I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

Poet

2013-05-09 20:37
Namn: Andreas
ålder 27 (har dock babyface får alltid visa leg)
Bor: Hemma (yep i do)
Klädstil: Jag har varit pank så kläder föll av prioriteringslistan, idag körde jag en svart nirvana tshirt och blåa jeans :)
Musik: Älskar metalcore allting med grymma trummor och bra text sångare, men lyssnar på bra musik och jag lyssnar fortfarande på saker som Geto boys - G code till organismen. Avgudar organismen och lyssnar fortfarande på petar på döda saker med pinnar minst 3-4 gånger i veckan.
Söker: Först och främst nytt folk att snacka med, har en total avsaknad av damer i mitt liv och behöver bryta det. Vill förnya mig och kunna öppna dörrarna för mer i livet. Så alltifrån nya msn kontakter till nytt folk att snacka med och lära känna.

Vill ni hooka nummer/se bild etc så hör av er i pm. Vill känna nånting nytt bara efter att ha suttit fast.
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2013-05-10 12:57
Hemma är också Södertälje så jag är 08:a. Tänkte till där
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Admin

2013-05-10 12:59
Hehe, jag tänkte faktiskt på det imorses: "Skriver man inte var i landet man bor är man med största sannolikhet stockholmare..." ;D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2013-05-10 15:56
JP skrev:
Hehe, jag tänkte faktiskt på det imorses: "Skriver man inte var i landet man bor är man med största sannolikhet stockholmare..." ;D

Made me lol! :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-05-10 17:36
Tja T-bone här! 24 år och är bosatt i JKPG.

Tänkte skriva vad ja söker här men kom ju på att alla är storstadsråttor på whoa :P
 Haters gon' hate...