Det är barnskor storlek ööö liten om det inte framgick.
matadåren Om det är barnskor så blir det ju inte så högt värde. Speciellt inte om de är slitna, utan originalkartong osv. Som ett exempelt kan jag nämna ett par skor jag precis fick tag på. OG Maroon/White Jordan VI's. Deadstock i OGkartong med allt tillhörande kan de gå över 1000 dollar, samtidigt kan du köpa ett par i barnstorlek från Crooked för runt 1000 kronor, och då är det här en riktigt svår sko att komma över. Barnskor är helt enkelt väldigt billigt då det inte finns lika många samlare på den marknanden. Och du har ju ett par Nike Dunks, så priset kommer ju inte springa iväg särskilt högt. Om de dessutom är från 87 kommer det inte hjälpa ditt fall vidare då Dunks släpptes några år innan dess. Hade det varit OG Dunks hade du kanske fått lite mer. Jag vet inte exakt vad du skulle kunna tänkas få men jag tror inte på något över 100 dollar, snarare runt 50 dollar. Men det är ju en kul grej att ha. Ta gärna bilder på dem, kolla dessutom på storlekslappen på insidan så kan du se produktionsdatum.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
För övrigt tänkte jag i liknande banor igår när jag kollade antikrundan. Om 30 år kanske vi får se Apeman i rutan när han värderar skor från 80-talet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Tack för infon. Trodde väl inte att jag satt på en guldskatt och jag tänkte ju iaf inte sälja dom, dom står som prydnad hemma. Men d e klart , hade d varit värda cash så hade d ju varit ännu roligare. Sen säger ju du att dom är slitna ( gjorde jag med iofs) men innom antikrundevärlden kallar vi det patina ;) Ska försöka ta kort på dom å slänga upp här.
För övrigt tänkte jag i liknande banor igår när jag kollade antikrundan. Om 30 år kanske vi får se Apeman i rutan när han värderar skor från 80-talet. hahahaha... det hade varit nått va?
pereZosOo F20 bra kap. äger inga air trainers själv. kanske borde haffa ett par :) Jag vill med se apeman i antikrundan om 30år ;)
Forumssignatur...<br>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
^^Ebay kanske. Det är ju ett Tier0 släpp och jag vet inga andra än SNS i Europa som har ett Tier0 konto.
typiskt... fick bli en strl stor !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaha Sneakersnstuffs 10års collab med Adidas, va tror ni?
Can't break necks in boxes
Svårt att säga från den där bilden om jag ska vara ärlig men jag tycker inte att de ser lovande ut. Gillar inte Adidas Samba. Jag hoppas på någon colab med Nike i år, det hade varit fett.
candide P26 Håller med, men jag är sucker för lila, speciellt tillsammans med vitt. Så ja det visar sig.
man kan ju undra varför det just blev en samba. men det kommer nog en förklaring snart
Forumssignatur...<br>
Såg att nike skulle göra en lite upplaga av Ps af1an igen och då kom jag tänkta på den här.
Man ser en lite ängslig blick ifrån chris när han har lämnat ifrån sig sina skor hehe :)
Forumssignatur...<br>
Det finns fler tjejer där ute, kan hon inte acceptera henne för vad han älskar så kan hon lämna in nyckeln och dra. Det är min åsikt. Och ja, 50 nya par av AF1 PS, jag vill ha ett par, men kommer har inte pengarna för dem just nu.
Hittade några fler bilder på SNS colab med Adidas. Tycker inte alls om skon. Den känns helt fantasilös. Kunde de inte slängt in några andra färger än lila? Jag hoppas på bättre colabs senare under året.
candide P26 Fan va tråkig den var, nu blev jag jävligt besviken.
japp tråkig modell tråkig cw.. men sns lyckas ju ungefär varannan gång med sina collabs enligt mig.. skulle se o lära lite av solebox som alltid går hem i stugorna.. men om jag känner folket härinne så kommer väl 90 procent o tycka de är ett bra par av sina första sambas även om de inte är klockrena
stick the fucking flag up yer god damn ass
Haha , satan vilka tråkiga skor! Samba är fula överlag så kanske inte så konstigt Men Jävlar va Feta AF1 Playstationdojjorna var! Aldrig sett dom förrut. Vad kostar ett par tror ni? Hur många par släpptes första gången?
150par va. de kostar typ som han säger om inte mer nu men typ 2500dollars?!
Forumssignatur...<br>
tycker att sns-samban är rätt tight. men det blir nog vita snören på dom
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
jag tycker faktiskt inte att den är så tokig den där sns-samban... men jag kommer absolut inte att köpa den... Inte min stil... Men jag fattar ju inte varför man skulle vilja ha andra snören än lila i den??
150par va. de kostar typ som han säger om inte mer nu men typ 2500dollars?! Men satan! Men det är väl ungefär samma pris som att sanera en fet piece.. kan vara värt det
Asså samban såg väll helt OK ut, förutom att jag tycker hela modellen är ful, men som SNS-collab kunde dom väll ha gjort nånting roligare än att göra hela skiten lila..
Flightclub har ett par AF1 PS inne i storlek 13 för 2500 dollar. Det är ju lite i överkant dock men räkna med 2200-2300 för ett par. Jag tror inte den nya remaken kommer kosta så mycket mindre än det faktiskt, endast 50 par den här gången och det är ju en sjukt åtråvärd sko.
AF1 PS är en ruggit ful sko enligt min mening... Jag hade aldrig velat gå runt med dom på mina fötter... Men det är ju bara vad jag tycker... Hade jag fått ett par hade jag sålt dom för att köpa snygga skor istället... Som mr cartoon AF1 spiderwebs... där är en fet AF1:a...
AF1 PS är ju snygg, inte direkt top 10 AF1:or och jag tror aldrig att jag kommer köpa ett par, den kostar på tok för mycket.
Vilken AF1:a tycker ni förresten var den hetaste från 1World släppet? Själv sätter jag mina kort på Questloves, sjukt heta och en av mina favoriter bland AF1:or.
En annan AF1:a som är sjukt het är AF1 ID, de som blev framröstade som Best of ID för ett tag sen.
asså... jag digga inte questlove skorna alls... tyckte dom var alldeles för over the top...
id dojjan var väl OK...
den här är väl 1 world eller?
den gilla jag iaf...
Ja, det där var väl en av de första i 1World släppet tror jag. Gore-tex cammo. Den är clean.
Jag gillar inte heller ps af1an. Patent läder.. yuck.. :). Lite kan funka men en hel sko i det är lite för mycket alltså. Sen den nya som de gör nu kommer inte ens att säljas utan de kommer bara att ge bort dem till nike och sony folk om jag fattade det rätt? + att den inte ser lika ut heller. Ni som verkar gilla flippade AF1or så kommer det ju 2 nu i Livestrong packet. Mr Cartoon's AF1 och Busy P/So-Me's AF1.
Forumssignatur...<br>
alkor Mr Cartoon AF1:orna är ju en flipp på den spiderwebdojjan som jag skrev om innan... Den kommer jag nog försöka lägga vantarna på om den inte är för dyr... Hade hellre haft orginalet, men den svart/gula som kommer nu är helt OK den me... den andra, Busy P dojjan gilla jag inte så mkt... inte ens som svar/gul...
Jag har undrat lite över det här Livestrong släppet. Jag kommer ju lätt haffa Busy P skorna, tycker om originalet men den här versionen känns lite cleanare faktiskt. Jag skulle vilja veta vart jag kan få tag på ett par, och vad priset kommer hamna på. De kommer ju garanterat att vara limited men förhoppningsvis lite mindre så än originalen.
Jag är inte säker nu men jag TROR att Sns kommer att få in dem. Jag tror det pga av att Peter på sns har skrivit lite släppet på sin blogg och det mesta han skriver om brukar röra sns. Men vi får väl se. Nu kan förresten göra ett par stabs på nikeiID för 1300 det är ganska nice pris faktiskt.
Forumssignatur...<br>
KRink af1orna föll mig helt i smaken ! dom va la med i 1world ligan ?
Skivsamlare
2009-03-20 09:06
Jag diggar SNS-samban, såg bild på den i ett People-nummer för ett tag sen.
Fast Patta-skon är snäppet hetare!
Lär bli att inhandla bägge, beroende på pris då när de väl släppts i butik.
Yes! In Concert — For the love of music
Vad hände där? Varför skyltar man ens en gång med den här bilden?
Jag gillar den där barnsliga nike loggan, inte för mig men kanske för min son. Kollade förresten med SNS och de säger att de kommer få in Livestrong senare i år, finns inget releasedatum ännu men jag kommer vara där när de öppnar då den dagen kommer.
asså, loggan är väl inget fel på... men att den är snebroderad på högra skon är väl en annan sak... hela högerskon ser ju sne å ving ut... å den bilden har dom lagt ut på sns sida!
Hehe ja det ser rätt fel ut på den där bilden... För Stockholmare i tråden kör Cali en Reebok sample-sale i Sportifs lokalar på söder som startar imorgon.. 500 par Reeboks för 300 kronor paret..
^^ Kommer det att finnas några Omni Lites?
Jag införskaffade mig ett par nya kicks igår.
Det blev ett par Paul Rodriguez 2 Zoom Air från Nike.
Grymt nöjd.
http://www.innuce.nu
Kom precis hem med dessa....me like!
^^Vart hittade du dom där, Rädda Joppe? De är ju helcleana.
De fanns på Calis sample sale min vän. Lite tråkigt är att alla samples är i storlek 42. 43 hade vart optimalt för mig.
Kom precis hem med dessa....me like! har sneglat på dom ett par gånger ute i cyberrymden... dom är grymma... å om du fick dom för 300 pix så har du gjort ett riiiiiktigt fynd!
+att US9 (reebok 42) är ju min optimala storlek... så... grrrrrrr... bra kap!
Tackar! Japp..300 bagis. Lagom pris enligt mig :) Men jag inte var de 500 par som Realidad snackade om fanns. Kanske att de fyller på allt eftersom?
När man pratar om omnis...Ingen som funderat på att skaffa monster-packet? gremlin-skorna? Skulle vara grymt nice att ha de båda paren...inte för att bära men att ha på display. Ståtligt.
asså... är det dom här du pratar om?
jag tycker dom är rätt nasty bägge paren... hade nog inte ens lagt 300 på dom... tyvärr...
Japp...det är dem. Visst är de nasty...lite det som är tanken. Men att ha de i filmhyllan med en gremlins dvd imellan skulle se jävligt bra ut. Jag skulle som sagt inte bära dem.