I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2009-03-17 14:51
Rachel, inte hittat ngn an?
hur e det mojligt?

2009-03-17 16:23
Louder

Hey! Into BDSM?
One chapter a day

2009-03-17 16:32
Är det nån som hookat genom den här tråden? nån borde ju?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-17 16:32
Bara dunderfräscha sneakers, maestro!?
Bastung dubstep... SOM FAN!?

2009-03-17 16:41
Bastung dubstep... SOM FAN!?

EXAKT!!
One chapter a day

2009-03-17 16:44
Dåså, då är det Plastician remixen på Guilty som gäller. Jag börjar nu.

2009-03-17 17:15
Detta är ingen chat. Flörtande får ni ta via PM!
/Mod

;)
One chapter a day

2009-03-17 17:35
Ooh, jag blev satt på plats, underbart.

Will do!

2009-03-17 21:59
Namn - Nicklas
Ålder - 17 fyller 18 till sommren=)
Bor - Malmö mitt i smeten=)
Om mig -uppväxt i malmö hmm pluggar tilll elektriker=) glad socical snackar mycket bra humor=)
Klädstil - allt möjligt
Musiksmak - allt från soul till rock allt som är bra helt enkelt
Intressen - fotboll=) sport överlag och musik=)
Söker - Allt!

2009-03-17 22:40
Namn Jack Percee
Ålder Ung i sinnet, Gammal i själen.
Bor Utanför Stockholm
Klädstil Ser ut som en hemlös oftast
Musiksmak Cat Power och bombap
Söker en drogfri kviga som gillar 90tals hiphop och dataspel =))) tight rumpa är +
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-17 22:46
jag kan rekommendera poorks på ett "vi har ej legat sätt"

2009-03-17 23:03
QanA jag lade ju ner det där och tog bort mina annonser. men kanske ska lägga upp en fresh annons och se om något intressant dyker upp :)
Delam tange barat

2009-03-18 00:49

Namn: Jonas Engholm
Ålder: 30
Boende: Stockholm, Skarpnäck
Jobb: Jobbar i city som grafisk formgivare. Frilansar som illustratör.
Intressen: Musik, film, tvspel, foto, illustrera, sola & bada, umgås med familj och vänner
Klädstil: Semi-street, gillar att snubbla över snygga tees.
Musik: Hippetihoppeti.
Söker: Nya vänner i stockholmsområdet som känner för att sticka ut och ta en öl, luncha eller köra film/spelkväll då och då. Inget sexuellt. Har en ring på fingret och två mini me´s. Gästar gärna ditt befintliga kompisgäng om ni har nåt kul på gång!
 Im the motherflippin...

2009-03-18 01:35
Ooh, jag blev satt på plats, underbart.

Ok, lite för mycket info där bre

2009-03-18 12:19
jag har precis kommit hem. suttit hela natten på skolan och tankat in material på datorn. allt blev fel för att jag var så trött och stressad. så sprang jag runt och funderade på om jag skulle gråta eller skjuta mig i huvudet. gick sen och la mig för att sova. så låg jag där klockan 4 på natten och hörde spökljud. jag somnade inte. imorse väcktes jag av vaktmästaren som gav mig kaffe. jag spillde på mig själv. cyklade iväg och skulle lämna av en kamera. när jag satt och väntade på tjejen som skulle ha den såg jag en affisch med en delfin. och så tittade jag på den och började slappna av. blev påmind om att hela stressen egentligen bara är påhittad och att livet lika gärna kan vara att simma som en delfin. och borde vara det. jag behöver en delfinman i mitt liv. det söker jag!

2009-03-18 12:23
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-03-18 12:23
HAHA perfekt

2009-03-18 12:30
Rachel

Vi kan hänga i gäng när jag väl flyttat till sthlm, så om du orkar vänta tills sommarn/sensommarn så är jag game för en ny vänskap!

2009-03-18 12:39
Det känns ju som om någon borde ha hittat lite kärlek här. Någon?

2009-03-18 12:44
aniii, jag haffade lite av varje i första tråden. Sen var det väl några som blivit tillsammans också, minns inte alls vilka dock. Sweet tråd hur som haver!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-03-18 12:50
Naaw, kärlek på internet när den är som bäst.

2009-03-18 13:02
pimpslap

"Lite av varje", förklara nu!
One chapter a day

2009-03-18 13:12
Zoned, ask ya daddy!

2009-03-18 13:33
OUCH!
One chapter a day

2009-03-18 13:34
That's what he said!

2009-03-18 13:44
pimpslap F23
Haha!
 Im the motherflippin...

2009-03-18 14:39
Får man söka nya bekantskaper utan att de för den sakens skull handlar om att söka ragg??

Söker isf trevliga människor i Malmö med omgivning iom att jag flyttar ned här igen till stan.

"Minimumkrav" i texten:

Namn: ...hm. jag kallas Peppis..lite irrelevant
Ålder:26 (umgås med folk i alla åldrar)
Bor: Malmö (Möllan)
Klädstil: allt från preppy till jympabrallor o linne
Musiksmak: allt. gärna grime och lite alternativa musikstilar som kopplas till hiphop/street

Söker: Hundvänlig (dvs icke allergisk, icke hundrädd), gärna fotbollsintresserad (har du canal plus fotbollskanalar är du en ängel) tjej eller kille som har lust o hänga då o då på ett avslappnat sätt. är inte så mkt för ut o club-a längre, men de kan välan ske de med.

2009-03-18 14:39
phatie åh. lätt att vi kan. hojta till när du är i hufvudstaden :)
Delam tange barat

2009-03-18 14:40
Rachel
lär hänga där en del under sommaren så i will hojta! :)

2009-03-19 20:28
Äsch va segt... trodde jag skulle ha NÅN ny polare till helgen. Ingen som vill prova på en ny kompis? Vi kan poppa popcorn och se vem som kan hänga med bäst i Twistas låtar ...på fyllan!
 Im the motherflippin...

2009-03-19 22:50
Well nu orkar jag inte skriva en massa om mig själv men ni kan ju titta på dagens ekonominyheter där jag sitter och leker med lego i bakgrunden under några sekunder (filmat under turmässan som pågår just nu)...
Jag gillar alltså lego och alkohol.

Länk till http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=740368&treeId=9030&renderingdepartment=2.757
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2009-03-20 00:26
erkänn du var asiaten med en duplobit på huvudet
One chapter a day

2009-03-20 00:45
Vikktorius:
Är du dum??? flytta tillsthlm!!! eller har ni börjat distansgrejen? ;)

2009-03-20 00:46
ska det verkligen få vara så svårt att träffa lite softa personer utan att behöva göra en jävla kontaktannons på ett internetforum

2009-03-20 07:35
Exe-Poused
Haha du får det att låta som att man är en desperat asocial katastrof för att man söker kontakter via, hör och häpna...ett internetforum!

Antar att du bl.a. syftar på mig och isf är väl svaret...nej?
Jag har gott om vänner mellan 20-40 både i sthlm och i andra delar av Schweden, men jag tänkte att det inte kan skada att träffa lite nya ansikten. Röra om lite i kompis-grytan so to speak.
 Im the motherflippin...

2009-03-20 10:33
baldur
jag väljer att ta det du skrev till vikktorius som en komplimang till mig ;D

2009-03-20 12:13
Egorius

Haha du får det att låta som att man är en desperat asocial katastrof för att man söker kontakter via, hör och häpna...ett internetforum!

Antar att du bl.a. syftar på mig och isf är väl svaret...nej?
Jag har gott om vänner mellan 20-40 både i sthlm och i andra delar av Schweden, men jag tänkte att det inte kan skada att träffa lite nya ansikten. Röra om lite i kompis-grytan so to speak.
Tror du missförstod lite vad jag menade,det var inte menat som en förolämpning,utan jag tycker bara det känns som dem flesta sociala grejer (typ träffa partners och vänner etc etc) börjar gå allt mer via internet,jag tycker det är synd..

2009-03-20 12:15
Exe-Poused

varför är det synd? man träffas ju efter ett tag, precis som annars.
tycker du att det är skillnad på en blinddate som en vän har fixat åt en eller är det annorlunda med kontaktannonser i tidningar? jag tycker internet är ett sjukt bra sätt att träffa folk även om jag inte direkt har haft en partner som jag träffat via nätet, men har träffat en hel del vänner.

2009-03-20 12:27
phatie för jag tror anledningen till att många söker sig till kontaktannonser är för att det är mycket svårare att hitta folk utomhus,och vad beror det på? jo dem sitter ju också vid datorn och letar vänner..lite Moment 22 känns det som men kanske bara jag som känner massa saker utan verklighetsanknytning

2009-03-20 12:30
Exe-Poused

jag tror det är jättemånga som kollar kontaktannonser och hittar kärlek där, precis som man kan göra på whoa i denna tråd eller på lovematch.com (eller vad fan dom nu heter alla dom där sidorna haha). förstår dock inte vad du menar fortfarande, är det alltså absolut bättre att träffa någon utomhus (som du kallar det) än inomhus? vad är det som "lovar" att du hittar rätt person utomhus snarare än på internet?

2009-03-20 12:36
phatie haha det brukar vara så när jag skriver något,antar det är för att jag tänker ofta mer i bilder än i ord som jag sedan inte kan förklara med ord,men iallafall ne det är inte bättre att träffa nån utomhus och nej det finns inga garantier jag tycker bara det känns som om umgänge mer och mer handlar om bara internet..men det kanske bara är jag

2009-03-20 12:52
Exe-Poused

hehe okej, nee men jag kan hålla med om att mycket flyttas över till internet.
men det är ju bara en naturlig utveckling enligt mig. just i den här frågan tycker jag inte att det är varken bra eller dåligt, det känns helt naturligt att man söker efter kärlek/vänskap på nätet precis som man gjorde när det blev ett nytt fenomen att sätta in kontaktannonser eller ringa någon dejtlinje över telefon. men men :)

2009-03-20 14:23
jag kan ju i alla fall skriva varför jag har valt att sätta in en annons här nu. det är ju inte så att man inte träffar människor ute, utan snarare att man vill träffa folk som man naturligt inte skulle träffa sådär random på stan...
Delam tange barat

2009-03-20 17:10
Preciselish, ikväll ska jag ut med polare (analoga sådana) och se hur många öloaser jag kan besöka innan jag blir alldeles för odräglig. Vi ses?
 Im the motherflippin...

2009-03-20 18:38
mindre socialvetenskap och mer date:ande. ok?

så, åt helvete med stoltheten igen:

Finnes
: Niclas, göteborg. Studerande, fattig, kaffedrickande ickevegetarian som spenderar fritiden till att kritisera oftare än hylla.

Sökes
: kreativ, intelligent, sansad eller osansad flicka som mer gärna kollar på tv-shop tillsammans en på film själv.

2009-03-20 22:57
CameraObscura
vi kan kolla på magic bullet-reklamen ihop och håna tanten med fejk-ciggen :)

2009-03-21 10:28
Peppis du är den enda i malmö ju=) bara att jag är typ 9 år yngre än dig=)

2009-03-21 10:32
haha ja alltså jag umgås ju med yngre rätt mkt..men 9 år..hm haha
håller på o utbildar mig till gymnasielärare, kanske är bra om de man umgås med inte kan vara potentiella elever ;-)
äldre syskon?

2009-03-21 10:35
hahaha skam den som ger sig :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-03-21 14:03

det går inte att säga det bättre :D