I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2011-06-03 17:54
söker
rawr

2011-06-17 18:07
Det kan ju kännas "patetiskt" med en kontaktannons, men jag bryr mig inte (just nu) och bah kör. (version 2)

Finnes:
Namn: Lisa
Ålder: 20
Bor: 2a, gröna linjen.

Klädstil: Svårt att sätta fingret på, men älskar AM1:or, Weekday, en del herr-streetwear och lite (inte färglatt) 90-tal. Har ingenting neonfärgat i min garderob. Inga klackar eller några klänningar heller.

Musiksmak: Hiphop är självfallet den musikstil som dominerar, men jag lyssnar också på en del jazz och soul. Annat kan självklart falla mig i smaken så som Neil Young, Gil Scott-Heron och Flying Lotus (älskar!!). Kan också nämna några av mina favoritrappare: MF Doom, Nas, Spitta, Tyler the creator, RZA, Immortal Technique, Busta Rhymes, Cormega, Common (m.fl !!!!)

Intressen: Musik (!), barhäng, kläder och sånna allmäna grejer som att bara glida runt och njuta av solen. Just nu är det dock väldigt mycket fokus på jobbletande..

Övrigt: Är avslappnad och ärlig, hänger en del ute men dricker i princip aldrig så jag blir full. Kan tappa aptiten väldigt lätt, mår illa av tanken av silverfisk och har aldrig ätit kött/fågel/fisk i hela mitt liv. Gillar inte Dirty South

Söker: Ödmjuk snubbe med stil.

2011-06-17 18:29
helt utan neon....aja, med nåt neon hade jag huggit!;p
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2011-06-17 19:07
Haha, synd!!

Men asså, läste igenom nu och fan vad det lät som en jobbansökan.. JA JA
Glömde också att lägga till under intressen: Mitt chippade PS2, love u booo

2011-06-17 19:48
haha...p2 eller neon man KAN vara utan det ena;)

-Mark Twain

2011-06-19 22:53

Namn: Christian
Ålder: 20 år
Bor: Gävle till slutet utav September
Klädstil: Svårt att förklara, inte stekare, inte baggy pants, någonstans mitt emellan.
Musiksmak: Lyssnar på det mesta inom hiphop, har dock jävligt svårt för dåliga texter och autotune, man kan nog kalla mig rim-runkare.
Söker: En kvinna som är bra på hushållssysslor och kan sin grej i köket, utséende är en bonus och personlighet skiter jag fullständigt i.

call me!

2011-06-21 09:41
hstlr P27
häässelby, där har jag växt upp. hade jag bott kvar hade jag lätt svarat på din annons så hade vi kunnat ta en date på sever in (för visst har nisses stängt?). helst av allt hade jag velat hänga i centan, åkermyntan centan... fan vad fin date det hade varit! :D

rotlös
hon är min kompis och har varit tillsammans med en dreadig jakob. jag var den andra på kortet, den längre... fast nu har jag ju bytt kort. men gött!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2011-06-26 09:57
söker : Killen som var på vita björn igår som var sjukt trevlig som visste vem jag var här på whoa.
Jag var för full för att minnas whoa namnet. De va trist att jag bara var tvungen och dra hade ju trevlig pratstund fast om jag kanske inte minns den heller.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-06-26 11:54
Man skall lyssna på Jedi Mind Tricks, Q-Unique, Murs, Snowgoons, Blackalicious, All Natural, Cunninlynguists, Black Star, The Roots, Warlocks & Public Enemy. 20-25-årsåldern. Vi dricker öl, lyssnar på ovanstående och lever livet i Göteborg! ;)

Skivsamlare

2011-06-26 20:37
Sökes:

Skönt folk att hälsa på och snacka skit med under Peace and Love nu i veckan.
Kasta ett PM så hookar vi!
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2011-08-09 23:55
Detta är ingen kontantannons det är min önskelista för min nya pojkvän ska vara:

Utseende:
Rakat hår, som han ska gillar när jag stryker min hand över och ett måste är att hans huvudform måste passa i rakat hår. Helst ganska lång eftersom jag gillar långa gillar, iaf runt 185-186. Han ska vara vältränad, men inte anabolapumpad eller överdrivet stor. Klädstil så gillar jag streetstil, typ sneakers, byxor som sitter snyggt..inte nödvändigast med baggy ner till marken, munkjackor, snygga tischor. Helst bruna ögon men blå funkar också så länge ögonfransarna är svarta, inget skägg tagg, lite går bra men inte för mkt.. tatueringar är fint, men inte tribals.

Personlighet:
Snäll, omtänksam, ska kunna vara romantisk, ska gilla att mysa, kramas å pussas, veta vad han gör när det kommer till sex, han ska finnas där för mig, ställa upp, vara my lover å min bästa vän i ett, han ska ha ett bra självförtroende, vara mogen men kunna göra omogna saker med mig ändå å inte bete sig stelt å typ för vuxet, han ska inte hålla på med nån form av droger, förutom dricka alkohol när han festar då

Övrigt:
Han ska gilla att äta romanriska middagar, bjuda ut mig på dejter, veta hur man behandlar en kvinna, inte vara svartsjuk, han ska vara rolig, vilja hitta på saker..typ spela basket..gå på universeum, ta en promend, å så ska han träna å gärna äta rätt hälsosam kost. Å så ska han gilla samma musik som jag ..dvs.. hiphop, reggae, å vissa andra hitlåtar jag gillar tex.. all day all night, lady gaga, å lite annan rnb..

Felkategoriserade nog lite hejvilt här.. men det var iaf min önskelista på en mall för vad jag kan tänka mig haha

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-08-10 10:18
Lycka till StarNate_! Själv vill jag ha Modesty Blaise, får jag tag på henne kan du få Willie Garvin, men då får du nog raka hans skalle.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-08-10 10:27
haha vilken önskelista , lycka till :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-10 10:57
jasså där ser man..skrev detta på zopiklon kan jag tillägga.. blir så om jag inte går å lägger mig direkt efter. herregud haha..ser att jag skrivit sjukt konstigtl.. "en mall??" .."hitlåtar??" hahah..men visst.. det stämmer det jag skriver ..å jag menar romantiska middagar inte romaniska.. men ah tack :)
Moderator

2011-08-10 10:58
Oj, vilken punktlista. Om man var några år äldre och snaggad skulle man anmält intresse direkt, haha.

Underskattad tråd, ska lätt fila ihop en annons för att hitta lite trevligt folk inom en snar framtid.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-08-10 20:59
söker nån som vill softa och gärna visa mig runt i göteborg, är ny i staden och har nollkoll. flyttat hit pga jobb

klär mig bekvämt, älskar morotsjeans, tshirts, färgglada och skönt mönstriga skjortor, traskar oftast runt i air max 90..

spontant och skratt är typ jag
-- http://www.geekofthestreet.com --

2011-08-10 22:20
StarNate skriver bättre kravspecifikationer än många ekonomer jag jobbat med.

...gud vilken töntig komplimang, egentligen.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2011-08-10 22:34
supdawg, vad är morotsjeans? :D Kan verkligen inte få ut bilden av en snubbe i, bokstavligt, morotsjeans. Love it!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-08-10 22:37
UncleSam: Det gäller att veta vad man vill ha :)

2011-08-10 23:00
Söker dig som är stilmedveten som inte spottar i glaset. En sofistikerad dam med intresse för film, mode, design, natur, djur och astronomi. Gärna höginkomsttagare och generös. Gillar att röra på sig och vårda sin kropp och samtidigt soff-slapp och enkelt kan lira xbox en hel dag. Har en vision av klassiskt äventyrliga resor, allt från att delta i tjurruset i Pamplona till gallskrika ut sina demoner och ångest på Machu Picchu. Helst en mörkhårig kvinna då jag är väldigt ljus. Kan ta hand om sig själv och ibland en stor karl då han känner sig vilsen. En fantasirik brud med fullkomligt galna och briljanta idéer. Ska kunna se svart på en vit duk.

Ska gilla;
Gudfadern 1 & 2 samt 2001: A Space Odyssey.
On the Road av Jack Keourac.
Clair de lune av Alexis Weissenberg.
Hundraser som klassas som kamphundar.
Ricky Gervais.
Illmatic albumet.
Västkusten.
Havet.
Och slutligen ska hon lösriva mig på ryggen till sömns varje kväll.

Finns du?
pistol

2011-08-11 12:32
brazen, jeans som smalar ner sig ner mot foten som en morot hehee
-- http://www.geekofthestreet.com --

2011-08-11 14:48
Nu är jag med :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-08-11 15:19
Helt fantastisk tråd! :D
Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-08-11 18:59
Hej, jag söker någon som vill hänga med mig. helst i malmö. övriga krav: inga.

Jag gillar hiphop och öl och är ganska snygg och rolig.

2011-08-12 14:08
Jag söker en tjejkompis som man kan lita på.

Stort plus om du är klok, högljudd, impulsiv, har ett stort hjärta, mycket humor och är modig.

Och om du målar, när kan vi hooka?

Rahamadjan av GU-PA!

2011-08-12 15:24
HEJ DU kvinna i mitt liv.
Jag är en man på 25 jordsnurr med fötterna på jorden.

Jag behöver nu ett stycke hona med glimten i ögat.

önskade färdigheter/kunskaper:

*Flinka fingrar för mysiga massage kvällar.
*Du ser ett stort intresse för matlagning, gärna andra hushålls sysslor med.
*Trevlig röst. (inge gnäll)
*Ser gärna att du är över 23.

Mina intressen är film och musik. Jag gillar sena kvällspromenader och god mat. Du bör vara liberal med allt vad det kan innebära. Öl är gott.

Vi ses snart hälsningar DOUBLE RAINBOW!

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2011-08-13 22:48
Ålder: 23
Bor: gröna linjen i sthlm
Klädstil: Brukar inte bry mig så mycket, men gillar baggy kläder, händer att jag har på mig sånt.
Musiksmak: Hiphop/rap, dubstep. Artister som Mac Miller, Mission Infect, Jedi Mind Tricks, Ill bill, Shekel, Skrillex, The Dirtball, Kmk och några till. Är otroligt beroende av musik, kan sitta i timmar och bara lyssna på musik.
Söker: Nya vänner, chilla människor som ställer upp, har massa kompisar men ingen vän ändå känns det som, börjar tröttna extremt på människor men gör ett till försök här.

piz!

2011-08-15 23:41
HEJ.

Jag söker folk i Göteborgstrakterna att hänga med när dagarna är alltför grå eller tråkiga. I regel ska du vara ganska easy going och inte lägga alltför stor vikt på olycka och självömkan. Du får absolut vara ett fuckup till en relativt utsträckt gräns, men du ska helst ha någon form av ambition och entausiasm i livet då detta alltid är trevligast.

Jag är ett fuckup till en relativt utsträckt gräns och ganska snygg. Om inte annat är jag fin när jag ler och får fräknar på sommaren. För ett tag sen valde jag att klippa av allt mitt hår, så just nu har jag nog ingen riktig frisyr. Men det är asiatiskt och växer ganska fort, så jag räknar någon månad eller två till en fin page. Jag klär mig snyggt och inte överdrivet utmärkande. Dessutom älskar jag högklackade skor när tillfällen ges, så om vi ska dejta och sådana trevliga saker är det bra om du är närmre 180 på längden.

Annars är jag ganska skön och gillar öl, vin, drinkar och dess efterverkan. Lever i ett konstant kaos och vänder ofta och gärna på steken när tillfälle ges. Rimliga mönster i mitt beteende kan vara svårt att hitta, MEN jag är faktiskt logisk i mitt huvud och i mina tankar, hur konstigt det än kan låta.

Jag gillar kaffe, cigaretter, ändlösa samtal till gryningen och konsolspel. Konceptet musik lockar mig mer än själva musiken, på grund av detta lyssnar jag på allt. Allt allt allt, men hiphop, dubstep och postrock kommer nog alltid ligga mig närmst om hjärtat. Jag är väldigt musikalisk och sjunger själv, då oftast jazz, soul och blues. Ja jag kan sjunga för dig någon gång om du är snäll.

För att undvika TLDR så slutar jag här. Men skriiiiv förfan! Jag är faktiskt trevlig och intressant.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.

2011-08-15 23:41
Dessutom skriver jag noveller.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.

2011-08-21 12:42
Tjejer från umeå borde höra av sig ;D

2011-08-21 15:31
Starnate
Måste bara säga att jag är exakt sån, hahaha
fast lite ung dock!

Ja söker mest folk o graffa me i göteborg!
och finns en beskrivning som starnate skrev. Har dock inte tränat på ett tag, men är varken tjock eller smal.

Peace!
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2011-08-21 19:15
jag behöver en smart tjej till vintern. jag är 22 år.

Krav : bo i stockholm och vara en snäll och inte sådär jobbigt okunniga som många tjejer kan vara. Du ska vara en mysig person som gillar film och tända ljus nu när mörkret faller.
Surfar runt med min Mac !

2011-08-21 21:29
ps : Hon får gärna vara äldre också!
Surfar runt med min Mac !

2011-08-21 21:34
cuntmuffin

Det är sannerligen grått och tråkigt ute i Göteborg idag, och lär fortsätta så en liten framtid. Din annons tilltalar mig, eller kanske är behagar ett bättre ord.

Jag är en obrydd student med tankarna överallt, spenderar dagarna med att dricka kaffe, garva och snacka skit, försöker fördröja mitt intåg i vuxenskapet så länge som möjligt, fokuserar för mycket på fel saker och för lite på rätt saker ibland, men på det stora hela är jag ganska driven.

Mörk, stor näsa, stort leende och stort hjärta (BAHAHA), nära 180 cm men inte riktigt, så klackarna får vi experimentera med.

Släng iväg ett PM om du är intresserad.

2011-10-26 09:04
Någon som vill vara ett litet tidsfördriv idag i sthlm?
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Battlerappare

2011-10-26 12:46
Cash up front

Groupie

2011-10-27 11:05
Okej nu jävlar. Jag söker polare!!
Jag har väldigt fina vänner redan MEN jag saknar folk att hänga med på ställen som spelar hip hop dubstep reggae and so on utan att se det som en "tjänst" utan också tycker om den typen av musik. För det är så situationen ser ut nu haha. Jag har inga problem alls med att gå på ställen runt stureplan men börjar tröttna på att dansa till typ swedish house maffia och david guetta.... Kan lyssna på det mesta och tycka om det men saknar likasinnade. Annars så har jag en hund som jag hänger mycket med och djur överhuvudtaget är ett stort intresse, gillar att snacka skit över en kopp kaffe och vill lära mig att sy ordentligt! Älskar second hand och är vegetarian. Pluggar just nu på distans, är 21 och bor i stockholm/väsby. Juste, kallas Bella också
Ni som är myndiga oavsett kön är välkomna att höra av er, är ju schysst om ni finns i stockholm också :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-10-27 15:23
Snubbe från Vällingby väster om Sthlm! Söker ngt roligt att göra med någon rolig person under halloween helgen! Gillar att festa, älskar musik och är allmänt tokig. Jag ser ut som min profilbild! Holla!
 LGTM

2011-10-27 15:24
(Ser ut som på bilden fast utan piercing haha)
 LGTM
Moderator

2011-10-27 16:05
Det är ju ingen människa på din bild?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-10-27 16:11
Jo det är det? ser du en LGTM logga? för jag ser en bild på mig själv iaf
 LGTM

2011-10-27 16:16
Ser inte heller någon människa på bilden
Battlerappare

2011-11-06 21:54
fil the löv

Producent

2011-11-09 17:09
hejhejjj

jag är gaanska nyinflyttad i sthlm och vill träffa skönt folk här,
dudes & dudettes, kön spelar ingen roll, det viktiga är att du är en skön person ;)

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2011-11-09 18:02
Jag söker någon att kramas med. Varken mer elr mindre. Vänliga varma kramar. Tack!
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.

2011-11-18 23:02
Hm jag skriver en dubbel, dels vore det roligt med en ny rolig kompis o hänga med i stan, jag vet massa bra ställen (för jag har vart med förr), kan bli kul :) så om du är snel och bor i stockholm och vill dricka öl, vi gör det. Mina kompisar är också väldigt roliga, obs.

Men igentligen letar jag efter en kille, men är rädd att de flesta här är liiite för unga, även om jag gillar unga snubbar... Men: Vill träffa en som är gullig, ärlig, helst inte blond, viktigt med fin överläpp, och som nån sa med mörka ögonfransar, sjukt viktigt. Gärna lite skäggstubb. Också spännande med nån som skejtat i sina dar, och som vill bo med mej i min lägenhet för den är bra. Gärna typ över 180 hög (inte för att jag är så lång, men ibland vill jag ha klackar och ändå va lilla sked) och helst en snubbe som fortfarande gillar baggy och inte har bytt till kostym eller tråk-dressman outfit.

JAg är rätt så rolig och ganska söt, är sjukligt bra på o laga (och köpa) god mat och upptäcka nya roliga serier att kolla på. Och på att göra roliga saker. Kan allt om mode som nån nånsin skulle behöva veta (eller nä), men tycker inte att det är särskilt viktigt. Men det är roligt med folk som har bra smak. Tycker också om hästar. Och att inreda. Ok?

2011-11-18 23:13
Du låter som ett kap Loveli, lycka till! :)

2011-11-19 00:21
och som vill bo med mej i min lägenhet

klart man borde hugga...men jag har visserligen ägt en bräda men jag hade annat för mig istället:(

-Mark Twain

2011-11-19 00:48
Hade jag bott en aning längre söderut hade jag huggit på flera här. Frågan är om det finns någon trevlig människa i Luleå som han tänka sig att försöka hänga med en besserwisser med torr och elak humor?
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2011-11-19 00:49
Glömde att tillägga att du måste supa mig full för att få ur mig mina verkliga tanakar .P
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu