I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2008-08-27 18:32
Bra, då får jag pimp för mig själv. :D

Försöker ju fylla din gästbok men det krävs att du svarar också. ;P
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-27 19:16
Trodde aldrig det här skulle hända men va fan det e ju onsdag så:)

hehe

Kön: kille
ålder: 23
Bor sthlm,nacka,sickla

Klädstil: street stil skulle jag säga om du fråga.
lite losa jeans men inte baggy. oftast rätt mycket tvätt så dom e ljusa och även ibland designade hål. Till det så blir det allt från tröja med tryck(har typ 100 stycken) till pike eller skjorta vilket finns endel av med.

Över det sitter oftast en tjocktröja med nå mindre tryck eller en vct jacka.

Ytterkläder: Går på kvalitets friluvskläder i goretex till största del dvs north face, tierra och liknade. Även endel i dunväst.
Skor blir springskor eller ett par sneakers.

Musik: lyssnar nästan uteslutande på hiphop när jag är själv. Men gillar att festa till snabbare musik så som dnb dubstep. Men kan nog säga att jag är en all ätare då jag lyssnar på allt från punk till hårdrock.

Intressen:
Gillar att dyka och är utbildad divemaster.
Dyker inte allt för mycket i sverige för tillfället då jag inte har bil eller nån aktiv dyk polare här.(ja det kan ni även dra ett medelande om ni e sugna)

Målade graffiti under tidigare år vilket hänger kvar lite fortfarande.
målar lite lungna väggar i skogen och sån skit.

Gillar att titta på film och känns så jag hunnit med 100 filmer senaste 2 månaderna:P
Då mitt öl sinne är i topp på helgerna kan det ofta bli att dagarna på helgen ofta blir all in film tittande:)

När jag inte jobbar vilket jag gör 8-5 vardagar så blir det endel öl på helgerna.
Gillar hak som f12 och berns.
Men brukar ofta hamna på söder haken.
Lever under mottot att varje öl man får i sig innan krog slipper du köpa där ungefär:)
så klipper gärna en 6a hemma med nån polare eller över en engångsgrill i en park.

Gillar att resa och har varit utomlands lika mycket som jag vart hemma dom senaste 3 åren. Jobbat utomlands och bott i lite olika länder allt från asien till afrika.
så måste väll kalla mig världs van.

Söker.
ja du en tjej ska du ju va...(som dykpolare funkar även kille)
Intressen som liknar minna är inget krav heldre nästan att du hatar graffiti:P
Men vill väll träffa nån som har en bra sätt att se på livet:)
haha nä men vete fan.

goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2008-08-27 19:18
shit va långt det blev då:)
Groupie

2008-08-27 19:29
Victoria F27

Tsss.. det tror du va! Vi kan dela ;)
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-08-27 19:33
Okej då... bara för att det är du så kan jag dela henne med dig.

2008-08-27 21:15
hmmm...rolig tråd iofs. :)

Jag: en 23 årig kille som gillar att gå ut med polare, min franska bulldogg, och att rita och lyssna på musik.

Söker: Alla människor som är positiva och glada och kreativa.

ha ha, mobbat det blev...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-28 14:11
känns som att old-fashioned och aye borde hooka. grym matchmaking det.

jag söker: en person som inte gillar atmosphere, buck 65 och pst/q. jag har en sån vän redan. ta en öl på palermo nästa onsdag och berätta om ditt hat för buck 65 så kan jag bli din vän. puss och kram.

2008-08-28 14:29
Namn: Joy Melanie
Ålder: 18
Bor: Utanför Gbg
Klädstil: Classy. Inte jeans.
Musiksmak: Ungefär allt. Och inget.
Söker: En tjejkompis som lånar ut kläder och cigaretter och som kan måla mina naglar.
My heart lives in my vagina.

2008-08-28 21:31
fan va goa ni är!
har inte läst tråden på ett tag så blir omnämnd av söta människor!

kan säga att Priyan är en one-of-a-kind kille och jag saknar dig!!

och janan är en fetsnygg brud. missa inte.

kärlek <3
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2008-08-30 00:00
Nu tycker jag faktiskt att folk far beratta hur det har gatt for er alla.

Nar jag nyligen var i sverige traffade jag rachel, hon va skittrevlig, sa sla till innan det e for sent!

2008-08-30 10:21
Jag har börjat prata med en skit nice brud.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-30 13:29
Whoa-dating-service för all del, men tacka vet jag Globens relaxavdelning med bastu och bira och jacuzzi och skumpa, följt av F12 och/eller Berns till 05. Badaboombadabing...

2008-08-30 16:23
Pimpslap söker ju bara uppmärksamhet! Jag hårdlimmar på henne och jag är sjukt förvirrad, men inte får jag något svar av henne för det!
"jag har fin hår. som en waterfall."

2008-08-30 16:27
Jag försöker också limma på Pimp men det går inte så bra. :(

2008-08-30 16:33
Typiskt!

2008-08-30 16:36
Jag vill ha Victoria också, men folk bor ju för fan i andra änden av landet. Fyy!

2008-08-30 16:37
Typiskt!

2008-08-30 16:45
Jag säger då det! Jag flyttar ner hit och upptäcker att alla fina och trevliga flickor bor upp mot hufvudstaden... =/

2008-08-30 16:47
Haha, det e ju det jag sagt, pimpslap är en liten attentionwhore.. i en positiv mening! :)

2008-08-30 17:15
Om pimpslap inte kommer till boogey får boogey komma till pimpslap!
annars tycks ju victoria va lika förvirrad och halvdesperat.. go for it boogey!
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-30 17:16
fan.. too little too late.. =(
borde varit snabbare på tangenterna.
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-30 20:05
QanA haha tack, men jag har ju tagit bort min annons! bara för att du skrev det där ska jag kanske pussla ihop en ny! :)

och ja, QanA är väldans trevlig. Så är ni förbi York, så är det honom ni ska försöka få öla med!
Delam tange barat

2008-08-31 15:58
joda: Klart jag skulle komma till henne, men då måste hon ju svara, annars går det ju inte att fixa en träff!

2008-08-31 16:30
haha jag vet att de inte funkar jag vet men vad kan man förlora
jag är 18 år 90a
jag gillar: musik musik musik mest hiphop och reggae bob marley torsk.
älskar att dansa, hiphop, dancehall, ragga och magdans (irani generna) mår som bäst när jag dansar och bara låtar alla känslorna styra
det bästa som finns är att resa och upptäcka nya saker och växa som människa, choklad, nära och kära och att ta en naptime? :)

peace and love!
WAXHOLMSBOLAGET!

2008-08-31 21:30
Rachel, reko!
en dag har du nog tur ska du se ^_^

2008-08-31 21:32
Alltså pimpa mig hit & pimpa mig dit!

boogey gapar efter mycket men kommer mista hela stycket, du är alldeles för billig mayn! Rea är bara kul om man hittar några fynd, knawhamean?

Victoria har jag redan vart på date med vilket gav mersmak (ses på tisdag?), Boo hojtar förhoppningsvis då hon gjort sig hemmastadd i area 08. Jag öppnar dina burkar anyday baybay!

CapKillah, you've now made it to my shitlist, grattis!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-31 21:38
naptim verkar va ett bra kap!
först till kvarn? :D

cry me a river!
--> thcrew

2008-08-31 23:06
hur går de för er?

2008-09-01 12:54
Jo, jag är väl lite havdesperat eftersom jag dejtar en kille som inte verkar vara intresserad av ett förhållande på långa vägar...

Pimp, jag kan inte på tisdag, är bortrest. :(

2008-09-01 15:08
pimpslap: Du missar hela grejen, jag är ganska obillig, på ett sätt iallafall! Jag är nämligen förhållandetypen, har varit i ett galet långt förhållande och känner mig rätt färdig-reboundad. Och med den lilla berättelsen vill jag ha sagt att jag gärna träffar någon, men den här gången ska det verkligen klicka ordentligt innan jag bestämmer mig för att bli seriös. Att vara singel suger, men jag är fan inte bara kär i kärleken heller, så det får duga tills jag hittar "my special someone"... :)

Och det enda sättet att hitta den man känner att man faktiskt skulle fixa att dela en stor del av sitt liv med lär ju vara att ta sig ut och träffa folk? Tänker inte påstå att jag är guds gåva till mänskligheten, men jag är kaxig nog att påstå att jag lätt skulle kunna vara reafyndet för den tjej jag hittar som är på samma nivå som jag. Knahmean? ;)

Sen blev ju att hänga efter dig i varenda tråd på Whoa bara en kul grej eftersom jag ramlade in efter ett långt uppehåll och du verkade så jävla poppis när jag dök in i bildtråden. :) Men jag gillar din attityd, så mycket som man kan dra slutsatser om sånt efter att ha "träffat" folk på Whoa, så det är väl bara att gratulera den pojk som får dig på fall till slut!

2008-09-01 21:29
Har ihela mitt liv sagt att jag aldrig ska göra någon kontaktannons men nu är jag i behov av att skaffa lite nya fränds:)

Finnes
Namn: Johanna
Ålder: 19 jordsnurr, mohaha^^
Bor:Precis flyttat till Bromma, känns lite läskigt.

Klädstil: Det som jag tycker är skönt och som jag trivs i, vilket oftast blir något i stil med magnolias dvs. Oversized t-shirts, skjortor och klänningar med leggins. Men har en förkärlek till jeans och nån schysst tröja till. Älskar också mjukisbyxor och raggsockar, helst med en gammal sketen munktröja:D

Musiksmak:Lyssnar på allt från the beatles till Afasi & Filthy, så man kan nog säga att jag är allätare. Något som dock inte är välkommet i min playlist är dansbandsmusik. Det kan i stort sett få mig att brörja gråta och spy till döds inne på toaletten.

Filmsmak:Tycker om roliga filmer men kan festa till det med en skräckis ibland, lär dock inte kika så många läskiga filmer nu för då lär jag få mardrömmar eftersom jag bor så nära gamla beckombega^^

Intressen:Tycker om att ta långa promenader, då i syfte att motionera, spelar keyboard och sjunger, brukar då spela in det när jag känner att jag är i from, hehe. Sen så tycker jag väldigt mycket om att se på film, brukar analysera sönder filmen men det är endast på grund av att jag blev skadad av att jag hade just film som inriktning på gymnasiet.

Övrigt:Har precis börjat jobba som kontorsassistent på Svensk säkerhetstjänst.

Söker:Någon som bor nära mig som har lust att hänga ibland^^ Tjej som kille. Har lite fattigt med vänner här uppe.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-09-02 19:40
fan med mitt långa inlägg borde ju inboxen va full vid det här laget??;)

holla

2008-09-03 00:52
Vart i bromma bor du Lacroix? Bor du i närheten av blackeberg så är jag på att motionera iaf

2008-09-03 17:59
Namn: Du kan kalla mig Jocke
Ålder: Fyller 20 näst månad
Bor: Norrort. Vallentuna, har bott där för länge

Om mig: Är glad ofta, lugn med fötterna på jorden, folk kan tycka att jag kan vara lite lurig, är öppensinnad, jag tycker om att få folk på bra humör och skratta, drömmer mycket, både dagdrömmer och drömmar om framtiden.

Klädstil: Varierande, blandar lite stilar, ibland jeans ibland cargo pants, ibland nån skön skjorta ibland en härlig luvtröjja.

Musiksmak: Jag lyssnar väldigt mycket på musik, så mycket jag hinner nästan. Finns inget bättre än att gå på en bra spelning tycker jag. Var tidigare värsta reggaetomten, har hört det mesta inom reggae och inom reggae så är jag mest för roots, gammal som ny och dub. Älskar dub, alla former. Har dom 2 senaste åren snöa in på psykadelisk musik som psybient eller chillout musik från jordens alla hörn. Den musiken får mig att drömma iväg och den musiken får mig att känna att jag älskar livet. Är även ett stort fan av psy & progressive trance. Men jag gillar det mesta, är inte så insatt i nya mtv och radio låtar dock. Lite artister som är riktiga goa, Simon Posford, Ott, Irina Mikhailova, Kuba, Androcell, Adham Shaikh, Raja Ram, Astrix, Ace Ventura, Bambo Forest osv

Filmsmak: Var riktig filmnörd förut men det intresset har minskat lite när musik intresset har ökat. Jag har gått i media gymnasium och tycker om att filma och klippa även om jag inter gör det så ofta så är det något jag tycker är väldigt kul. Jag gillar alla filmgenrer, några favorit filmer: Gudst Stad, Gökboet, Fight Club, Natural Born Killers, Into The Wild.

Intressen:Träffa nya människor, vara ute och snacka skit med polare, ute i det gröna eller mer centralt spelar ingen roll gillar lugnet på landet och hetset i stan, sitta och filosofera, resa, även om man inte har råd att göra det så ofta, ta en eller flera öl med vänner, se en bra film, lyssna på bra musik och teckna eller göra något kul i photoshop

Söker: En öppensinnad tjej som är glad och cool.

// be the change you wanna see in the world

2008-09-03 19:20
Gynophis

Jag bor vid sjukhuset, beckomberga. Så det är ju inte så långt:D

2008-09-03 19:29
Kanske ska skriva rätt nick. Gynophosis^^
Groupie

2008-09-03 23:34
Lacroix F19

Fan va du får ragg överallt!
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-09-04 00:01
Ställer sig upp o applåderar-movie-style efter boogeys "tal"..
Steve Rifkind must of been sniffing!

2008-09-04 08:08
Cosanoztra

Hahha tycker du?^^ Näe men, hehe^^

2008-09-04 10:12
Och hela tråden blev offtopic istället ;)

2008-09-04 10:28
Finnes:
Namn: Karim
ålder: 25 den 6 nov
HQ: Hässelby Strand i en 1:a

Klädstil:
Hmm street typ

Musiksmak: Hiphop, Soca, Soul, Rnb Reggae, Soukra, Dancehall osv osv

Film:
Action, Sci fi, krig, komedi,

Intressen: Musik, PS, hänga me polarna o snacka skit, ut o dansa

Jobb: Butikssäljare hos en större operatör

Söker: en skön brud som inte planerar allt för mkt, lite mer spontan helt enkelt
utseendemässigt nån som är i form ingen träningsfreak men nån som ändå bryr sig någurlunda om sin hälsa , other than that hmm nån som kan välja att stanna hemma en helg och chilla istället för att dra ut o festa konstant...

2008-09-04 13:25
Ställer sig upp o applåderar-movie-style efter boogeys "tal"..

Haha, ironi framgår inte riktigt på nätet, så jag vet inte om du är allvarlig eller inte... Men men, man måste ju få försvara sig. För övrigt var jag bakis och hela inlägget blev jävligt virrigt.

2008-09-04 13:36
Dejta mig! Jag är rätt snäll och gillar skor, det borde väl räcka så? Nehe skit på er då-

2008-09-04 13:44
Bekantskap sökes i Stockholm.

2008-09-04 14:11
Ehm det där blev ju inte så tydligt. Vi börjar om.

Sökes: Bekantskap i Stockholm.

Jag vill inte skriva massa hit och dit om hur jag är eller hur folk ska vara för att passa mig för det känns inte så jäkla spännande och säger väl inte så mycket egentligen. Men lite info måste man väl ge.

Jag tycker om böcker, smycken och musik, i stort sett bara hiphop. Lite soul och lite grime och lite elektroniskt. Jag tror inte att listan blir så mycket längre för tillfället men naturligtvis finns det mer. Går nu en skrivarlinje och har precis flyttat till Stockholm. Kanske någon som är i samma nya ensamma situation? Då har vi något gemensamt. :)

2009-03-11 18:06
Nu uppar jag den här med en annons åt en vän till mig.

Finnes: Underbar snäll och go kille i sina bästa år dvs 23. Dubstep, grime och DNB är musiken som gäller. Gatukonst, 3-dagarsstubb och ett intresse för sneakers av modell äldre är några av hans intressen. Han finns tillgänglig i GBG och har både humor och sunda värderingar! Snygg och proper på alla sätt och vis, bra klädstil och en katt är dessutom plus i kanten!

Sökes: Mysig tjej med självdistans som gärna kan skratta åt sig själv och andra med rå ironisk humor. Elektronisk musik och ett stort skointresse är givna plus i kanten!

Ta chansen nu innan nån annan kniper honom! Jag är kontaktförmedlaren :)

Toastare

2009-03-11 18:36
Frozen, jag vet vem det är! jag vet vem det är!
Jag skyller allt på Emma!

2009-03-11 18:40
Bounty...det är vår hemlis! Schysch!

Rappare

2009-03-12 00:30
Coranzonzita, damn woman ill date you anyyytimee! :o
i got a thing for latino/allt som har med spanska att göra :*

hojta på din man!

2009-03-12 00:38
det här är bra skit, jag hitta min flickvän genom del 1, lycka till folk!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!