Vete fan.. Aldrig hört något bra om Alingsås.. Och det kallas ju för fan för 'potatis-stan'! Grejjer har fått namn efter någon potatis-snubbe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tranås
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HELSINGBORG
lost in skåne
Vafan finns det walmart i sundsvall? Det som suger mest med sundsvall är e4-sträckan söder om stan med alla kameror.. komigen, e4an ska fan inte ha ett 50-parti typ 3 mil långt.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
För ett tag sen så funderade jag på att läsa på Mittuniversitetet, då i Sundsvall. Är nog ganska glad att jag inte gjorde det trots allt ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
nilsL , ja jag var ju ut igår. Misslyckat som fan var det.
kontrast: skolan är faktiskt väldigt bra, men inte staden. :)
you know i spell girl with a B
Management, nä jag ljög bara, men Birsta City! Det är den svenska motsvarigheten (och värre!) till Walmart. :) Jonka, fredag jag är kär eller?
Kontrast Mariefred har haft samma typ av reklam för staden i sthlm's t-banor som Nyköping ^^ en fin bild på slottet och typ "det tar bara 40 min med tåg" som mest säljande argument. Norrköping är helt ok, det känns dom som en sån där wannabe-storstad-pryl som försiggår här. Jag tycker dom lägger pengar på att rusta upp helt fel saker om man bara utgår från sådana kommunala arbeten man ser själv på gatan/husen/annat. det enda man värnar om här är industrilandskapet, känns som inget annat är värt ngt för folk :P
nilsL Ja tyvärr. Var du där eller? Har aldrig blivit så mobbad av så många olika människor på en och samma kväll någonsin. Folk var fan rent elaka, haha.
kontrast är ju killen med mest koll. 80% invandrare på gatorna i landskrona? visst, staden är mångkulturell men för fan, visst ser man så sjukligt många fler svenskar än invandrare i stan. gör en sökning så ska du se att siffrorna inte är i närheten av varandra....
UtanAttTveka , På tal om Ånge så är det är en större by. Får jag fråga vad fan du gjorde här?
frankieLamps Nej för jag menade det, bokstavligt... jisses. Aldrig hört en människa försvara Landskrona för övrigt.phatie Haha skönt.. gillar att alla olika städer/samhällen kör på samma grej. "Du kan pendla till Stockholm!" :) Ah okej, de börjar fundera på hur man kan fixa tunnelbana till staden typ? :P Som Malmö som nu håller på att bygga två (tror jag) tunnelbanestationer.. Känns ganska löjligt. Du menar att de glömmer bort stadens kulturella arv eller? Shoppingcentrum istället för vägreparationer? :Phelldust Det är jag övertygad om att den är :)
Stockholm för all del, men samtidigt är det ju lite jobbigt där också, spelad entusiasm om sammanhållning, för viken sammanhållning kan en miljonstad ha? Det är så splittrat som det kan bli (befolkning, geografiskt, fotbollslag, politik, klasser, kultur, intressen osv osv). Det är lite Amerika över det. ;)
Vi är enada om att vara oenade i Stockholm. Det är därför vi är bäst. Signerad: Löjligt 08-ig 08:a.
•pave paradise•
Gävle Fy fan, aldrig mer dit igen. Skulle på nått jävla partajj där engång. slutade med att man hamnade åt helvete. Raggarbilar som cruisade runt överallt, fullt med ungdomar som åkte runt med sina volvo 740s. Alla hängde vid nån shellmack typ och köpte korv. Gick igenom staden på nolltid, fick driva runt mitt i natten. Slutade med att man fick sova i en port jävel
Överkalix Måste jag lägga till också.. Var där för några år sen.. En mer död stad får man leta efter. Ican hette något så tufft som "Ica Drugstore" hahaha. Sen hade dom en stor Domus affär. La Domus inte ner för typ 15 år sen? Hahaha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI, eh, och precis varför gjorde du det? :/
i brist på annat :(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
karlskoga, malung, och sen är jag ganska trött på karlstad för tillfället men de är ändå en rätt schysst stad!
Finns det ens någon rolig stad i Sverige? Skulle väl vara Stockholm då. Den absolut mest tråkigaste stad jag har befunnit mig i är Gävle, vilken dynga.
.
Gävle har fått typ mest röster
KARLSTAD! fyfan, spyr lite i munnen när jag tänker på skiten.
Örebro har jag bott i hela mitt liv utom när jag bott utomlands och i Stockholm, (visst Örebro är litet om man jämnför med London och STHLM men tråkig? Njae, det är människorna som bor här som är det största felet med denna stad. Hate it. Men Arboga är nog EN av Sveriges tråkigaste "städer", ja. :) haha
Lycksele, för i helvetet. Är det ens en stad? Snarare en epa-parkering. Överallt står det volvos, där det sitter folk med Ski-Doo kepsar och dricker hembränt. Jävla håla. Jag måste hålla med om att Lycksele förmodligen är en av Sveriges sämsta städer. Örebro/Västerås/Sundsvall etc är ändå "städer på riktigt". Lycksele är inte en stad. Alltså det är en stad, men det är inte en stad. Tänk er allt dåligt med norrland, det är Lycksele. Ett stort svart hål mitt i västerbotten.
En kille jag träffade en gång menade med bestämdhet på att Östersund var Helvetet. Han hade bott där en kortare tid och tyckt att allting bara rasade samman, och att det stod stilla, blick stilla..
Jag gillar inte örebro, men folk som säger att denna stad är den tråkigaste staden att bo i, borde kanske vidga sina vyer. 1. Enköping aka sveriges analklåda. 2. Karlskoga. Hur i helvete kan det bo så många miffon i en så liten stad/kommun? 3. Hallstahammar. En helg, ett helvete. 4. Arboga. Man måste dricka deras 10or för att kunna stå på stationen. 5. Eskilstuna. Fyra höghus och ett zoo, kommentar överflödig.
Kontrast nää, menar snarare att dom lägger förtitusen pengar på ljusinstallationer runt om i staden på de mest märkliga ställena än att lägga pengar på andra platser som faktiskt behöver vanliga jävla gatulyktor :)
Nog är Östersund litet. Men jag tycker ändå att det är en trevlig stad med trevligt folk.
Får se nu här.. .Malmö? Nej... det är inte tråkigast, men tråkigt är det.Helsingborg - vafan ska man säga? En håla fylld med mytomaner.. jag kommer aldrig festa där nåt mer. Örnsköldsvik - Folk är fan dryga där... ritkigt dryga.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Trollhättan suger riktigt jävla hårt. Jag bodde där i ett halvår för studier men palla inte längre..så jag flyttade till Göteborg
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Nöjd Du verkar ju dock mena "Vilken stad har tråkigast människor?", det är ju en annan femma.phatie Haha okej! Stora gester/spel för galleriet alltså.. Det är alltid kul. Kommunpolitiker som tror att de sitter i New York och bestämmer :) Ibland är det grunderna som det är fel på.
Östhammar!! FY FAN, är det som passar bäst att säga om det jävla stället. Det suger, suger och SUGER!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Var i Boden för några månaders sedan. Det kändes som man befann sig i en gammal öststat. Det enda roliga jag såg var ett fyllo med en rullator som försöke ta sig fram i den decimeter tjocka snön.
Lo veo pero no lo creo
sundsvall hamnar ju överlägset högst upp. Att analutvigdande poppers ligger högst på drog favoriterna i staden säger ju det mesta.
kontrast: Inte bara, men folk gör faktist helheten.