I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2008-08-09 20:02

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Ny tråd då den andra tråden börjat bli av ohanterlig storlek.

Citerar QanA:

Whoa är Kärlek, men hur står det egentligen till med dess medlemmar?
Nu när hösten är på väg är det många whoaiter som känner sig ensamma och nere, och behöver kärlek, och ibland räcker inte forumen till, utan behöver kontakt med ngn speciell IRL.
Därför har jag tagit på mig rollen som er ödmjuke budbärare, och postar denna tråd.

Denna tråd är tänkt att fungera som en plats där du, käre whoait, kan posta din egna kontaktannons. Detta gjordes for några år sen, och funkade relativt bra, då de flesta var (relativt) seriösa, och ett par st hookade upp.

"Minimumkrav" i texten:
Namn
Ålder
Bor
Klädstil
Musiksmak
Söker
(Notera att detta inte är en lista som behövs följas till punkt, utan mer en vägvisning för vad folk vill veta om dig)

Så snälla, posta era kontaktannonser, håll det inom en rimlig nivå, och "feel the love"!

/Simon

Ps. Svar tas i pm och gb-inlägg för att hålla ordning! Ds

(Länk till gamla tråden, som fortfarande kan vara intressant!)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-24 14:14
jag söker softa människor att hänga med på gotland.
någon som hellre dricker öl och lyssnar på tung hiphop hemma eller på ett smutsigt hak, än att hänga på hamnplan och dricka drinkar och vara låtsas brat.
någon som inte ägnar sin fritid åt att snacka om hockey eller träning.
tjej eller kille kvittar.
vore glad om du inte va tjackpundare eller flöddertorsk.
röker du en holk ibland kanske vi kan dela de intresset. men där går gränsen.

så finns det några gotlänningar som inte åker 240, är discoturkar, äger en gris och ett får eller inte gillar brat kulturen?
call me!

för den här ön håller på o kväver mig,
har under mitt halvår här inte lärt känna en enda vettig människa.
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-31 22:29
Jag är en pöjk från Göteborg på snart 25 år som blir examinerad behandlingspedagog till sommaren och rappar järnet i Balkan Brigaden på fritiden haha!

Bor som bäst hos min moms eftersom vi är bästisar, ja, en rappare som är bästis med sin morsa ni såg rätt! Stor NO SHAMEO på den. Och så söker jag lägenhet också, men sist jag kolla såg marknaden inte så lovande ut på denna sidan stan haha.

Iaf, när jag inte sitter och försöker hitta intressanta saker att läsa om på Whoa (haha) så hänger jag i skolan, med vänner eller i studion - med tanke på landet vi lever i och min ålder har jag inte hunnit med fängelse och hela den 5centhistorien än, tyvärr groupies!

Den absolut viktigaste ingrediensen i en personlig relation är ärlighet och passion, såsom jag ser det, inte brutal säga allt jag tänker på ärlighet utan att intensionerna ska vara ärliga iaf. I dont want no psychos and murderers!

Jag är extremt komplicerad som person så det krävs en viss förståelse hos personen som ska hantera mig, detta säger jag för att jag alltid varnar för det men blir aldrig riktigt tagen på allvar. Ni gissade rätt igen, jag har superkrafter. Kan inte säga vilka det är o så för då måste man ha ihjäl hela whoa men så ni får ett hum om det iaf och att mycket kan gå snett där.

Jag söker en okomplicerad varm själ som vill mig väl, i korta ordalag.

De jag vill förvisa in i det bottenlösa hålet är: De som tjafsar, stressar upp sig i onödan, som inte kan hantera alkohol eller andra droger utan att ställa till en scen på slutet av kvällen, extremt jobbiga uppmärksamhetsbehovare, bekräftelsenarkomaner (!!!) och speciellt bekräftelsenarkomaner som snaskar på bekräftelsen som är till mig och sist men inte minst de som inte fixat sitt liv innan de fuckar upp andras!

(Rika tanter 50+ går också jättebra!)

Justeja.. du måste ha humor också! Eller a, ni som inte fattade skämtet kommer nog inte skriva ändå :)
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-02-01 01:33
Kontaktannons, :)

Söker:

Lite olika saker faktiskt.

Till att börja med någon riktig duktig sångerska som vill satsa rejält framöver och då menar jag jävligt rejält. Vilken genre? RnB/Hiphop. Inget på fritiden blah blah, mellan lektioner, på skoj osv. Gärna relativt oetablerad men HUNGRIG, :)

Har byggt upp mkt material sista tiden som ingen har hört öht, låter mkt som Usher, Lil Wayne, TI etc vad gäller de tyngre elektriska låtarna (tänk låtar som No Love, Love In This Club, Drop The World etc). Som jämförelse låter det äldre material som ligger på min myspace som ren skit, ^^

Måste bo i Oslo dock, för mkt krångel med att hooka recc etc över gränserna.

Vad mer, låt se, lite nytt hiphopintresserat folk att dra med på konserter, jams etc här i Oslo. Alltid soft att lära känna nytt folk med samma intresse! Hänger för mkt med folk som inte är så intresserade i kulturen men det är ok, de har ju andra kvaliteter. Plus om du är spansktalande, hehe..

Kanske soft att träffa nån trevlig tjej också (samma här med spansktalande som plus, ;) som brinner för hiphopen. Men det känns rätt dödfött så den kan vi nog egentligen bara skita i, haha.. (Snacka om nål i höstack).

PM'a vid intresse!

2011-02-01 01:35
Eller ja ingen och ingen, nån enstaka nära vän och syskon har väl fått höra iofs men utöver det ingen. Detta året kommer det bli rejäl satsning på musiken från mitt håll iaf. Sen kanske det går åt helvete, det vet man aldrig, haha..
Manager

2011-02-01 07:38
Du har förtur om du är man, singel, över 185 cm lång, snygg och tänker ta mig med storm.

Bull att du bor i Malmö :P
Redline!

2011-02-06 00:59
Jaha då var det dags.

Sökes:

En trevlig typ att hänga med. Bra musiksmak, lättsam och inte har massa måsten. Du bör bo i London.

Vem är jag?

Johanna, 21(2) år. Au pair i London. Är ganska snygg och tycker själv att jag är en skapligt skön människa. Älskar att hänga på barer och bara chilla, äta mat är ALLTID trevligt (nej jag är inte tjock), musik är en stor del av mitt liv så du bör ha ett intresse för musik, jag älskar allt från hardcore till barnvisor i princip. Kan vara rätt lat och bara vilja vara hemma. Är intresserad av konst och är väldigt bra på att rita. (Om man får tycka så om sig själv).

Att försöka sälja in sig själv är jag inte så väldigt bra på. Men bor du i London och vill ha en ny vän tjej som kille så hör gärna av dig:)

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-02-06 06:24
Hallo!

Go snubbe i sina bästa år, politiskt motiverad, lever för hiphop. Behöver en kamrat att lotsa mig vidare i livet. Har 20 000 snubbepolare ser gärna att någon som inte gymmar och kollar på two and a half men svarar......

2011-02-07 14:07
Alright kan väl inte skada å testa detta :)

Heter Jonas och fyller 20 om en månad, bosatt i Stockholm. Väldigt easy-going och skön att umgås med, älskar att bara träffa polarna och umgås. Festa eller sitta hemma spelar ingen större roll, jag trivs vart som helst i bra sällskap :) Musikväg e det väl hip hop och reggae som gäller, nyligen försökt starta upp en egen karriär faktiskt hehe.

Söker väl en tjej runt min ålder som vill umgås, tänker inte skriva en massa "krav" som hon borde leva upp till, det handlar ju mest om personkemi ändå ^^

Bild från studenten i somras, jag i mitten:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/35547_406002242244_684442244_4982150_7987951_n.jpg
Groupie

2011-02-07 20:37
en "liten" uppdatering

Sofie heter jag, kallas för Bella och det är en liten historia för sig hehe, Är 20 år 1.63 cm lång, bor i stockholm och jobbar som frisör. Är även utbildad make up artist men det är inget jag jobbar med just nu.. Jag har en klump till hund på 40 kg med långt ansikte som tror att han fortfarande är en valp och gillar att sitta i knät.

Jag gillar att göra det mesta faktiskt..det vanliga som fika, kolla serier eller film (sjukt tråkigt ja vet men jag älskar family guy haha) Jag uppskattar en spontanöl mitt i veckan och gillar att gå ut och köra all in nån helg då och då. Sen e jag rätt spirituell av mig och tycker astrologi e sjukt intressant.. så det vore nice om den som svarar e lite öppen lixom =P Jag älskar kultur och tycker det e roligt med utställningar och museum. Ibland pratar jag lite för mycket och kan nog ibland uppfattas som lite osammanhängande men för det inte förståndshandikappad haha

Jag har nyligen skaffat min första tatuering, Ganesha som sitter på min rygg/högra skuldra och redan fått blodad tand :) Får se när nästa blir, men förhoppningsvis om inte alltför lång tid.. Är överhuvudtaget fascinerad av tatueringar och vill ha ett par stycket själv.

Hjälp...musiksmak..Helt ärligt är jag en allätare. Eller nästan iallafall. Jag lyssnar mest på reggae, hip hop och dupstep. Men jag är även öppen för elektro, pop och indierock. Min musiksmak går rätt mycket i vågor. Just nu är det mycket av det förstnämda hehe. Klädstil...gah. Den här frågan va rätt svår den med. Liksom musik så går även min klädstil i vågor beroende på humör. Den röda tråden är bekvämt och snyggt.

Vem jag söker? Någon lättsam humoristisk person som lixom jag gillar att göra spontana roliga saker :) Du får gärna ha liknande musiksmak som mig och inte alltid ta livet på för stort allvar.. Är du kille får du gärna vara hyffsat lång, kunna laga mat och ha bra hygien haha

oj va lång den blev såg jag nu =P
hej hej!

Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-02-07 20:40
Hehe trevligt med bild som bonus : )

Groupie

2011-02-07 21:18
jo det e ju alltid trevligt med ett ansikte på folk :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-02-08 17:34
Ah hade nog haffat hallonpajen direkt där asså :P

Era småkåta whoaiter =D
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-02-09 18:46
jag söker en vän i sthlm med gaddmaskin (några kunskaper är inte nödvändiga) och gillar musik.
jag är snäll och ganska söt.

2011-02-12 16:19
ny kontakt annons..:

jag söker någon i östersund / jämtland som vill hänga i gäng o dricka öl i sommar. och som även har tålamod att låta mig lattja runt med min nya skate. trotts att jag knappt kan stå på skiten... men jag vill så gärna lära mig. och bli grym.

så norrlänningar med öl-sug och som gillar att hänga ute så mycket som möjligt.
vare sig de är på balkonger eller i parker. bara man är ute! =)
Manager

2011-02-13 11:14
Hallonpaj: Hej! Jag är lång, tatuerad, hygienisk, vass i köket och troligtvis mer spirituell än vad som är bra för mig. Jag är dessutom en knepig gammal hund som inte pallar lära sig att sitta och lever i ett ständigt organiserat kaos vilket är bra för kreativiteten, men inte alltid för människor i min omgivning som blir nervösa utan struktur. Vad sägs om en öl nån vardag följt av ett besök på någon ny utställning? Men jag varnar dig, jag brukar uttrycka mina åsikter rätt friskt när det kommer till konst, för till skillnad från livet i övrigt så är konst väldigt seriöst och allvarligt, haha :D
Redline!

2011-02-14 16:53
sökes

personlig assistent som kan hjälpa mig att styra skorna hem på lördagsnätterna stoppa mig i sängen samt laga frukost på sängen söndagsmorgon.. bakismys och film ingår i arbetsuppgifterna!!

så är du en ung, söt, tjej med formerna på rätt ställen och är sugen på lite ideellt arbete så är du välkommen att lämna ditt cv i min inkorg..

2011-02-16 19:10
Eh. Flyttade precis till Oslo så...Jag söker chill folk i Oslo att hänga med - dricka öl/kaffe, promenera, kulturfrossa, baka onyttigheter, prata om onödiga saker, klubba eller nåt annat trevligt. Inget liggande, bara kompisar.

Jag gillar bland annat: kaffe, whiskey, cigaretter, bra rödvin, breakbeats, filmer med vridna karaktärer, äldre jazz, snö, poesi, vegetarisk mat, konst och pyssel.

Du är: Rakt på sak, påhittig, spontan och tycker bra om dig själv.
Du är inte: Musiknazi eller tp-människa.

Såja.
I love

2011-02-17 22:38
Söker en sån här i skånetrakten:

http://www.youtube.com/watch?v=A4GhUglZ5NU

Finns du där så skicka ett pm.

Annars så är jag mest intresserad av att träffa nya människor spelar ingen roll vem du är. Bara du är soft och inte tar livet på för stort allvar, gärna spontan som inte planerar allt för mycket. Hänga i soffan eller ut på krogen spelar ingen roll så länge umgänget är det man träffas för.

Hatar att beskriva mig själv för då låter man alltid för självgod , vill du veta vem jag är så släng iväg ett pm.

2011-02-18 14:55
Irrationell:

Jag har en polare som bor i Oslo, hon e också vegetarian å gillar den typen av grejer du verkar göra tror jag. Hur gammal e du å är du en tjej eller kille? Hon behöver också lite nya vänner där i Oslo så ni kan ju kanske ses då :) //vän-kontaktförmedlingen

2011-02-23 21:59

yeeez, jag är en tjej som är myndig men yngre än 25. jag är 175 centimeter över havet, klär mig i det som känns bra och är ganska okomplicerad av mig. jag gillar att gå ut på helgerna, jag tycker inte om cider, jag älskar att sova, jag hatar att äta fisk, jag gillar att lyssna på musik, jag är sjukt bra på tv-spel, jag är extremt envis, jag är jävligt dålig på att hantera pengar och jag gillar att skratta.

jag vet inte riktigt vad jag söker för jag vet inte vad som finns på denna sida. men det är ett plus om du är en charmig kille med humor och bra musiksmak. om du är snaggad, har tatueringar och piercings samt är lång går du hem hos mig ;) men du kanske kan visa att andra fysiska egenskaper är bättre!

2011-02-25 20:28
Jag är sjukt bra på Donkey Kong men äger varken tv, nintendo eller spel. Så hör av er om ni antingen vill bli upplärda, bara få lite tips på hemliga banor/bonus spel eller vill ha en DK-partner någon kväll i veckan.

Det är SNES som gäller här, bah så ni vet.

2011-02-28 22:20
ok kanske var lite vag sist (säkert därför ingen reagerat)

Sökes: skön brud tjej under 175 cm, glad och atletisk, gilla att ta de extremt lungt ibland och ibland gå loss och hitta på nåt helt sjukt, inte för needy men samtidigt lite needy haha

vem är jag? 27, sthlm, singel, letar för stunden inte efter nåt seriöst men skulle inte ha nåt emot o träffa nån och se vart de leder ..jobbar som supportekniker men är ingen nörd bara lite kärlek för datorer, förövrigt är häng me familj, vänner som gäller, vill du veta mer PM:a

2011-03-01 04:49
SHoo alla gussar

söker DIG som har #SWAG är based ait????

XX

you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2011-03-01 15:16
ingen stockholmare som vill träffas någon dag /helg och lira lite gittar?

Söker ingen relation utan mer några sköna människor som gillar att chilla, Typ spela alfapet och kanske göra nå mer häftigt, kille som tjej . Bara du är en chill person så gillas det!

Jag är 21år bor i stockholm sedan ett tag tillbaka, Gillar spela gittar lyssnar mycket på allt som låter bra inom musiken, Ha de bra!
Surfar runt med min Mac !

2011-03-19 14:41
Sökes: Rödhårig, fräknig fröken.

Jag är: 179 cm, söt som en sälunge, artig och oftast full.
En riktig gentleman med andra ord.

Du behöver inte vara rödhårig, fräknig eller fröken för att höra av dig,
du bör dock vara kvinna.

2011-03-20 22:04
haha nu ska jag göra det här för att jag helt enkelt inte har något bättre för mig.

Namn: Sara
ålder: 17, fyller 18 i juni.
bor: stockholm, sööööööööööööööderomsöder.
intresse: sjunga, rappar lite också, dansa, chilla med kompisar, festar gör jag väl också, dricka kaffe och mysa.
klädstil: street tror jag väl, alltid sneakers, hoodie och stora hoops.
musiksmak: hiphop, rnb, dancehall, reggae, reaggeton och sådant najs!
söker: hahah, en skön snubbe som man kan chilla och skratta med. typ så. kanske.

2011-03-20 23:18
Ursakta tangentbordet, det ar en Engelsk laptop.

Ni e ju for goa :)

hallonpajen verkar ju skon som fan. But I digress.

Flyttade tillbaka till Stockholm forra veckan efter 6 ar i England varav 5 var plugg. Hade tankt plugga till en masters i journalistik pa SU till hosten och plugga arabiska vid sidan om. Har kvar alla mina gamla polare fran Stockholm nar det begav sig till Albion men eftersom det alltid ar kul att mota nya manniskor kan man val ta en chans.

Jag ar 25 bast (86a), 179 cm kort, och javligt nordig. Tech geek och bokfanatiker, jag laser inte fiction, finner verkligheten intressant nog. Jag kan inget om Idol eller top 40, daremot kan jag ha en intressant debatt om Afghanistan och mellanostern i timmar. Jag gillar att prata - mycket. Te fanatiker. Skulle formodligen kunna funka som kompliment till en fika.
Hade jag orken skulle jag lara mig spela harmonica.

Klar mig britpopigt. Favoritmusiken varierar fran Oasis till Beastie Boys.

Jag gillar att springa, och kopte precis ett par nya pjuck i lordags. I ett relativt nyktert tillstand springer jag 10 km under 55 minuter.

Jobbar som fritidspedagog tills jag hittar nagot annat eller jag borjar plugga till hosten. Pengarna ar inte fantastiska, men dom duger.
Jag gillar ol, riktig ol, ale och belgisk ol ar finemang. Bishops pubar i stan gillas verkligen.

Sa vad letar jag efter
Helt arligt, inte en aning. Nagon att fika med (te ar utan tvekan en stor del av mitt liv. Jag ar Engelsk) och nagon att kanske ta en joggingtur med. Eller bagge tva?

Tjejer som kanner att dom har en stor del talamod, humor (monty python, south park, bill hicks), intelligens, oppet sinne nar det galler musik, och en viss mangd sjalvdistans kanske skulle kunna kanna sig mer traffade an andra. En visst intresse (eller brist pa hat) av fotboll vore ett enormt plus. Vill du jogga vore det ju trevligt.

Ungefar sahar ser man ut numera.

Skivsamlare

2011-03-31 08:25
Hej guys!

Det här blir min första kontaktannons här på Whoa. Jag heter Simon och är 23 år gammal. Jag är en driven arbetsnarkoman inom IS/IT-branschen som förmodligen lägger alldeles för mycket timmar på jobbet och skulle vilja träffa någon att göra någonting annat med. Jag har en grej för raka människor och försöker själv att vara så rak som möjligt i allt jag säger och gör, mest för att jag är riktigt dålig på att ljuga själv tror jag. Lite allmän kuriosa är att jag är cirka 1.90 lång med snaggat mörkt hår och tatueringar. Då jag älskar att föra långa intellektuella (och i många fall väldigt hypotetiska) diskussioner över ett par glas rött så söker jag en tjej som har någonting innanför pannbenet. Då är jag alltså inte intresserad av en tjej som gillar att posa som intellektuell för att verka skön utan någon som faktiskt förstår vad jag pratar om och som tycker det är spännande med stimulerande samtal om allt mellan himmel och jord.

Jag är nog vad man skulle kalla en tvättäkta nörd som lätt snöar in på saker och som gärna lägger min fritid på att spela tv-spel, läsa böcker, lyssna på musik och dricka starksprit. Min musiksmak har sin bas i hiphop, postrock och singer/songwriter men tar sig gärna uttryck åt vilket håll som helst. Jag gillar nog mer eller mindre allt dock. Postpunk, Hardcore, Indiepop, Jazz, Ska, Reggae, Noise, Breakcore, Klassiskt och Folk bara för att ta några exempel.

Vi hörs!
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2011-04-02 13:53
Kommer till stockholm på tisdag och är där tills på söndag, Fredag ska jag och en kompis ut, men vet inte så mkt om utelivet, finns det någon som styr utgång, vore de trevligt med lite sällskap. LILLJ kör all in i våran fina huvudstad.
Klubbar jag skulle tänka mig vilja hänga på är antingen skön pub med flummigt folk, eller nattklubb men ändå att man ska kunna ta det lugnt, bara för jag inte är så mycket för att dansa, sen självklart billig alkohol och inte så farligt dyrt inträde.

Jag är glad social och väldigt lätt att handskas med eftersom jag aldrig är dömande mot personer oavsett vem det är, vad det gör, vilken bakgrund det har vilket gör väldigt lätt att umgås och lätt att känna sig bekväm.. Jag är 157 cm lång, fräknar på näsan, gröna ögon och rött hår, jag gillar att gå på affärer som är mest inspierat mot skate och snowboard hållet tex core, caliroots skateklädbutik,hollywood och wesc. Eftersom jag är en brädtjej själv vilket innebär skateboard och snowboard. Men jag brinner mest för rullbrädan.

Skulle vara soft om någon kunde leda mig vägen till caliroots eftersom de tog tusen år sen jag hittade dit sist, för jag har troligtvis praktik där i sommar och ett litet snabbt möte med chefen.

Jag lyssnar på allt från death metal till underground hiphop (och allt där mittemellan)

Jag kommer bo på radisson strand hotel, vilket innebär centralt.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-04-02 15:02
Just nu ser jag ut såhär i håret :

Är rödblond i grunden, men har en kompis som var frisör som peppade på rätt hårt med lite färg men körde på rätt mkt åt kopparhållet, kan uppfattas lite ljusare i verkligheten och kanske lite mer åt koppar men eftersom de har börjat tvättas ur rätt mkt eftersom jag färgade i november. Men hon sa själv att hon tror att 7-44a skulle bli bäst, hon tipsade om 7-44 loreal color fresh, men eftersom det är mer som ett färgschampoo så blir de inte lika mkt till hjälp som en hårinpackning. Jag brukar även köra på hårinpackningen nurti color creme 7-34.

Men jag tror att en 7-44 skulle passa mig bäst, speciellt när min kompis säger det som har sett mig :) men tack iaf för tipset! :)

2011-04-03 19:04
Hmm.. Är det väldigt vanligt att heta Simon i Sverige? Verkar nästan så, ^^

Tråden verkar inte fungera så bra, iaf inte för mig, :(

Har sökt lite allt möjligt för olika ändamål men aldrig fått ett svar. Kanske tråden bara är för de som söker efter partners eller någon att ligga med?

2011-04-03 22:10
GIGA - verkar så, va ingen stockholmsglad människa som ville hänga heller verka de som, kanske man måste få ändra "tja kommer till stockholm på tisdag till söndag jag är kåt, nån som vill ligga?" :P

eller så är vi inte tillräckligt snygga för whoafolket..
Battlerappare

2011-04-04 11:49
Whoa e sugnajävlar, tror nog det funkar mycket bättre om du skriver så.

2011-04-04 12:20
de funka fick ett svar..
gagia - testa själv kanske funka för dig också..

2011-04-04 16:23
Haha, :D

Men jag är inte ute efter att ligga ju! Det var ju inte därför jag skrev att sökte folk lokalt inom hiphop, sångerskor och mkt annat.

Sen är det alltid fett att ligga men det är inget jag letar efter i en tråd på internet, jag måste ha lärt känna en tjej ordentligt innan det blir snack om såna saker, jag kör old school romantic style med middag, promenader, vin och hela köret, :)

Men grattis till svar då, ;)

2011-04-04 16:35
haha nja inget jag heller letade men de sök iaf ett svar i mailkorgen, fast de stod ju annat också.

men kör hårt! du kanske får svar snart ;D

2011-04-04 17:30
Adamduvet
Jag jag jag!
Jag vill ha flera att spela gitarr med, tycker det är på tok för få i min bekantskapskrets som kan spela just det.
Men vi brukar ha jams, speciellt vid fint väder och nu är det ju vår och mkt varmare väder på väg.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-04-04 17:33
Kan väl lägga in en jag med när jag ändå är i tråden och spanar :)

Söker
Musikaliskt och skönt folk som gillar att jamma och softa i solen.

Jag är en enligt mig skön kille som gillar att spela alla diverse instrument, lätt att lära mig när det kommer till instrument, så gillar jag sällskap, sol och att skapa något som låter bra.

Sugna? Enklast om ni bor i sthlm.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-04-06 20:52
Söker snäll tjej som kan ge mig lite kärlek
Den Ariska Rasens Tid Är Över Tack Vare Er!

2011-04-06 22:06
söker någon som kan tipsa om nån nice klubb,nattklubb,krog i stockholm :)

/en glad norrlänning

2011-04-10 16:06
Sökes:

lite gött folk som gillar att slappa med en grill o lite öl i GBG´s parker.
musikt till det är ju fint också mm.
Battlerappare

2011-04-26 23:54
Du måste såklart skriva något i rutan för att kunna posta ett inlägg.

2011-04-27 23:37
SÖKES:
nya tjejkompisar! har så få.
Inte tjejbekanta då.. utan tjejKOMPISAR!!

2011-05-01 23:21
lillj

Strand duger alltid för häng

pubar funkar alla bishops arms

2011-05-04 08:37
Wow!! Whoa döljer många skönheter!

Kan passa på att uppdatera min. Bor inte längre i Kalmar, har flyttat tillbaka till Göteborg :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-05-05 12:27
Är det meningen att folk bara ska söka eller leder annonserna någon vart?

L_A78 P26
Gbg, bärs och häng... tummar upp på det!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Battlerappare

2011-05-05 17:10
Jag fick nån att diskutera med, rolig person faktiskt. Alltid nått!

2011-05-06 13:42
pajson F25
har inte lett till så mycket ännu. men hoppet finns ju. och lite bers och häng är ju aldrig fel men synd på vädret nu bara. men är taggad på alla förslag.
Skivsamlare

2011-05-06 14:21
pajson

Har du haft en dreadig BF som heter Jakob? Du är sjukt lik en av hans föredetta iallafall. :D
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2011-05-19 13:20
pajson F25 Är det meningen att folk bara ska söka eller leder annonserna någon vart?

Ja, annonserna leder nånstans, iaf den jag svarade på. *mål*