I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2010-10-19 03:15
phatie: Pojkar och flickor kan också vara vänner. :)
"jag har fin hår. som en waterfall."

2010-11-03 19:58
Kanske en udda annons.

Jag har inte lagt in någon annons tidigare, främst eftersom jag egentligen inte riktigt känt behovet av det. Dock så har jag kommit på att jag faktiskt söker någon. Jag saknar någon som kan ge mig lite kvinnlig input på ordkonst. Någon som kan reflektera över saker och ting och faktiskt ge sin syn på det jag har att komma med, på ett konstruktivt vis.

Eftersom det inte egentligen är i dejtingsyfte är det helt okey om du är upptagen och bor mer eller mindre vartsomhelst. Du ska bara brinna av att skriva, eller åtminstone, få ta del av ordets kraft. Du får gärna ha lite engelskspråkiga kunskaper. Ålder kvittar egentligen. Och om du har pojkvän får han helst vara en sådan typ som inte blir sotis om du läser kärleksdikter (min förra kvinnliga poesikamrats pojkvän lade sig emellan henne och mig, tyvärr).

För att ge ett exempel på vad jag menar med poesi så kan vi ta ett stycke Pri:

Standing next to her, in the dark, is a man in this prime
He’s about to let go of his thoughts about the future for a while
Is time now and started years ago? Not really, it started tonight
What’s happening’s he’s finally gotten the chance fathering a child
After years of trying… So many years of hopelessly trying
Finally, with God’s blessing, now’s seemingly the right timing
04.05, after some painful hours for baby mother he’s eyeing
His daughter while she’s in baby mothers arms crying
And he can’t help but look into her pale blue eyes as theirs meet
Holding her little baby hand, looking at her small feet
Still not believing what he sees, a reality hard to grasp, indeed
There were some tough times, but this is the result of a great belief
Nine months of waiting, plenty of advice on the way
But when the final day arrived he just don’t know what to say
Finally coming to his senses, what he feels is real, whispering
“Welcome to the world, beloved baby girl” as if the baby’s listening
He kisses baby mother, says “Love you” staring deep into her eyes
Baby girl’s squeezing his hands, warm feelings spread inside
Knowing, it’s finally his time, to experience the fruit of love‘s worth
The baby doesn’t bother, she’s busy looking at the world
He picks her up, holds her gently, like she’s a fragile doll
And all the problems he used to had suddenly seem banal…

Känner du dig manad att byta ord och kanske även få ta del av min syn på saker och ting, eller bara för att så samspråka om allt och inget, så hör av dig på ett passande vis.

Battlerappare

2010-11-05 12:33
Bump

2010-11-06 19:50
oj.....

2010-11-08 21:08
Hej!
Jag heter Mattias, är 24 år och pratar götebosska men bor i skaune.
Jag fullkomligt avgudar M&M´s, dubstep, Skins, svartklubbar, isvatten, Air Max 1or, Erykah Badu, Tumblr, kroppsmodifiering i form av piercingar och bläck, drum n bass, rap från 96, vinylskivor och Fanta.
Jag avskyr allt som lutar åt höger, REGGAETON, How I met your mother, Spotify, DJ´s som inte kan beatmatcha, krogvakter, jantelagen och bristande självdistans.
Jag klär mig neutralt. Undviker baggykläder och stora märken men har gärna på mig roliga tshirts och trevliga sneakers.
Jag pluggar grafisk design med inriktning mot typografi. På fritiden gör jag musik, spelar vinyl, joggar och skämmer ut mig i Fredagsflörten i P3...

Jag söker dig, tjej 20-28 boendes runt Malmöområdet.
Utöver det får du gärna ha ett fint skratt eller ett fint leende, kunna dansa i svettiga källarlokaler ena dan och sen ligga och kolla skitfilmer dan efter, veta vad du vill, skratta åt dig själv, ha en plan och våga ta för dig.

Skicka ett mail, eller leta rätt på mig på Facebook, nått sånt.

Jag är rätt charmig...

2010-11-08 21:44
får man göra om sin kontakt annons?
isf kommer en ny här:

Namnet är Andrea, eller Adalia. you pick your favorite.
Är 21 och för tillfället boende i Visby men har mina rötter i Östersund / Åre. (norrort ;)
Går gärna naken hemma men trycker ner sig i kläder när hon måste utanför dörren och det varierar från baggy till leggings, men jag har sneakers till allt.
Går gärna ut, oftast för att dansa.
Så vill du hänga får du gärna ta med mig på hiphop klubb eller ett ställe som spelar bra dubstep. Går även igång på dancehall...
Gillar även rökiga lokaler med schyst bakgrunds musik och ett par öl på bordet.

Avskyr ställen som spelar rihanna remixer och techno, men hamnar jag där gör jag det bästa av situationen. ;)
Men mest av allt tycker jag om att mysa i soffan och kolla på film, eller spela tv spel!
När jag glider runt naken hemma lyssnar jag på mycket Immortal Technique, Dead Prez, Mobb Deep, La Coka Nostra, Talib Kweli, Jedi Mind Tricks, Brother Ali, Tanya Stephens, Seeed, Jose Gonzales, Organismen, LoopTroop, Syster Sol och så vidare.

jag är sjukt less på att vara ensam nu, vill ha en halvstabil karl att spendera mörka jävla vinter nätter med. någon som kan ligga på andra sidan i badkaret, med tända ljus och en varsin bok. någon att laga middag ihop med, och som inte gillar att äta ute på restaurang. rastaurang är fan det mest krystade jag vet. uscha. någon att dricka bärs med och lyssna på musik med, någon att ligga med och som kan hålla sig på sin sida av sängen och låta bli mitt täcke.

fast jag blir även glad om någon vill vara min vän.
fast ingen brudig jävla brud jävel som ska låna kläder ur min garderob, eller sminka sig utan att torka bort resterna efter sig i mitt badrum. eller som ska hålla på och spela massa jävla skiiiiit musik i mina högtalare.

Jag är en ganska okomplicerad typ som försöker att se posetivt på det mesta, är less på att gräva ner mig i depressioner och negativt tänkande!
=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-11-08 21:47
AdaliA Att du nämner din nakenhet lär öka dina möjligheter att hitta en karl. Att du bor i Visby lär minska dem. (fett att du reppar östersund dock)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-11-08 21:51
KaptenKrok: det är möjligt, och om det ökar mina chanser kan jag hitta på typ att jag brukar dammsuga i highheels och korsett? hahahaha

bor i visby ja men är iofs i sthlm typ en gång i månaden och östersund varje lov... ökade det mina chanser lite nu då tror du? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-11-08 23:47
High heels och korsett funkar kanske för vissa, men jag säger att du bör hålla dig till dina sneakers. Dammsugning är dock alltid ett plus!

I Stockholm finns det ju massa whoadudes så det borde det verkligen! Östersund vet jag inte om det bor någon whoadude i just nu? Jag åker bara dit på jul och mina kära föräldrars födelsedagar :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-11-09 00:41
Kaptenen: så du är från norrort du också alltså?
Finns väl några whoaiter därifrån men dom flesta har ju flyttat vidare nu..
typ skillz.
enda jag kommer på hahaha :P
Moderator

2010-11-09 00:44
Yes yes, och just nu reppar jag dirty north (umeå med en trainspottersreferens). Skillz har jag också luskat ut att han är östersundare. SpT är därifrån också. Några fler ska det säkert finnas.
Duktigt off topic nu? :P

2010-11-09 00:51
jahaja där ser man här snackas det om en i smyg :P

2010-11-09 01:06
kaptenen , jag kommer inte ens ihåg vad som var topic här..
men östersund är ett jävla fint ställe, i lagom mängder.

2010-11-11 08:09
Damn you..!

2010-11-14 01:47
Jag vill lägga till en sak.

Hej!
Jag heter Mattias, är 24 år och pratar götebosska men bor i skaune.
Jag fullkomligt avgudar M&M´s, dubstep, Skins, svartklubbar, isvatten, Air Max 1or, Erykah Badu, Tumblr, kroppsmodifiering i form av piercingar och bläck, drum n bass, rap från 96, vinylskivor och Fanta.
Jag avskyr allt som lutar åt höger, REGGAETON, How I met your mother, Spotify, DJ´s som inte kan beatmatcha, krogvakter, jantelagen och bristande självdistans.
Jag klär mig neutralt. Undviker baggykläder och stora märken men har gärna på mig roliga tshirts och trevliga sneakers.
Jag pluggar grafisk design med inriktning mot typografi. På fritiden gör jag musik, spelar vinyl, joggar och skämmer ut mig i Fredagsflörten i P3...

Jag söker dig, tjej 20-28 boendes runt Malmöområdet.
Utöver det får du gärna ha ett fint skratt eller ett fint leende eller helt enkelt vara sockerglad, kunna dansa i svettiga källarlokaler ena dan och sen ligga och kolla skitfilmer dan efter, veta vad du vill, skratta åt dig själv, ha en plan och våga ta för dig.

Skicka ett mail, eller leta rätt på mig på Facebook, nått sånt.

Jag är rätt charmig...

Moderator

2010-11-14 04:51
Jag vill ha fler kompisar.
Så. Jag heter Trixie, jag är en väldigt tråkig människa,
skulle aldrig umgås med mig om jag vore någon annan.
Jag passar inte ihop med folk i min egen ålder,
varför vet jag inte.
Jag vill ha vänner att prata med på internet,
väldigt sällan jag orkar träffa nya människor.
Finner sömn överskattat trots att jag vissa nätter gråter efter att få sova en stund.
Jag är rätt trevlig faktiskt, folk missuppfattar mig lätt.
Jag förstår inte när folk är ironiska eller sarkastiska.
Så ålder, kön osv spelar ingen roll.
Så länge du inte heter Göran och bor under en gran, har någon mental spärr kring detta.
Well, pma mig om du har lust.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2010-11-14 04:54
Copy + paste inlägg nummer två.

Är detta en evighetshistoria? ^^

Så hur går det nu då whoa? Får ni ligga eller? :D

2010-12-07 19:00
Dags för uppdatering!

Finnes
Namn: Sofia
Ålder: 21
Bor: Kalmar
Klädstil: Beror på. Hemma blir det oftast linne/t-shirt och trosor (byxor är sjukt överskattat!), offentligt blir det väl jeans och någon topp och en utekväll blir det antingen legins/jeans+topp/linne/whatever eller klänning.
Musiksmak: Äntligen hämtat kablarna till min externa hårddisk, så nu är det mest nostalgisk musik som pumpas i datorn. Främst hiphop från 99-05 och The Doors (bästa bandet ever, och säg inte emot) :)
Filmsmak: Action, sci-fi, thriller, komedi, vissa dramafilmer, zombifilmer av alla dess slag. Absolut hatar romantiska komedier (undantag: Love Actually). Älskar filmerna: Livet är underbart (Vita e bella), Dumbo, Aladdin, Sin City, Transformers, Iron Man, Star Wars (episod 4-6, 1-3 går an för att jag gillar Anakain, trots att han gnäller hela tiden), Indiana Jones, Almost Famous, Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Carreys bästa roll!), i princip allt av Tarantino (blev besviken på IB), Fievel i Vilda Västern, Det Regnar Köttbullar, Crank osv.
TV-smak: Dexter, Six Feet Under, X Files, That 70s Show, The Walking Dead, How I Met Your Mother, Xena Krigarprinsessan en tråkig dag.
Läser/Boksmak: Georgia Nicholsons dagböcker (säger bara ett ord: Styvtuttväder), Stolthet och Fördom och Zombier, Zombie Survival Guide, The Dirt, Heroin Diaries, Riders on the Storm, The Game, Jane Eyre, Philippa Gregorys böcker, Sinue Egyptiern, Harry Potter (sista boken kan ta sig där solen sällan skiner), Little Gamers, Nemi, Rocky och Moore
Hatar: Att förlora, spindlar, tentor, backstabbers och falska personer.
Älskar: Musik, vatten, min underbara nalle, min säng och mina underbara vänner som faktiskt står ut med hur knäpp jag är.
Intressen: Film, musik, teve, böcker, resa och olika sätt att få adrenalinkickar. Varva Super Mario Allstars på snes, med hemmagjord glass (saft+lite vatten i ett glas och in i frysen), spela SSX Tricky tills Marty är perfekt, köra oändliga combos på SSX On Tour, fuska på GH World Tour (fuck baspedalen, omöjligt!) och försöka klara hela Metallica - One på GH3 är alltid trevligt :).

Sökes
Likasinnad varelse (helst av manligt kön) som kan utmana mig mentalt, ligga sked med mig, som jag kan kolla på film och äta popcorn med, som inte skräms av depressiva episoder och lite ångest, som inte har något emot morgonsex, som gillar att dricka öl, som inte gnäller på min hushållning, min brist på inredning eller mitt skobegär och som klarar av mina kassa skämt (det var en gång två muffins i en ugn, så sa den ena muffinsen: du, det börjar bli varmt här inne..., så sa den andra: HJÄLP EN TALANDE MUFFINS!).
Minimum krav: Du måste ha hört talas om The Doors!

PMa eller så.

Blöööö, alldeles för mycket text! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2010-12-07 19:01
... klara hela Metallica - One på hard på GH3*...
ska det självklart stå.
- Dexter Morgan

2010-12-07 21:40
fint skrivet, förutom att the doors är det mest överskattade bandet i hela världen.

2010-12-07 22:38
sonny
Tänker bara låtsas som att du inte skrev det och/eller att jag är blind...
- Dexter Morgan

2010-12-07 22:46
AdaliA F21: För 10kr timmen så kan jag dela badkar med dig :)

2010-12-07 23:50
Undrar var alla flickor som Adalia och Brazen håller hus någonstans i Skåne.

Hade jag bott längre upp i landet hade jag var på dirr!

2010-12-14 22:16
Okej jag gör en ny... Och det är ju ändå vinter och mörkt.

Namn: Isabelle
Allmänt: Jag är väldigt musikintresserad, då mest utav genre Hiphop, funk, soul och jazz. Det låter jäkligt lame att skriva så men om jag ska vara ärlig så trivs jag bäst i samtal om musik med 35åriga män som lyssnat hiphop sen barnsben. Alltid varit ensam brud på hiphopspelningar tills något år sen när fler yngre brudar började dyka upp och det tycker jag är HELT fantastiskt. Här är en spotify-lista jag gjorde i sommras med bara hiphop, det är kanske bara ett litet axplock av den hiphop jag lyssnar på, men räkna med mer 90tals boombap än senaste kanye skivan; http://open.spotify.com/user/mellon/playlist/32lH5aWxLC1xx25X2jcTqN Jag samlar även på jazzvinyler och har en helt OK samling. Det betyder att jag gärna står och gräver i skivaffärers jazzavdelning eller på loppisar/"antik-affärer". När jag går ut däremot hamnar jag nästan endast på bas-klubbar, dvs dubstep och drum n bass. Gillar den typen av musik men är rookie så vill inte riktigt skriva ut det utan att skämmas lite.

Jag spelar tv/dator-spel, följer serier och brukar referera lite för mycket till dem tills mina vänner tröttnar. Jag är en jäkligt chill brud om jag får säga så, lugn och normal hehe. Många tycker jag är rolig och ser mig som en person som alltid är glad. Jag är ofta killars bästa tjejpolare eftersom jag har liknande intressen och så vidare.

Jag ser väldigt mycket på film, men är ingen filmkännare. Jag ser allt möjligt men är svag för skräck och blod samt zombies.

Många kallar mig för nörd, men jag ser mig bara som en person med passionerade intressen!

nu skäms jag. Hejdå!

2011-01-04 04:17
Bjussa på bio och en popcorn vore ju en fin början på det nya året. Dejting ol' fashion loverboy

2011-01-04 18:17
Ok, då kör vi.

Man 27 år.

Sökes:

Väldigt okomplicerad tjej i ålder 19-30.
Du ska vara snygg, sexig och mån om ditt utseende, men du vet ändå att lita på dig själv i alla väder oavsett vad.
Du ska helst inte bli kär i mig då det har en tendens att komplicera saker och ting.
Du har inga problem med att mitt hjärta fortfarande tillhör mitt ex och fortfarande är under läkningsfasen.
Du gillar att hänga med mig kravlöst och du har inge problem med att jag:

Har ett enormt behov av att styra mitt eget segel dit vindarna än må blåsa.
Har svårt för att planera.
Ogillar att lova saker.
Att mina egna intressen alltid kommer i första hand, därmed inte sagt att du inte kan bli ett av dom intressena.
Att jag gillar att släppa taget om ansvar ibland och bara hänga ut med polare, dricka öl, bada, att jag bekymmerslöst kollar på tjejer i parken utan en tanke på att prata med dem, att jag har en lättare form av adhd.

Ditt välmående skall INTE vara beroende på mina beslut och val här i livet, du gillar att chilla med mig när tillfälle ges och det gör jag med.
Du ska vara ärlig.
Du ska gilla att ligga, och du vet att jag är ärlig mot dig.
Du vet att du förmodligen inte kommer i första hand för mig i alla situationer men det gör inget för jag kommer inte heller i första hand för dig, och vi dissar inte varrandra för den sakens skull.

Hm...är det en kompis som det både går att ligga och hänga ut med som jag söker? Jag tror det.

I övrigt så gillar jag att producera konst, lyssna på musik i form av 90-tals hiphop, dub, reagge 70-tals rock och en del mer lättsamt.
jag åker skateboard, jag har en inte helt okomplicerad relation till kvinnor i allmänhet, jag gillar äventyr, resa, klättra uppleva nya saker tillsammans med mina vänner eller kanske dig.

jag är långt ifrån fulländad så därför känner jag att jag lika gärna kan dra iväg en sån här långboll till kontaktannons. Och att eftersom att den tjej som svara på den här förbannat jävla skeva annonsen också lär vara långt ifrån fulländad så skulle det ju trots allt kunna bli nån form av match på skiten hur sjukt det än låter. Även om den risken lär vara rätt stor.

Just det ja, jag ser bra ut och har god fysik.
Alfahanne fast på ett bra sätt. Går över berg och dalar för dig om du är rätt person.
Har aldrig svikit ett förtroende men bryter alltid ett löfte som någon annan tvingar fram ur mig.
läs mig och jag är enkel, hota mig och det blir krig:/

Nåt sånt.

Ses i 2011 folks.

2011-01-04 18:55
Fast när jag tänker efter så vill nog fan inte ha något alls, skulle fucka läkeprocessen.

Jaja, thats life!

2011-01-04 20:36
Sökes: Tjej som känner sig träffad, vänskap eller annat spelar ingen som helst roll!

Tjo
Är en kille på 27 år, utbildad brandman men även självlärd illustratör konstnär och mångsysslare.
På sommaren spenderar jag helst tiden på spännande platser i gott sällskap, gillar naturen och badar helst minst en gång om dagen vid fint väder!

En perfekt dag för mig är den som du aldrig vet i förväg vart den kommer att sluta, den har "flytet" och när det blir kväll känns morgonen som var, redan flera veckor bort.

Jag är inte killen som ligger hemma och spelar WoW och låter dagarna passera, då ger jag mig hellre ut och liftar, säljer baguetter eller bygger en kojja i skogen, helt enkelt så blir det vad man tar sig för!

Föredrar i regel svartklubbar framför nattklubbar, lyssnar på allsköns musik, men mestadels 90 tals hiphop, soul och reagge.

Föredrar kärnan men äter skalet, gillar dig som utmanar mig mentalt!
Inte helt ovanligt att jag gillar att snöa iväg på saker och ting i djupare diskussioner om allt mellan himmel och hav.

Jobbar, arbetar, gör skäl för brödfödan.

Närmaste drömmarna: Gå i djungeln, vågsurfa, besegra kebnekaise och ett sansat liv!

Och om jag ska komma med några önskemål, så gillar jag dig tjej som står med båda fötterna på jorden, men du att du även gärna får ha huvudet bland molnen ibland med:)

Fred ut så kanske vi hörs!

2011-01-05 00:27
Jag är:
en ganska glad tjej från Malmö, stressar sällan upp mig i onödan eller oroar mig för saker,
försöker ta dagen som den kommer, även om jag jobbar alldeles för mycket, och inte har särskilt mycker fritid.

Njuter lika mycket av en brutal fylla, som av soffhäng och promenader utan mål.

Är på ganska många punkter en mellanmjölks-Svensson, men trivs ypperligt med det. Har inget behov av att sticka ut, göra mig hörd eller engagera mig i en massa saker för att folk skulle tycka det såg bra ut.

Är trygg i mig själv, och är hyperallergisk mot bekräftelsesökande människor och soffliggare.

Gillar människor med ambitioner och mål, men som ändå kan ta livet med en klackspark.

Jag vill ha:
Fler softa människor i mitt liv, som kan identifiera sig med ovan nämnda saker.

Du har förtur om du är man, singel, över 185 cm lång, snygg och tänker ta mig med storm.

Toastare

2011-01-05 01:41
Justchillin låter som en handfull av mina killkompisar.. det slutar alltid med att de ligger med mina tjejkompisar.

Jag skyller allt på Emma!

2011-01-16 18:40
Tja!

Jag heter Karin, är snart 25år (!) och har bott i Malmö i 6mån. Jag gillar öl, klubbar, böcker, friluftsliv och akvariefiskar. Jag har oftast på mig t-shirt, kjol och kicks. Jag gillar att lyssna på soul, hiphop och dubstep. Jag verkar ganska tuff, men är egentligen en nörd. Sjukt komplex liksom. Och jag har krulligt hår.

Jag söker lite sällskap. Är helt ny här och vill träffa sköna människor att hänga med, gå på konsert med, prata stadsplanering med, ligga med, supa med. Ja, göra det mesta med helt enkelt.

Så, skicka ett PM
Producent

2011-01-16 18:50
Jag vill ha en smal, söt, snäll tjej som luktar gott. Finns du?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-16 19:19
Jag blev lite sådär smått flickebarnsidolkär av Justchillin precis. Härle.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2011-01-17 09:50
När jag läser här blir jag också helt sugen på en kontaktannons...
Så.

Jag heter Kristin och är snart 27 år gammal. Jag skrattar gärna och rått. Jag gillar att retas och att jävlas. Jag har torr humor och gillar när barn slår sig. Trots det HAR jag ett barn, en son på 1,5 år. Jag får dock erkänna att jag ibland skrattar när han slår sig. Jag gillar verkligen skräpkultur i alla dess former. Ser mer än gärna på serier som Greys Anatomy, Survivor, Amazing Race och Modern Family. Lyssnar mer än gärna på radio och då på P3 och P1, får rysningar och kräkkänslor av kommersiell radio. När jag lyssnar på musik så lyssnar jag på hardcore och pop, härlig kombination va? En gång i tiden var jag också skitball och älskade hiphop, nu är jag communitychef på whoa. Jag är livrädd för vinterkräkssjuka, mördare och att sätta ner fötterna på golvet när jag sitter på sängkanten.

Jag vill ha vänner. Och helst vänner utan barn. Vänner med barn har jag så det räcker och blir över. Skulle du ha barn men kan umgås med andra föräldrar utan att bara prata bajs eller dagis så är du välkommen.
Jag behöver någon som kan vara ärlig och rak mot mig. Någon som säger åt mig när saker är fel och inte mjäkar. Någon som inte tvekar att ringa mitt i natten om han/hon mår dåligt, av rädsla för att störa. Någon som inte tycker det är jobbigt att jag grinar så snoret rinner när jag ser en jobbig film och en vän som peppar mig att ta en drink till trots att jag egentligen borde ta en taxi hem! Helt enkelt en oförståndig, underbar vän.

(Killar med skägg och väldigt bra musiksmak undanbedes, jag har en förmåga att försvinna i skäggdrömmar och det är ingen hit när man vill ha vänner)

2011-01-17 11:16
Frozen lät skitbra tycker jag. Jag vill ha vänner som inte är helt fixerade av just barn, men de får gärna ha egna barn som jag.

Det faller lite på att jag har ganska mycket skägg.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2011-01-17 14:37
Lyssna nu på Candide! Jag är skitbra!

...hur bra musiksmak har du då? Det hänger som lite på det också, då kan jag bortse från skägget.

2011-01-24 14:14
jag söker softa människor att hänga med på gotland.
någon som hellre dricker öl och lyssnar på tung hiphop hemma eller på ett smutsigt hak, än att hänga på hamnplan och dricka drinkar och vara låtsas brat.
någon som inte ägnar sin fritid åt att snacka om hockey eller träning.
tjej eller kille kvittar.
vore glad om du inte va tjackpundare eller flöddertorsk.
röker du en holk ibland kanske vi kan dela de intresset. men där går gränsen.

så finns det några gotlänningar som inte åker 240, är discoturkar, äger en gris och ett får eller inte gillar brat kulturen?
call me!

för den här ön håller på o kväver mig,
har under mitt halvår här inte lärt känna en enda vettig människa.
haha

2011-01-31 22:29
Jag är en pöjk från Göteborg på snart 25 år som blir examinerad behandlingspedagog till sommaren och rappar järnet i Balkan Brigaden på fritiden haha!

Bor som bäst hos min moms eftersom vi är bästisar, ja, en rappare som är bästis med sin morsa ni såg rätt! Stor NO SHAMEO på den. Och så söker jag lägenhet också, men sist jag kolla såg marknaden inte så lovande ut på denna sidan stan haha.

Iaf, när jag inte sitter och försöker hitta intressanta saker att läsa om på Whoa (haha) så hänger jag i skolan, med vänner eller i studion - med tanke på landet vi lever i och min ålder har jag inte hunnit med fängelse och hela den 5centhistorien än, tyvärr groupies!

Den absolut viktigaste ingrediensen i en personlig relation är ärlighet och passion, såsom jag ser det, inte brutal säga allt jag tänker på ärlighet utan att intensionerna ska vara ärliga iaf. I dont want no psychos and murderers!

Jag är extremt komplicerad som person så det krävs en viss förståelse hos personen som ska hantera mig, detta säger jag för att jag alltid varnar för det men blir aldrig riktigt tagen på allvar. Ni gissade rätt igen, jag har superkrafter. Kan inte säga vilka det är o så för då måste man ha ihjäl hela whoa men så ni får ett hum om det iaf och att mycket kan gå snett där.

Jag söker en okomplicerad varm själ som vill mig väl, i korta ordalag.

De jag vill förvisa in i det bottenlösa hålet är: De som tjafsar, stressar upp sig i onödan, som inte kan hantera alkohol eller andra droger utan att ställa till en scen på slutet av kvällen, extremt jobbiga uppmärksamhetsbehovare, bekräftelsenarkomaner (!!!) och speciellt bekräftelsenarkomaner som snaskar på bekräftelsen som är till mig och sist men inte minst de som inte fixat sitt liv innan de fuckar upp andras!

(Rika tanter 50+ går också jättebra!)

Justeja.. du måste ha humor också! Eller a, ni som inte fattade skämtet kommer nog inte skriva ändå :)
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-02-01 01:33
Kontaktannons, :)

Söker:

Lite olika saker faktiskt.

Till att börja med någon riktig duktig sångerska som vill satsa rejält framöver och då menar jag jävligt rejält. Vilken genre? RnB/Hiphop. Inget på fritiden blah blah, mellan lektioner, på skoj osv. Gärna relativt oetablerad men HUNGRIG, :)

Har byggt upp mkt material sista tiden som ingen har hört öht, låter mkt som Usher, Lil Wayne, TI etc vad gäller de tyngre elektriska låtarna (tänk låtar som No Love, Love In This Club, Drop The World etc). Som jämförelse låter det äldre material som ligger på min myspace som ren skit, ^^

Måste bo i Oslo dock, för mkt krångel med att hooka recc etc över gränserna.

Vad mer, låt se, lite nytt hiphopintresserat folk att dra med på konserter, jams etc här i Oslo. Alltid soft att lära känna nytt folk med samma intresse! Hänger för mkt med folk som inte är så intresserade i kulturen men det är ok, de har ju andra kvaliteter. Plus om du är spansktalande, hehe..

Kanske soft att träffa nån trevlig tjej också (samma här med spansktalande som plus, ;) som brinner för hiphopen. Men det känns rätt dödfött så den kan vi nog egentligen bara skita i, haha.. (Snacka om nål i höstack).

PM'a vid intresse!

2011-02-01 01:35
Eller ja ingen och ingen, nån enstaka nära vän och syskon har väl fått höra iofs men utöver det ingen. Detta året kommer det bli rejäl satsning på musiken från mitt håll iaf. Sen kanske det går åt helvete, det vet man aldrig, haha..
Manager

2011-02-01 07:38
Du har förtur om du är man, singel, över 185 cm lång, snygg och tänker ta mig med storm.

Bull att du bor i Malmö :P
Redline!

2011-02-06 00:59
Jaha då var det dags.

Sökes:

En trevlig typ att hänga med. Bra musiksmak, lättsam och inte har massa måsten. Du bör bo i London.

Vem är jag?

Johanna, 21(2) år. Au pair i London. Är ganska snygg och tycker själv att jag är en skapligt skön människa. Älskar att hänga på barer och bara chilla, äta mat är ALLTID trevligt (nej jag är inte tjock), musik är en stor del av mitt liv så du bör ha ett intresse för musik, jag älskar allt från hardcore till barnvisor i princip. Kan vara rätt lat och bara vilja vara hemma. Är intresserad av konst och är väldigt bra på att rita. (Om man får tycka så om sig själv).

Att försöka sälja in sig själv är jag inte så väldigt bra på. Men bor du i London och vill ha en ny vän tjej som kille så hör gärna av dig:)

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-02-06 06:24
Hallo!

Go snubbe i sina bästa år, politiskt motiverad, lever för hiphop. Behöver en kamrat att lotsa mig vidare i livet. Har 20 000 snubbepolare ser gärna att någon som inte gymmar och kollar på two and a half men svarar......

2011-02-07 14:07
Alright kan väl inte skada å testa detta :)

Heter Jonas och fyller 20 om en månad, bosatt i Stockholm. Väldigt easy-going och skön att umgås med, älskar att bara träffa polarna och umgås. Festa eller sitta hemma spelar ingen större roll, jag trivs vart som helst i bra sällskap :) Musikväg e det väl hip hop och reggae som gäller, nyligen försökt starta upp en egen karriär faktiskt hehe.

Söker väl en tjej runt min ålder som vill umgås, tänker inte skriva en massa "krav" som hon borde leva upp till, det handlar ju mest om personkemi ändå ^^

Bild från studenten i somras, jag i mitten:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/35547_406002242244_684442244_4982150_7987951_n.jpg
Groupie

2011-02-07 20:37
en "liten" uppdatering

Sofie heter jag, kallas för Bella och det är en liten historia för sig hehe, Är 20 år 1.63 cm lång, bor i stockholm och jobbar som frisör. Är även utbildad make up artist men det är inget jag jobbar med just nu.. Jag har en klump till hund på 40 kg med långt ansikte som tror att han fortfarande är en valp och gillar att sitta i knät.

Jag gillar att göra det mesta faktiskt..det vanliga som fika, kolla serier eller film (sjukt tråkigt ja vet men jag älskar family guy haha) Jag uppskattar en spontanöl mitt i veckan och gillar att gå ut och köra all in nån helg då och då. Sen e jag rätt spirituell av mig och tycker astrologi e sjukt intressant.. så det vore nice om den som svarar e lite öppen lixom =P Jag älskar kultur och tycker det e roligt med utställningar och museum. Ibland pratar jag lite för mycket och kan nog ibland uppfattas som lite osammanhängande men för det inte förståndshandikappad haha

Jag har nyligen skaffat min första tatuering, Ganesha som sitter på min rygg/högra skuldra och redan fått blodad tand :) Får se när nästa blir, men förhoppningsvis om inte alltför lång tid.. Är överhuvudtaget fascinerad av tatueringar och vill ha ett par stycket själv.

Hjälp...musiksmak..Helt ärligt är jag en allätare. Eller nästan iallafall. Jag lyssnar mest på reggae, hip hop och dupstep. Men jag är även öppen för elektro, pop och indierock. Min musiksmak går rätt mycket i vågor. Just nu är det mycket av det förstnämda hehe. Klädstil...gah. Den här frågan va rätt svår den med. Liksom musik så går även min klädstil i vågor beroende på humör. Den röda tråden är bekvämt och snyggt.

Vem jag söker? Någon lättsam humoristisk person som lixom jag gillar att göra spontana roliga saker :) Du får gärna ha liknande musiksmak som mig och inte alltid ta livet på för stort allvar.. Är du kille får du gärna vara hyffsat lång, kunna laga mat och ha bra hygien haha

oj va lång den blev såg jag nu =P
hej hej!

Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-02-07 20:40
Hehe trevligt med bild som bonus : )

Groupie

2011-02-07 21:18
jo det e ju alltid trevligt med ett ansikte på folk :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-02-08 17:34
Ah hade nog haffat hallonpajen direkt där asså :P

Era småkåta whoaiter =D
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-02-09 18:46
jag söker en vän i sthlm med gaddmaskin (några kunskaper är inte nödvändiga) och gillar musik.
jag är snäll och ganska söt.

2011-02-12 16:19
ny kontakt annons..:

jag söker någon i östersund / jämtland som vill hänga i gäng o dricka öl i sommar. och som även har tålamod att låta mig lattja runt med min nya skate. trotts att jag knappt kan stå på skiten... men jag vill så gärna lära mig. och bli grym.

så norrlänningar med öl-sug och som gillar att hänga ute så mycket som möjligt.
vare sig de är på balkonger eller i parker. bara man är ute! =)