jo, jo... som en ren samlarpryl bredvid gremlingsfilmen är det ju en sak... haha... har en polare som åxå tänker i dom banorna när han ser nått halvflippigt baserat på nån film han gillar...
Goonies disc blaze är även de ett sånt par. Egentligen inte så snygga, men bredvid filmen så stiger de i graderna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De Mogwais skorna är ju helsköna. Vet inte vad man skulle matcha dem till bara, en kohudskappa? Min flickvän låter mig inte ha skor i bokhyllan såvida det inte är något helt uppåt väggarna, som OG Jordan I eller nåt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2009-03-24 23:55
Min flickvän låter mig inte ha skor i bokhyllan såvida det inte är något helt uppåt väggarna, som OG Jordan I eller nåt. Vilka kicks som helst blir ju "uppåt väggarna" om man förvarar dom i en bokhylla. Oj, vad lustig jag är ;) Jag skulle helt klart kunna tänka mig att ha ett par Gremlins-dojor som bokstöd i hyllan.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Fail. Är iofs bara samples gjorda, men det känns inte som om att det kommer sluta gott.
413
Dragkedjor på skor är nog aldrig en höjdare va?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Wtf...är det Adidas x Stone Island!!??? Jag gillar dem inte alls. håller med candide..nono för dragkedjor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En mix av Stone Island och samba. Misshandel av den annars så genialiska samba modellen.
413
Är det någon som har koll på om Air yeezys kommer till Sverige?
mmm...puma crocs...lovely!
Wmns Air trainer max. Grymt snygga. Har velat ha dem i månader. Beställde för en vecka sen så de borde komma när som helst :D
...dom står i vår bokhylla här hemma... dom är dock inte mina...
apeman De pumaskorna var inte vackra. Såg ut som barnen till ett par sneakers och ett par foppatofflor. Tycker dock du är lite väl hård mot Air yeezy, så gräsliga är de väl inte..
hyenan asså, jag vet inte vilka jag hade valt om jag hade tvingats... foppapuman eller yeezey... det är som pest å kolera...
Air yeeezzay kommer till Sns. Inget man kommer lägga pengarna på alltså :/
Forumssignatur...<br>
hehe nej hade nog hellre tagit ett par foppatofflor då.. Säljer ett par Asics GL3 Solebox och ett par GL3 ARC i storlek 9 båda om det är någon som har pengar över ;)
Producent
2009-03-26 23:29
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Mycket mörka färger där fyra, det är ju sommar snart. Första paret där var ju iofs lite färgsprakande.
Producent
2009-03-27 00:04
candide. jag har massa färger i garderoben :D! fast av någon anledning så diggar ajg inte direkt färger på skorna. mer skosnörena istället.
dom första är riktigt söta faktikst. är helt klart nöjd.
och itne nog med det så är det spuds mackenzy-merch från 86 :D
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
tjo första gången jag skriver här, so bare with me :) var på nike outlet i barkarby idag. blev tyvärr riktigt besviken. det ända av värde var ett par helt ok sb dunks low för 600. det fanns totalt 2 par jordan (vita/blå 4:or i stl. 14 o 16 och ett par ugly ass låga 11:or) brukar ta en sväng förbi då o då men blir nästa alltid besviken. för ett tag sen fanns det riktigt snygga am90 wmns men dom fanns bara upp till 41... är det förresten någon som har beställt från pickyourshoes? bra, dåligt?
jtothegizzo pickyourshoes är 100% legit... dom är bra... DOCK är det ofta lite dyrare att ta dom där, än från andra källor... som exempelvis eBay...
sweet såg ett par jordan 1:or med strap us release som jag måste ha...
jtothegizzo Alla nikes outlets är ju ofta rätt stora besvikelser. Jag var också där för ett tag sen och köpte de där Purple Pigeon skorna du nämner, Nike SB alltså. Men man kan ju alltid fynda. De får ju som sagt in JB ibland även om det kanske inte alltid är de bästa storlekarna. Jag har dessutom hört fina historier om andra Outlets som får in grymma dojor då och då. Typ en i Miami som fick in Day of The Deads för ett tag sen, personalen köpte upp lagret innan butiken öppnade.
Nike outletts överlag är rätt kassa... men de jag var på i Tokyo var över förväntan... nästan uteslutande bra skor till låga, låga priser... perfekt... men så kosta flygbiljetten lite mer än tåget till den utanför köpenhamn... ;)
så jäla fett!! ska sätta på skivan nu o tröstsupa till :) grattis määääääääääään!!
stick the fucking flag up yer god damn ass
Stiligt jobbat...matchande tröja dessutom. Två tummar upp!
Grym pick-up Apeman. Snyggt med matchande tee. Kommer de ligga på is till näste patty's eller kommer du inte kunna hålla dig?
han har redan gnidigt sig mot de sen de kom så de kan inte kallas ds längre xoxo
...hm... tveksamt hur det blir med det där... känns som den här sommarens mest använda sko... för köpa ett part till å ha ds... ;)
känns som den här sommarens mest använda sko... gaaah ett par adidas????? haha stora ord av en som inte ens gillar drei streifen
Jag har haft en extrem skotorka det senaste men nu börjar det sätta fart.
Dessa kommer komma in under April månad:
2001 Retro Black Cement III
French Blue VII
Mars IV
Black Cat III
Awayguns
Sen kanske jag försöker hitta de här jävlarna om ekonomin tillåter:
Gore-Tex Medicom V
Marge Simpson
DANG! det var inte illa candide... där gick en del kosing där då!Louder vad menar du med det?poo house of pain... säger bara det...
Att jag vill ha dom och är lite för svartsjuk för mitt eget bästa just nu.
Ja, det kostar ju en del. Men vad gör man inte för att stilla sitt beroende?
det är sant... som han i nike-head låten... "the pictures tell me to max out my mastercard theese shoes are hard... "
fett uttråkad... snackade lite om att sneaker världen försöker få in nördarna från serie o film världen på o köpa skor... en back to the future bruin skulle väl sälja rätt bra? jag skulle vilja ha en iaf... mer då? finns de nån wrestlare som fått en doja? (apeman) skulle kunna tänka mig en eddie guerrero cortez helt klart.. vart tar vi vägen nu? hbk va skulle han få? en terminator 2 terminator?
grön rosa SB Blazers med ultimate warrior logo på plösen & den klassiska sminkningen på hälen! damn.. fan, kanske skulle göra en sån dunk hos iD.. :)
finns det som alternativ? har fått för mig att nike id är lite begränsat? ett marvel pack skulle väl nå märke sätta ihop? jag skulle säkert köpa hulken o wollverine..
nej, finns inte. men om rätt grön & rosa ton finns, så kan man väl sätta en AF1 eller dunk & modda lite.. äsch, aint gonna happen, men man får väl drömma lite.
ett marvel pack skulle väl nå märke sätta ihop? Nike SB släppte ju ganska nyligen en Batman och en Spiderman sko.
1 Batman är DC inte Marvel 2 Bape har kört det där marvel tjofräset till sin yttersta spets...
Jag arbetar på ett par...wait for it ;)
wrestlare med sneakerdeal? det är ett rätt outforskat territorium va?
den enda jag kan tänka mig som har en sneakerdeal är väl John Cena... Han måste ha haft nått kontrakt med reebok, han hade ju alltid Reebok pump på sig, oftats Omni Lite när han gick matcher sist jag kolla...
hitta nått skit på google... vet inte hur officiellt det är...
men man har ju sett han rocka jordan på sista tiden...
reebok pumps: