använda hemp eller canvas så blir de trängre
Ja, US9 går ju sällan på fötterna, vad det än är. Tycker dessutom att allt känns mindre än nike så jag brukar köra 10.5 elelr 11 när jag köper icke-nike skor. Men de är snygga där där hempsen.
mina us10 skullle du nog få på utan innersula:p
Ge mig dem då.
bjuder du då? du skulle ju ha mina cf's oxå men balla ju ur.. får väl behålla de små om de blir fint bud på de stora.. men de är inte numrerade... alltså inte en av 134 utan eg 1 av 12... inge lull lull med i den lådan heller
bud är bara svammel, sätt en prislapp på us9 bara så man får tänka på saken.
haha man måste ju bjuda... så man ser var smärtgränserna går... tycker de är värda en tusing stycket men de kanske bara är jag.. tror jag gav de för de små oxå.. puma är ju inte värt så mkt men sns borde ju väga tungt
Haha, jag vill fortfarande ha dina CF's med, det dyker bara upp massa annat som jag vill ha mer hela tiden. Jag har ju egentligen köpstopp för tillfället, hade jag tänkt iaf, till oktober. Om de är numrerade eller inte spelar ingen vidare roll för mig, det står sneakersnstuff i dem iaf va? Det börjar nog bli dags för mig att sälja lite skor igen. Man känner lite sådär varannan månad att man inte använt ett eller två par på väldigt länge, då är det dags att byta ut dem va?
Candide, du vet att ja har samma size som dig, hojta!
Japp, det vet jag förstås. Jordan V 3M, Court Force Ueno och kanske Jordan III Mocha och Black Cement. De två sista är ju ganska mycket kanske.
inte för att det angår mig, men whosa , om nu du har samma size som candide... varför haffar du inte poo s stussy court force då? dom är ju asfeta... jag hade haffat om det var min size, men dom är för stora... tänker dårakt inte gå runt med ett par US10 nike... finns inte..
Apeman Extra strumpor? Två par? Jag själv kan tänka mig att gå upp ganska bra. 11.5-12 skulle jag kunna tänka mig, men då ska det vara nåt helt sjukt bra.
nej. jag är kräsen på det sättet... 9-9,5... kan va om det är en jävligt stor 8,5 som jag avviker...
running_b: ja precis, korta och breda. Var iofs ett tag sedan jag fick min vet inte om de har ändra något på passformen på senare tid. Köpte du några eller? Poo: vad är det för size på campusen du säljer? US storlek Jag är som apeman också jävligt kräsen på storlekar jag går max upp en halv. annars kan det kvitta.
Forumssignatur...<br>
alkor : Okej, då är dom precis som dom alltid varit, synd. Näe jag beställde inga den här gången. Det finns inget jobbigare än för korta och för breda tröjor, känns bara obekvämt. Men för 300 pix är det ju nästan värt att köpa den snyggaste och köra som en jersey på väggen :)
boom ..
Skivsamlare
2009-09-24 14:25
alkor Mkay, känns som oktober blir en bra månad. Själv gillar jag den beiga sulan! Fan vad kass man är. I förrgår sket jag i att beställa från SNS-rean men idag klickade man hem ett par AF1or från CT av det sista skrapet från lönen.. Glider folk förbi SNS x Lacoste-releasefesten ikväll föresten?
Yes! In Concert — For the love of music
klockrent med ticalion stallion!!
så! nu har vi flyttat hit diskussionen om dom därna def jam adi grejerna hit! slutar vi posta i den andra tråden! gott! överens? ;)
alkor>> enligt lådan 9 men enligt mig 9.5 men trånga i storleken verkar de för de passar mig bra
Jag tänkte ju gå på SNS lilla tillställning men jag orkar inte. Har alldeles för mycket att göra på dagarna för tillfället, hinner knappt med min besatthet av skor. Var inte på footish idag, men lessnar ju inte på att kolla in hyllan bakom kassan där.
hade helt missat denna tråd - får ta och tipsa om att ni ska glida in och kolla Streetfashion.se's nya lista:
Sneakers i Musik Kommentera loss och säg vad ni tycker!
Apeman P31 Du får gärna vara sådan. Alltid kul att bli tipsad om fina skodon. Men just nu är det halvt köpstop för mig faktiskt, det är så mycket ja måste ha inom den närmaste tiden.
annars då? nån som köpt nåt ur fereal creation packet? inte så horny på 99x modellen om de typ inte är lila eller grå men klart är iaf att leftfoot(de 2 senare) ägde mita på de här släppet
mus
kråka
lejon
påfågel
eller nån som köpt nån lacoste nyligen?
verkligen inte min stil varken cws eller modell eller nånting så jag ska inte ha några iaf
lejon
påfågel
svårt o länka bilder från sns funkar bara varannan gång eller nåt
Mja jag har ganska svårt för "burr" på skorna. Inget som jag direkt blev horney över. De bästa var väl mus och påfågelskorna. Reklamvideon var ju jävligt snygg däremot :)
Forumssignatur...<br>
gillar inte M999 ett dugg faktiskt, tänk om dom överfört idéen till 577 eller 576 istället, när kommer den helröda 577:an?
december har jag hört om sns x nb... vet inte om det stämmer, men det är vad jag hört... nått om att datum inte är satt, men det lutar åt december... hoppas dom inte blir dyrare än tidigare släppen heller...
hoppas dom inte blir dyrare än tidigare släppen heller... 999:- hade vart najs...
jo, men det tror jag inte på... 1099... det är det jag hoppas på... för det kosta dom förra släppen...
ja inte blir de billigare snarare samma eller nån/ett par hundringar dyrare
om man beställer från nikeid, skickas dom inom eu eller får man betala tull?
ingen aning hörru men de borde väl nån av nikenördarna veta... fresten så tror jag de skickas inom eu för i england hamnar många ids på outlets
Nike har ju en nätshop för varje land. Så någon tull behöver du ju inte betala. Ingen hög frakt heller tror jag. Annars hade ju typ alla (utom kineser eller vietnameser) fått betala tull. Vad händer här annars då. Rätt dött på söndagar tycker jag. Eller är det hösten, inga bra släpp att diskutera längre?
har typ legat i koma idag.. blev nån ardbeg för många igår. finns de nån som snöat in på nåt alkoholrelaterat oxå o nördar loss med de? köpte en ale(50 cl) igår för 120 spänn för att kolla om jag har nån chans o bli ölbög... men de va inte riktigt min grej så tror jag snöar in på whiskey om nåt
inte haft en tanke på skor idag
kommer väl snart... inte riktigt en önskefärg.. skulle varit tvärtom tror jag.. rätt dyr oxå när den är såpass lik en gr
annars börjar ju hål i väggen idag igen... kl 8 Deltagarlistan för körslaget oxå: * Rodrigo Pencheff * Caroline af Ugglas * Stefan Nykvist * Ola Svensson * Andreas Lundstedt * Amy Diamond * Roger Pontare
haha körslaget wtf nu får du ge dig! Feta Nb:s iaf
Forumssignatur...<br>
Alkohol sysslar jag sällan med nuförtiden. Var iofs i champagne för ett tag sen så efter det blev just champagne ett tag. Vi får väl styra sneaker-öl-häng nån gång framöver. Körslaget är ju inte direkt nåt jag kommer spela in, känns det som.
körslaget är rätt coolt.. tror inte jag kommer köpa de där 670