Det bästa är väl att använda Angelus leather paint. Men jag vara runt i olika butiker o de hade ingen läder-färg what so ever. Inte lyckades jag hitta det på nätet heller, bara från utländska sidor. Så jag använde akrylfärg. Dock vill jag varna för att köpa den billiga akrylen. Jag snålade på den turkosa färgen och köpte från Panduro för 42:-/100ml. Skulle kosta 199:-/60ml för den dyrare varianten i andra butiker. Priset motsvarar verkligen kvalitén. De andra färgerna var grymmt mycket bättre. Nästa gång kommer jag absolut använda tejp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
joppe bara så du vet om du går ihop med skorna slits färgen av rätt lätt.. jag går tydligen in i mina skor ..alltså vänster mot höger på insidan så färgen har slitits bort lite på mina.. kul när det hamnar på det vita också..
mstery lät du det bara vara eller sprayade du på något skydd efteråt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
joppe nae inget skydd efter... vet ju att det finns iaf till när man målar tavlor men sen om det funkar på skon i dunno. man kanske kan köra med impregnering på
Så läderfärg går knappt att få tag på här i vårat lilla land? Och då kan man alltså utesluta akrylfärgen på clasohlsson, satt och funderade på den häromdan då man fick ett stort pack med många färger till ett billigt pris men men.
Can't break necks in boxes
whosa mina färger var bra, förutom en som var av samma märke =S MEN att dom lossnar när man kommer åt saker de tror jag inte går att undvika. dom är nog mest gjorda för att måla tavlor med. clas ohlson lär ju inte ha några kvalitets grejer ändå. isåfall får man köpa på typ kreatima /konstnärsaffärer
jag målar mina skor med pennor, funkar mkt bra för min del å det är inteläderfärg, vi kör med lackfärg !
Jag har hort att customs ska vara lite krangligt att fa till forsta gangerna man provar. Det galler att fa till ett jamnt, inte for tjockt lager farg sa att det ok ut. Kan nog ta ett par skor innan man far till det. Har sjalv funderat lite pa att prova men ska nog kopa mig lite second hand skor nanstans for en billig peng att ova pa, vill ju inte borja mala pa mina egna direkt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Vet att det finns billiga race marine skor på stadium, helvita. Kan ju vara något att öva på.
candide det finns ju ett par rbk classic(dom där låga) som brukar kosta ca 300 på stadium till å från. det e ju ok att öva på. i värsta fall kan du slänga upp dom i ett träd eller så med skosnörena ihop å ge ditt kvarter en skrokkig touch :)
euhm såg nu att apeman länkade en intervju med honom också.. :)
Forumssignatur...<br>
Chicos! Jag behover lite hjalp. Jag ska gifta mig i sommar och sneakerfreak som jag ar kommer jag knappast ta pa mig basta ga bort lackskorna for ceremonin. Inget annat an sneakers ar gott nog att ha pa fotterna. Jag behover alltsa lite hjalp med tips pa dojor jag kan ha pa mig. Har kollat runt lite men kan inte riktigt hitta nagot som jag verkligen vill ha. Jag har inte manga krav, bara att de ska matcha min outfit som kommer ga i vitt och lite rott. Jag letar alltsa efter ett par roda, vita eller rod/vita skor. Jag vill inte att det ska vara nagot, eller atmintone inte mycket, svart med i bilden. Shoot!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
alltså AF1 kille som du är... så why not?
Katching, ett sant par har jag redan. Tankte saledes pa dem och gillar tanken pa att ha AF1or pa mig. Men jag ar inte saker. Har aven funderat lite pa olika jordan skor och vita blazers.
eller om du frågar poo, så är ju dom här ett hett tips... även om de är svarta... å planen är att jag ska ha tag i ett par nior innan det är dax för å ta det klivet me...
och när det kommer till jordans... så är ju dom här klockrena ;)
fast jag hade svart kostym o hatt till iofs.. vit röda superstars 80s då? de är ju inte dumma
stick the fucking flag up yer god damn ass
jag kommer rocka helt i svart vitt dickies med dom dojjorna till när det är dax...
candide valentine af1 07 med lilla hjärtat på !!
dom här kanske? mer röd vita än vit röda iofs...
Ja, Valentines AF1or vore kanske nagot. De ar ratt snygga och helt klart passande.
De dar ar ju sjukt tunga. Ventilationshalen ar grymma som fan
tror de va dom ja tänkte på men dom där låga va nog bättre !
Moderator
2009-02-16 23:45
Eller så gifter man sig i dom snyggaste dojorna som finns:
Grattis förresten!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2009-02-16 23:47
Har du snackat med frugan om att ha gympaskor på bröllopet? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle Haha! Klart att jag har, vi ar val bada lite av installningen att om det kanns ratt sa kor vi pa det. Hon kommer inte tvinga mig att ha frack och lackskor om jag inte kanner for det. Min forsta plan for nat ar sen var faktiskt white on white mids, men jag har redan ett par och vill inte kopa ett par till.
dom har jävla bra pris på white on white mids på shelta annars... om du har återfall...
Damnit! fick precis svar ifrån SNS angående am valentine skorna: Ursäkta att du fått vänta på svar.De släpps inte hos oss dessvärre. misstänker att de inte släpps alls i EU, eventuellt hos NikeTown i London och Berlin. MVH PeterSNS Får väll bli ebay då trots allt.
whosa vaaaaafaaaan??! vi får ju inte in nått skrockgött längre !
ska man gifta sig i vita 1or får dom fan vara freash out the box
det spelar väl ingen roll vilka kicks man gifter sig i så får dom fan va fresh out the box ändå?
det ja menar
någon som vet varjag kan köpa dessa skönheter?
robim F15 Prova Ebay. Modellen heter Nike Dunk Low GS Rainbow. De lär inte kosta särskilt mycket.
kan man köpa dom här nånstans
mstery Det kan du nog med all säkerhet. Jag hittade ett par stycken på kixclusive.com, där kostar de 225 dolares och de har bara större storlekar kvar (för dig räknat då, minsta är 9US). På flightclub hade de minsta storlek 8US för 145 dollar. Modellen heter för övrigt AM1 Hufquake.
candide kollade runt lite nu när man visste namnet men det verkar inte finnas några.. inte i min storlek iaf..
Nej, det är ju en herrsko och det brukar vara svårare (och dyrare) att hitta både större och mindre storlekar än de vanliga.
candide okej då har den båten avgått då... =/
nån som vet var man kan få tag på vanliga helsvarta, eller vita, adidas forums mid? hittar dom typ ingenstans.
Mitt nya inköp. Helt otroligt att jag kom över de här, har bara suttit och stirrat på dem sen igår. De är äldre än majoriteten av er whoaiter, kanske inte i den här tråden.
OG Jordan Maroon VI, aldrig blivit retroade, överlevt sen -91. Hade helt klart mina tvivel om de skulle vara äkta innan jag fick hem dem men det tvivlar jag inte på längre.
:O Fett mannen! Vad fick du casha?
Forumssignatur...<br>