Camillannn du har inte planer på göteborg måtro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
camillann Bär du på mycket hemligheter`?
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Blatte_Rappare P18 hehe ojdå :)erorone P20 jo faktiskt är det just gbg jag försöker komma till. hehevroksjab P19 hur menar du?
hör av dig när du hittat boende å jobb här (det tar ju ett tag...) så får du en inflyttnings öl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone P20 du det låter som en utmärkt plan!
sommarfräscht
Man måste ju prova, man vet ju aldrig haha Namn : kalla mig derty :) Ålder : född 1988 alltså är jag 20 år gammal Bor : Norrköping Klädstil : allt från hiphop till mjukisbyxor. Älskar jackor, kepsar och tröjjor Intressen : När jag har pengar blir det mycket öl och sprayfärg, så man kan stå och vingla framför en vägg och fundera på vad man ska måla för något. Annars kan jag sitta inne i flera dagar och lyssna på musik. Gillar att gå upp i skogen med min hund och känna av att naturen försöker tränga sig in i ådrorna. Älskar att sitta och glo på film på nätterna när jag inte kan sova. Annars så är jag ute och glider med mina vänner, vara ute och grilla, bada, ja njuta av sommaren! det som är kvar av den iaf. Musiksmak : hip hop, reggae, dnb, dubstep Söker : En brud som är inte rädd för hundar, för jag har byrackan med mig nästan överallt lol. Nej men en cool chick som accepterar mig för den jag är, om du är nykterist så kommer du säkert börja tjata om att jag dricker för mycket.. Som jag absolut inte gör, folk överdriver oftast *host host*. Och kanske med att vi har något samma intresse . Holla at ya boy! Om det ser krångligt ut det jag skrev, så hojta till.. mutterfukkers!
hihi tänk om någon hittar sin livspartner via whoa. det vore otroligt märkligt.
Namn: SimonÅlder: 26Bor: Karlstad/OsloKlädstil: Fresh and casualMusiksmak: Bra musik från de flesta genrer, speciellt hiphop, metal och DnB.Filmsmak: Bra film från de flesta genrer, speciellt sydamerikansk film just nu.Favorit (variabel): -skiva: Liquid Swords (GZA, 1995)-film: Gudfadern (Francis Ford Coppola, 1972)-spel: Unreal II: The Awakening (PC/Legend, 2003)-bok: Shiké (Robert Shea, 1981)-spelning: Metallica (Globen, 1999) ---------------------------------------------------------------------------------------------Söker: * Professionell serietecknare för uppdrag, typ teckna upp skivomslag t.ex. från skiss. Betalning utgår självklart. * Inspelningsmöjligheter i centrala Oslo för ett hyfsat pris. Vi snackar en expertstudio då, inget mindre. Ge förslag på priser och vad som ingår i priset. * Kanske nån hispanicflicka som är söt, trevlig och gillar romantik, asiatiskor funkar också, ;) * En beggad One-Push button extern HDD om nån råkar sitta på en, minst 300 GB. Holla.//Paz
okej jag provar. Jag har läst alla annonser här men ingen kändes rättNamn : AngelicaÅlder : 23, född 84Bor : Kallhäll, Stockholm men vill ut o resa i världen så småningomKlädstil : Olika. Klänning, jeans, leggings, kjol beroende på tillfället. Musik : Olika där med. Jag lyssnar på det mesta men gillar väl hiphop, reggae mest. Är lite dålig på att hitta bra musik men antar att det är brist på intresse därGillar att göra : Hinka bärs på nåt hak, hänga hemma o bara glo på film, ut å resa (men önskar att jag hade mer pengar till sånt), ha konstiga diskutioner om konstiga saker, ha en shoppingdag i stan, jag söker hela tiden spänningar så lite galna grejer då å då skadar inte =) sen gillar jag även att skriva, skriver om typ allt men blir mest när jag mår riktigt bra eller dåligt för då är det lättare att få ut känslorna.Personlighet : Jag har alltid sagt att jag e lite blyg av mig men har kommit på att det inte alls är så för jag kan prata med vem som helst egentligen. Det handlar mer om att jag är lite avvaktande och känner av läget med nya människor. Jag är inte den som pratar mest i början kanske men efter att ha känt av situationen så snackar jag på. Annars är jag väldigt snäll och ödmjuk, skulle aldrig göra eller säga nåt för att såra nån med flit. Jag har en väldigt lugn sida men även en helt galen sida som älskar att festa och att synas. Jag skrattar mycket och ofta, har ganska sjuk humor och kan börja skratta åt mig själv eller nåt som ingen annan tycker är kul.Söker : Efter det där pirret som många säger. Det är inte många man får det med. Nån som är som jag fast ändå inte. Nån som gillar att prata. Lika intressen är bra och att man bor nära varandra. Nån som är naturligt charmig, inte för på men inte för tillbakadragen, nån som är snäll från hjärtat, har humor och kan visa känslor. Jag gillar killar som ser ut som en "bad boy" men innerst inne har ett hjärta av guld. Det är såna killar jag träffat mest. Ingen mes, det går inte. Man måste ha sina egna åsikter. Annars är det väl det vanliga: nån som gillar att mysa, kolla film, gå på promenader, ha sex(tro mig det finns killar som inte gillar sex!), eller bara hänga. Om du finns där ute hör av dig, jag har bilder men då måste du svara först till pm eller gb Kisses and hugs!! =)
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Heter : Isabell
ålder: 24.
pendlar från att ibland psykiskt känna mig lastgammal, men också beté mig som en 4åring.. har stor självmedvetenhet och är fullt medveten om mina brister, jobbar alltid med mitt inre och har allmänt intresse för psykologi och hur människor fungerar. har lätt för att läsa av människor.
Bor: sthlm, stan i schysst lägenhet. i framtiden vet jag inte, Japan intresserar mig mycket och jag vill lära mig språket.
jobb: frilansande stylist/ makeup-artist. tycker branchen är full med idioter men trivs med mitt jobb.
klädstil: tycker om svart och vitt. skjortor,västar, snygga toppar med text, högklackat, har sällan sneakers, skinnjackor,threnchcoats och rock gillar lite skatemärken med..designar och syr egna kläder o gillar och pyssla! blandar dyrt & billigt. har klänning & kjol ibland, men oftast tighta svarta jeans. Jag är väldigt stil & smak-medveten iöverhuvudtaget.
Intressen & annat: musik framför allt. jag är själv bandmedlem.brinner för musik som arctic monkeys, oasis,the kooks, the films,the last shadow puppets.... pianomusik, prog.house, känner stor kärlek till 60-talsmusik, (beatles är en av de bästa banden genom tiderna), lyssnar på allt från britney spears till beastie boys, drum´n´bass, Ska/punk, nouvelle vague, coldplay, babyshambles, svensk hiphop..soko,phoenix, strokes, imogen heap, mando diao, hives, alphaville, flogging molly ...lyssnar typ aldrig på radio, om jag gör det blir det Vinyl eller P3.
Jag glor i princip aldrig på TV men ser på film flera ggr i veckan.. Jag tycker mycket om film samt animé, serier.. dexter, californication.. Design, kläder, jag målar och bakar,skriver, tycker om god mat, socialt imgänge, spelningar, jag vill resa men mitt band går först så det får vänta.. tatueringar intresserar mig, droger har jag aldrig varit intresserad av och jag röker inte.
tycker om frihet, Har överdrivet sjuk/grym humor ofta och tänjer gärna på gränserna. Jag är lojal, snäll, är ödmjuk och känner mycket med folk jag bryr mig om. Tycker om katter. Ser dödsallvarligt på om man har lovat något. ibland känner jag mig som en obotlig romantiker men också stundom som blivande känslokall mördare. Jag är väldigt driftig då det kommer till mina intressen och det jag vill.
söker: kontakt med nya intressanta människor.. "Du har växt färdigt (och då menar jag mentalt) till den punkt att du är säker på dig själv och du har ett mål. Barnslig har inget med mogenhet att göra. Du lever moget men får uppföra dig som mig."
du ska: inte röka. Jag vill att du ska ha idéer och mål. vara säker på vem du är, ha stor självmedvetenhet och vara medveten om dina egna brister och jobba med dom. Ha åsikter och tycka om att diskutera/analysera och ha ett genuint intresse för andra. Ha respekt och sätta värde på ord. allmänbildning är inte något livsviktigt, då inte jag är någon direkt informationssugare, långt ifrån allt intresserar mig . onödig fakta är kul. du ska dock ha starka intressen och tex. sitta på kunskap inom ämnen som intresserar dig. något som uppskattas är ärlighet i princip alla situationer. jag är väldigt svart eller/ vitt, av mig.. Du ska bry dig om ditt utséende och själv tycka att du är ser bra ut. stilmedveten, du sätter på dig det du tycker är snyggt och följer inget direkt modé. Du får gärna ha intresse för musik!
Om du är rädd av dig, har svårt för folk med starka personligheter och prompt söker trygghet och det hindrar dig från att våga i ditt liv, så är du nog inte nån för mig. Jag vill ha motstånd som fan och intellektuell stimulans.
Är f.ö sjukligt skeptisk till kontaktannonser men då jag känner Kleton privat och han faktiskt hittade nån vettig så tänkte jag att varför inte... :)
Länk till http://i528.photobucket.com/albums/dd325/nuss88/sitt.jpg Länk till http://i528.photobucket.com/albums/dd325/nuss88/skne.jpg Länk till http://i528.photobucket.com/albums/dd325/nuss88/kiikk.jpg
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Namn : Viktor Ålder : 19 Bor : Blekinge Klädstil : jag har bara förstora kläder Intressen : Musik o Musik, även träning o film Söker : Någon att hamna på lyxfällan med!
Somethings never change
nuss - grymt söt!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Victoria , tack!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Om high5uck bara vore några år äldre hade jag klippt honom som en piraya.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: Exakt, regler är till för att brytas! Så jag stöter var, när och på vem jag vill. Du gör helt rätt i att inte sätta din fot här. Men det är inga problem, för jag har mest varit hemma och mellanlandat och försökt få lite rätsida på livet. Om en vecka flyttar jag ner till Göteborg, så kom dit istället. Jag är snälla killen när jag vill, så om kemin inte stämmer så lovar jag att fixa hångelfri sovplats åt dig ändå. ;) I Stockholm har jag ju redan styrt en Whoa-dejt! Men om du också vill visa vad stan går för så är jag inte killen som bangar, så ni får väl slåss om mig sen. :)
"jag har fin hår. som en waterfall."
Nuss , jag ska trycka upp en t-shirt till dig där det står "If You Scared Go To Church" hahaha Du slår dina män va?
high5uck lät som en kul filur!
Jag skulle behöva en bio kompis i stockholm.
I brist på annat så skrivs denna. Kontaktannonser känns inte direkt så superspännande av någon anledning.Namn StefanÅlder 23, född 85Bor LundKlädstil Väldigt varierande beroende på humör och tillställning. Cleana vita tee's, schyssta lite halvt loosefit jeans, hoodies i viss mån. Skjortor, kofter i alla dessformer (långarmad, halvt uppknäppbara, armlösa etc). Sneakers är givetvis något man använder per automatik - Bananskor går fett bort.Musiksmak Jag hade velat säga att den är bred och att jag lyssnar på allt, men då hade jag ljugit sönder hela mig själv. Jag lyssnar på J Dilla, J Dilla och J Dilla. Han är min legend och det är givetvis något som influerat allt jag lyssnat på. Men man kan väl kort förklara att den formen hiphop han producerat är den hiphopen jag lyssnar på. Annars har jag en stor kärlek till afrobeat. Tveklöst den genren som ökar mest i min skivsamling. Jazz, soul funk. James Brown, Dweli, D'Angelo, Miles Davis och John Coltrane är några favorit artister. Får inte glöma Feli Kuti som är en guru.Intressen: Musiken och kläder är mina två stora intressen. Som tidigare nämnt samlar jag på vinylskivor. Eller samlar och samlar, jag köper och avgör sen om jag gillade det typ. Gör olika mixer på mina turntables som jag funderat på att ladda upp i evigheter, dock något jag förmodligen kommer fortsätta bomba i min Ipod och dö som en oupptäckt legend hehe. Mixerna varierar också ganska kraftigt, det mixas vilt mellan hiphop, soul, funk och jazz. Jag spelar helt enkelt det jag känner för och det är något jag lägger ner mycket tid på. Kläder är något jag älskar, framför allt koftor. Koftor är något jag anser man kan använda till allt - Skjorta eller tee spelar ingen roll. Mitt klädväl och klädinköp varierar ganska kraftigt. Jag älskar skjortor från Fillipa K, tee's från Crooks n Castles, jeans från Levis eller från Lagom. Lagom är förövrigt ett märke som gör antingen galet fula kläder, eller galet snygga. Mitt val av kläder sker beroende på humöret jag är på. Jag kan gå på en konsert i en skjorta, eller till en sliskig klubb där man bara finner skjortor, fast jag rockar en vit tee. Bryr mig inte så mycket vad folk tycker, jag tar på mig det jag känner för. Den tredje saken som tar mycket av min tid är fester, eller alkohol rakt av. Allt från att sitta och bara chilla med ett par polare, grilla och bada till lite mer partyinriktade förfester. Är ute och festar 2-3 gånger i veckan för det mesta, får dock ryck då jag får för mig att vara nykter ett tag. Har precis upptäckt rödvin och blev förälskad i det direkt. TV-program, eller film existerar mer eller mindre inte. De få gånger jag ser film sker det enbart för att resterande av umgänget vill göra det. Följer inga program överhuvudtaget. Söker Whatever.
Keep crushin'!
Namn: WilmerÅlder: 20 i oktBor: Sthlm - KungsängenKlädstil: Jeans/träningsmjukis, adidias tracksuit-toperzzzzz och sneakersMusik: Hiphop, dubstep, reggae, electro och lite sådärIntressen: Klotter, softerier, styrketräning, alkoholförtäring m.mSökes: En soft jävla jävel att softa hårt med. Du skall icket böla om mina vanor att springa runt på nätter och klottra. Du ska vara hyfsat välvårdad, tycka om att glida runt, kröka, ligga och glo på Family Guy för länge och vara allmänt soft... Men inte för soft. Om du inte är studerande av något slag så är jobb ett plus om du har. And if you like the herbs, that aint a problem for me - cause' I do too. Gillar du även små inslag av vardagsromantik så är jag grääbben för dig! SHO
..
Tös 20 år jag är sådär otroligt töntig. Vill mycket, för mycket så jag inte vet vart jag ska börja och därmed står still. Jag älskar att resa, men har ingen att resa med.
Jag var dansare men hjärnspöken sa åt mig att jag aldrig skulle lyckas så jag slutade. har levt med ångesten i över 1 år nu. Jag bor fortfarande hemma. Slösar dumt mycket pengar på onödiga saker. Jag är 20 bast men har löjligt mycke acne. Mellan två jobb. Född i argentina och har som mål att åka dit nu, har tröttnat på sverige. Hatar mörker. Svårt att lita på folk. Vill plugga men är en idiot och jobbar istället. Har aldrig rökt en cigg men däremot andra substanser som jag nu slutat med. Har inte körkort. Älskar mat alldeles för mycket. Min mamma är min bästa vän. Har lyssnat på daddy yankee och UpHygh hela sommaren.
Känner mig många dagar helt värdelös.
Har många vänner.
Är egentligen inte bitter. men kände för att vara brutalt ärlig ;)
söker dig. mer
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
vi provar !Namn : Banar ( Farligt nära Banan)Ålder: 25 ( soul am feelin jah.. mycket äldre än de felsta anonserna)Bor: StockholmKlädstil: Jobbar på kontor så det blir allt ifrån kostym till baggy. Sneakers + min mos def tee är det bästa som finns i min garderob Musiksmak: Soul, 60-70 tal, mycket hiphop.. reggae, dancehall.. olika perioder är jag besatt av olika stilar. men mest svart musik. Favor rappare är mos def, common o gänget. tyvärr klarar jag inte av det som är populärt just nu, men duffy är tung! Hatar Kanye, och flo-rida eller va han heter. Intressen: Allt som är själsmat... god samtal med en intressant person... musik. dans, rita, skriva. Söker: Fler glada och positiva människor i mitt liv ! söker inte: personer med livkris... Orkar inte hjälpa folk och hitta sig själv..
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Tur att jag är livskris-fri då Bano, när ska vi gå? ;D
Fan sämsta tråden ever, haha.. Inte ett enda svar, tvivlar starkt på att någon överhuvudtaget läser den.. Aja, om det ÄR några personer som sett min annons och vet med sig att de känner folk som t.ex. är professionella serietecknare så skriv ett PM asap. //Pz
Old-Fashioned Jag är glad och positiv (...och gammal) :) När har du tid att gå på date? ;)GAIA Skulle ha svarat om jag passade in på det du söker. ;)
Hey Hey!!! Jag såg oldie först!!! ;P
Oldie is mine! Back off! :D
Läskigt att jag tyckte Aye F20 lät intressant.
Vilket smickrande smeknamn hon fick..."Oldie" haha
haha diggar denna tråd. kontaktannons känns lite 90 tal men vafan. =)Namn: JensÅlder: 22Bor: Stockholm (fr o m 1 sept)Klädstil: vardagar blir det oftast lite ordentligare kläder då jobbet kräver det. helgerna eller lediga dagar blir det väldigt "ledig"/"baggy" klädsel. medans alla snackar om sin sneakers så håller jag mig till And 1 eller Nike pjuks. Musiksmak: Oj. jag har en förkärlek till Australiensk HipHop, tycker den är underbar. förutom det så är jag ganska öppen för det mesta. lite soul & RnB. Intressen: jag är (som många andra pojkar) ett litet gadget freak. allt från Videokameror till datorer och andra roliga saker, dock ingen data nörd, då jag jobbar som IT-Tekniker 8 timmar om dagen (det räcker). haha. har även en sjuk passion för musik, det finns inget bättre än att gå ner på den lokala puben och lyssna på lite live musik och ta en öl eller två. sen så är jag ganska nyfiken i språk. jag tycker det är väldigt intressant.Söker: Roommate - flyttar ner till sthlm 1 sept och söker fortfarande boende. så nån som har ett rum att hyra ut får gärna höra av sig. :) Homeboy/girl - en person med lite sjuk humor som inte är allt för blyg, som gillar att sitta och snacka skit och umgås i allmänhet. som kanske borde vara lika impulsiv som jag är. Myskompis - i och med att jobbet tar mycket av min tid och jag satsar på en karriär så är jag lite tveksam över relationer. men kommer den rätta, så finns det ju inget att göra åt saken. :) haha
Oldie är Oldie, och kommer alltid vara Oldie i mina ögon... Ja, eller Banan-O :D Och hon är min så.... bacdafucup! som Onyx sa ;D
Men buhuuuuu :(
Eller...så delar ni henne. Win-Win. För alla. Bokstavligen.
Nja, vill inte dela Oldie med Vickan :D
Men fan vad taskigt!
Jag vet... Dumma mig :(
Var är kärleken?
Jag har tvätt-tid nu...när jag kommer tillbaka ska ni ha kommit överens. Share the wealth yall.
Pappa Hpnotiq :)
Men vad fan.. oki då.. Vic, du kan få ha Oldie på Mån, Tis, Tors Oki?
Victoria F27 Hehe asså.. Jag kanske missuppfattade tråden en aning, leta serietecknare, studiofolk osv i en tråd som denna som nog är mer för såna som letar love? Jag kan väl inte direkt säga att jag letar sånt på whoa direkt, inte för att jag dissar idén, inte min grej bara. //Pz
Soulie... okej då. Det kan jag gå med på.
Nice, då ska vi bara tala om uppläget för Oldie :D
Gör det du så står jag bakom och backar upp.
Empire: men säg hej! jag står ju här och stampar! nu har jag ju delat med mig av mina ovanor och negativa sidor =)
Aye - du tror inte att du skulle ha varit lite mer informativ kring dina bra sidor? =) haha
rino: men jag sparar på det roliga vettu :P
haha :) ja, det kan iof funka för den nyfikne :P