Det här var min lilla kontaktannonsÅlder: 27Bor: SödertäljeKlädstil: Vanligtvis blus, jeans, högklackatMusiksmak: hiphop, r&b + annan trevlig musikSöker: kärlek, vänner
"Not fuck myself in the head with stupid men"
jag är en katt
som-om visa då victoria du kan också visa, på ett icke lesbiskt sätt vill jag se =D
mstery är cool, det kan jag intyga ...även om hon döljer sin riktiga dialekt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden vafan david jag försöker vara undercover här
vroksjab Fast du bor ju inte i Göteborg? Annars hade vi kunnat glida ut om ett tag så hade jag kunnat visa hur man festar i förvuxna brukshålor. ;)
"jag har fin hår. som en waterfall."
kontakt annons varför inte jag har ju lite av en "dry spell" just nu ;)Namn : RobinÅlder : född -84 så 23 år Bor : sthlmKlädstil : jeans, linen, skjortor, koftor vad som helst egentligen. snabbaskor eller färjade sneakers. gillar grönt ;PMusiksmak : jag e ganska tråkig tror jag. lyssnar nästan bara på hiphop, och e ofta han som insisterar på att alltid sitta vid datorn o spela "sin" musik på youtube på förfesten.Intressen : musik hänger endel på hiphop bloggar o här;) gillar att diskutera saker som e relaterade till de. film, älskar film hade tigt till mig nummer 7 på videouthyrnigen för att jag hyrde så mycket film. Tv/dator spel blir en hel del tid framför datorn o x-boxen (är egentligen en ps fanboy oxså men ekonomin, ekonomin). pubbing/klubbing jag e nog ute 2-4 gånger i veckan, sjunger kareoke eller shakar, spelar black jack ja allt e superkul! Söker : blandat värkar ju uppenbarligen ha en ganska högfekvens av roliga personer o efter tisdag like whoa så e alla väldigt söta oxså ;P
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
mstery F23 är det en date eller? ;)
Victoria F27 jag har tränat ninja baby, smidig som en katt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som-om först måste du gå igenom ett test. det tar ca 1h. pojke pojke!! skriv meddelande istället
mstery F23 fan vad du var krävande, han kanske bara fixar tio minuter.
Måste jag nu pm:a Victoria elr? Om man nu är intresserad? :)
suntzu jag var inte seriös =D gynophosis go for it. jag har sett dina kärleksförklaringar i tisdags tråden till henne =P
mstery F23 just det ja, du gillade ju inte seriositet ;) jag vill inte göra ditt entimmestest (OBS! Jag var oseriös!)
suntzu okej du behöver inte det..fast jag fattar inget men. skriv på meddelande du med om du vågar lol. känns som jag spammar tråden.
mitt schema är ganska hektiskt men bring it!
mstery: Jag har en liten crush det har jag nog. Men får se om jag vågar ta tag i det =)
Gynophosis P21 låt inte åldern hindra dig. du får väll dyka upp på varje tisdagsträff och blinka lite åt damen
mstery: nu är det då inte åldern som är problemet här utan andra grejer!
Mitt enda "krav" i min annons i den förra tråden var att personen som kontaktar mig inte skulle vara dum i huvudet, förvånande? nog så fick jag inga svar ifrån whoa.nu
boogey! nej fan jag gör ju tyvärr inte det! : ( (bor i gbg)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
fetlyrik: Det var ju också ett intressant sätt att försöka skyla över faktumet att ingen fann din annons tillräckligt intressant att svara på.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Haha det var ju annonsen, enda kravet, var inte dum i huvudet ;) Finns inget att skyla haha
fetlyrik: Pinsamt att inte ha högre krav än så.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Verkar som det är ett jävligt högt krav för ett forum som detta :)
fetlyrik: Jag har aldrig fattat vitsen med att såga ett ställe där man själv hänger. Det känns lite som att skita där man äter, tycker du inte?
Gynophosis haha du är söt!
if i was a rich girl... i ett annat liv kanske. =)
cry me a river! --> thcrew
LadyLaSoUL du va den enda som lät reko av en snabb genomgång att döma, det får man ju ge dig lite pondus för!
fetlyrik Alltså, du missar verkligen totalt pimpslaps poäng va? Det är pinsamt låga krav, för det luktar desperation och ingen vill ha en desperat kille. Jag känner massor av brudar som inte är dumma i huvudet, men jag vill inte ligga med alla för det... Höj kraven så kanske du lyckas bättre
Guldstjärna till mig! Sen kom jag på att min "annons" luktar lite desperation den med, söker ju allt... Men jag HAR krav, kan jag klargöra här. Vänner behöver bara inte vara dumma i huvudet eller sjukt tråkiga. För casual encounters är ju den rent fysiska biten kanske det viktigaste, och för kärlek finns ju en del krav på personlighet och kemi i allmänhet. Men sånt vet man ju inte förrän man setts ett par gånger... Sen är det ju självklart så att kraven på personlighet sjunker i proportion till en ökande attraktivitet. Vilket betyder att t.ex. pimpslap får bete sig lite precis hur hon vill. ;)
Sökes: kusin Då båda mina föräldrar är "enda barnet" så har jag aldrig haft en kusin. Därför söker jag nu en kusin. Jag vet inte vad en kusin gör, hur relationen bör se ut, vad det innefattar osv, men det kanske Du kan hjälpa mig med? Jag har viss erfarenhet av tremänningar men de bor i bl.a. Göteborg så jag brukar inte träffa dem så ofta. Det känns som jag har missat något vitalt i livet. Hjälp mig bli hel.
Kan vi inte bara göra om nästa tisdagsöl-grej till någon sorts speed-dejting a la torsk på tallinn-stuket?!?! Kommer tyvärr(för min del) sluta med att jag blir duktigt full o bitter. använder en slips som pannband o hånar en stackars balt som heter kukk i efternamn... O inte fan kommer jag få ligga heller misstänker jag men va sägs?
End. kick Jag vill också va me på tisdagsöl! Kan ni inte ha det när jag har pengar? Vi kan skämma ut oss tillsammans, hehe. Jaf har också en tendens att göra mig till åtlöje när jag dricker för mkt, vilket händer allt för ofta..
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
boogey , det är så jag kommer undan med ALLT! Attitydsproblem, rånmord, you name it!Endorfin-Kick , haha vi har skämtat om speed-dating båda tisdagarna utan att det blivit av, du får svänga förbi den 26e så får vi styra upp det! Håna balter är ju dessutom alltid roligt.
ooh jag behöver bara fixa en lägenhet i centrala stockholm så får jag ligga med bountyboo
mm den 26:e smäller det, alla kärlekssugna whoaiter får ta o komma. imorrn ska jag hänga upp handdukshållare, en till honom o en till henne o sen får jag hoppas jag lyckas dra hem nån :P ajja: ja du kanske blir den som jagar efter eda...
Hangaround
2008-08-15 05:01
Jag söker en tjej. Finns du?
pimpslap : Jag försöker ju stöta lite smått på dig, men jag gissar att du är van och att man kan få kämpa lite? Men en dejt bara för att jag gör ett gott försök? ;) Man måste ju få bevisa vad man går för i verkligheten. :)
Grymt söta och sköna tjejer på det här bygget asså, hade jag haft lite balls (och orkat) hade jag haffat er alla! :)
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
haha fan vad kul. måste ju lägga in en..bara för att lixååm.. öhö.Namn: Camilla, men säg Millan. höhöÅlder: 19Bor: Fagersta.. än så länge.. håller på och söker jobb lite här o var. vem vet, kanske hamnar just i DIN stad, so watch out! :oKlädstil: street kan man väl säga. mycket baggy, stora hoodies gillar jag och cleana teeshor. kepsar har jag några stycken också! Klär mig i det jag trivs i helt enkelt. Även fast folk kan tyckas störa sig på det i stan jag bor i. men vad gör det mig lixååm? tihi.Personlighet: jag är rätt galen av mig. men på ett roligt sätt. jag kan va väldigt busig, trevlig, omtänksam, generös, lojal.. men visst är jag en envis jävel också. jag backar inte i första taget inte. kan ha ett hett temprament också. Musiksmak: ja jag är väl lite av en reggaetorsk, men har väldigt bred musiksmak ändå.Intressen: mja, foto är ju en hobby minsann! annars gillar jag att hänga med mina underbara vänner o snacka om allt mellan himmel och jord. är en jävel på att hinka i mig bärs! och så gillar jag att pilla på folk när dom sover. gillar både tattoos och piercingar så jag har väl några såna. och fler kommer.Söker: Du där ute som kan tänka sig att hinka i sig bärs och göra gatorna osäkra, ligga hemma i soffan och glo på family guy eller south park or whatever o fisa & rapa, eller varför inte en middag för två och en promenad i månskenet? mja, jag är inte helt omöjlig. kika förbi och säg HEJ vetja. eller fråga nåt om du undrar.. öhöö.. vet inte vad jag mer ska skriva riktigt. men simma lugnt ;) tjoflöjt!
Aah, jag gör som såhär, att jag uppdaterar min annons, gör den seriös och lite pretantiös..FINNES Namn : Micke Ålder : Född -86. Vilket gör mig 22 år fyllda. Bor : Bor i Stockholm sedan ett år tillbaka, men kommer från Linköping från början. Klädstil : Street - kan man verkligen säga så? Jag gillar sneakers och t-shirts, precis som de flesta andra. (och har sjukt svårt att hitta tröjor jag trivs med) Jag kan vara väldigt fåfäng. Jag har ofta svårt att gå utanför dörren om jag inte är nöjd med min outfit. Om inte, så ligger det och gnager tills jag gör något åt det. På gott och ont, kanske Musik : Musik är en väldigt stor del av mitt liv. Verkligen. Den musik som spelas är också väldigt varierande. Men om jag skulle vara tvungen att bunta ihop det hela lite fort så skulle jag säga att det huvudsakligen är hardcore/punk och hiphop, men även en hel del pop och electro. Intressen : Foto är klart mitt största intresse, och något jag mer än gärna lägger ner min tid hela min själ i, utan att blinka. Kalla det en passion, om du vill. Musik, som sagt.. (Men det kanske inte räknas, utan snarare tas för givet? Jag vet att jag gör det iaf.. Är jag kanske..trångsynt då?) Jag gillar kläder också. Jag skulle hellre vilja säga att jag är intresserad av kläder, snarare än att jag är intresserad av mode. (även om fenomenet mode/trender är ett intressant ämne, men i helt annan synpunkt) Förstår man hur jag menar nu? Man skulle även kunna säga att jag är intresserad av nästintill all form av formgivning, konst och bild. Jag tycker väldigt mycket om snygga saker helt enkelt! Foto, Gatukonst/graffiti och tatueringskonsten ligger mig både närmast och varmast om hjärtat. Något annat jag gillar är mat, Både att äta den, och att laga den - sålänge jag får laga den åt någon annan. Gärna någon man tycker om. Då blir roligt på riktigt. Och film! Såklart! Jag gillar bra film, mer än dålig film. SÖKES Jag vill ha pirr i magen, och hjärtbultande. Jag vill ha någon att gå mina långa promenader med, någon att gå vilse i stan med. Någon att bråka med om vilken film som är världens bästa. Någon att somna med, skeda med och vakna upp bredvid. Någon att bjuda på brakmåltid. Någon som vet vad jag menar när jag nämner 'Black flag', eller 'Lootpack'. Någon att gå på spelningar och klubbar med. Någon att utbyta favoritskivor med. Någon att bjuda på frukost på sängen. Någon att trösta när hon är ledsen, någon som får mig att le när livet slår mig i ansiktet. Någon som byter ut ensamhet, mot tvåsamhet. Ska det verkligen vara så jävla svårt?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
jag e eganska kär i rachel ;) fy så söt!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
PhatSniper aaaaw. otroligt smickrande! :)
Delam tange barat
boogey du kan ju inte stöta på någon i en kontaktannonstråd som inte ens har skrivit en kontaktannons! Iofs gillar jag att leka the rebel without a cause & bryta mot regler så atteh... bring it! Fast jag sätter inte min fot i Västerås, det ska du veta. <insert dödsallvar here>BountyBoo: Gifvetvis ligger den på Öfre Östermalm, gör du riktigt bra ifrån dig kan du även få öfverta min mark där jag brukar promenera med hundet, Gärdet heter den lilla grästussen, du kanske hört talas om den?
Namn JimmyÅlder Äldre än majoriteten!Bor Sumpan...Klädstil Hel och ren...Musiksmak Dom ljuvliga tre ackorden, och trumkomp som kittlar magen...Söker Inget så där på rak arm, men är man singel så är man...