lhabia Aha, 20 i år då. Det är coolt.. så det ska vara. Lite barnen i bullerbyn känsla :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Borås, Västerås, Skövde, Eskilstuna, Sundsvall osv.. Pisstråkiga och döda städer..
usch, barnen i bullerbyn ;(
Kontrast: Haha...njae...Boys in the Hood känns mer direkt tror jag..
•pave paradise•
Olofström nominerar jag. Hela stan är en stor grå Volvo-fabrik. Hur är Lidköping förresten? Aldrig varit där men funderar på att åka dit och hälsa på en bekant.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
fan Katrineholm brukade jag åka till när jag var liten.. Vilket ställe, bor typ pensionärer där vars höjdpunkt på dagen är att gå till centrum. Fast jag hade i försig skitroligt på landet där så egentligen är det väl ett skönt ställe :D
Vallentuna är ett råtthål..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
katrineholm är väldigt underligt. jag bodde där i lite drygt ett halvår. det som upprörde folk mest under tiden jag bodde där var när två bänkar plockades bort från ett "köpcentrum" i "city". det skrevs insändare till tidningen i över två veckor om de där jävla bänkarna. underhållande.
you know i spell girl with a B
Skövde är ingen höjdare. Hade det inte varit för min flickvän som bodde där, så hade jag inte set foot there även om jag fick betalt. De har ingeting i den staden. En promenad genom Commerce på 10 min, ett litet torg, en högskola, så var den festen över!
At the gates of Eternity...
__virre__ X0 såft att du är less på idiotin och samtidigt bidrar med massa idioti. Listan du länkade till är ställen som fått stadsprivilegier förr. Hålor på 500 invånare kunde vara städer samtidigt som större ställen på t.ex 10k invånare kunde vara icke städer. När kommunreformen genomfördes försvann stadsprivilegierna och nu finns det kommuner och tätorter.
Det finns inga städer i Sverige. Ta och klaga på varför folk nämnt tätorter här.
Och ni som jiddrar om Solna; Solna ingår i tätorten Stockholm. Solna är alltså en del av Stockholm.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
skutskär är galet tråkigt haha byhåla <.<
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helldust P63 hahhaahah fan va synd
Brunflo. Och sen fick jag rysningar när jag åkte igenom Filipstad.
Enköping , det enda roliga är att kröka - och det vill polikterna typ förbjuda..
http://www.herrbitter.blogg.se/
Precis som nå jåå hävdar: Solna is the shit.
•pave paradise•
Jag bor här i väterås och ibland äre ett jävla drag här men eskelstuna är riktigt boring
Enköping är ju sveriges närmaste stad, det måste dom ju få cred för tycker jag. Örebro får man ju kväljningar av bara man åker igenom, detsamma med Fagersta. Sen som bubblare kommer Landskrona, Härnösand och Uddevalla. PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Växjö & Halmstad är jävligt tråkigt. Gällivare var också riktigt sjukt sunkigt. Däremot var Boden högt över förväntan.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Karlskoga är trist som stad
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag måste nominera Piteå, känns som att det enda som går att göra där är att bli shitfaced på en väldigt tråkig krog.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Bra städer = Helsingborg, Karlstad, Stockholm, Uppsala, Umeå, Göteborg + ett par till.
Ingen som nämnt Allingsås? Har ingen aning om stället, aldrig varit där men det låter ju för jävla trist haha
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Blir nog Tidaholm som får den titeln
jag får alltid ångest när jag åker tåget förbi Arboga för övrigt.. befogat?
bob: haha, tänkte precis fråga om finspång.
Filbunke P21 Haha... Arboga e fan ångest! farsan kommer därifrån. Bara en massa jävla raggarbilar.
Falköping är lätt den tråkigaste staden jag har varit i. Invånarna är helt fucked och det finns inte ett skit att göra där. Staden som enbart har ett centrum och inget mer dvs skövde suger rätt hårt med.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Hangaround
2008-05-08 17:06
gnäller på dom större städerna, testa Borlänge som sagt, Fagersta, Ludvika..där har ni min definition av tristess.
Varför känns det föga otippat att mina kära hemstad
Katne vann...
Tech Nej de större städerna som suger är man ju ändå i av olika anledningar, de byarna du menar på, varför ska man dit och göra ngt öht? ^^
Filbunke P21 Ja det är riktigt illa Finspång=innebandy, bönder, rasister och... ja inte mycket mer.
DIF!
Hangaround
2008-05-08 17:15
GAIA Dom jag skrev räknas osm just städer..dock välidgt små sådana..garanterar att det finns mer att göra i Gävle, Enköping osv än i Fagersta.
oj. glömde visst helvetes jävla Vårgårda .
örebro är inte tråkigt de är bara tråkiga personer som kommer dit
vårtgårda kanske hihi zatis
Hehe, ja, allt mindre än 30 000 pers som absoluta minimum går inte, får panik! Helst ska ju en stad ha iaf ett par hundratusen ppl. Sthlm är nice.
Åhus är soft, dock jävligt dött ja. Mest kids som springer rundor på sommrarna. Tror med jag nominerar hässleholm, jävligt opepp.
Bodde på hotell i Katrineholm över en natt med jobbet och vi skulle gå och käka middag tänkte vi, vi letade i hela staden och hittade inte ett skit. Det fanns fan inte ett ställe att käka på. Och klockan var typ 8 en vardagskväll. Stackars jävla människor som bor där.
Anima Sola
Toastare
2008-05-08 18:30
Sveriges tråkigaste stadMJÖLBY
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-05-08 18:31
måste iof också säga Hässleholm.. men Mjölby slår Hässlehåla på fingrarna.
Fan vilken lust man får att dissa BountyBoos hemstäder...men det går ju inte...fan.
•pave paradise•
Toastare
2008-05-08 18:36
lhabia, är du från Mjölby? jag lider med dig.. min mormor bodde där efter hon flyttat från Väderstad. Till och med min mamma fick gåshud av orten. Handla på Kvarnen och Mjölby har den värsta östgötskan.
BountyBoo: How...what...why..? STOCKHOLM, bounty...S T O C K H O L M!!! Ville mest retas för att du är du egentligen, det gick ju åt helvete...
•pave paradise•
Ja Mjölby är fan i klass med finspång, riktigt jävla illa.
DIF!
Toastare
2008-05-08 18:39
lhabia, jag är jag..jag är inte Lund så dissa du Lund ..men som du sa, det går ju inte! ;) tänkte väl det.. hade varit kul om du varit från Mjölby, då skulle jag läst att du skrev med ful östgötsk dialekt.
Toastare
2008-05-08 18:39
bob, ja Finspång kan man lätt lägga till den där skaran..
BountyBoo: Eller jo, vänta nu...Lund är väl ok, därför jag valde att bo på ROSENGÅRD när jag pluggade på Lunds Universitet! HA! Och...ja, Göteborg är väl ok, Way Out West och West Coast Riot kommer ju att vara kul...men 30000 tomma stolar på Ullevi varje vecka!!! HA!!! Så. Du kan fortsätta läsa det jag skriver på Stockholmska nu.
•pave paradise•
challma P19 Den bästa restaurangen i Katrineholm är ett take-away ställe, det säger väl det mesta.
Tror vid närmare eftertanke att kanske take-away stället slagit igen, kommer inte ihåg om det var öppet sist jag var "hemma".
Det verkar finnas ett antal favoriter iaf... Man borde göra en guide - "Hit ska man inte åka om man är i Sverige"
"Den tjocka killen i Trippel Ett"