Gör slut bara ... Finns mycket bättre än henne om hon inte änns kan säga nej till en dans med en kille som just pullat henne
misery chick visst är det att gå alldeles för långt att ta på mellan benen på någon vare sig man är singel el inte. jag tycker dte är sexuelltofredande. hade jag varit med om ngt sånt hade killen fått både en höger och en pungskeez. o svar till din fråga. varför skulle man ens vilja dansa med andra av det motsatt könet om man har någon som man älskar? sånt begriper inte jag mig på.. om min kille uppfyller alla mina krav o behov så excisterar ju inte andra killar. det sjuka är att hon dansar med en annan kille när hon har sin kille där. jag skulle aldrig göra så.
Tizzle Tazz
Orutinerat att ta med sig bruden på krogen? Man låser in bruden i en sk karenstid(2 år)? Bruden får ej gå ut förrens man botat slut-sjukan vars symptom lyder: kommer det en "snyggare" kille än du och gnider skrevet mot hennes ben så tvekar hon inte en sekund innan hon kör ett hjärnspett i ditt fördärvade hjärta och ber dig dra åt helvette. Detta i kombination med att du är moraliskt förpliktigad att "försvara" din tjej på ett löjligt manér mot alla neandertalare som i berusat tillstånd fått för sig att din tjej är allmänt gods med hänvisning till att "du hångla ju faan inte me na". 9 av 10 tjejer har dessutom haft en knäpp relation till sin far så dom skriver upp på detta nonsens och blir freudianskt besvikna när du inte "gör din plikt". Så....orutinerat. Rookie mistake! :D Det var det cyniska svaret . Så till det civiliserade svaret av KamratPosten-typ: Om du inte vill att din tjej ska dansa med andra killar borde du säga det till henne. Den här incidenten ger dig desutom ett utmärkt tillfälle att peka på vad som kan hända om man har otur. Säg att du gärna dansar med henne om hon vill, fråga om det inte räcker så ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Booo F21 att dansa med någon behöver ju inte betyda att man är på något sätt intresserad av den man dansar med, tycker man det är kul att dansa så tycker jag man ska kunna göra det på krogen även utan sin partner. jag tycker inte om att dansa, vill min gubbe dansa på krogen så tycker jag han ska göra det, jag ser inte på vilket sätt huruvida man dansar med andra eller ej har med ens förhållande att göra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Liksom det hela är ganska simpelt. Att gå fram till en tjej och ta henne mellan benen är något utav det värsta man kan göra för att kränka någon, man antar att kvinnans kropp är ett objekt skapat för vem som hellst att beröra eller skända. Det är helt enkelt en grov kränkning och förolämpning. Att hon tar det med ett leende och dessutom dansar med killen, betyder att hon ger signalen "det där var inget fel, jag gillade det". Bruden smutskastar inte bara alla tjejer, utan även sin kille. Hon rent av spottar honom i ansiktet. Fyfan för sånna tjejer. Måste också tillägga att även jag, som inte ens har träffat din tjej, önskar att killen som taffsade på henne dog nu rakt på fläcken, såna vidriga avskum klarar jorden sig utan.
alltså.. va? reagerar inte personer lite väl starkt? Jag kan förstå ilska från killens sida, jag skulle troligtvis blivit förbannad för att det skulle kännas.. oärligt. Det bästa vore såklart om hon bara gått därifrån men det är jäkligt enkelt att säga så i efterhand. Som jag ser på det hade hon en trevlig kväll, sen händer en sån sak - hon blir chockad och skäms. Då vill hon släta över det och gör då den puckade saken att fortsätta dansa med killen. Men liksom.. vad skulle hon gjort? Kutat raka vägen till sin kille och berättat - så han får frispel, "ger honom en rak höger", och ställer till med en scen? Jag kan inte för mitt liv se hur DET hade varit bättre. Om jag hade varit Hazn_ hade jag förklarat för min tjej att jag var arg över att hon fortsatte dansa och att hon inte bara lämnat killen på dansgolvet. Men annars känt medlidande över att hon blev utsatt för det. Sen har jag väldigt svårt för svartsjuka. För det är INTE samma sak som att bry sig om och vara rädd om sin partner som många verkar tro. Har man respekt för varandra som individer sväljer man sin svartsjuka om man inte har starka skäl till den. För om man litar på sin partner vad har man då för riktig orsak att bli svartsjuk?
misery chick alla är olika o alla förhållanden är olika. jag hade inte stannat kvar ifall min kille hade behov av andra tjejer. jag älskar också att dansa. men jag dansar med mina tjej kompisar. varför ska jag dansa med en kille bara sådär? då kan jag ju lika gärna dansa med tjejkompisarna. men det e ju bara vad jag tycker o min kille tycker samma sak så det funkar för oss, vilket är det viktigaste.
Tizzle Tazz
oj, måste tillägga att jag inte känner tjejen och kan därför såklart inte veta något. Vem vet, kanske är naiv som tänker det bästa - men jag tror faktiskt inte det och jag tror det är det man ska göra, speciellt om sin partner man är FÖRLOVAD med.
Jag är konservativ men har du gubbe så gefan i att dansa med andra snubbar. Det samma gäller killar, ge fan i att dansa med tjejer om du har en kvinna. Det är bara respekt, jag skiter i om ni inte vill knulla bara för att ni dansar.
Rock out with your cock out!
two grand håller med dig till punkt o pricka
Tizzle Tazz
Jag går ut och klubbar i förhoppning om att få en kvinna i säng. Lite onödigt att dra med sig ens egen tjej för att svänga sin ass i takt till black eye peas. Så jävla skönt att ha tjej så man slipper tänka tanken att gå ut och spendera 35 spänn på en tjej för att till slut få sätta på henne.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Booo F21 verkar ha fattat det hela.
Hur respektlöst är d inte om jag går ut med tjejen och sitter och pratar och diskutera och plötsligt reser mig upp och börjar dansa intimt med någon på dansgolvet?
Gör slut bara, det där är ingen tjej som är mogen för ett förhållande.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Dekay P23 om du påstår att jag inte funderat över det alternativet tycker jag att du ska läsa det jag skrev igen. Att börja ett svar med ett personangrepp är för övrigt ett sätt att visa på stor mognad.
Det jag försökte visa på är att saker inte är svartvitt, jag sa tydligt att jag skulle bli arg över precis den saken. MEN att man inte alltid gör rätt. Att man i många situationer gör fruktansvärt fel - utan att det säger speciellt mycket en som person. Den här diskusionen är en "hora och madonna"-diskuss, och jag tror inte att det fungerar så.
VEM gillar att bli taffsad på? Att hon skulle njuta av det? Behöva bekräftelsen när hon är förlovad med en kille? Ja.. hade det varit så hade jag gjort slut om jag vore honom. Jag säger igen att jag inte känner tjejen och att det därför finns en risk att det är det som är sanningen - då borde han enligt mig göra slut.
Men om det inte är så, utan att hon helt enkelt blev chockad, började skämmas, visste inte vad hon skulle göra och gjorde sådär för att det var det hon i den stunden trodde var bäst. Det ger exakt samma resultat men är en helt annan situation.
Klart han har rätt att vara arg ändå, det har man nästan alltid.
folk verkar växla ihop kärlek med egendom......................egendomligt?
69 - Try it you'll like it
Snäll_häst F19 Förlovning och "egendom" är i princip samma sak om du frågar mig, bara för att man är förlovad är man dock ingen slav som inte får ha kul, men den hon gjorde var inget sådant.
Booo F21 ja sålänge du inte ser ner på de som inte tycker som du så är det ju coolers.
vad är det för jävla brud som dansar med andra killar framför sin pojkvän? jag kan sträcka mig så långt som att dansa med min pojkväns närmaste polare, om vi är där som ett sällskap, och alla dansar med alla. men att stå o dansa ensam med en annan kille? uh uh... så jävla respektlöst.
We call them winerbrods.
Vad har du för stake i dig, snälla blir så ledsen när jag läser detta.... hur fan kan hon dansa med han efteråt? Vad tänker din tjej med egenlitgen? Och du bara sitter där och "hehe det är lungt" Bra iaf att du "pratade" med henne, men fan lär din tjej att säga ifrån för helvete!
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Negative - fatta och fatta...det är ju common sense liksom. och så den grejen att hon dansade med snubben efter att han pillat henne i skrevet, "för att vara allmänt trevlig". och så har HON gråtit hela natten? bitch please.
We call them winerbrods.
gör slut. jag har varit i den tjejs situation ( förutom det här att bli tafsad på. alla som har försökt sig på det har fått en smäll) när jag var i hennes ålder o det ändrades inte. det blev värre. jag kom på mitt misstag för sent.
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Negative - jag vet vad du menade :) anser bara att det inte är anmärkninsvärt att anse att bruden i fråga är dum i huvet haha
We call them winerbrods.
Jag köper inte riktigt argumenten att det är ok att hon dansade med killen efter det att han tagit henne mellan benen för att hon ville "släta över det" men ok.. Hur kan ni som godtar detta förklara vad ni tycker om att tjejen i fråga sedan presenterar killen för sin pojkvän, aka, Hazn? Utan att han har någon aning om vad som hänt och väntar med att berätta detta först efter det att de lämnar klubben!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
skunkafied F25 haha okej =) då borde alla kvinnor tänka så, så skulle vi slippa dom där problemen. skål
Kan vi inte, nu när vi ändå håller på, ena oss om att män generellt sett är svin, vill ha det konstaterat. Allt för många gånger har man hört om äckliga svin som grabbar tag i tjejer på krogen.
Man blir ju mörkrädd av sådana här trådar. Ens partner ska inte få dansa, gå ut, eller ens lämna huset antar jag? Jaja, så länge ni hittar nån som samma syn som er så är det ju rättvist iaf. Vad gäller händelsen så var det ju jävligt sjukt gjort av killen. Att tjejen reagerade som hon gjorde är visserligen konstigt, men det är kanske möjligt att det är en psykologisk försvarsmekanism? Svårt att säga utan att ha varit med om sexuellt ofredande själv.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
min brud skulle ha nitat honom.
Yeah!
Alltså vad har bruden för självskänsla om hon bara rycker på huvudet när en vilt främmande snubbe sätter handen i skrevet på henne? Riktigt jävla vidrig snubbe.
ptolemajo, Jag försöker fortfarande komma underfund med vem som var vidrigast? Hon, som visste att hon lever i ett förhållande, eller han, som inte har en susning men ändå tar sig för stora friheter?
Yeah!
komplex: Hur skulle hon nånsin kunna vara lika vidrig som killen? Ja, hon borde sagt ifrån (minst), men hon blev väl jävligt ställd.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag resonerar som så att han bara var en vidrig jävla snubbe som skulle må bra av ett par smockor. Hon verkar vara en sjukt osäker brud som fortfarande är i behov av bekräftelse av krogäckel trots att hon har ett stadigt förhållande. Jag skulle aldrig palla att vara tillsammans med en sån brud. Inte bara pga just den här händelsen utan för att jag tror att det kan finnas en hel del för den här bruden att ta itu med.
Fattar inte hur man kan låta sin tjej dansa med någon random kille på nån klubb. Vad tror ni att majoriteten av killarna vill? Lära sig nya moves? Se det från killens synvinkel (förutom kladdandet) en brud kommer fram, de får ögonkontakt, dansar och snackar. Han tänker nog inte: "Gud vilken bra tjejkompis jag kanske kommer att få!". Nu tänker vissa att jag snackar skit, att det man visst träffat någon som man dansat med och att det sen mynnat ut i en vänskap. Men helt ärligt, hur ofta händer det? En gång av 100? Och var det efter att ni båda insett att ni passade bättre som kompisar än som något annat? Oavsett om man pallar att låta sin brud dansa med andra snubbar eller inte så gjorde hon bort sig när hon inte sa något direkt efter incidenten. Det hade varit en helt annan sak om hon hade sprungit och sagt det till dig direkt. Dumpa innan du vaknar upp om fem år och insett ditt misstag.
vbänta lite här nu.. jag är verkligen ingen expert men slappa lite.. de fins två alternativ som jag ser det. De var dåligt av henne att dansa med han efteråt men de kan ju varit en gammal klasskamrat elelr nått som är lite korkad och som nån måste bry sej om och då gör din omtänksama flickvänn det? det är ett alternativ eller så är hon bara ond rakt igenom
Det här med att hon skall ha slätat ut situationen eller tagit det som en komplimang när snubben taffsar är praktexempel på kvinnlogik, inte alla men dem flesta normala kvinnor agerar på detta sätt i vårat avlånga land, tyvärr. Det hade ju varit bättre om hon hade låst in dig (trådskaparen) inne i ditt rum, medans hon blir officiellt pu*lad av ett fyllo nånstans inne i krogen , nej denna kvinna otroligt nog var tvungen att presentera honom för dig osv. *gud va gulligt* .....bitchslyna. Du blev riktigt idiotförklarad inne i krogen. Men å andra sidan, sånt här sker normalt sett dem flesta pokvänner/flickvänner. Utan att parntern är medveten om det. Kvinnor är nämligen expterter på att dölja, sopa undan eller förneka händelser för sin pojkvän. Men det hör inte hit, det är bara allmänbildning. "you can't make a hoe a housewife And when it all boils down you gonna find in the end a bitch is a bitch, but a Dogg is a man's best friend"
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
både du och din brud behöver en fet dos med självförtroende.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du skulle presenterat dig med en fet höger! Haha, fyfan vad roligt. Ska lätt börja säga så.
Oj oj... Alltså jag vet hur det känns att bli tafsad på/sexuellt ofredad på krogen. Ena gången så stod min dåvarande pojkvän PRECIS bredvid mig beställandes några drinkar (jag tror till och med att jag höll om honom) vid bardisken och en 34-åring någonting (sliskig) man bara smekte mig på benet helt plötsligt... jag var så chockad att det tog ett tag innan jag reagerade, berättade för min pojkvän viskandes (forfarande i chock) och att han då genast började skälla ut snubben (som låtsades inte förstå svenska) och var nära att slå honom (jag ville nästan att han skulle göra det, kände mig förnedrad). Det här var höjden av respektlöshet. Andra gången var här i Japan då någon indier bara greppade tag om min häck... ni måste förstå att man blir helt chockad av hela situationen och att någon faktiskt gjort detta mot DIG... men denna gång hann jag iallafall reagera, skrika what the fuck are you doing, och slå till honom med knytnäven (dock otroligt löst eftersom man inte hinner reagera riktigt). Men till din situation. God dammit. Jag förstår verkligen inte detta. Man dansar inte med en tidigare OKÄND kille om man är på krogen med sin pojkvän... NEVER. Vad är det för något jäkla respektlöst beteende? Alla kvinnor vet väl vad singelkillar på krogen hoppas på att få (och denna kille bevisade det ju genom sitt beteende)??! Man hittar KNAPPAST nya "KILLKOMPISAR" på en krog/bar. Det handlar inte om "ägande" och att kontrollera vad ens partner får göra, det handlar om SUNT FÖRNUFT och respekt för sin partner. Om hon inte fattar dessa grundläggande och viktiga punkter i ett förhållande så är det väl bara att dumpa? Att hon inte har självkänsla nog att reagera på denna behandling är synd, men också en varningssignal för dig som har ett förhållande med denna tjej. Hon har gjort bort sig rejält. Nästa gång någon tar till sig friheten att ta på min kropp (dock så hoppas jag att det inte händer självfallet) hoppas jag att jag får in ett riktigt kraftigt slag även om jag är i chock.
Corazonzita F22 berättade för min pojkvän viskandes (forfarande i chock) och att han då genast började skälla ut snubben (som låtsades inte förstå svenska) Det där är så otroligt jobbigt när folk låtsas som de inte kan svenska. Blir ännu mer förbannad då och vill slå sönder personen.
När jag hade flickvän så hände det att det kom fram nån och ragga på henne fast vi gick och höll hand. Förstår inte vad folk tänker med
Det där är en sak som skulle kunna hända mig och mitt ex. Fast tvärtom. För han är en sån där som ska vara så trevlig mot allt och alla, vad de än gör, för han är orolig för hur han ska uppfattas, medan jag är den som anser att den som mest ska tycka att jag är trevlig och så är han. Sen vad nån annan kille tycker spelar mindre roll. Mitt ex skämtade till o med om att vara otrogen i början av förhållandet. Höhö. Kul skämt, eller hur. Och sen undrade han varför jag kunde bli så svartsjuk och misstänksam. Jaa... undra varför...
Corazonzita F22 =
ett levande bevis på att det finns vettiga tjejer där ute med!
work some magic
Du har tydligen insett att du är mer svartsjuk än vad du trodde att du var, vilket inte är fel i sig. Precis som vilket annat förhållande, så får ni helt enkelt kompromissa. Om din partner vet att du ogillar vissa saker hon gör, så ska hon inte göra dem och vice verse. Och om jag nu ska vara partisk... whata fuck? :S Fortsätta dansa med killen för att vara trevlig? Vad är det fjortis till tjej du har som anser att hon måste vara trevlig mot ett jävla äckel som antastar henne efter några danser? Och sedan presentera honom för dig? Du kunde lika bra ha skrivit "FÅN" i pannan på dig själv, för det är vad hon fick dig att likna.
At the gates of Eternity...
Jag passar på att citera Corazonzita också."Man dansar inte med en tidigare OKÄND kille om man är på krogen med sin pojkvän..." She's right bro! Spelar ingen roll hur mycket man litar på sin partner eller inte, handlar om vanlig respekt.
At the gates of Eternity...
Hazn_ Du har blicit nerpissad av bruden. Jag tycker du ska stänga av henne totalt från dig så hon lär sig vad som är OK och vad som inte är det!
Verkar vara en riktigt jävla fejkad tråd! För vem FAN skulle acceptera att nån okänd snubbe tog ens flickvän mellan benen o sen dansar me honom mitt framför ögonen på en?? Jag hade kokat bara någon hade närmat sig henne på dansgolvet. Men sen så skulle nog aldrig en normal tjej överge sin ensama pojkvän för ett dansgolv med massa kryp på... Jag hoppas inte du hälsade på snubben o va trevlig? Hoppas du ingrep som din roll som pojkvän Hanz ?! Hitta ny brud!
Rolfi: Som sagt så visste jag inget då. Plus att jag trodde att det var nån hon kände sen tidigare. Tack för alla svar
BC99 P24 det är väl för tusan inte vanlig respekt att inte dansa med andra? skulle snarare hävda att vanlig respekt är att lita på sin partner såpass att man inte går bananas över en sån liten skitgrej som att han/hon dansar med andra, varför skulle det ens vara ett problem om tilliten finns där? handlar det om ägande och revirpissande rak av? att inte acceptera att andra tar en mellan benen och att absolut inte dansa med personen efteråt däremot, DET är enligt mig normalt vettigt beteende. men ptja, du och jag kommer aldrig ha samma syn på hur et vettigt förhållande ser ut, det är okej. ^_^
Wow... Vet inte vad jag ska säga. En liknande händelse hände mig igårkväll. Kände mig jävligt nere imorse så tänkte att jag skulle försöka koppla av och läsa lite bullshit på whoa, den första tråden jag hittade blev den här. Var ett bra tag sen jag var inne på whoa btw. Vad är oddsen...? Vet inte om jag tror på slumpen längre. :) Anyway... Var ute med några polare och en tjej som jag är/var på g med. Vi har jävligt trevligt och dansar med varandra, jag går iväg två minuter för att skicka ett sms. Next thing, så dansar hon med en snubbe som jag VET såg att vi nån minut tidigare dansade med varandra. Jag går fram och stirrar som en idiot på båda. Hon är helt fokuserad på snubben, ler lite försiktigt, lite osäker på hur hon ska röra sig eller nåt. Båda ignorerar mig. Överväger att nita snubben. Förkastar idéen. Tidigare på dagen så samlades flera tusen(?) i Stockholm för en manifestation mot våld, lite mesigt kanske, men det kändes fel. Dessutom är tjejen väldigt rädd för all typ av våld, skulle liksom inte bli nån succé. Jag vänder på klacken och drar snabbt därifrån. Mådde så jävla illa efter händelsen. Svartsjuka är verkligen illamåendeframkallande. Det var jävligt kallt gjort, om hon inte hör av sig och har en tillräcklig ursäkt så skiter jag i henne. Finns bättre tjejer som inte skulle göra så.
Shmug P20 tycker du att han gjorde något fel eller är du mest putt över att hon ignorerade dig?
om du sitter å letar svar till situationen på fucking whoa är du nog inte redo för en förlovning mannen