vad tycker ni om dessa pjucks, inte riktigt sneakers men här kändes mest passande : )
(ska köpa dem)
Blunted in stockholm
Gussti. Inte riktigt vad jag hade satt på tossingarna men med ett par ljusa shorts och någon form av piké kan det bli otroligt snyggt.
Louder niceat! : D dom är billiga också, 400 pix
Blunted in stockholm
Gussti Inte alls min stil och inget jag skulle köpa, men gillar du dem är de ju ett kap för 400 pix!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2009-03-09 23:22
Länk till http://www.pickyourshoes.com/new4/nike_ajf6_wht_inf_blk.htm Amen vafan, hur kunde jag glömma bort att kolla in Pickyourshoes..
Tack för hjälpen!
Yes! In Concert — For the love of music
Amen vafan, hur kunde jag glömma bort att kolla in Pickyourshoes.. Tack för hjälpen! det kan man ju undra ;)
de va så lite så...
methodmannen, kika även på säljarens feedback, hur mycket han sålt, och vad han mer har ute för försäljning, om du e nojig.
Okej jag ger mig! Jag måste väl köpa campus jag med...
faaaaaaaan! vad feta dom här va!
oi va kom dom ifrån?? har inte sett dom alls !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom kom upp på hypebloggarna idag... det är st pattys släppet...
Cleana eller vad? :D
Blunted in stockholm
ape sick !! st p day blir nice i år också! fast förra året sög men det e en ganska tråkig historia.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt snygga St. Pattys dojor. Den där mockan ser ju helt grym ut. 1500 par är den limiterad till och släpps på Concept i Boston på paddys day.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Var hittar jag dessa Nike Air Max?
De har haft dem på Radical Sports och Sns, men nu är de... borta!
Jag avskyr säsongs-grejen...
Någon som har en aning om var jag kan få tag på dessa i Sverige, eller åtminstone i Norden, då jag är smått skeptisk till att beställa från USA och UK?
"Cause no matter what I say, it's too little too late No way that I could ever set this crooked world straight"
1500 par LÄR dom inte hålla på concept i boston i alla fall... den kommer dyka upp i fler affärer... det är helt säkert... fattar du hur många 1500 par är om man har dom i ett och samma rum?
Lifeonaplate F20 inte för å va taskig... men om du ska ha tag på dom där i sverige nu så är du nog shit out of luck... dom rea ut dom som fanns kvar för nästan inget, så dom lär vara sluuuut i det här landet... eBay-landet är en annan femma... där kanske du har bättre tur...
1500 par LÄR dom inte hålla på concept i boston i alla fall... den kommer dyka upp i fler affärer... det är helt säkert... fattar du hur många 1500 par är om man har dom i ett och samma rum? Haha! De kanske bygger ut?
Nej, seriöst, klart att de kommer släppas i andra butiker, frågan är ju bara om SNS får in några par.
jag maila sns förut å fråga just om st pat skor ! postar svaret här när det kommer.
Ha! Det gjorde jag med. Vi får se vad de säger.
Oooh....Pattys skorna var Über. Jump around! Jump around! Jump up, jump up and get down!!!!!
Jag var på IKEA idag och som ni Stockholmare kanske känner till ligger ju Nikes outlet där. Haffade ett par purple pigeons för 600, alla storlekar finns kvar om någon är intresserad.
Fanns det något annat spännande? Några runners? Fel sida stan för att jag ska orka mig ut och senast jag var där var womens HOA am90s enda av värde..
SNS har ju Ventilator i ordentliga färger. Jag kan inte vänta tills jag får knyta upp shortsen och dra på mig nya runners i sommar.
realidad P24
Sorry, kollade inte efter runners nåt vidare, men det fanns inga AM1 eller AM90, jag såg några AM95 i blått och orange och de såg förskräckliga ut.
Den här fanns för 600.
Missade ju diskussionen som gick om Adidas Diamond skorna som gick för sisådär 300 inlägg sen. Skorna är ju för helvete überfeta! Prislappen är ju sådär dock. 5 blad för att par skor i retail har jag svårt för, det ska vara något riktigt gammalt och svårt att få tag i. Men skorna har ju 12 0.2 karats diamanter och släpptes i 100 ex. Sänker de priset en aning så hamnar de där i min hylla. Bling bling baby!
Haha! Kanske lite. Men det får nog bli en ganska stor sänkning för att jag ska köpa dem, typ 50%, och det kommer nog inte att hända.
...vem sak köpa dom innan dom sänkt dom till 2500?
Vem vet? Kanske svänger vårmodet bort från tajta jeans och vita spetsskor till baggy och adidas superstar, då måste det ju finnas åtminstone en brat på stureplan med min storlek. Lite långsökt kanske. Men vad cleant det skulle vara att ha diamanter på fötterna.
på tal om diamanter... såg lil wayne på jimmy kimmel... shit alltså... dratt ut alla tänder o tryckt in diamantprydda platina tänder! permanent grillz... jisses... han kanske hade kunna köpa dom?
...men adidas har väl skänkt han ett par så han slapp använda sina miljoner...
...men adidas har väl skänkt han ett par så han slapp använda sina miljoner... Ja, jag tycker ju att det lite orättvist att alla artister och annat skitfolk får gratis sneakers hela tiden. Det ryktas ju om att Mayor aldrig betalar för sneakers exempelvis, men nog måste han ha pyntat för några av sina 1000+ forces, annat duger ju inte. Snubben måste ju spendera mer tid på Nike Bespoke än hemma.
förmodligen är det så... svårt att ha tusen par om man inte betalar för dom... då hade jag åxå kunnat ha tusen par ju... lätt jag hade staplat dom nånstans om jag bara fick dom... webtv hade fått filma å allt...
ingen av er som hörde nått om dom där st pattys skorna då?
Nix, fick inget svar från SNS idag om skorna, de svarar väl imorrn förhoppningsvis. Men om jag köper dem blir det ju svårt att välja vilka skor jag ska ha på mig på pattys day, har fortfarande inte använt mina Puma pattys.
om dom får in dom så har du inte dom innna st pattys... inte en suck tror jag... st pattys är om en vecka... sns killen här i malmö hade ingen aning om dom... så, då får vi se vem av oss två som är först med pumasen då... i vad har du på dig idag tråden... mina är åxå boxfresh!
Ja, det är ju ett givet par att ha på sig. Har haft samma tråkiga vinterskor på mig i flera veckor nu, börjar bli lite tråkigt. Vi hade 48 timmars konstant snöfall här i Stockholm så det är ju sådär att gå ut i sneakers nu, då är de slut direkt.
Var och hjälpte min käre grandpa idag och hittade dessa godingar i hans förråd
(kass bild iknow)
Men det är iallfall ett par Structure ifrån 90talet någon gång, skulle chansa på 94 någon gång. Är det något att råna honom på? har nämligen sett att dom ligger uppe för så mycket som 160 dollar på Ebay ( fresh out the box då men) Dom är i princip oanvända.
Can't break necks in boxes
Du kan kolla på storlekslappen på insidan så kan du se vilket datum de är gjorda. Och självklart ska du råna din farsa på dessa, det är ju cleant som fan att rocka så gamla kicks.
kom över dom igår men har inga batterier i min egna kamera :/
candide grandpa är engelska för mor eller farfar;)
stick the fucking flag up yer god damn ass
candide grandpa är engelska för mor eller farfar;) Vet inte varför jag antog att det var hans farsa, läste inte genom så noga. Är det en åldring är det ju bara att sno på.
Sns har precis fått in ventilators i OG färger. de är ganska fresh!
Forumssignatur...<br>
Och just ja, glömde tillägga. Johan på SNS trodde att Adidas St. Pattys släpp var en US release, ser inte ut som att vi kommer få glädjen att knata in på SNS på tisdag för att lägga vantarna på våra egna par. Får väl bli ebay istället för de som är intresserade.
fick tag på dom!
with a hat to match som Biggie skulle sagt. Nice! Blir inte mindre sugen på dem nu :) Är det en goodfoot kepa?
Forumssignatur...<br>
Apeman P30 Ahhh... fuckfuckfuck. Jag får väl kolla e-bay helt enkelt då. Tack :) Kärlek till skor är hårt som fan.
"Cause no matter what I say, it's too little too late No way that I could ever set this crooked world straight"
Beställde dessa för en timma sen :) Bara 300 kronor