Unrealistic ... du får helt enkelt flytta.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Haha... ja, singellivet i Växjö lämnar ju en del övrigt att önska...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Janiejones..tror jag vågar gissa på att du har 0 nya gästboksinlägg, men 48 nya meddelanden!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
NUSS e ja nog lite smygkär i <3 Å sen krossad_anka , men det vet hon redan för hennes kusin tjyvskvallrade!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Killar som är säkra på saker, i första hand sig själva, verkar vara efterfrågat, men jag har alltid tyckt att det snarare smakar lite dumhet runt det där med att vara så jävla säker på sig själv och allt annat. Varför skulle någon vettig person vara det? Haha, dagens sanning. Här i stan brukar det gå hand i hand med randiga skjortor och någon övertillfixad frilla, ett evigt jäger-redbull-drickande och antingen arbetslöshet eller jobb på samma lager i 10 år, vilket genererar en massa gnäll utan tanknar på att ta sig vidare. Släng gärna in lite homofobi och en gnutta smygrasism så har du den fulländade självsäkre mannen.
Dagens kanske andra sanning är ju att man inte borde leta efter en kopia av sig själv. Bara man delar en del grundläggande värderingar och kan kommunicera med varandra så är det ju bara kul om man är olika och kan lära varandra nya saker.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Unrealistic jag flyttar till växjö....nuu!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Hems2 Fan vad nice! Du är välkommen... ;)
haha....tack! jag gillar växjö, har vart där förut så jag packar mina väskor å åker nu =)
Boo Inte läge att avslöja min passion för cricket nu heller kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha. kärleken flödar i denna tråd? eller har jag fel? :)
Hems2 Hehe... vad bra. Jag väntar... :)
rino nä kärleken blommar som aldrig förr......join the party!! =)
Unrealistic okej men då flyttar jag in till dig då ;) hoppas du bor stort =)
Jaha ja, dubbeldate med Vic och Oldie var det då... Och jag som bara vill vara helt opretto och ta en kaffe på pressbyrån för att sen gå runt bara på stan och prata lite skit... Sen åka hem igen och sätta mig för att lyssna på lite musik så där lite "spontant".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väntar på svar.........
Killar som är säkra på saker, i första hand sig själva, verkar vara efterfrågat, men jag har alltid tyckt att det snarare smakar lite dumhet runt det där med att vara så jävla säker på sig själv och allt annat. Varför skulle någon vettig person vara det? Här i stan brukar det gå hand i hand med randiga skjortor och någon övertillfixad frilla, ett evigt jäger-redbull-drickande och antingen arbetslöshet eller jobb på samma lager i 10 år, vilket genererar en massa gnäll utan tanknar på att ta sig vidare. Men sådana killar 'efterfrågas' ju knappast av tjejer, eller jo, tjejer lyckas de väl hooka men de brukar å andra sidan inte vara de skarpaste knivarna i kvinnolådan.
Självsäkerhet är ju just vad BazookaTooth beskriver, att känna både sina starka och svaga sidor, och fatta kloka beslut utefter det.
justde... själv är jag bäst på allt.
Hems2 Ja, för fan... hur lugnt som helst, bor i en trea... ;)
Hems2 - det har jag redan gjort ;) jag har lyckats hooka en fika på stan och även en öl buddy genom denna tråd. hahaGotta love this thread! ;)
trevlig tråd. känner att jag inte kan delta med gott samvete, då jag faktiskt lyckats finna en sommarflirt (utanför whoa hehe), men vill bara inflika med att jag tycker ni killar borde greppa tag i janiejones och/eller aye. de är båda kap för er. (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. begäran 2008-08-23 15:35:32)
Vafan vill ingen ha kompis i Oslo för?
nisse är snäll, bli hennes vän!
kul att folk skriver direkt i tråden vem de är intresserade av istället för att skicka pm, känns det för intimt eller vadå?
Date på tisdagsölen? -Du får en glass på köpet!
Tisdagsölen ÄR ju en enda stor gruppdate, det är bara ingen som vågar säga det högt.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Nisse, jag vill ha kompisar i oslo!
Jävlar då blir det många glassar :I
Har ni tur så tittar jag förbi på tisdag. Blir det sista jag ser av sverige så jag får se.
Men sådana killar 'efterfrågas' ju knappast av tjejer, eller jo, tjejer lyckas de väl hooka men de brukar å andra sidan inte vara de skarpaste knivarna i kvinnolådan. Självsäkerhet är ju just vad BazookaTooth beskriver, att känna både sina starka och svaga sidor, och fatta kloka beslut utefter det.Självklart har du rätt i vad du säger, men säger man "säker på sig själv" tänker jag direkt på snubben som aldrig gör något fel enligt sig själv eftersom han aldrig tänker ett extra varv och aldrig lär sig av sina misstag. Typexemplet är ju grabbar som knullar runt och sen ger brudar som gör samma sak slamprykte, utan att någonsin stanna upp och tänka efter vad som är fel i hela det resonemanget. Samma snubbe som alltid anser att det är tjejens fel om det skiter sig i förhållandet.
Jag är fan inte säker på mig själv. Jag gör misstag och känner rent spontant ofta saker som mitt "övermedvetna" och rationella jag inte fullt ut kan stå för. Det enda som funkar är ju att försöka lära sig av sina misstag och jobba på de negativa sidor man har, samtidigt som man är jävligt tydlig med vilka egenskaper man inte vill och/eller anser sig kunna ändra på.
Så jag vet inte om jag kan sätta likhetstecken mellan "självsäkerhet" och att vara "säker på sig själv"... Självsäker är jag ofta i situationer som jag vet att jag kan hantera, men att vara säker på sig själv associerar jag lätt till idioter som inte vill eller kan inse sina misstag och brister.
unrealistic men vad bra =) då har du snart en rumskamrat...kanske med speciella fömåner oxå....haha.... ;)
rino haha....skönt =)
Hems2 Vad kan jag säga? Bättre än så blir det ju knappast... :) Hehe
Hems2 - absolut. =) tråden har fyllt sitt syfte för mig i alla fall. :)
Namn: Janna Ålder: 20, going on 21 Bor: Stockholm Kan bli otroligt ironisk när andan faller på, beror dock på min förmåga för overkills när jag försöker mig på skämt. Har ett livslångt förhållande till kaffe, cigaretter och tidningar. Vilket jag gärna avverkar i kombination. Kan ibland känna mig lastgammal för mina unga år, men barnet i mig gör sig påmint oftare än vad jag medger. Mitt andranamn stavas språkhitler, för min pedantiska syn när det kommer till text. Älskar öl i allmänhet och dans i synnerhet. Gärna när det kommer till tunga beats som släpper loss hiphopskallen i mig. Har en hang-up på snygga sneaks, som kommer i uttryck hos min tvillingsyster. Missy är min husgud. Punkt. Söker: Du som får mitt hjärta att klappa likt en Harlequin-roman. P.S Aye är en win-win situation ;)
unrealistic haha...nä verkligen inte.... =)
Namn: -
Ålder : 15-25 år
Bor :
Där idéer blir till verklighet Sysselsättning : Hitta lösningar.
Dricker :
Zoega Klädstil :
Ungefär Personlighet: Hög profil.
Musiksmak :
Gabin ,
Korn och
Quentin Tarantino Intressen : Människor, estetiska uttrycksmedel, böcker och resa.
Söker : En allmänbildad kvinna som bara vill ta en kaffe och ha givande samtal. Ska vara rationell och ha målsättningar i livet. Ha en förkärlek till spontana aktiviteter och förstår innebörden utav stil. Ska kunna ha kul utan alkohol i bilden och gärna intresse i någon form utav estetisk verksamhet. Får ej ta sig själv på för stort allvar och tycka om att diskutera allt från varför en tennisboll är luddig till grekisk politik.
Söker ej : Förhållande, knullkompis eller kvinnor som inte tänker längre än när nästa utgång på krogen blir av och inte tycker om ansvarsfulla uppgifter.
Jag uppfattas nog som hemlig och skum men det beror på att jag igentligen inte är så pigg på att lämna ut personliga uppgifter på internet men testar nu om det ger något. Men jag är trevlig lovar jag!
Verkar jag intressant och vill du veta mer så är det bara att skicka iväg ett pm.
Jag tarhärmed bort min annons, jag fick min rebound (med råge höhö!) sist jag gick ut. Så nu kan jag gå vidare i livet och tänka på annat. :P
men vadå? Kan ju inte tacka nej till lite härligt ligga bara för att du fått din rebound? Jag tänkte ju att vi skulle hooka när jag svänger förbi sthlm!
Måste snart ta den där svängen förbi stockholm... massor på g där, och det när man precis flyttat ifrån trakterna. =/
Producent
2008-08-26 17:18
Hehe, rolig tråd att läsa igenom...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Inte en enda från dalarna.. :o(
Moderator
2008-08-26 19:58
Namn: Jeremy Ålder:23 Bor: Stockholm sumpan Klädstil: Street typ, lite olika, diggar baggy t-shirt o hoods. Skjortor om man ska ut ibland Intresse: Gillar att resa mycket, har pluggat i USA i 3 år, (Föddes i USA, flyttade hit som 3 åring ungefär). Musik: rnb, Hiphop, reagge, rock, viss techno....u name it Söker: En tjej som det kanske kan bli nått seriöst med, titta på film med, gå med hunden med. Jadu haha vet inte riktigt, söt fin osv osv....sen nå softa snubbar som man kan chilla o ta nån öl med o härja på klubbar med!
//TW
Finnes: Människoilsk brud i sina värsta årSökes: Förvirrad pojke/ dörrmatta.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap känner du behovet nu efter tisdagsölen? :D
Victoria , haha you know it!
Haha jag önskar dig bättre lycka än vad jag haft!
Ibland kan jag känna mig smått förvirrad, funkar de?
Jaha, & INBOXEN GAPAR TOM...
pimpslap F23 Du får väl fylla nåns gästbok, FEGIS!
Det CosaNoztra menar är att du ska fylla hans gästbok. Någon fick mersmak från igår. ;)
Viccan, Jag å simpsten är way past that! :p Det är du jag vill ska fylla min gästbok ;)