shit, vilket köp!!! det var sannerligen inte dåligt! dom kommer jag ihåg att jag suktade efter när jag gick på högstadiet!
Hehe, ni kommer hata er själva om jag säger vad jag gav och vart jag köpte dem. Men ok. 400 kronor från en snubbe på tradera, han hade verkligen inte en aning om vad han sålde.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
nä, det är lungt... jag har ändå inte din size... så jag tror jag överlever... men grattis till ett sjukt bra fynd!
Ja, size spelar ingen roll egentligen för mig. Kommer nog aldrig ha dem på mig. Det syns inte riktigt men trycker man till lite på sulorna ser man att det nog snart kommer ge med sig. 18 år utan skönhetsprodukter torkar ut den bäste. Det får antingen stå i bokhyllan eller så säljer jag dem, men jag kommer ju få separationsångest då.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2009-02-19 13:07
Wow! Det där var fan inte dåligt, candide!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
jordan fetisichmen alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skapligt nöjd över mitt senaste inköp!!
stick the fucking flag up yer god damn ass
ja har man två par som du har så blir man ju dubbelt så nöjd!
poo P31 Klockrena ju! Vad kostar ett par? De släpptes bara i 136 ex va?
136 par gjordes. Pris när dom släpptes var 799 kr.
Johan 136 par gjordes. Pris när dom släpptes var 799 kr. vad ligger dom på...?
metodmannen det beror på om du har tur eller inte. Om den som säljer dom fattar vad det är för något han säljer, och om det är många som hittat. Du får nästan leta på eBay. Har sett tre gå där det senaste året. En för 135 dollar + frakt + tull + moms, och två för lite mindre...
Det är ändå förvånansvärt lite för en sko som släpptes i 136 ex. Men SNS colabsen är väl sällan hypade, bra det för oss som vill köpa dem!
Synd att jag inte diggar AF1:or, för de har en hel låda på Stress här i Oslo där alla går för 299 :- ..Bla den där låga XXV i svart/grått/rött om ni minns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sån grym skillnad på 136 ex av en puma eller en nike tex.. går ju inte o jämföra.. 136 puma är som 5 nike.. men det senaste paret är inte av de 136 exen ens.. så hur många de finns av de vill jag inte ens tänka på:)
poo P31 sjysst fångst .) själv så plocka jag dom grön/blå! En sak jag har funderat över är om det isåfall är 136 totalt eller 136 av varje storlek?
yet_schooled vilka grön/blå?
Apeman P30
Ett par suedes, från 94(om jag inte minns fel?).
Tror poo köpte sina sns från samma säljare
det blev inte så bra bild här... så, kan du länka dom istället?
dom var ju rätt jävla snygga... grattis som fan för det... När lägger du upp din samling i samlings-tråden då?
Apeman P30 tx ;) får väl styra upp en bild idag då hehe
Gå du och fota då, jag väntar här!
yet_schooled, 136 par totalt.
När blir vi stackars whoa-sneakerfreaks automatiskt inbjudna på SNS diverse VIP aktiviteter, om ni fortfarande har några, som Am90 infrared släppet exempelvis?
Till födelsedagen hade varit något det.
Can't break necks in boxes
tycker dom är rätt heta, tyvärr så har jag för breda fötter för asics, annars hade jag med velat ha dom... Dom har delad tunga, och jag kan inte knyta skorna så tungan går ihop... så... det blir ALDRIG asics för mig...
Okej har inte testat dom, men nu när du säger att dom inte passar breda fötter blir jag osäker. Jag har ganska breda fötter men brukar inte ha problem med nåt skomärke. Får vell ta mig till huvudstaden nån dag och testa dom.
alltså, vi snackar breda fötter för att det inte ska funka... jag har problem med flera olika modeller...
aha okej, får hoppas dom passar.
Jag har breda fötter, du måste nog ha nån absurt bred fot för att inte få ner dem i de där. För övrigt tycker jag att de var ganska feta. Slå till om du gillar dem.
aha yet är de 7.5orna från jack alltså? ja då vet jag väl din storlek då:) va oxå sugen på de där.. o mina sns som jag köpte nyss kom inte från han.. däremot mitt andra par från förra månaden va mitt gamla par som han "lånat" några månader
Skivsamlare
2009-02-22 10:32
Funderar på att införskaffa mig mina första Supra någonsin, modellen är Supra NS Trinity. Hur är de i storlekar, nån som har en hyfsad koll?
Yes! In Concert — For the love of music
härlig adidas action louder!! nån ny rea man borde känna till eh?
Misstänker att dem är ifrån Caliroots, dom har fortfarande nice rea, dock ganska utplockat på storlekarna. Tänkte faktiskt beställa dom där zx800 idag, men fanns inte i storlek.
Can't break necks in boxes
Här är de senaste sneaker-relaterade köpen;
Back to basics med dessa...
De här var jag bara tvungen att köpa...
Plockade upp dessa som present till brorsan...
Sen fick jag de är böckerna till hyvens pris...alla tre för 100:- :)
dom pumpsen har jag med! dom är att dö för! så feta! bra klipp på böckerna!
asics x patta släpps nu på lördag @ SnS med matchande rygga
Forumssignatur...<br>
De Omni Litesen är ju sjukt feta. Hittade du dem på SNS?
Japp...jag var snabbt ute :)
snabbt ute?? jag köpte mina för ett halvår sedan... dom har ju vart på rea sen i julas...
Jo jag vet...men de hade sänkt dem till 300:- igår. Det sista paret...det var då jag menade att jag var snabbt ute.
ah! ok... då fick du dom bara 900 billigare än mig... hahaha...
Hjälp!
är det någon som köper sånt här skräp?
Jorå, asiatiska immigranter i staterna...de älskar sånt där. Eller nu var jag kanske lite fördomsfull...menmen.
Vad sägs om dessa godingar då...
Tror inte SNS har sålt ett par av dem än...hur tänkte de med denna design? Priset dessutom.....lycka till.
Priset är 1799:-....glömde nämna det...
insta pump fury är väl inget som säljer mängder utanför harajuku? känns som en grymt överdesignad sko för att ha på sig till jeans å en hoodie... även när den inte är mönstrad värre än dregen! men bape! jag fattar inte hypen kring dom... alltså, det är ju grymt att dom lyckas, men hur klarar man av att lura så många människor till att det som dom tillverkar är unikt? när det dom gör i skoväg är lånade designer från alla dom ikoniska skorna från dom "riktiga" sneakermärkena!