I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2008-08-18 20:24
jag gillar nyfikna människor så varför inte :)
går det åt helvete får jag kanske berätta lite roligare saker om mig själv.
men jag är snäll :)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2008-08-18 20:43
Aye F20
HEJ!
Ja dina ovanor låt intressanta fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-18 20:50
ja.. lite nyfiken är man nog. man kanske kan få bju dig på en kopp kaffe nån gång så man får lite insider info då. :) haha

2008-08-18 20:53
rino: det är väll ändå självklart :)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2008-08-18 20:59
låter härligt :)

2008-08-18 21:02
Men ni e alltför gulliga!

Inte vart inne på whoa på gud vet hur länge, och ni håller fortfarande igång, man blir nästan lite tårögd ^_^

Nuss, Rachel och Corazonzita e ju hur söta som helst, nuss får pluspoäng för sin helt sanslöst bra musiksmak, minus the kooks.

Är bara i sthlm till nästa onsdag, sen blir det tillbaka till york och plugga vidare, men annars så!

Lycka till!

2008-08-18 22:45
Jag är ursprungligen en riktig lantlolla med tofflor och flanellskjorta men bor nu i Malmö, utan tofflor o flanellen...

21 år, energisk, hårt jobbande, med anställning som försäljare plus ett eget litet nystartat företag, försöker lära mig spanska, och att äta all sorts mat. Vill se världen, men känner att jag har det ganska bra hemma också. Utåtriktad och social, gillar människor lika mycket som jag ibland kan tycka att vi kan vara jävligt korkade.

Jag har oftast en massa bollar i luften, vilket kräver att du är ganska flexibel och inte ser något konstigt med att ta en kaffe klockan två på natten och snacka skit.
Jag är fascinerad av psykologi, dock utan djupgående kunskaper, personlig utveckling och slukar böcker, minst en handfull i veckan.

Jag gillar musik, i stort sett lite av varje, Queen, Coldplay, John Legend, Talib Kweli, Looptroop, Masta Ace, Immortal Technique, Matisyahu, Collie Buddz...

Uppskattar människor som kan tänka fritt kring ämnen som poppar upp, som är trygga i sig själv och inte behöver en klapp på axeln hela tiden. Vill du få mig på fall är du över 185 cm lång, vill du bara bli min polare får du gärna se ut hur du vill.

2008-08-19 00:23
QanA aw, tack. jag bad ju dig hojta till om du hade vägarna förbi sthlm i den förra tråden, så vill du ta en öl innan du drar tillbaka till York så skicka bara ett pm :)
Delam tange barat

2008-08-19 03:26
Namn - Christofer
Ålder - 18
Bor - Östersund
Klädstil - Billigt, H&M, JC
Musiksmak - Pink Floyd
Intressen - Piano, Gitarr, Måla, Tvspel, Alkohol
Söker - Tjej

Camillannn, säg till när du hamnar i Östersund så tar vi ett glas.

<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-19 03:29
Kan tänka mig ta en kille i värsta fall också

2008-08-19 08:54
Jag bangar inte på testie

2008-08-19 09:43
Soul och Victoria: JAAAAAAAAAAA vi kan gå på date alla tre.. tänk va roligt..

Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law

2008-08-19 10:07

Trodde jag aldrig skulle skriva detta men:

Sökes: En rebound som själv behöver en rebound från ett svinigt ex alternativt "vem som helst" som är villigt inställd till en lös och kortvarig (en kväll) men ack så intensiv och passionerad förbindelse.

Krav: Du skall vara av manligt kön, minst 23 år, respektfull, ha ett glatt humör, vara välvårdad, trevlig.

Psykopatiska våldtäktsmän med skumma fetischer undanbedes.

SÅ hjälp mig, jag behöver lite "sexual healing" A.S.A.P., jag måste få känna mig som en attraktiv kvinna igen, hjälp en sargad själ, se det som välgörenhet! :D :/ :P

2008-08-19 10:14
Haha, du skrev ju inte var du bor! :)
"jag har fin hår. som en waterfall."

2008-08-19 10:17

Haha, just ja, STOCKHOLM!

Men det ska inte spela någon roll, är man desperat får man anstränga sig lite med resandet. :P

2008-08-19 10:17
hahahhaha

JanieJones: det var det ärligtaste inlägget jag läst på år och dar.
Don't be offended
This is all my opinion

2008-08-19 10:19

Old-Fashioned: Jag är ärlig! Till skillnad från mitt äckliga ex som snart blir en dead beat dad (tur att det inte är mitt barn!). Ni ser vad jag går igenom gott folk, seså hjälp mig nu, "the phonelines are open, operators are standing by!".

2008-08-19 10:24
Janie Jones: hhahhahaha... i feel yah sistah ! vi borde skapa rebound tråd ;)
Don't be offended
This is all my opinion

2008-08-19 10:27

Old-Fashioned F25: Ja, där sade du något! ;P

2008-08-19 10:37
Janie: heheh det gäller och skaffa någon som vet hur man uppskattar en kvinna.... mycket viktigt !
Don't be offended
This is all my opinion

2008-08-19 10:42
...eller en kvinna som vet hur man uppskattar en man.

2008-08-19 10:49
Daviden: så klart men nu är det janie som ska rebounda.. hallååå
Don't be offended
This is all my opinion

2008-08-19 10:50

old-fashioned: ja, jag trodde att jag hade hittat en sådan man men han var bara en falsk person, en manipulativ lögnare, blä!

daviden: ja, oturligt nog finns det gott om folk av bägge könen som inte kan uppskatta det de har, otacksamma jävlar. :/

2008-08-19 10:51

Old: Ja eller hur, hallååå, what about me, me, me?

2008-08-19 11:00
Haha, ni brudar vill bara en sak!

Nej, det hade säkert blivit väldigt trevligt, men tyvärr bangar jag nog att åka över till Stockholm enbart för att ligga, det är ju inte jag som reboundar liksom. :)

2008-08-19 11:03
JanieJones, behöver man verkligen nätet för att hitta ett ligg? Det är ju det krogen är till för.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-19 11:05

Haha ja och det är samma sak som killarna bara vill ha!

Ser att du är från Västerås, en timme ifrån, fy skäms, hur kan du banga! Haha men att behöva ta sig utanför staden, nej, så desperat angelägen är inte ens jag trots mitt nuvarande tillstånd.

2008-08-19 11:09

pimpslap: Ja men där är alla så fulla och jag vågar inte ragga, inte ens om jag själv är berusad. :P

2008-08-19 11:11
Haha, men du tycker att jag ska ta mig utanför staden trots att det är du som söker rebound? :)

Nä du, den gubben går inte. Behöver inte betala 250:- och sitta på tåget för sånt, så ska jag åka någonstans vill jag nog ha ett lite mer socialt utbyte också. :)

2008-08-19 11:12
JanieJones:
Men du är väl brud, det är väl bara att ställa sig i ett hörn & puta med läpparna så kommer de springandes? ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-19 11:12
Old-Fashioned

Ja jo ...förvisso, men ändå.

JanieJones

När jag blir chef över världen skall jag se till att sådana ställs mot väggen. ;)

2008-08-19 11:15
pimpslap:

Jag menar då det! Tjejproblemet numero uno brukar ju mer vara att övertyga killarna om att man inte planerar att ligga med dem bara för att man sa hej.

2008-08-19 11:25
boogey: typiskt grej som killar tror.. men så är det faktiskt inte
Don't be offended
This is all my opinion

2008-08-19 11:30
Heh, möjligen inte jämt men nog fan har jag varit med om både killkompisar som tolkar signaler helt åt helvete, och tjejkompisar som fått påhäng och skäll för att de "stöter" på killar...

2008-08-19 11:43

daviden P26: Du och Thom Yorke! ;)

Pimpslap: Jag kan inte föreställa mig att jag skulle lyckas se sexig ut, skulle nog väcka medlidande i form av "Aw stackars den efterblivna, ensamma tjejen därborta, hon måste ha kommit bort från sin personliga assistent".

Boogey: Haha jag sa ju att jag inte förväntade någon att ta sig från utsocknes då jag inte skulle göra det! :P

2008-08-19 11:46
JanieJones:
1. Det tror jag inte, du ser ju t.o.m sexig ut på din presbild!
2. Även om så faktiskt vore fallet så no worries - killar sätter på sådana också! ;)

2008-08-19 11:57

Pimpslap:

1. Haha jag hade bara tur som lyckades uttrycka en sexig min som kameran hann fånga!

2 Gör de? Yay! Men OK kan vi skippa den här Internetannonsen då, jag får väl pröva putmetoden när jag drar ut nästa gång då! Med några drinkar under västen så borde jag nog våga. :P

2008-08-19 12:36
men meningen var väl att du inte skulle behöva anstränga dig.... så skippa krogen :)
Don't be offended
This is all my opinion

2008-08-19 12:52

Namn:
Emanuel

Ålder :
22

Bor:
Gävle (ny inflyttad)

Klädstil:
Street

Musiksmak:

Oftast nåt i Stil med Sage Frencis eller Cage men jag är väldigt bred i min
musiksmak, ett plus är om du gillar Beirut eller Sigur ros.

Söker:
Söker en kompis!!! Eftersom jag har flyttat hit till Gävle utan att känna i stort sätt någon alls (förutom min flickvän) så söker jag någon att hänga med.
Mina intressen är Musik i alla dess former spelar lite musik själv, sedan har jag dansat lite breakdance så kan du dansa så är det ett plus. Sen ÖL är en liten (för att inte säga stor) passion för mig.
A ja ge mig lite respons snart jag håller på att bli ett russin i lägenheten där jag bor!

HEEEEELLLLPPPP!!!

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2008-08-19 13:11
empire <3

2008-08-19 15:30
Rachel

you got mail ^_^

2008-08-19 15:47
Namn: Mike

Ålder: 22

Bor: Karlshamn men kommer ifrån harlem i usa ska snart flytta dit igen

Klädstil: Hiphop feta kläder G-Unit, Karl Kani, phat farm, Ecko mannen

Musik: Alltid amerikansk hiphop diggar Busta Rhymes (det är min kusin) sen gillar jag gangstarr 50 cent och även Wutang

Gillar att göra: Softa ner med mina polare i min lägenhet röka några spliffar bara ta det lugnt ni vet. Gillar också att lira basket är uppväxt med det lixom och det är något jag gillar att göra. Gillar att va i Usa i mitt gamla område harlem o softa ha kul röka nåra o spela basket.

Personlighet: Jag är en hård kille gillar inte mestjejer som gråter osv diggar mer hårda tjejer med attityd tjejer från ghettot. Annars är jag ganska lugn oftast skriker inte osv gillar att softa ner ni vet med nåra snubbar eller några guzzar. Jag bryr mig också om mina vänner o mina brudar låter dem komma i första har dem problem med nått så hjälper jag till

Söker: En fin brud fan som är skön och har attityd vågar säga imot när man säger något fel du ska va bra i sängen också. Du ska absoluta inte komma med kommentarer som fan va ful jag är o söka sympati osv det är beteende i 14 års åldern. Ja kom igen hör av er

2008-08-19 15:50
Biild på pressen

2008-08-19 17:20

Old-Fashioned: Ja just ja, jag ska bara få en karl serverad på silverfat!

2008-08-19 18:04
Jag är en vuxen karl på Södermalm som trots min ålder blir upphetsad av att ha köpt "Made for Japan"-edition Stan Smiths (2 likadana par) i Tokyo. Jag bär M65-jacka och äter ibland brunch på Nytorget. Till mitt försvar använder jag varken uttrycket "skönt" om saker och folk eller "Sofo", annat än i häcklande syfte, om östra Söder. Jag jobbar inte heller på reklambyrå. Så jag är ingen Söderkliché, ingen Söderkliché, ingen Söderkliché...jag är ingen machoman, inte "alltid glad och positiv" och jag vet inte om jag är så särskilt säker på min och andras plats i universum heller. Killar som är säkra på saker, i första hand sig själva, verkar vara efterfrågat, men jag har alltid tyckt att det snarare smakar lite dumhet runt det där med att vara så jävla säker på sig själv och allt annat. Varför skulle någon vettig person vara det?

Jag söker en kvinna med god intimhygien som dessutom vet att inte uppskatta Ronnie Sandahl. Du får gärna vara bra på hånfulla kommentarer till rutan när vi tittar på film eller tv tillsammans. Du ska vara vuxen nog att ta ansvar för vad du gör och säger och ha självdistans och humor. I övrigt har jag svårt att rabbla upp önskemål, vem vill INTE ha någon som är charmig och snäll och rolig och snygg? Jag är inte ute efter någon som ska fylla en mall jag skapat i förväg utan efter någon som lär mig saker och kanske överraskar mig med egenskaper jag inte tänkt på eller inte vetat om att jag vill ha i en partner. Du kanske till och med är moderat! Eller njae....kanske inte det förresten.

Svar till "Skånegatan, Stockholms Camden".

2008-08-19 18:22
Oldie + Soulie
När blir date? :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-19 18:40

Namn: Elin AKA Ey’len
Ålder: Nyss fyllda 23.
Bor: Nyinflyttad i Göterbog (för att gå en projektledarutbildning), före detta stockholmare och skåning
Klädstil: Oftast baggy byxor, adidads hoodie och sjal, men ses även i klänningar. På fötterna är det sneakers som gäller.
Musiksmak: Hiphop – mycket fransk, såsom Diam’s och IAM, men även amerikansk som Eric Sermon, soul – typ Jill Scott, reggae – Kultiration mm, folkmusik från världens många hörn och afrikanska musik.
Är en engagerad person som ofta har en mängd olika projekt på gång, frankofil, dj, hobby-mäklare åt mina kompisar och fotoentusiast. Tycker om när det händer saker runt omkring. Arrangerar en musikfestival samt sitter i styrelsen för ett arrangörsnätverk. Älskar att dansa och skapa musik samt fnula på nya projekt. Är ofta den som lägger avancerade stämmor på ”Ja må hon leva”. Tycker om att bada, även om det är kallt i vattnet.

Söker: En kreativ och ödmjuk man som kan muntra upp i det annalkande höstmörkret. Du får gärna vara grym på att dansa och ha koll på musik. Du får gärna vara självständig – dvs inte för efterhängsen och ha egna järn i elden.
Il y a des fleurs partout pour qui veut bien les voir!

2008-08-19 19:39
Namn: Emma
Ålder: 19
Bor: Linköping
Klädstil: Typiskt tjejigt och ofta mjukis
Musiksmak: Allt förutom Lars Winnerbäck och hans grannar.
Söker: Vänner & En karl för livet.

2008-08-19 21:53
krossad_anka F18 skulle ju inte vara helt fel
..

2008-08-19 21:55
Hmmm... testar igen... inte för att jag har några vidare förhoppningar (dåligt med ladies i min ålder & säkert inga som bor i närområdet heller), men vafan, man vet aldrig...

Namn: Olof
Ålder: 30 (Joråförfansåatteeehh...)
Bor: Växjö
Sysselsättning: Redaktör på tidningsförlag
Utseende/Klädstil: Bild finnes på min presentation. Klär mig i något slags mellanting casual/street. Förkärlek för slitna G-Stars, WCT-jackor, vita sneakers och armékepsar.
Intressen: Träffa vänner och fika, dricka bira, kolla på skräckfilm och TV-serier på box som Oz, Twin Peaks och Seinfeld. Träna på gym, spela innebandy. Laga exotiska maträtter. Gillar skräcklitteratur och faktaböcker om organiserad brottslighet. Annars lite halvnördiga intressen som att spela shooters på min Xbox 360, lira nätpoker och läsa seriealbum.
Musiksmak: Hiphop, både amerikansk och svensk. Soul, reggae och elektronisk musik.
Söker: Söt tjej med humor och skojiga intressen. Någon man både kan röja på krogen med och tillbringa kvällar i TV-soffan tillsammans med. Har träffat alldeles för många tjejer som inte har några andra intressen än att fika och festa tillsammans med tjejpolarna, och som tittar på en som man var ett UFO om man skulle råka dra ngt sjukt skämt. Har en ganska absurd och bisarr humor som kanske inte faller alla i smaken, men uppskattar du sådant är det ett plus.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul